Auteur Topic: [MOL] Susan Visser  (gelezen 395365 keer)

Offline swieb

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #20 Gepost op: 3-01-2014, 22:57:45 »
nou:..een zucht..en shit..en nou..dat is wat ik hoor...net na het groene scherm bedoel je he?

haha. ja dat bedoel ik inderdaad. nou dan zal het wel niks zijn. toch bedankt!

Offline Alja

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #21 Gepost op: 4-01-2014, 00:08:46 »
Leuk, het begint weer  :)
Mijn mol is op dit moment ook Susan. Vooral vanwege de opmerking dat ze Tygo verdacht omdat [vage reden die ik vergeten ben]. Anderen direct zwart maken = jezelf verdacht maken. Daarom.

Ik weet het, het is een zwakke reden. Maar het is ook nog maar aflevering 1.

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #22 Gepost op: 4-01-2014, 00:11:47 »
wat had ze toch een leuk shirtje aan, vonden jullie ook niet? ze staat trouwens een beetje gênant op een van de groepsfoto's die je bij de pers pagina van de Avro kunt downloaden.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #23 Gepost op: 4-01-2014, 02:17:26 »
Susan werd in afl 1 wel in de luwte gehouden had ik de indruk.
Weinig in beeld, weinig in biechts naar verhouding.
Nu wordt de Mol in de luwte gehouden maar vroege exits soms ook. Toch ben ik genegen te denken dat die mensen die nu meer screentime kregen ofwel vroege exits zijn, ofwel in de eerste lichting in-verdachtenhoek-worden-geplaatst - je weet wel degenen die in afl 6 of 7 eruit vliegen.  :P

Meestal wordt pas in afl 2 /3 meer geinvesteerd in verdenkingen naar mensen die verder komen.

Leuke kandidate maar zeker nog mogelijk qua molschap. Lightman's observatie over haar oprechte glimlach bij haar groene scherm is wel opmerkelijk en de moeite van het meenemen waard denk ik.

Maar als ze het spel zo blijft spelen als kandidate (de manier waarop ze Tygo verdacht) dan denk ik dat ze het niet erg ver gaat brengen.
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #24 Gepost op: 4-01-2014, 11:08:06 »
als ze het spel zo blijft spelen als kandidate (de manier waarop ze Tygo verdacht) dan denk ik dat ze het niet erg ver gaat brengen
Tja ik kan daar nooit wijs uit. Mensen van wie ik denk dat ze het ver kunnen schoppen door het spel ultiem goed te spelen vliegen er snel uit. Neem alle schrijfsters en ook Maarten met zijn wiskundige formules en nu Maurice. Terwijl mensen waarvan ik verwacht dat ze er snel uitvliegen maar blijven. Zoals Hadewych en Vivienne die zelfs wonnen hoewel ik toch week in week uit dacht dat ze nu toch wel zouden gaan. Juist ook om het feit hoe het beeld werd gebracht.

Susan kan dus best ver komen, heeft misschien Hadewych's intuitie wel. Ik vind Susan enorm verkrampt overkomen, echt alsof ze iets te verbergen heeft. Dat kan molschap zijn maar misschien heeft ze ook wel veel nog naar de rest te verbergen omdat zij de finale heeft bereikt en dus ook niks mag zeggen tegen vroege afvallers. Ik heb dus wel het vermoeden dat we haar nog veel zullen zien.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline eselkaa

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #25 Gepost op: 4-01-2014, 15:31:52 »
Het viel mij op dat Susan bij de test (9:12) zei: "Wat ik heel raar vond, is dat Tygo gelijk snapte wat Art zei....terwijl de rest zo stond van....dat ging veel langzamer"

Allereerst viel dat in imo wel mee. Sterker nog volgens mij was Owen met: "Wie wil er naar huis?" het snelst. Ok Tygo is het meest aanwezig en daardoor kan het zo lijken.

Maar wat ikzelf opvallender vind is dat haar uitspraak vrij spontaan klinkt en ze het heeft over "de rest" ipv "wij allemaal". Als je de mol bent, ben je niet "allemaal" en zijn zij "de rest". Zou dit een ondoordachte uitspraak van Susan de mol zijn of zoek ik hier iets te ver?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #26 Gepost op: 4-01-2014, 20:51:24 »
Susan zou een typische "onmogelijke" Mol kunnen zijn. Maar ze doet het best goed in de eerste opdracht. Het is dan wel Jennifer die de naam Wing Fat van het restaurant ziet, maar het lijkt er sterk op dat Susan op dat moment voor het restaurantje halt houdt en "Zullen we het hier vragen?" zegt. Die zin horen we onder ander beeld net ervoor, maar ik heb het idee dat het bij het latere beeld hoort. (Rond 24:20 in de aflevering.) Best onmols.

Offline Queenchaos

  • Winnaar WIDM pool 2014
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #27 Gepost op: 5-01-2014, 05:11:27 »
http://nl.wikipedia.org/wiki/Chinese_astrologie

Hierboven kan je veel verder in de dierenriem gaan....

Wat ik bij Susan heb gevonden is dus ze is slang uit het jaar 1965 waardoor ze dus hout word, bij hout behoren de kleuren groen en blauw ... en vond zelf dat ze veel blauw aan had deze aflevering.

nu behoort bij hout de windrichting oosten, maar dat kan ik niet precies invullen met de gebouwen, wel als je kijk naar de volgorde van als ze een cijfer moeten geven , en je zou dat dan zien als noord,west,zuid , oost... en dan is oost de vierde koppel en blijk ze daar ook weer bij te zitten...

Het zal allemaal wel ver gezocht zijn  ;D

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #28 Gepost op: 5-01-2014, 14:34:57 »
Na de leader een paar keer gekeken te hebben, is me iets opgevallen: iedereen draait zijn hoofd richting de camera, behalve Susan. Zij komt vanuit een of andere kant aangezet alsof ze op een lopende band staat.. subtiele hint?
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline xtopeter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 1. Jan-Willem 2. Sofie 3. Freek
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #29 Gepost op: 5-01-2014, 15:28:02 »
Ja, hoe Susan het beeld in komt vond ik ook vrij opvallend. Ik denk niet dat je hier een iets achter moet zien. Maar het is wel opvallend.

Offline P@trick

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #30 Gepost op: 6-01-2014, 09:30:31 »
Zou dit geen hint kunnen zijn?

ACE of Spades..spades is een schop..---> graven---> MOL
« Laatst bewerkt op: 6-01-2014, 09:33:03 door P@trick »

Offline P@trick

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #31 Gepost op: 6-01-2014, 09:53:54 »
Ik ben niet zo weggelegd voor astrologie maar Dit vond ik.
http://www.astrolijnen.be/index.php/cartomancy/betekenis-schoppen/schoppen-vrouw

"Een weduwe of gescheiden vrouw.
Haar karakter is hatelijk, zij is kattig, misleidend en een ras echte roddel tante.
Zij is een vrouw die houdt van een schandaal. En iemand die het schandaal zelf opzoekt of zal helpen
stimuleren het schandaal groter te maken."


Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #32 Gepost op: 6-01-2014, 10:06:45 »
Zeg P@trick, iedereen mag van mij allerlei flauwekul op het forum plempen maar iets van "astrolijnen.be" gaat wel heel ver hoor... ::schaam:: ;)

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #33 Gepost op: 6-01-2014, 10:33:56 »
 ::rofl:: ja er wordt wel heel diep gezocht.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #34 Gepost op: 6-01-2014, 23:21:33 »
Zou dit geen hint kunnen zijn?

ACE of Spades..spades is een schop..---> graven---> MOL
Ok, doe ik je graag een positieve respons ;)
Ons (zus en ondergetekende) viel die meerdere Schoppen op de achtergrond ook op, dus herkenning in je bericht :) .
'k Denk dat we via de digitale snelweg wel zo'n 3/4 uur in Hongkong zijn geweest om te achterhalen wat eventuele andere betekenissen (ter plaatste) zouden kunnen zijn...:) 
Geen idee. Behalve "graven", en die is best leuk! Leuk? Best mooi...(!). Bliksem....

Naast veelvuldig pokeren aldaar kwamen wij niet verder dan een modewinkel (Kate Spade) in HK...maar daar lijkt toch deesch foto niet te zijn genomen?
Mooi dat het jou ook opviel P@trick!
Zeer vreemde (of iig opvallende) achtergrond!

We zoeken verder...op naar aflevering 2....
*Neen, niet in deesch (of andere) tunnel, ik ben nog vreselijk aan het bijlezen!)*

Veel plezier allen!
Omnia vincit amor

Offline Lennard2014

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #35 Gepost op: 7-01-2014, 12:51:51 »
Op mijn site zijn een tweetal zeer opvallende aanwijzingen richting Susan.
1) Op een gegeven moment is er een beeld van een koe/kalf/os zichtbaar, met daarop een opvallend goudgeel/blaadje. Deze ligt er zo opvallend op, dat deze er neergelegd lijkt te zijn. Zou dit kunnen slaan op de nominatie voor het Gouden Kalf van Susan in 2012?

2) Vlak voor de tweede executie zie je een visser in beeld met daarboven het getal 3 op de paal. Als de deelnemers aan komen lopen zie je een paal met het getal 6. Als ze zitten zie je een paal met een 5 er op. Visser=3+6+5=14 (seizoen 14) Susan is dus de Mol van seizoen 14.

Online Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #36 Gepost op: 7-01-2014, 13:35:19 »
Jouw site? Waar vinden we die?

groet,
Tunnelgraver
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #37 Gepost op: 7-01-2014, 18:20:29 »
Jouw site? Waar vinden we die?

groet,
Tunnelgraver

Ik heb dat gisteren alleen hier gezien: http://www.wieisdemol2014.nl/blog/susan-visser-is-de-mol-hints-en-aanwijzingen
Is dat dezelfde site als die van jou Lennard2014?

Offline Lennard2014

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #38 Gepost op: 7-01-2014, 19:22:44 »
Dat is mijn site inderdaad. Ik wilde echter niet spammen, maar wel de aannwijzingen delen. Was eigenlijk benieuwd wat jullie van deze aanwijzingen vinden. Vond ze zelf wel opmerkelijk.

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #39 Gepost op: 7-01-2014, 19:54:28 »
Dat is mijn site inderdaad. Ik wilde echter niet spammen, maar wel de aannwijzingen delen. Was eigenlijk benieuwd wat jullie van deze aanwijzingen vinden. Vond ze zelf wel opmerkelijk.
sterke aanwijzingen naar susan  ::vergroot::