Auteur Topic: [MOL] Susan Visser  (gelezen 397199 keer)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #220 Gepost op: 29-01-2014, 18:09:31 »
Dat is denk ik niet dezelfde persoon. Het zijn twee foto's van twee verschillende personen, in mijn ogen.

Eindelijk iemand die dat ook ziet  ::ok::

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #221 Gepost op: 29-01-2014, 23:11:19 »
Eens, mede door wat jij idd zegt, de plooi onder het oog is anders. Ook de plaats van de eigen versus geschminkte wenkbrauwen zijn ook al doe je er heel veel schmink overheen niet na te bootsen met de foto. Dan zou je meer geschminkte wenkbrauw haren moeten zien. Zeker zo ingezoomd. Ik ga deze als hebben we nu uitgebreid onderzocht en helaas geen mega suus hint beschouwen. Er kan misschien nog wel iets uit het theater naar voren komen. Maar die is al uitgebreid besproken. Ik vrees dat we het ergens anders in moeten zoeken. Te mooi om waar te zijn :(

Wat ik bijvoorbeeld ook interessant vind, is of Susan JW niet gewoon de 3e koker bij het abseilen heeft laten pakken en dan in bijzijn van de andere dames heel hard roepen dat JW het fout doet en de 4e koker pakt, ipv de 3e.  Hier wordt in het Jennifer topic ook over gesproken. En ik ben wel benieuwd wat de Suus 'tunnelaars' daarvan denken. Als dit zo is, is het een mooie -100 euro actie.

Tevens zie je haar op 40:55 in slowmo 'stop, stop' roepen door de porto. Net nadat ze met de dames had besproken dat de volgende vraag juist was en JW een koker kon pakken.  Corrigeert ze hier snel even het pakken van een +geld koker of is JW aan t klooien en pakt de koker niet en zij ziet dit.

Over dat Suus misschien JW de derde koker heeft laten pakken dacht ik ook al toen ik de afl voor de 1e keer zag. Vond het nl opvallend dat toen ze dat extra hard door de porto zei hij helemaal geen reactie had... Misschien toch dat knopje niet ingedrukt Suus. ;)

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #222 Gepost op: 30-01-2014, 22:49:16 »
Art zegt:" Zij Azen met laserguns, op jullie" (28.00 @ UG).

Daar zijn de azen van Susan weer terug in het spel ;)
Omnia vincit amor

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #223 Gepost op: 30-01-2014, 22:59:58 »
De symmetrische wolk lijkt wel wat op een weegschaal - Susans sterrenbeeld

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #224 Gepost op: 30-01-2014, 23:57:07 »
Of op een vissenstaart

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #225 Gepost op: 31-01-2014, 00:15:31 »
Beschrijving Boeddah (vanuit Aaf):
*Vrouw met lang zwart haar,
*Bloem in haar haar.


Omnia vincit amor

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #226 Gepost op: 31-01-2014, 02:03:54 »
Die symmetrische wolk doet me denken aan de manier waarop "2uuS" op de envelop staat geschreven.

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #227 Gepost op: 31-01-2014, 02:08:59 »
Die symmetrische wolk doet me denken aan de manier waarop "2uuS" op de envelop staat geschreven.

 ::oink:: dat spiegelbeeld wat steeds weer terug lijkt te komen inderdaad: die wolken, die waterpok-boeddha. Was er niet nog meer in spiegelbeeld?

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #228 Gepost op: 31-01-2014, 03:26:10 »
::oink:: dat spiegelbeeld wat steeds weer terug lijkt te komen inderdaad: die wolken, die waterpok-boeddha. Was er niet nog meer in spiegelbeeld?
Ja Aaf in de kast ;)
Sorry, moet even adem halen, want er is zoveel te achterhalen:)

Suus... Palindroom.

Omnia vincit amor

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #229 Gepost op: 31-01-2014, 03:33:34 »
Ik hoop vooral dat Susan de mol is, dus ze zal het wel niet zijn :(
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #230 Gepost op: 31-01-2014, 05:14:29 »
Mooie opname tijdens test van Susan ...
Nagenoeg 'n "spiegelbeeld"... ;)




Omnia vincit amor

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #231 Gepost op: 31-01-2014, 11:52:20 »
'Heilige aanwijzing'. Iedereen staart zich blind op die Boedha-beelden en de opdracht daar, maar kijk hier eens naar:



Een ware Judaskus. Judas was degene die Jezus verraadde.
De Mol is ook een verrader.
Zien we hier de Mol een argeloze kandidaat kussen?

Ik geef overigens grif toe dat ik maar wat graag in Aafs schoenen had willen staan, want door deze Mol zou ik graag eens gekust worden!   ::love::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline m0l

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #232 Gepost op: 31-01-2014, 11:55:24 »
'Heilige aanwijzing'. Iedereen staart zich blind op die Boedha-beelden en de opdracht daar, maar kijk hier eens naar:



Een ware Judaskus. Judas was degene die Jezus verraadde.
De Mol is ook een verrader.
Zien we hier de Mol een argeloze kandidaat kussen?

Ik geef overigens grif toe dat ik maar wat graag in Aafs schoenen had willen staan, want door deze Mol zou ik graag eens gekust worden!   ::love::
Lijkt me sowieso leuk om door Susan gekust te worden! Of ze nu de mol is of niet.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #233 Gepost op: 31-01-2014, 12:08:05 »
Dat bedoel ik! Susan is een leuk en erg knappe vrouw!   ::bravo::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #234 Gepost op: 31-01-2014, 15:02:23 »
Ik blijf bij Susan, want nog steeds bij elke uitleg en bij elke executie.. Staat of zit ze achteraan.
En de mol houdt er niet van om in de schijnwerpers te staan  ;D
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #235 Gepost op: 31-01-2014, 15:23:15 »
Ik twijfel nog steeds over Susan als mol. Zij was wel degene die voor de 2e code zorgde bij de bootopdracht.
Wel heb ik, zoals vele, de 2 vingers van Susan continu in de lucht gezien. Maar verder molde ze niet veel gisteren.

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #236 Gepost op: 31-01-2014, 15:27:51 »
Ik ben sinds de afgelopen aflevering ook weer aan het twijfelen over haar.
De jurk die ze aanhad was overigens wel spuuglelijk.  :-X
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #237 Gepost op: 31-01-2014, 15:43:37 »
Susan is nog steeds mijn Mol. 8)

Ze wordt in mijn beleving ook steeds meer zo iemand waarvan je denkt "Hoe kun je er nog inzitten als je kandidaat bent?", als jullie begrijpen wat ik bedoel. Je hoort haar in biechten wel de nadruk leggen op verdachte acties van anderen, maar op één of andere manier is ze toch niet erg gefocust op bepaalde verdachten.

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #238 Gepost op: 31-01-2014, 16:02:40 »
Susan is nog steeds mijn Mol. 8)

Ze wordt in mijn beleving ook steeds meer zo iemand waarvan je denkt "Hoe kun je er nog inzitten als je kandidaat bent?", als jullie begrijpen wat ik bedoel. Je hoort haar in biechten wel de nadruk leggen op verdachte acties van anderen, maar op één of andere manier is ze toch niet erg gefocust op bepaalde verdachten.
Ik neig een beetje om hierin mee te gaan... Dat 'Als dat een molactie was, was het een goede!' elke keer als iemand een slechte molactie uitvoert, vreemd. En niet echt iets in de pot gestopt dit seizoen. Hmm, ze staat bij mij nu denk ik ook bovenaan.

Maar ik mis nog de overtuiging. Wat heeft ze gedaan? Goeie roeiers gevonden? Toch gewonnen. Jan-Willem een koker proberen te laten pakken met -100? Toch overgeslagen. Proberen een foto aan te wijzen die niet klopte? Tygo koos al de verkeerde. Het ABC'tje slecht overbrengen? Was al verloren door Tygo. Zich af laten schieten in het bootje? JW en Aaf tegenkomen? Langs een winkeltje lopen met 400 euro en dan Jennifer 400 euro laten vinden? De zwaardere tas kiezen?

Ik vind Tygo, JW en Aaf veel molser, maar ook meer kandidaats.
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #239 Gepost op: 31-01-2014, 16:06:12 »
Het ABC'tje slecht overbrengen? Was al verloren door Tygo.
Nou ja, dit is niet helemaal waar, aangezien Susan 'toevallig' net woorden vergat waarmee geld te verdienen was. In tegenstelling tot Tygo.