Auteur Topic: [MOL] Susan Visser  (gelezen 395354 keer)

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #40 Gepost op: 7-01-2014, 20:00:30 »
Zou dit geen hint kunnen zijn?

ACE of Spades..spades is een schop..---> graven---> MOL
Had ik ergens al eens vermeld...
Volgens mij nog op het WIDM2013 bord ergens...
IK vind het dus ook een sterke hint, ookal verdenkt ik haar totaal niet...
Het kan een terugkomend element worden waar we zeker op moeten letten...
Maar dat astrogedoe lijkt me niet echt iets, het is enkel een hint als je het op een duidelijke manier kunt koppelen daarom vind ik dat het moet kunnen terugkomen ergens. Daarom denk ik ook gewoon nog moeten opletten. Komt het niet terug => geen hint  ::vergroot::
« Laatst bewerkt op: 7-01-2014, 20:03:17 door Molbelg »
#teamamaimiljaarde

Offline Def Digital

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Whack-a-Mole anyone?
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #41 Gepost op: 9-01-2014, 21:44:35 »
Nou, ik ben overgestapt naar Susan, hoor!

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #42 Gepost op: 9-01-2014, 21:49:26 »
Susan was wel erg verdacht in afl2. Zij staat nu wel in mijn top3 van potentiële mollen.

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #43 Gepost op: 9-01-2014, 21:57:35 »
Trouwens, susan had een bril op bij de test, mollen zien slecht  ::vergroot::
Het is maar dat je het weet.

Offline Slowdive

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveless
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #44 Gepost op: 9-01-2014, 22:12:08 »
Droeg Susan bij de eerste test een bril? Nee toch?
And when it all looks brighter.. just turn around and smile..

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #45 Gepost op: 10-01-2014, 01:23:50 »
Trouwens, susan had een bril op bij de test, mollen zien slecht  ::vergroot::
Het is maar dat je het weet.
Veel 40-plussers hebben een leesbril.  ;)

Jongens, Susan is niet de mol.
Citaat
Jan Kooijman ‏@Jan_Kooijman 3u
Ik ❤ #WIDM. En zit zoals ieder jaar weer in mijn tunnel (en heb het ieder jaar fout), dus: Susan=MOL.
Jan verdenkt Susan en heeft het naar eigen zeggen altijd fout, dus Susan is niet de mol.  ;D
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Pjvdl

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Susan is de Mol :D
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #46 Gepost op: 10-01-2014, 09:22:58 »
Hey allemaal!! Ik heb denk ik een bewijs gevonden dat Susan de mol is :D

Die code van aflevering 1 (3425) zat me steeds dwars. Als je nu bij google translate deze cijfers voluit schrijft krijg je: 三,四,二,五 met als uitspraak: Sān, sì, èr, wǔ. Dat betekend nog niks, maar wanneer je deze klanken andersom beluisterd krijg je: Wǔ, èr, sì, sān. Als je nu goed luistert hoor je in het Engels: You are su san.

In het oud Chinees schreven ze van boven naar beneden en lazen ze een boek vanaf de andere kant dan in onze cultuur, vandaar dat de cijfers omgedraaid moeten worden.

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #47 Gepost op: 10-01-2014, 13:51:24 »
Susan valt bij mij nu af als potentiële mol.
Zij hielp goed mee bij opdracht 2, ze wist te onthouden dat hongkong net zo groot als de veluwe is.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #48 Gepost op: 10-01-2014, 14:04:28 »
Susan blijft voor mij een potentiële mol. Ze heeft nog niet rechtstreeks voor geld in de pot gebracht.

Maar als ze de mol is, vind ik haar acties niet sterk:

- Chinese markt: Het restaurant proberen voorbij te lopen (mislukt door de opmerkzaamheid van Jennifer)
- Seinen: fout getal geven (was niet zo heel moeilijk)
- Opera: ? (wist ze van de andere uitleg die de groep zou krijgen)
- Kamers: enorm tijd rekken om de kamer niet te vinden (maar waarom gaf ze dan bij de quiz snel het goede antwoord?)

Ze blijft een mogelijke mol (maar ze zit niet bovenaan mijn lijstje)
klaar voor de strijd

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #49 Gepost op: 10-01-2014, 14:14:40 »
Susan komt mij te eerlijk over. Ik zie in haar wel een potentiële finale kandidaat.
(Mede ook omdat ze samen met Sofie een Zwarte Vrijstelling kwam aanbieden in Het Glazen Huis. S&S maatjes geworden?)

En uiteraard heeft ze nog een vrijstelling. T/m aflevering 5 maar geldig overigens.
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #50 Gepost op: 10-01-2014, 17:23:18 »
Slim dat ze die vrijstelling niet heeft ingezet. Hopelijk zet ze hem volgende aflevering in. Ik zie de zwarte vrijstelling nog wel terugkomen in het seizoen (als dit het was is het wel heel weinig, al die sensatie over dat ding :P) maar ik geloof niet dat ze het twee afleveringen achter elkaar doen. Betekent dus dat ze hoogstwaarschijnlijk aflevering 4 haalt.

Verklaart overigens wel waarom Susan vaker op de enveloppen staat. In de vooruitblik zag je dat de kandidaten enveloppen aan het versturen waren. Susan heeft een vrijstelling en dus per saldo op dit moment de grootste kans om in de finale te komen.

Verder blijf ik Susan verdacht vinden. Dat ze gelijk roept dat ze een vrijstelling heeft bewaard komt heel kandidaats over. Ze zou de tactiek van: Ik ben een enthousiaste kandidaat, maar ben zo blij over dingen dat ik ze moet delen en niet voor me kan houden-strategie hebben gekozen. Vond het best verdacht. Ze heeft ook niet veel in de pot gebracht en het enige wat tegen haar als Mol zou spreken is dat ze de Veluwe zegt.. zit me dan weer dwars in mijn verdenking.

Overigens vind ik Susan wel een leuke kandidaat, van mij mag ze de Filippijnen halen.. :)
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #51 Gepost op: 10-01-2014, 19:36:14 »
Ik heb Suzan als poolmol staan, maar sta nu eigenlijk op het punt haar als mol af te schrijven.

Bij opdrachten zoals deze theateropdracht zit de mol naar mijn idee altijd in de groep die moet raden. (Net als bijv Milouska bij de tango-opdracht). Hier kun je namelijk als mol de uitkomst het best beinvloeden. Tygo met "Owen kan die Genenraal wel eens zijn" en Daphne met "Maar ze kunnen natuurlijk ook playbacken" oefenen bijvoorbeeld veel meer invloed uit op het misgaan van de opdracht

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #52 Gepost op: 11-01-2014, 00:25:45 »
Bij opdrachten zoals deze theateropdracht zit de mol naar mijn idee altijd in de groep die moet raden. (Net als bijv Milouska bij de tango-opdracht). Hier kun je namelijk als mol de uitkomst het best beinvloeden. Tygo met "Owen kan die Genenraal wel eens zijn" en Daphne met "Maar ze kunnen natuurlijk ook playbacken" oefenen bijvoorbeeld veel meer invloed uit op het misgaan van de opdracht

Dat had ik nou ook toen ik het zag. Gewoon Roderick/Liz kopie, maar ipv tango nu een theatershow. Tegelijkertijd zou ik daarom niet meteen een dikke streep door Susan als schot-voor-de-boeg mol zetten, maar slechts een licht streepje. Als er nog meer van zulke momenten komen waarop ze voor een mol in een nadelige positie beland kan het definitief een streep door haar molpotentie betekenen.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline ThomasMolloot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 谁是鼹鼠
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #53 Gepost op: 11-01-2014, 00:48:26 »
Suzan heb ik nog niet afgeschreven.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #54 Gepost op: 11-01-2014, 16:19:30 »
Bij opdrachten zoals deze theateropdracht zit de mol naar mijn idee altijd in de groep die moet raden.
Misschien zou je daar gelijk in kunnen hebben. Echter, ze hebben toch niet zelf voor deze rol gekozen? (of zit ik hier nu helemaal verkeerd?) Het was toch gewoon Art die Owen en Susan uitnodigde?
Ich bin ein Bärliner!

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #55 Gepost op: 11-01-2014, 16:22:27 »
Maar Art weet wie de mol is. En de mol zou van te voren heus wel aangegeven hebben in welke groep hij wil zitten. Of misschien heeft hij wel aan Art doorgegeven welke 2 kandidaten als eerste naar de opera moesten.

Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #56 Gepost op: 11-01-2014, 16:38:31 »
Dat zou een mooie vraag zijn aan JP, of de mol ook daarin de hand heeft.
Ich bin ein Bärliner!

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #57 Gepost op: 11-01-2014, 17:15:34 »
Dat had ik nou ook toen ik het zag. Gewoon Roderick/Liz kopie, maar ipv tango nu een theatershow. Tegelijkertijd zou ik daarom niet meteen een dikke streep door Susan als schot-voor-de-boeg mol zetten, maar slechts een licht streepje. Als er nog meer van zulke momenten komen waarop ze voor een mol in een nadelige positie beland kan het definitief een streep door haar molpotentie betekenen.

Denk niet dat je het daarmee kan vergelijken. Roderick en Liz waren 2 Afleveringen weg en hebben veel Opdrachten gemist. De Mol zou dat nooit doen. Susan had bij de opera juist een belangrijke functie. Als zij iemand zou kiezen die niet op haar leek, zou de Opdracht al fout gaan. Owen lette daar natuurlijk niet veel op, die zocht dan veel te druk naar zijn eigen 'kopie'...

Offline Alja

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #58 Gepost op: 12-01-2014, 19:49:55 »
Dit schijnt op het .nlforum te staan (gejat uit een reactie op recensiekoning.nl)

Citaat
Op het forum van widm.nl staat een heel interessante aanwijzing. In de eerste aflevering, eerste executieronde: Susan krijgt haar groene scherm te zien. Dan hoor je achterwaarts zacht gefluister. Nu heeft iemand dat omgedraaid en vertaald (Wǒ shì mó’ěr), diegene meent dat er gezegd wordt: ik ben mol. Geluidsfragment uit de aflevering: https://app.box.com/s/rgwx4jvbo4ak8tvk5nfa
Je kunt “ik ben mol” eens intikken in Google Translate en laten oplezen. Verdikkie… dat klinkt inderdaad vrijwel hetzelfde als dat fragment.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #59 Gepost op: 12-01-2014, 20:01:31 »
Ik hoor er niks in. Ik denk dat je er een Sisseltong voor moet zijn.