Auteur Topic: [MOL] Susan Visser  (gelezen 397230 keer)

Offline Badmotor

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #640 Gepost op: 6-03-2014, 16:45:03 »
is dat niet een beetje erg ver gezocht Badmotor?
::ohno::

Nee.
« Laatst bewerkt op: 6-03-2014, 16:52:05 door Badmotor »

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #641 Gepost op: 6-03-2014, 16:54:27 »
Heb jij voorgaande jaren officiële hints gehoord die over zoveel stappen gaan?


Susan is heel duidelijk de mol trouwens ::jaja::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Badmotor

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #642 Gepost op: 6-03-2014, 17:08:15 »
Het gaat erom dat je alles onderzoekt en eventueel uitsluit.
Als iedereen met "is dat niet ver gezocht" komt, komen we helemaal niet verder.

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #643 Gepost op: 6-03-2014, 18:53:21 »
Dat wordt dus weer lachen gieren brullen aan tafel in aflevering 10 als Susan de mol is :P

Hoezo als? Ze is het toch gewoon?  ::rofl::


Offline m0l

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #644 Gepost op: 6-03-2014, 21:47:33 »
Hoezo als? Ze is het toch gewoon?  ::rofl::


Inderdaad. Susan is de mol!

Offline ThomasMolloot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 谁是鼹鼠
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #645 Gepost op: 6-03-2014, 22:23:45 »
Ik denk dat Suzan met groen laten spelen geen toeval is. Is al vaker een aanwijzing geweest en dat zou nu zomaar weer kunnen zijn.

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #646 Gepost op: 6-03-2014, 22:25:33 »
OMG, Susan wilde die vrijstelling echt niet hebben, he? ::rofl::
Tygo ziet de mogelijkheid over het hoofd om Susan weg te spelen, Freek zegt het nota bene hard op, en nóg blokkeert Susan haar eigen rijtje niet! ::rofl:: Hoe duidelijk wil je het hebben? Uiteraard wilde ze als mol niet in de positie belanden waarin ze haar vrijstelling moest verdedigen, maar in de positie waarin ze kon voorkomen dat er geld werd verdiend. Eigenlijk geldt hier hetzelfde als bij die optocht waarin JW en Tygo mee moesten lopen. Het is vrijwel onmogelijk om er actief voor te zorgen dat anderen je niet zien. Als 'jager' heb je het lot van de opdracht veel meer in handen.

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #647 Gepost op: 6-03-2014, 22:41:29 »
Dat Susan haar rijtje niet blokkeerde en gemakkelijk werd weggespeeld viel mij ook op. Zoals ik in het Freek-topic zei is het voor de mol beter bij de jagers te zijn omdat hij de andere 3 kan tegenwerken. Als de mol in de positie zit van Freek is het moeilijker om zijn vrijstelling te behouden. Susan heeft voor Freek gekozen omdat hij haar niet verdenkt en bovendien is Freek veel moeilijker te spotten dan Tygo.
« Laatst bewerkt op: 6-03-2014, 23:36:08 door Luc »

Offline m0l

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #648 Gepost op: 6-03-2014, 22:53:29 »
Dat Susan haar rijtje niet blokkeerde en gemakkelijk werd weggespeeld viel mij ook op. Zoals ik in het Freek-topic zei is het voor de mol beter bij de jagers te zijn omdat hij de andere 3 kan tegenwerken. Als de mol in de positie zit van Freek is het moeilijker om zijn vrijstelling te behouden. Susan heeft voor Freek gekozen omdat hij haar niet verdenkt.
Helemaal mee eens! Uitleg over verdenking geef ik elders ook.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #649 Gepost op: 6-03-2014, 23:12:53 »
Ik denk dat Suzan met groen laten spelen geen toeval is. Is al vaker een aanwijzing geweest en dat zou nu zomaar weer kunnen zijn.

De groene schijfjes waren ook nog de enige schijfjes waarop de woorden de mol duidelijk leesbaar zijn! (Bij de andere schijven staat het er wel op, maar is het veel slechter leesbaar)

Offline MollootvM

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #650 Gepost op: 6-03-2014, 23:32:43 »
vandaag ook weer een overduidelijke hint naar Suzan: Tijdens het introliedje van Expeditie Robinson kwamen alle mol kandidaten in beeld. Dit is bij het introductieliedje van de echte ER namelijk ook zo. Wie kwam er tijdens de intro niet in beeld: De mol Suzan Visser. Zij is namelijk geen kandidaat maar een  :D

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #651 Gepost op: 6-03-2014, 23:41:31 »
Ik ben eruit, Suus is de mol  ::)
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #652 Gepost op: 6-03-2014, 23:43:45 »
Susan zorgt er met haar groepsvrijstelling wél voor dat er de volgende aflevering meer rente in de pot komt ::vergroot::
...óf niet!

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #653 Gepost op: 6-03-2014, 23:45:43 »
Susan zorgt er met haar groepsvrijstelling wél voor dat er de volgende aflevering meer rente in de pot komt ::vergroot::

Ik denk eerlijk gezegd niet dat die rente opweegt tegen 2000 euro. :P Zeker omdat er naar JW en Tygo geen enveloppen zijn verstuurd. En die maakt(en) nog altijd kans om in de finale te komen.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #654 Gepost op: 6-03-2014, 23:52:31 »
Ik denk eerlijk gezegd niet dat die rente opweegt tegen 2000 euro. :P Zeker omdat er naar JW en Tygo geen enveloppen zijn verstuurd. En die maakt(en) nog altijd kans om in de finale te komen.

In Susans envelop naar Freek zit 1750 euro. Dat kan met rente makkelijk 2000 of meer zijn.
Waarom zou ze dat willen?
Misschien omdat zij als enige Freek verdenkt, en zo de pot spekt die zij wint? ;)

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #655 Gepost op: 6-03-2014, 23:53:25 »
Susan zorgt er met haar groepsvrijstelling wél voor dat er de volgende aflevering meer rente in de pot komt ::vergroot::

Ik vind dit een breinbrekertje... Ff denken:

Als Susan de topo niet compleet had gemaakt (4 stukjes ipv 5) dan had Freek niet meegegaan naar het paradijs omdat JW al groen had. Van Tygo en Sofie had hij nooit gewonnen, hij zit fout. Dan had Freek de envelop nooit ontvangen in de volgende aflevering (aflevering 9) en dus minder rente in pot.

Ja, eens!

Geen goede molactie van Susan. Ik krijg dan toch het idee dat het de opdracht was om de groepsvrijstelling te behalen.
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #656 Gepost op: 7-03-2014, 00:01:49 »
In Susans envelop naar Freek zit 1750 euro. Dat kan met rente makkelijk 2000 of meer zijn.
Waarom zou ze dat willen?
Misschien omdat zij als enige Freek verdenkt, en zo de pot spekt die zij wint? ;)

Ik denk echt niet dat ze +2000 euro geven als rente. Hoe hoog zou de rente zijn? Hoogstens 30% voor aflevering 7? Dan zou je dus 1750 x 0,3 = 525 euro rente krijgen. Dat is minder dan die 2000 euro.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #657 Gepost op: 7-03-2014, 00:24:46 »
Hé hé, nadat iedereen me al afleveringen, weken lang voor gek heeft verklaard, volgen mensen eindelijk de godin Good Riddance >:D

Godin? ;)

Feit blijft wel dat ik haar nu meer verdenk dan Freek waar het tot vandaag 50/50 was. Ze heeft opzettelijk en zichtbaar haar 5 op een rij niet geblokkeerd, terwijl Freek openlijk aan Tygo zei dat hij dat schijfje bovenop die 3 van Susan had moeten zetten. Op dat moment blokkeert ze dus haar 3 op elkaar niet waardoor ze er "oeps" uit het spel ligt. En vervolgens mag ze jagen op de mol. Ik ben er zeker van dat Susan Freek wel gezien had maar niet gezegd. Kom op, als mol wil je toch de controle behouden hoewel de kans groter was dat 1 van de andere 3 uit de jacht op freek groep Freek ook te pakken kreeg? Freek had die controle helemaal niet. Daarom alleen al denk ik juist dat ze de mol is.

Anderzijds. JW is er blijkbaar op haar uitgegaan. Op haar of op Sofie maar Susan kwam wel nadrukkelijker naar voren. Dus ik weet het niet meer.

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #658 Gepost op: 7-03-2014, 00:29:18 »
Godin? ;)

Feit blijft wel dat ik haar nu meer verdenk dan Freek waar het tot vandaag 50/50 was. Ze heeft opzettelijk en zichtbaar haar 5 op een rij niet geblokkeerd, terwijl Freek openlijk aan Tygo zei dat hij dat schijfje bovenop die 3 van Susan had moeten zetten. Op dat moment blokkeert ze dus haar 3 op elkaar niet waardoor ze er "oeps" uit het spel ligt. En vervolgens mag ze jagen op de mol. Ik ben er zeker van dat Susan Freek wel gezien had maar niet gezegd. Kom op, als mol wil je toch de controle behouden hoewel de kans groter was dat 1 van de andere 3 uit de jacht op freek groep Freek ook te pakken kreeg? Freek had die controle helemaal niet. Daarom alleen al denk ik juist dat ze de mol is.

Anderzijds. JW is er blijkbaar op haar uitgegaan. Op haar of op Sofie maar Susan kwam wel nadrukkelijker naar voren. Dus ik weet het niet meer.

Kans is groot dat hij alleen op Sofie heeft gestemd. Z'n verstandsmol.
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #659 Gepost op: 7-03-2014, 01:06:42 »
Ik lees zijn dagboek net ook en daaruit is op te maken inderdaad dat hij voor Sofie is gegaan. Susan was dan de gehele serie zijn gevoelsmol geweest. Hij was een strateeg met een denkfout: als je iedere test spreid op je gevoelsmol en je verstandsmol en je verstandsmol vliegt eruit, kan dat niet de mol zijn. Dit is het spelletje Wie Is De Mol? De jacht op de mol. Degene die het meest over de mol weet blijft in het spel, degene die het minst weet vliegt uit het spel. Als hij er niet uitvliegt terwijl zijn verstandsmol wel eruit vliegt, waarom heeft hij dan niet op Susan gestemd? Ik denk echt dat zij de mol is. Ook hoe ze 5 op een rij speelde, ontmaskerde haar volledig.