Auteur Topic: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman  (gelezen 94126 keer)

Offline Yaco

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #120 Gepost op: 13-01-2014, 21:08:03 »
We zagen dat ze 500€ uit de envelop haalde!...maar zat dat er ook in? ze deed nogal moeilijk toen Sofie de envelop wilde aannemen. Deed Jen ( zo mag ik haar noemen ::rofl::)dit om Sofie in de war te brengen, of was ze bang dat Sofie dan kon zien dat de envelop reeds geopend was en Jen deze niet fatsoenlijk meer heeft kunnen sluiten. (flap in envelop trug)

Ze wordt niet alleen warm onthaald maar ze beschermd haar ogen ook voor de schijnwerper. Ja ik zit in een tunnel
Dit lijkt me niet erg aannemelijk gezien de andere 3 opdrachten ook €500,- opleverden. Deze opdracht lijkt niet veel moeilijker dan de andere. Ik zie dus geen reden voor een hoger bedrag.

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #121 Gepost op: 13-01-2014, 21:17:59 »
misschien zat er 1000€ in de envelop? er is dan wel degelijk 500€ door de mol gepikt.

Nope, er was tot dan toe 8500 te verdienen.

Opdracht 1.1: 4 Locaties van 500 per locatie (2000)
Opdracht 1.2: 2000 te verdienen als de opdracht lukt
Opdracht 2.1: 2000 te verdienen als de opdracht lukt
Opdracht 2.2: 5 opdrachten van 500 per opdracht (2500)

= 8500 totaal

Een hoger bedrag in de envelop van Jennifer zou alleen kunnen als in de opdracht van Daphne en Jan-Willem een lager bedrag zat. Dat lijkt me niet logisch, gezien de andere 3 ook elk 500 waren.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #122 Gepost op: 13-01-2014, 21:29:16 »
Nope, er was tot dan toe 8500 te verdienen.

Opdracht 1.1: 4 Locaties van 500 per locatie (2000)
...
Ik denk ook dat de €8500 die Freek(?) ergens noemt klopt, alleen moet de eerste opdracht volgens mij 5x€400 zijn.

(Ik zal deze post deleten als je jou bericht hebt aangepast.)
« Laatst bewerkt op: 13-01-2014, 21:50:47 door Rat »

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #123 Gepost op: 13-01-2014, 21:47:43 »
misschien zat er 1000€ in de envelop? er is dan wel degelijk 500€ door de mol gepikt.
ga ik niet van uit...in iedere envelop zat even veel..namelijk 500 euro...

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #124 Gepost op: 13-01-2014, 21:59:39 »


Een hoger bedrag in de envelop van Jennifer zou alleen kunnen als in de opdracht van Daphne en Jan-Willem een lager bedrag zat. Dat lijkt me niet logisch, gezien de andere 3 ook elk 500 waren.

We hebben een shot van de emmer gezien, daarin zat ook 500 euro.

Offline Bennie de Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 我是摩尔
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #125 Gepost op: 13-01-2014, 22:34:39 »
Ik denk ook dat de €8500 die Freek(?) ergens noemt klopt, alleen moet de eerste opdracht volgens mij 5x€400 zijn.

(Ik zal deze post deleten als je jou bericht hebt aangepast.)

moet idd 5x400€ zijn 10 man. 2 per team. = 5 teams x 400. Ik bedenk me ineens. Misschien zat er wel 500€ in de envelop die Jennifer pakte. Kan me herinneren dat de mol geholpen was?? correct me if im wrong!!. Er zou dus 500€ ingezeten kunnen hebben ipv 400€. het waren immers briefjes van 100€ (naja chinese euro haha) en dan is het makkelijk om er 1 te doen laten verdwijnen. Het zou dus kunnen betekenen dat in die opdracht geen 2000 maar misschien wel 2500 te verdienen was. En wel vreemd dat er maar 1 groep wat verdiend heeft. Blijkbaar te moeilijk om de juiste plek te vinden behalve als je mol bent.

Waarom ik dit denk, omdat we na de eerste opdracht alleen maar envelopen met briefje van 500€ zien! en daarbij is het wel heel opvallend dat Art het geld uitdeeld. Iets wat nooit gedaan is. Er zit meer achter mensen, meer dan wij denken. ::oink:: ::oink:: ::oink:: ::oink::
« Laatst bewerkt op: 13-01-2014, 22:49:57 door Benny de Mol »
我是摩尔

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #126 Gepost op: 13-01-2014, 22:51:30 »
Art herhaalt geregeld hoeveel geld ze hadden kunnen verdienen.
En het geld verdelen heeft gewoon te maken met de enveloppen die we in aflevering 2 zien.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Bennie de Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 我是摩尔
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #127 Gepost op: 13-01-2014, 23:11:36 »
Art herhaalt geregeld hoeveel geld ze hadden kunnen verdienen.
En het geld verdelen heeft gewoon te maken met de enveloppen die we in aflevering 2 zien.


Zou kunnen!
我是摩尔

Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #128 Gepost op: 13-01-2014, 23:33:57 »

Zou kunnen!

Nee dat is. Vooral over het verdelen van het geld.

Offline Bennie de Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 我是摩尔
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #129 Gepost op: 13-01-2014, 23:36:36 »
Nee dat is. Vooral over het verdelen van het geld.

Pas als het tegendeel bewezen is ben ik bereid te zeggen dat het zo is. Ieder zijn eigen mening! OK?
我是摩尔

Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #130 Gepost op: 13-01-2014, 23:44:41 »
Pas als het tegendeel bewezen is ben ik bereid te zeggen dat het zo is. Ieder zijn eigen mening! OK?

Ik laat ook iedereen in de eigen mening maar in aflevering 1 krijgt iedereen geld. In aflevering 2 krijgt iedereen enveloppen (9 stuks wat gelijk staat aan het aantal kandidaten op dat moment). Tel die feiten bij elkaar op (je mag als kandidaat geld opsturen naar een mede kandidaat) en je weet dat dat is om dat systeem te introduceren. Maar je heb gelijk Art zou opzettelijk geld aan de mol geven zodat de mol 100 Euro kan verduisteren.

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #131 Gepost op: 13-01-2014, 23:46:06 »
misschien zat er 1000€ in de envelop? er is dan wel degelijk 500€ door de mol gepikt.

Zou nogal raar zijn als alleen bij die opdracht meer geld te verdienen viel...

Offline Bennie de Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 我是摩尔
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #132 Gepost op: 14-01-2014, 00:29:00 »
Zou nogal raar zijn als alleen bij die opdracht meer geld te verdienen viel...

Hoezo vind je dat raar? en er viel juist minder te verdienen.....ik vind het raar dat er met die opdracht maar 400€ in zit en bij de andere opdracht 500€ Want ook de tv opdracht waren 5 opdrachten x 500=2500 ( 5 groepjes van 2)De chineesvertaal opdracht afl 1 (5opdrachten =5 groepjes) x 400€ = 2000 dus is hier viel juist minder te verdienen, dus waarom bij die anderen meer!...denk daar maar eens overna!

Ik kijk nog even die opdracht van afl1 en daaruit blijkt dat Art hier niet zegt hoeveel er te verdienen valt. Doet ie bij de andere opdrachten wel. Had Owen dan toch gelijk met z'n 5 (500) ipv de 400 die Jennifer had
我是摩尔

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #133 Gepost op: 14-01-2014, 17:43:36 »
Pas als het tegendeel bewezen is ben ik bereid te zeggen dat het zo is. Ieder zijn eigen mening! OK?
OK, alleen, hoe zouden de kandidaten hun enveloppen kunnen vullen als enkel de potbewaarder het geld heeft?
Ich bin ein Bärliner!

Offline Bennie de Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 我是摩尔
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #134 Gepost op: 14-01-2014, 17:51:08 »
OK, alleen, hoe zouden de kandidaten hun enveloppen kunnen vullen als enkel de potbewaarder het geld heeft?

Kijk dat bedoel ik dus. jij verwoord het zoals ik het nog had willen doen. Hoe wllen ze dat doen als er een penningmeester is. Er zit veel meer achter die verdeling van Art en hij zegt in deze aflevering en aflevering 2 telkens wat ze kunnen dan wel konden verdienen, behalve die ene chineze-opdracht.!!! dan moet er toch een belletje gaan rinkelen bij de molloten?

Dat brengt me bij Owen. Hij dacht 5  (500€) Hoe komt hij daarbij, dan zou je haast denken dat iemand (misschien Jen? of de mol)zich versproken heeft!. Want daarna zien we idd steeds 500€ in de enveloppen . ring ring
« Laatst bewerkt op: 14-01-2014, 17:54:08 door Benny de Mol »
我是摩尔

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #135 Gepost op: 14-01-2014, 19:00:23 »
Kijk dat bedoel ik dus. jij verwoord het zoals ik het nog had willen doen. Hoe wllen ze dat doen als er een penningmeester is. Er zit veel meer achter die verdeling van Art en hij zegt in deze aflevering en aflevering 2 telkens wat ze kunnen dan wel konden verdienen, behalve die ene chineze-opdracht.!!! dan moet er toch een belletje gaan rinkelen bij de molloten?

Dat brengt me bij Owen. Hij dacht 5  (500€) Hoe komt hij daarbij, dan zou je haast denken dat iemand (misschien Jen? of de mol)zich versproken heeft!. Want daarna zien we idd steeds 500€ in de enveloppen . ring ring
er is idd iets met die 400 euro.

wat betreft penningmeester: iedere keer iemand uitkiezen die mag beleggen en dan komt er bijv 500 euro uit de pot en die gaat dan naar afl 9..of gezamenlijk...dat geld moet eerst ergens blijven. Iemand moet het bijhouden lijkt mij.

Offline Bennie de Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 我是摩尔
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #136 Gepost op: 14-01-2014, 19:01:51 »
er is idd iets met die 400 euro.

wat betreft penningmeester: iedere keer iemand uitkiezen die mag beleggen en dan komt er bijv 500 euro uit de pot en die gaat dan naar afl 9..of gezamenlijk...dat geld moet eerst ergens blijven. Iemand moet het bijhouden lijkt mij.

Helemaal juist Some-one. Tis niet voor niets dat Art niet verteld wat er in zou zitten dan wel verdient zou kunnen worden.
我是摩尔

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #137 Gepost op: 16-01-2014, 21:24:39 »
Jammer dat ze zoveel geld pakt. Jennifer had echt wel voor de ideale misleiding kunnen zorgen. Heel erg bekend, tof karakter, mooie verschijning. 't Is te hopen dat ze vanavond nog eens een smak geld verdient, zijn we tenminste 100% zeker. Wel een topkandidaat tot hiertoe. ::ok::

Ook leuk trouwens dat er eens een paar BN'ers meedoen die op mijn persoonlijke verlanglijstje stonden. Jennifer is er alvast een van die ik ooit heb getipt. Is nog niet eerder voorgevallen geloof ik. Maar wel superleuk om eens mee te maken. ::tandpastasmiley::

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #138 Gepost op: 16-01-2014, 22:49:11 »
Ik vind Jennifer juist steeds verdachter worden..

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #139 Gepost op: 16-01-2014, 23:07:07 »
Mooie aflevering ! ::ok::

Jennifer blijft voor mij nog steeds heel verdacht.
-Als ze bijna bij Aaf en Daphne zijn, begint ze opeens over de zware tas te klagen en er een beetje aan te zitten geloof ik. Een mooie afleidingsmanoevre om vervolgens de telefoon bijna in een put te laten vallen. En dan schaapachtig lachen en sorry zeggen. Ze komen twee minuten te laat in de hotelkamer aan.

-Op het strand maakt ze Tygo in de biecht verdacht omdat hij er een kajakkampioen uitpikte. Zelf zegt ze dat ze eigenlijk wel dacht dat er een addertje onder het gras zat bij deze opdracht, het is wie is de mol tenslotte. Maar dit zegt ze alleen in de biecht.

-Vond het een beetje raar als je ziet hoe Jennifer als laatste reageert als ze naar de roeiers moeten gaan zoeken (niet echt een mollenactie maar je ziet haar echt als laatste opspringen van o ja ik moet mee rennen nu)

Er is vast nog meer maar ik moet nog even de herhaling gaan bekijken.