Auteur Topic: [MOL] Susan Visser  (gelezen 397771 keer)

Offline Shell

  • Forumlid
  • Hold your breath and count to ten...
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #740 Gepost op: 9-03-2014, 20:46:30 »
Jennifer vertelde over de positie van de mol. Susan zat in die positie. Gebruikte de tactieken die Jennifer als gebruikte tactieken noemde.

Ben toevallig dit weekend met de afleveringstitels aan de gang geweest. Daarom had ik deze opdracht ook teruggekeken. Het is Jennifer idd die hier een verhaal houdt over de positie van de mol. Maar het zijn Freek en Susan die in die positie zitten. Freek komt zelfs uitgebreid in beeld tijdens haar biecht over de mol die als eerst het geld pakt. Die gaat dus nog 2 kanten op.
All the crazy shit I did tonight. Those will be the best memories!

Offline thorinnl

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #741 Gepost op: 9-03-2014, 20:51:11 »
Als iemand die Susan het meest verdenkt en Freek het minst, ben ik het hier volledig mee eens. Heb op dat moment ook gedacht: Als je echt goed naar Jennifer luistert is het iemand die geld heeft gehad bij de enveloppenruil en iemand die niet molde bij de Roltrap.

Mijn top 3 was: 1. Freek, 2. Daphne, 3. Sofie.
Susan was diegene die de meeste woorden die geld opleverde, verkeerd of niet doorgaf. Vijf in totaal. Freek deed het foutloos (Freek gaf de 2 overgebleven woorden correct door).

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #742 Gepost op: 9-03-2014, 21:14:38 »
Susan was diegene die de meeste woorden die geld opleverde, verkeerd of niet doorgaf. Vijf in totaal. Freek deed het foutloos (Freek gaf de 2 overgebleven woorden correct door).

Ja, dat klopt, ik vind Susan molser bij de Roltrap en juist daarom vind ik Jennifer als titel meer op Freek slaan. Zij zegt namelijk dat de mol niet zou mollen bij de Roltrap.

Ik denk wel dat de mol molt. Ook daar. En daarom verdenk ik bijvoorbeeld Susan veel meer. Maar voor mij gaat de "afleveringstitels-slaan-op-de-mol-strijd" in deze naar Freek.

Of die strijd uitmaakt, weet ik niet, want ik weet niet of de afleveringstitels naar de mol moeten wijzen.
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #743 Gepost op: 9-03-2014, 21:48:38 »
Susan heeft de uitleg zoals Art die gaf aan haar en Owen goed gebruikt door te kiezen voor die ene mevrouw. Echter, ze wist welke keuze de anderen zouden krijgen. Daarbij was het dus logisch om voor andere personages te kiezen. Verder heeft Susan zich opgemaakt in de schminkruimte.

Over dat schminken, dat is vooralsnog een aanname en geen hard bewijs dat het gebeurd is. Dat zal eventueel in aflevering 10 blijken of dat echt zo is.

Over het kiezen: nee sorry, ik verdenk Susan ook (meer dan Freek) maar het was Owen die met de theorie kwam om iemand te kiezen die niet de hoofdrol heeft omdat ze dat nooit konden zijn. Toen heeft Susan heel lang gedaan over het kiezen van een personage en dat lukte haar pas op het laatste moment. Als ze de mol is en ze wilt hier een mollenactie van maken, had ze Owen deze kant op moeten sturen en het initiatief moeten nemen om een persoon op de achtergrond te kiezen. Nu is het meer meegaan met de fout van Owen maar wel op een heel stille manier.

Offline m0l

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #744 Gepost op: 9-03-2014, 22:50:02 »
Over dat schminken, dat is vooralsnog een aanname en geen hard bewijs dat het gebeurd is. Dat zal eventueel in aflevering 10 blijken of dat echt zo is.

Over het kiezen: nee sorry, ik verdenk Susan ook (meer dan Freek) maar het was Owen die met de theorie kwam om iemand te kiezen die niet de hoofdrol heeft omdat ze dat nooit konden zijn. Toen heeft Susan heel lang gedaan over het kiezen van een personage en dat lukte haar pas op het laatste moment. Als ze de mol is en ze wilt hier een mollenactie van maken, had ze Owen deze kant op moeten sturen en het initiatief moeten nemen om een persoon op de achtergrond te kiezen. Nu is het meer meegaan met de fout van Owen maar wel op een heel stille manier.
Volgens mij kwam Susan daar mee. (Weinig tekst.) En had ze het ook over de lengte van de acteurs/actrices.

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #745 Gepost op: 9-03-2014, 23:46:16 »
Over dat schminken, dat is vooralsnog een aanname en geen hard bewijs dat het gebeurd is. Dat zal eventueel in aflevering 10 blijken of dat echt zo is.

Iemand heeft wat geroepen, terwijl er geen bewijs voor is. Vervolgens zijn andere het gaan herhalen alsof het een feit is. En een hint naar Susan is geboren. En dan zijn sommige haast beledigt als je zegt dat het geen hint is. Daarbij wil ik trouwens niet meteen zeggen dat het onwaar is. Het zou best kunnen dat ze met deze onthulling in de laatste aflevering komen. Maar tot nu toe heeft nog niemand kunnen ontdekken of de mol (laat ik het maar algemeen houden) op de foto stond.

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #746 Gepost op: 10-03-2014, 16:24:38 »
Ik vind het eerder op Koe lijken  ::rofl::

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #747 Gepost op: 10-03-2014, 16:30:08 »
Zat de intro nog eens te bekijken en ben echt verbaasd dat ik dit nog niet hier ben tegengekomen:
Dacht eerst dat ik er Mol zag staan maar volgens mij staat er toch wat anders, lijkt wel alsof ze de letters hebben vervaagd.

Het is een nummerbord en er staat KG 68 op... Niets dus.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline joyca23

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #748 Gepost op: 10-03-2014, 19:43:49 »
Ik moet zeggen dat ik het 'drie-in-een-voordeelpakket' in het dagboek van de Mol ook wel typisch vind. Zeker met Susan die de Telfortreclame met hun voordeelpakketten inspreekt.

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #749 Gepost op: 10-03-2014, 20:06:18 »
Ja die hoorde ik ook net voor het eerst in de vodcast voorbij komen. Wel heel direct als hint maar het zou best grappig zijn.

Worden de dagboeken per TV-aflevering geschreven of zijn die ook al klaar als de serie klaar is? Of was deze campagne bijvoorbeeld al bekend tijdens de opname? Allemaal om in overweging te nemen voordat we deze reclame en het dagboek koppelen.

 >:D Wel een mooie sluikreclame, de publieke omroep crea-bea-style :D

Ik heb ook het idee dat een deel van de financiering door Telfort wordt opgebracht...
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #750 Gepost op: 10-03-2014, 21:09:59 »
Vandaar dat Susan elke aflevering met een porto altijd zo'n slecht bereik heeft! ::rofl::

 ::rofl:: goeie!

Offline m0l

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #751 Gepost op: 11-03-2014, 18:44:02 »
Vandaar dat Susan elke aflevering met een porto altijd zo'n slecht bereik heeft! ::rofl::
En ze krijgt haar scherm niet te zien omdat de internetverbinding niet werkt.

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #752 Gepost op: 11-03-2014, 19:35:13 »
Dit vrijdag gepost: Dagboek Mol en afvallers
Gepost op: 7.03.2014, 09:50:30 »

In dagboek van de mol staat drie in een voordeelpakket.  Susan spreekt reclame van Telfort in en zij hebben zo'n pakket. Misschien grapje van Susan zelf

En ook
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
Gepost op: 7.03.2014, 16:48:35 »

Om het maar even ver te zoeken. Op wiki staat bij verlan dit voorbeeld
Une femme (=vrouw) → fa+me → me+f (-a- valt weg)
verlan = une meuf

Als je dat met Susan doet krijg je san+s (u valt weg)
Sans is Zonder in het Frans

« Laatst bewerkt op: 11-03-2014, 19:37:30 door evelienh1986 »

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #753 Gepost op: 11-03-2014, 19:40:09 »
Dit vrijdag gepost: Dagboek Mol en afvallers
Gepost op: 7.03.2014, 09:50:30 »

In dagboek van de mol staat drie in een voordeelpakket.  Susan spreekt reclame van Telfort in en zij hebben zo'n pakket. Misschien grapje van Susan zelf

Als je dat met Susan doet krijg je san+s (u valt weg)
Sans is Zonder in het Frans


U valt weg, Telfort, Susan...
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #754 Gepost op: 11-03-2014, 19:46:22 »
Hahaha

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #755 Gepost op: 11-03-2014, 19:54:16 »
Dit vrijdag gepost: Dagboek Mol en afvallers
En ook
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow

Maar het ene zou een aanwijzing naar Mol Susan zijn en het andere naar afvaller Susan hè?

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #756 Gepost op: 11-03-2014, 19:55:18 »
Maar het ene zou een aanwijzing naar Mol Susan zijn en het andere naar afvaller Susan hè?

We zijn zo open minded hier Heinz...
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #757 Gepost op: 11-03-2014, 19:56:50 »
We zijn zo open minded hier Heinz...

Daar staat .com bekend om. ;) Ik had alleen de indruk dat Evelien dacht dat de muzikale aanwijzing naar de Mol verwijst. Maar misschien zit ik mis.

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #758 Gepost op: 11-03-2014, 20:33:56 »
Nee ik ben dus inderdaad gewoon open minded.  Geef iedereen wat ie wil: aanwijzing naar de mol en aanwijzing naar de afvaller  ::tandpastasmiley::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #759 Gepost op: 11-03-2014, 20:37:57 »
Nee ik ben dus inderdaad gewoon open minded.  Geef iedereen wat ie wil: aanwijzing naar de mol en aanwijzing naar de afvaller  ::tandpastasmiley::

 ::ok::