Auteur Topic: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk  (gelezen 254309 keer)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #40 Gepost op: 6-01-2014, 09:53:59 »
Als er inderdaad iets met het geld veiligstellen is en je het op kan sturen dat het alleen in de pot komt als die persoon afl 9 haalt, dan kan je toch het beste naar jouw mol opsturen?
Mja maar je weet nooit wat er dan met dat geld gebeurt...  ::rofl::
Het was maar een dwarsstraat die ik noemde als voorbeeld - mijn punt was dat ik niet begreep waarom Sofie als Mol m.i. onnodig verdenking op zich laadt door gedoe te maken van die briefjes en ze elk afzonderlijk te bewaren. Ik zie hiervoor als Mol geen goede reden. Sws zal in afl 2 dan wel blijken hoe of wat dus waarom daar nu een punt van maken, als ze de Mol is. Daarvoor heb ik nog geen plausibele verklaring gelezen.
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #41 Gepost op: 8-01-2014, 18:33:31 »
Wat ik vreemd vond is dat ze, eenmaal binnen bij de juiste winkel, meteen naar de envelop rende. Ik zou eerst eens een beetje rondkijken waar ik moest zijn...
...maar soms even niet :)

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #42 Gepost op: 8-01-2014, 18:43:08 »
Misschien is dat ook gebeurd, maar was dat niet boeiend genoeg om uit te zenden.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #43 Gepost op: 8-01-2014, 18:45:27 »
Ja, dat zou ook kunnen. Was de envelop meteen zichtbaar? Ik meen me te herinneren dat ze moest graven of dat ie ergens achter stond, maar ik weet het niet meer zeker.
...maar soms even niet :)

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #44 Gepost op: 8-01-2014, 18:54:23 »
Bij het ontvangen van het geld is Sofie de eerste die zegt 'oké wie gaat de pot beheren'. Probeert zij daar de focus van het nogal apart verdeelde geld af te halen?

Heeft het überhaupt nut om dat te doen? Ik denk dat we daar meer van gaan zien in aflevering 2.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #45 Gepost op: 8-01-2014, 19:12:56 »
Wat ik vreemd vond is dat ze, eenmaal binnen bij de juiste winkel, meteen naar de envelop rende. Ik zou eerst eens een beetje rondkijken waar ik moest zijn...

Je bedoelt Jennifer? Een man van de winkel bracht Jennifer en Susan naar de envelop.

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #46 Gepost op: 8-01-2014, 19:38:45 »
 ::schaam::  toch maar eens beter geconcentreerd kijken...

Bedankt!
...maar soms even niet :)

Offline Slowdive

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveless
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #47 Gepost op: 9-01-2014, 21:29:22 »
Sofie knuffelt steeds als eerst de afvaller. Aanwijzing als Mol?
And when it all looks brighter.. just turn around and smile..

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #48 Gepost op: 9-01-2014, 21:32:56 »
Ik vind Sofie eigelijk heel erg verdacht, sowieso. Ook met dat doolhof met die kisten/pallets, en toch ook met die zwarte vrijstelling.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Slowdive

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveless
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #49 Gepost op: 9-01-2014, 22:05:41 »
Nu ik erover nadenk.. is het niet logisch voor de Mol om de zwarte vrijstelling te nemen? Als de zwarte vrijstelling niet gepakt werd dan ging de toevoeging en de 'magie' van de vrijstelling verloren. Het was noodzakelijk dat de zwarte vrijstelling gepakt werd, anders zou het een minder spectaculaire test geweest zijn.
And when it all looks brighter.. just turn around and smile..

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #50 Gepost op: 9-01-2014, 22:07:50 »
Nu ik erover nadenk.. is het niet logisch voor de Mol om de zwarte vrijstelling te nemen? Als de zwarte vrijstelling niet gepakt werd dan ging de toevoeging en de 'magie' van de vrijstelling verloren. Het was noodzakelijk dat de zwarte vrijstelling gepakt werd, anders zou het een minder spectaculaire test geweest zijn.
Dacht ik ook en ik vind sophie wel weer verdacht deze aflevering.
Ze staat in mijn top 3.

Offline Mit

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #51 Gepost op: 9-01-2014, 22:09:11 »
Sinds aflevering 1 is zij mijn mol, na deze aflevering dus complete tunnelvisie.

Ik vind haar echt superleuk, ze kan enorm goed liegen en doet altijd verdacht.  ::jaja::

Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #52 Gepost op: 9-01-2014, 22:12:40 »
Sofie blijft voor mij een verdachte in het rijtje. Ook vandaag de hele aflevering een vlinder als ketting. Ik kan die vlinder maar niet loslaten.

Ze was er wel bij dat er geld gepakt werd, maar ze deed wel moeilijk bij het doolhof. En ook dat ze continu de porto had, waarbij ze bij JW meende ik opeens wegschakelde naar Owen. Ik moet de aflevering nog eens terugkijken want heb niet alles kunnen zien.

Offline wombat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Marsupials rule
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #53 Gepost op: 9-01-2014, 22:19:09 »
Sofie met een portofoon  ???

Of ze was erg opvallend aan het mollen, of ze is echt blond  ::)

Te verdacht om de mol te zijn....of lijkt het zo....

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #54 Gepost op: 9-01-2014, 22:20:14 »
Sofie zou het best nog wel kunnen zijn, idd. Is ook best logisch voor de mol om die te pakken, idd. Zeker omdat ze als één van de laatsten was en men wrs wel zou willen dat hij in het spel kwam.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #55 Gepost op: 9-01-2014, 23:39:17 »
Ik ben een keer naar een theatersportvoorstelling geweest waarin Sofie ook meedeed.

Daar deed ze precies zoals in de serie, lekker onschuldig doen en soms het lieve meisje spelen.

Erg leuke kandidate in ieder geval, hopelijk blijft ze er nog een lange tijd in.
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #56 Gepost op: 10-01-2014, 01:58:23 »
 Hmmm...

@46.26u

Verdraaid verdacht in beeld met kaartje...
Omnia vincit amor

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #57 Gepost op: 10-01-2014, 10:32:45 »
Het idee dat Sofie de mol is, begint me steeds meer te bevallen. Vooral ook omdat ik niet wil dat het Jan-Willem is. 8)

Heb haar nog niet kunnen betrappen op onmols gedrag. Schiep wel verwarring in het verlaten TV-station ('ik zag jullie lopen in de achtergrond'). Pakte de zwarte vrijstelling (kan in opdracht van de productie zijn). Hmmm...

Aflevering 1 is ze samen met Aaf op de Chinese markt. Heb ik weinig aan kunnen opmerken. In opdracht 2 met Owen bij het licht seinen die komen met 'we hebben 0 gezien'. Zijn de enigen volgens mij die niet door Tygo en Freek worden opgemerkt. Hebben ook als enigen volgens mij een lage positie bij die opdracht (de mol blijft het liefst dicht bij de grond?).

Nog niet erg sterk, but I'm working on it...  ;D
« Laatst bewerkt op: 10-01-2014, 10:35:57 door Jayne »

Offline AnnabelN

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #58 Gepost op: 10-01-2014, 10:46:07 »
Dat ze kan liegen, heeft ze in ieder geval bewezen. Wat een stalen gezicht, toen ze zei die zwarte vrijstelling niet gepakt te hebben!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #59 Gepost op: 10-01-2014, 10:59:39 »
Heb haar nog niet kunnen betrappen op onmols gedrag. Schiep wel verwarring in het verlaten TV-station ('ik zag jullie lopen in de achtergrond').

Sofie lijkt wel (slaap)dronken aan die porto. Zou ze als Mol de gelegenheid gepakt hebben om even vet te saboteren nadat ze buitenspel werd gezet door Jennifer bij het kruipdoolhof?