Auteur Topic: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman  (gelezen 94123 keer)

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #160 Gepost op: 20-01-2014, 00:34:55 »
Een Mol die saboteert door spullen tijdens de opdracht expres te vernielen zou wel een 'first' zijn.

In seizoen 1 saboteerde de mol bewust de vishengels op het eiland, waardoor de opdracht niet meer uitgevoerd kon worden.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #161 Gepost op: 20-01-2014, 00:43:31 »
In seizoen 1 saboteerde de mol bewust de vishengels op het eiland, waardoor de opdracht niet meer uitgevoerd kon worden.

In serie 1 ja toen kandidaten nog niet bedacht waren op dat soort dingen.
Bovendien niet recht onder de neus van twee andere kandidaten.  ::ohno::

Je kunt wel bijv. op een knopje blijven drukken waardoor je niet gebeld kunt worden, als je er iets mee wilt als molsactie. Maar niet op deze manier nee.
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #162 Gepost op: 20-01-2014, 00:50:06 »
In seizoen 1 saboteerde de mol bewust de vishengels op het eiland, waardoor de opdracht niet meer uitgevoerd kon worden.
Dat waren niet echt hengels, meer gewoon stokken, en die maakte de Mol gewoon kwijt, niet stuk.
The British are not impressed.

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #163 Gepost op: 20-01-2014, 11:10:22 »
Het telefoonincident doet me een klein beetje denken aan seizoen 5 en de onfortuinlijke valpartij van Gijs Staverman op het strand, waarbij hij zijn knie behoorlijk blesseerde. Rationeel bekeken weet je dat dat geen opzet kan zijn, maar in de hitte van het molspeuren, ga je toch twijfelen of het toch geen geweldige molactie is. :P ::vergroot::
« Laatst bewerkt op: 20-01-2014, 11:18:56 door Jayne »

Offline Edeholland

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #164 Gepost op: 20-01-2014, 11:28:52 »
Of aan de bussen die crashten bij de opdracht met Patrick en Art. Puur toeval jongens, het bestaat  ;D
Noem twee willekeurige kandidaten. Één van deze is niet de mol!

Offline debbiegoudveld

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #165 Gepost op: 20-01-2014, 13:40:32 »
Ik verdenk Jennifer vanwege haar "opvallende" biechten. Zo ook in aflevering 3. Freek legt tijdens de test uit waarom hij Jennifer verdenkt. Als de verdenking van Freek klopt, schrijf hij in elk geval de juiste persoon op de envelop.

Offline Siets95

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #166 Gepost op: 20-01-2014, 15:20:00 »
Ik verdenk Jennifer vanwege haar "opvallende" biechten. Zo ook in aflevering 3. Freek legt tijdens de test uit waarom hij Jennifer verdenkt. Als de verdenking van Freek klopt, schrijf hij in elk geval de juiste persoon op de envelop.

Jennifer zegt inderdaad veel opmerkelijke dingen. Zoals "aflevering 9? Ik zal maar niet op de zaken vooruitlopen" en "het leukste moment in mijn wie is de mol-carrière".

Ze lijkt bij veel discussies, zoals Freek ook zei, opvallend stil. Misschien omdat ze bang is iets te zeggen dat op voorkennis duidt of omdat ze merkt dat de groep het verkeerd heeft?

Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #167 Gepost op: 20-01-2014, 15:23:30 »
Jennifer heeft hele opvallende en gewaagde uitspraken. Doet me denken aan Annemarie. Met haar worst fashion mol ever. En ook: o Ik mag niet graven.

Offline NPM

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #168 Gepost op: 20-01-2014, 15:37:10 »
Wat mij ook opvalt is dat bij de foto van de 10 kandidaten die o.a op uitzending gemist  wordt geshowt is dat Jennifer als enige haar vingers laat zien. En waar staat een mol nou bekend om? Juist ja, klauwen. ::ok::

Offline NPM

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #169 Gepost op: 20-01-2014, 15:40:06 »
De titel van de aflevering in Schijnbeweging. De mol wil geen geld in de pot hebben maar Jennifer pakt toch geld. Dat zou een kandidaten actie kunnen mijn maar ook een SCHIJNBEWEGING kunnen zijn om minder verdacht te worden. Net zoals Kees vorig jaar deed bij de Kerkopdracht.

En de tweede aflevering; vindingrijk. Wie was er nou in de eerste aflevering vindingrijk als enige?

Offline ThomasMolloot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 谁是鼹鼠
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #170 Gepost op: 20-01-2014, 16:02:20 »
Jammer genoeg vrees ik dat de telefoon laten vallen toch echt per ongeluk gebeurde.

Offline Siets95

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #171 Gepost op: 20-01-2014, 16:32:14 »
Jammer genoeg vrees ik dat de telefoon laten vallen toch echt per ongeluk gebeurde.

Maar ook de Mol kan per ongeluk de telefoon laten vallen ;)

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #172 Gepost op: 20-01-2014, 16:54:31 »
Maar ook de Mol kan per ongeluk de telefoon laten vallen ;)
Domme mol dan  ::rofl::

Offline Siets95

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #173 Gepost op: 20-01-2014, 17:07:18 »
Domme mol dan  ::rofl::

Je hoeft toch niet dom te zijn om iets te laten vallen? Als Tygo het nou heel onhandig aan gaf, waardoor Jennifer het liet vallen? En uiteindelijk kwam het ook nog heel goed uit, omdat ze anders misschien wél binnen te tijd waren aangekomen.

Offline Yaco

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #174 Gepost op: 20-01-2014, 21:29:16 »
Ik verdenk Jennifer vanwege haar "opvallende" biechten. Zo ook in aflevering 3. Freek legt tijdens de test uit waarom hij Jennifer verdenkt. Als de verdenking van Freek klopt, schrijf hij in elk geval de juiste persoon op de envelop.
Of ze is de enige die iets verder denkt dan haar neus lang is? Art zegt heel duidelijk: Ik heb 8 roeiers nodig, en die gaan jullie voor me zoeken. Als je dan ook maar iets langer nadenkt kun je bedenken dat de kans dat zij je tegenstanders worden vrij groot is. Je ziet namelijk al een boot, en een opdracht waarbij kandidaten gewoon een team kiezen en dan toe mogen kijken hoe ze het doen?  ::rofl::

Dat zou overigens ook verklaren waarom ze als laatste het strand op loopt (zoals eerder opgemerkt) ze is nog aan het nadenken over wat Art zegt. Als je dan denkt dat je weet wat er te gebeuren staat (als kandidaat gezien) kun je 2 dingen doen: proberen de rest te overtuigen óf kijken wat de rest doet, en wie er het hardst zoekt naar goeie roeiers om er je voordeel mee te doen. ::vergroot::

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #175 Gepost op: 20-01-2014, 23:06:26 »

Dat zou overigens ook verklaren waarom ze als laatste het strand op loopt (zoals eerder opgemerkt) ze is nog aan het nadenken over wat Art zegt. Als je dan denkt dat je weet wat er te gebeuren staat (als kandidaat gezien) kun je 2 dingen doen: proberen de rest te overtuigen óf kijken wat de rest doet, en wie er het hardst zoekt naar goeie roeiers om er je voordeel mee te doen. ::vergroot::

-Dat zou prima kunnen maar een echte kandidaat wil toch geld voor de pot winnen. Dan zeg je toch jongens wacht even misschien moeten we juist geen sterke mensen uitkiezen. Het voordeel van dit in de groep aankaarten lijkt me groter dan te gaan kijken wie er wat op het strand doet. Ze had dan kunnen kijken hoe de anderen op haar idee reageerden en daar juist haar voordeel mee kunnen doen. De andere kandidaten kunnen toch ook gewoon kijken wie welke mensen op het strand aanspreken/uitkiezen? Dus ik weet niet of Jennifer hier nou zo'n voordeel van heeft.

-Maar het kan zomaar een kandidatenactie zijn, al vind ik Jennifer wel wat tegenstrijdig. In afl.1heel fanatiek 400 euro winnen, in afl. 2 roepen dat het geld je niet interesseert en voor de jokers gaan en in afl.3 dus niets zeggen waardoor de groep best een sterk team uitzoekt.Voor hetzelfde geld hadden ze verloren en was er niets gewonnen.. ::vergroot::

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #176 Gepost op: 21-01-2014, 12:04:00 »
Jennifer verwachtte al dat die 8 roeiers hun tegenstanders zouden worden, maar ze zei er niks over.
Maar dat kan aan de andere kant ook een kandidatenactie zijn: de mol wil 8 zo sterk mogelijke roeiers vinden en als Jennifer zegt dat ze misschien juist zwakke roeiers moeten zoeken, weet de rest meteen dat zij de mol waarschijnlijk niet is.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #177 Gepost op: 21-01-2014, 12:11:49 »
Jennifer verwachtte al dat die 8 roeiers hun tegenstanders zouden worden, maar ze zei er niks over.
Maar dat kan aan de andere kant ook een kandidatenactie zijn: de mol wil 8 zo sterk mogelijke roeiers vinden en als Jennifer zegt dat ze misschien juist zwakke roeiers moeten zoeken, weet de rest meteen dat zij de mol waarschijnlijk niet is.
of juist wel, want zij wist wat er ging komen...

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #178 Gepost op: 21-01-2014, 12:16:08 »
of juist wel, want zij wist wat er ging komen...
Het is wel typisch WIDM: acties zijn op twee manieren te interpreteren. Of op tweehonderd manieren.  ::rofl::
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Yaco

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #179 Gepost op: 21-01-2014, 12:54:51 »
-Dat zou prima kunnen maar een echte kandidaat wil toch geld voor de pot winnen. Dan zeg je toch jongens wacht even misschien moeten we juist geen sterke mensen uitkiezen.

Drie letters: ART (als kandidaat) Die wilde ook liever verdacht worden en zeker weten wie de mol is dan veel geld in de pot, immers je hebt niets aan dat geld als jij niet de winnaar bent.