Auteur Topic: [MOL] Susan Visser  (gelezen 397216 keer)

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #800 Gepost op: 13-03-2014, 22:27:15 »
Susan heeft één envelop in de brievenbus laten liggen.En dat is juist de envelop die ze zelf naar Freek stuurde. En er mist geld uit de pot. Susan was heel close met Freek dus ik denk dat ze wat geld achterover heeft gedrukt.

Doordat ze close met Freek was verdacht Freek haar nooit als mol. Omdat hij op Sofie zit heeft hij dus in de laatste opdracht veel foute flesjes gepakt.
Freek wordt de Regina van deze serie ;).

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #801 Gepost op: 13-03-2014, 22:28:35 »
Ik heb dat ook ergens al een keer gezegd, maar ik wil me hierbij nogmaals bij jouw woorden aansluiten. Echt fenomenaal. Bijna eng, gewoon. Nadat ik dat gesprekje met Daphne had gezien, was ik even zo aan het twijfelen dat ik bijna van haar af was gestapt! Haar reacties bij opdrachten en executies vond ik soms misschien een beetje overdreven, maar tussen de opdrachten door inderdaad inderdaad enorm kandidaats. Daar heeft ze een hoop kandidaten mee om de tuin geleid, dat kan niet anders. Iets dat Aaf natuurlijk ook al eens aanhaalde.
Aaf heeft ze heel hard om de tuin geleid, die verdacht haar eerst maar is er vanaf gestapt. Ik had eerder dit siezoen de indruk dat ze dat bij nog iemand gedaan had, maar ik weet niet meer wie. Volgens mij heeft ze er bij Aaf trouwens wel de visserboot opdracht voor opgeofferd. In plaats van mollen, heeft ze die opdracht volgens mij actief gebruik om de laatste twijfels bij Aaf weg te nemen. Knap gespeeld!

Offline m0l

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #802 Gepost op: 13-03-2014, 22:29:30 »
Ik sluit me aan bij de mening dat Susan een fenomenale actrice is!  ::bravo::

Als Sofie nu de Mol is hé.. dan..  :-X
Fenomenale actrice en een mooie meid!

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #803 Gepost op: 13-03-2014, 22:30:11 »
Susan heeft één envelop in de brievenbus laten liggen.En dat is juist de envelop die ze zelf naar Freek stuurde.

Dat meende ik ook te zien! Compensatie voor haar actie om Freek de vrijstelling te gunnen.
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #804 Gepost op: 13-03-2014, 22:31:53 »
Susan heeft één envelop in de brievenbus laten liggen.En dat is juist de envelop die ze zelf naar Freek stuurde. En er mist geld uit de pot.

Heel slim om Freek eerst alleen een envelop te laten halen (die biecht erbij ook!) zodat zij daarna alleen aan de beurt was.

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #805 Gepost op: 13-03-2014, 22:35:56 »
Ik denk dat Pac maar weer een Oscar moet maken en die dan samen met Freek gaan overhandigen aan Susan ::ok::
Tsja... ::regenboog::
...óf niet!

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #806 Gepost op: 13-03-2014, 22:39:58 »
Heel slim om Freek eerst alleen een envelop te laten halen (die biecht erbij ook!) zodat zij daarna alleen aan de beurt was.
Ja, inderdaad. Ben heel benieuwd naar volgende week. Ik zit natuurlijk al weken op haar te letten en volgens mij heeft Susan alles heel bewust gedaan als Mol. Ik bedoel, er zijn ook wel eens mollen geweest die alles min of meer overkwam ("het ging vanzelf fout"), maar ik denk dat dat bij Susan minder aan de orde is. (disclaimer: áls ze de Mol is natuurlijk, want theoretisch kan het Sofie nog zijn ;D)

-edit- Ben volgende week trouwens op vakantie, waar ik waarschijnlijk via BVN moet kijken. En da's een half uur later dan in Nederland. :\'(


Offline BobW

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #807 Gepost op: 13-03-2014, 22:46:58 »
Wauw, wat een geweldige actrice. Kan je voor een rol in Wie is de Mol? ook een prijs krijgen?  ::ok::

Offline Frank32

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #808 Gepost op: 13-03-2014, 22:48:35 »
Milouska gaat een heel seizoen Gooische Vrouwen kijken :D

Offline Feodora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #809 Gepost op: 13-03-2014, 22:49:53 »
Susan heeft het inderdaad goed gedaan als ze de mol is. Heel wat kandidaten om de tuin geleid met prachtig acteerwerk. En de vrijstelling aan Freek gunnen goed maken door de envelop niet te pakken/ te laten verdwijnen ::respect:: ::ok::

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #810 Gepost op: 13-03-2014, 23:18:53 »
Mijn schot voor de boeg mol en sindsdien naast Freek als verdachte blijven volgen. Ik denk nu ook dat Suus haar molschap invulde als een professioneel actrice, j e er helemaal in opleven, een rol aanmeten en dat op basis van een karaktereigenschap uitvergroten. Milouska v2.0 als ware zo je wilt. :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #811 Gepost op: 13-03-2014, 23:24:34 »
Voor mij is het wel duidelijk dat Susan de mol is dit seizoen, Freek verliest en Sofie wint!

Exact! Ik zat sinds de Kantonese Opera-opdracht op Susan. En niet eens zozeer door haar gedrag, maar door Arts blunder om bij de uitleg van die opdracht zich nadrukkelijk op Owen te richten en daarna alleen maar te zeggen 'En dat geldt natuurlijk ook voor jou, Susan.' Vanaf dat moment ben ik Susan in de gaten gaan houden.

Heerlijk, de Mol ontmaskerd door goed op het gedrag van de presentator te letten die altijd heeft gezegd dat het voor hem noodzakelijk was om te weten wie de Mol is. NIET DUS!
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #812 Gepost op: 13-03-2014, 23:52:17 »
Exact! Ik zat sinds de Kantonese Opera-opdracht op Susan. En niet eens zozeer door haar gedrag, maar door Arts blunder om bij de uitleg van die opdracht zich nadrukkelijk op Owen te richten en daarna alleen maar te zeggen 'En dat geldt natuurlijk ook voor jou, Susan.' Vanaf dat moment ben ik Susan in de gaten gaan houden.

Heerlijk, de Mol ontmaskerd door goed op het gedrag van de presentator te letten die altijd heeft gezegd dat het voor hem noodzakelijk was om te weten wie de Mol is. NIET DUS!
Trouwens één van de dingen waar ik het meest benieuwd naar ben volgende week: de uitleg over de Kantonese Opera-opdracht. Ik heb van begin af aan gedacht dat die opdracht echt té suf was voor WIDM, zoals hij was. Er moet dus w.m.b. echt een JOEKEL van een hint in hebben gezeten. Uren-, nee, dágenlang staren naar een foto van Chinese opera-acteurs heeft me echter niets opgeleverd. Maar er móet iets mee zijn... Susan moest als Mol blijkbaar in de coulissen terecht komen. Schijnbaar ook erg belangrijk dat dat lukte, aangezien de productie zelfs niet het risico heeft genomen om de groep te laten beslissen welke kandidaten afgevaardigd zouden worden. Maar waarom? Wat was er dan met die opdracht?
Gek word ik er van! >:( Eigenlijk wil ik het gewoon NU weten! ;D

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #813 Gepost op: 14-03-2014, 00:04:03 »
Trouwens één van de dingen waar ik het meest benieuwd naar ben volgende week: de uitleg over de Kantonese Opera-opdracht. Ik heb van begin af aan gedacht dat die opdracht echt té suf was voor WIDM, zoals hij was. Er moet dus w.m.b. echt een JOEKEL van een hint in hebben gezeten. Uren-, nee, dágenlang staren naar een foto van Chinese opera-acteurs heeft me echter niets opgeleverd. Maar er móet iets mee zijn... Susan moest als Mol blijkbaar in de coulissen terecht komen. Schijnbaar ook erg belangrijk dat dat lukte, aangezien de productie zelfs niet het risico heeft genomen om de groep te laten beslissen welke kandidaten afgevaardigd zouden worden. Maar waarom? Wat was er dan met die opdracht?
Gek word ik er van! >:( Eigenlijk wil ik het gewoon NU weten! ;D
Laten we het hopen!

Wat ik bij de opdracht achteraf (twee week terug) wel nog noemenswaardig begon te vinden is dat Susan zegt "Ik dacht, deze opdracht doen we alleen voor de couleur locale" (oid). Als zij de mol is klopt dat misschien ook wel een beetje. Zij is de mol, heeft amper invloed op het slagen van de opdracht en verwacht daardoor misschien wel dat de kandidaten het makkelijk zullen raden*. Dus ook in de ogen van de mol is het een opdracht die alleen bedoelt is om iets van de plaatselijke cultuur uit te zenden. Zoiets zou denk ik kunnen spelen.

*Wat natuurlijk geen realistische gedachte is, want je moet redelijk random wat karakters kiezen, vooral met de vage uitleg van Art.

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #814 Gepost op: 14-03-2014, 00:54:39 »
Mijn schot voor de boeg voor de eerste aflevering. Direct na de eerste aflevering ben ik daar vanaf gestapt en ben hier ook nooit meer op terug gekomen. Nou. Daar gaat mijn waardigheid.  ::zwaai::
Denk stiekem alsnog dat het Sofie is want Susan lijkt me echt een beetje te obvious. Vooral nu dat het Freek niet meer kan zijn.
Precies. De eerste dagen na aflevering 1 overgestapt naar Jan-Willem en in de Olympische stop overgestapt naar Freek.
Jammer genoeg was de mol dit seizoen bij veel kandidaten en kijkers een van de hoofdverdachten, of het nou Susan of Sofie is.
Als Sofie en Tygo op Susan hebben gestemd en Susan op Sofie, moet Sofie de mol wel zijn (of Tygo had alles fout).
Maar als Susan de mol is, is er wel ontzettend veel geknoeid met de biechten dit seizoen.  ::niet-ok::
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #815 Gepost op: 14-03-2014, 01:09:56 »

Maar als Susan de mol is, is er wel ontzettend veel geknoeid met de biechten dit seizoen.  ::niet-ok::
??? Hoe kom je tot die conclusie? Het is normaal dat ze het soms een beetje vaag laten, dat hoort er bij, maar ik heb nooit een biecht gehoord waarbij ik dacht 'Dat kan niet als Susan de Mol is' o.i.d..

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #816 Gepost op: 14-03-2014, 01:16:58 »
Ik ga er wel vanuit dat dit nu allemaal hint blijken te zijn:

Ongeldige youtube code, plaats alleen de YouTube-videocode bv: IxgJlCqSKfo
https://www.youtube.com/watch?v=Qf6TqVUQZtc

Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #817 Gepost op: 14-03-2014, 01:17:21 »
??? Hoe kom je tot die conclusie? Het is normaal dat ze het soms een beetje vaag laten, dat hoort er bij, maar ik heb nooit een biecht gehoord waarbij ik dacht 'Dat kan niet als Susan de Mol is' o.i.d..
Ik dacht dat Tygo geen rood scherm had moeten krijgen, maar dat klopt niet.
Er is wel één ding dat ik niet begrijp: als Freek op Sofie heeft gestemd, hadden ze hem toch al bekend kunnen maken als verliezer zonder de mol te verraden?
Oké, ik snap er officieel niks meer van.  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 14-03-2014, 01:30:26 door Regis Filia »
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #818 Gepost op: 14-03-2014, 01:26:40 »
Ik dacht dat Tygo geen rood scherm had moeten krijgen, maar dat klopt niet.
Er is wel één ding wat ik niet begrijp: als Freek op Sofie heeft gestemd, hebben ze hem toch al bekend kunnen maken als verliezer zonder de mol te verraden?
Oké, ik snap er officieel niks meer van.  ::rofl::

Ze willen het open houden (nou ja, behalve dat Freek de mol NIET is dan). Stom voor gevorderden, want hier ging het tussen Susan en Freek.. Niet tussen Susan en Sofie..

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #819 Gepost op: 14-03-2014, 01:46:01 »
Laten we het hopen!

Wat ik bij de opdracht achteraf (twee week terug) wel nog noemenswaardig begon te vinden is dat Susan zegt "Ik dacht, deze opdracht doen we alleen voor de couleur locale" (oid). Als zij de mol is klopt dat misschien ook wel een beetje. Zij is de mol, heeft amper invloed op het slagen van de opdracht en verwacht daardoor misschien wel dat de kandidaten het makkelijk zullen raden*. Dus ook in de ogen van de mol is het een opdracht die alleen bedoelt is om iets van de plaatselijke cultuur uit te zenden. Zoiets zou denk ik kunnen spelen.

*Wat natuurlijk geen realistische gedachte is, want je moet redelijk random wat karakters kiezen, vooral met de vage uitleg van Art.
Nog even hier op terugkomend:

Het zou ergens misschien nog kunnen dat ze die Kantonese Opera gewoon graag in het programma wilden hebben en dat ze de opdracht zelf daar een beetje voor opgeofferd hebben. Want de opdracht zoals hij was, was in feite een gokspelletje en daardoor onmolbaar en ook onwinbaar. Tenminste, in de zin dat je als kandidaat weinig kunt doen om hem te laten slagen en als mol weinig om hem te saboteren. Ik heb het al eerdere vergeleken met een hypothetische opdracht waarbij ze een mand met verschillende soorten fruit voor hun neus krijgen en dan moeten ze raden of iemand de banaan of de sinaasappel voor zichzelf heeft gekozen, of iets dergelijks. Te suf voor woorden. Dat zijn geen WIDM-opdrachten.

Maar als het dan wel zo is en dit alleen voor de 'couleur locale' was, dan had het toch ook niet uitgemaakt of de Mol nou in de coulissen of in de zaal terecht was gekomen? Dan had Art de groep toch zelf kunnen laten kiezen wie ze zouden sturen? Nu werd expliciet gezegd dat Susan en Owen er heen moesten. Heel vreemd. Volgens mij ook de enige opdracht waarbij dat zo duidelijk gebeurde?

N.B. In de aflevering van vanavond stuurde Art de groepssamenstelling ook wel natuurlijk, maar hij deed het vrij nonchalant, zodat het misschien minder opviel. Hij 'stelde voor' dat de 2 met zonnebril samen zouden gaan en de 2 zonder ook met elkaar. M.i. ook een duidelijke poging om Susan niet met Tygo of Sofie in een boot te laten belanden, omdat die haar vast niet in haar eentje naar zo'n brievenbus hadden laten gaan zonder de boel te controleren. Dan had ze geen envelop kunnen laten liggen. Maar Freek verdacht haar niet, dus daar ging het lekker makkelijk bij.