Auteur Topic: [MOL] Susan Visser  (gelezen 397211 keer)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #820 Gepost op: 14-03-2014, 02:05:04 »
Maar als het dan wel zo is en dit alleen voor de 'couleur locale' was, dan had het toch ook niet uitgemaakt of de Mol nou in de coulissen of in de zaal terecht was gekomen? Dan had Art de groep toch zelf kunnen laten kiezen wie ze zouden sturen? Nu werd expliciet gezegd dat Susan en Owen er heen moesten. Heel vreemd. Volgens mij ook de enige opdracht waarbij dat zo duidelijk gebeurde?
En dan ook nog terwijl Susan niet bij de groep is de enveloppen over de kandidaten gieten. Zo kan Susan, als Mol, helemaal geen invloed uitoefenen als de groep discussieert over wat ze ermee gaan doen en hoe. Bijvoorbeeld door voor te stellen dat het geld versturen wel stiekem mag gebeuren of dat je met iemand samen mag beslissen wie wat naar wie verstuurt. Ik weet zo gauw niet of dat wat had uitgemaakt en of dat een voor de Mol betere spanning in de groep had gezorgd, maar ik kan me zo voorstellen dat het wel handig was geweest om de Mol hier bij te hebben.
Tenzij men juist vond van niet en dat de opera-opdracht juist is gebruikt om Susan van de groep te scheiden terwijl zij het lekker zelf uit konden vogelen.
The British are not impressed.

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #821 Gepost op: 14-03-2014, 02:17:28 »
Zou de schoppenhint dan ook kloppen? Schoppen achter Susan in de leader, op de boot bij Art in aflevering 1 en op de muur tijdens Susan toekomstfilmpje. Zijn er nog meer schoppen gespot? Drie is wel een beetje karig.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #822 Gepost op: 14-03-2014, 06:28:23 »
OMG Susan Visser de Mol :o Zag ik het al die tijd over het hoofd. En dan steeds die handen voor haar mond....tuurlijk.....in de vorm van een molshoop. Prachtig gedaan mevrouw Visser ::ok::

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #823 Gepost op: 14-03-2014, 07:01:45 »
Sophie is niet de verliezer

Susan is niet de winnaar

Freek is niet de mol

Als Sophie de mol zou zijn, dan zou Susan de winnaar moeten zijn en Freek de verliezer (want Freek zat op Susan). Dat kan echter niet. Susan is namelijk niet de winnaar. Dus moet Susan de mol wel zijn. Ook een manier van bekend maken.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #824 Gepost op: 14-03-2014, 07:10:45 »
Volgens mij zat Freek op Sofie?
Keep calm and eat chocolates!

Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #825 Gepost op: 14-03-2014, 07:27:22 »
Volgens mij zat Freek op Sofie?

Klopt. Daarom zal Freek de verliezer zijn Susan de mol en Sofie de winnaar. Er is nog maar 1 escape: als tijdens de bekendmaking wordt gezegd niet is wat het lijkt. Dat je de woorden niet eruit moet halen. Dan is Freek de mol,  Susan de winnaar en Sofie de verliezer. Maar daar ga Ik niet vanuit.

Offline Aleksje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #826 Gepost op: 14-03-2014, 07:47:04 »
Sophie is niet de verliezer

Susan is niet de winnaar

Freek is niet de mol

Als Sophie de mol zou zijn, dan zou Susan de winnaar moeten zijn en Freek de verliezer (want Freek zat op Susan). Dat kan echter niet. Susan is namelijk niet de winnaar. Dus moet Susan de mol wel zijn. Ook een manier van bekend maken.

Sophie kan nog steeds de mol zijn. Susan is niet de winnaar, maar kan wel de verliezer zijn. Freek is niet de mol, maar kan wel de winnaar zijn. Dan blijft er nog 1 optie over en dat is: Sophie is de mol. Want ze is niet de verliezer.

Al zit ik zelf overigens ook op Suus als mol hoor
« Laatst bewerkt op: 14-03-2014, 07:51:31 door Aleksje »

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #827 Gepost op: 14-03-2014, 09:46:52 »
Sophie kan inderdaad nog steeds de mol zijn, het gaat erom wie van de 2 dan het best de test heeft gemaakt, Susan of Freek.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #828 Gepost op: 14-03-2014, 09:53:02 »
Sophie kan inderdaad nog steeds de mol zijn, het gaat erom wie van de 2 dan het best de test heeft gemaakt, Susan of Freek.


Nee, als Sofie de mol is, is Freek de winnaar. Susan is niet de winnaar heeft Art al gezegd.

Offline MarMa

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #829 Gepost op: 14-03-2014, 09:58:02 »
Laten we het hopen!

Wat ik bij de opdracht achteraf (twee week terug) wel nog noemenswaardig begon te vinden is dat Susan zegt "Ik dacht, deze opdracht doen we alleen voor de couleur locale" (oid). Als zij de mol is klopt dat misschien ook wel een beetje. Zij is de mol, heeft amper invloed op het slagen van de opdracht en verwacht daardoor misschien wel dat de kandidaten het makkelijk zullen raden*. Dus ook in de ogen van de mol is het een opdracht die alleen bedoelt is om iets van de plaatselijke cultuur uit te zenden. Zoiets zou denk ik kunnen spelen.

*Wat natuurlijk geen realistische gedachte is, want je moet redelijk random wat karakters kiezen, vooral met de vage uitleg van Art.

Ik heb de opera opdracht ook even terug gekeken en ik denk ook dat hier echt een hint in zit. Weet niet of deze al genoemd is.
Als je deze aflevering terug kijkt lijkt het of de man in de opera zingt over de mol.
Op 13.17 lijkt het echt of hij zingt ..... Is de mol.  Wat hij hiervoor zingt is niet goed verstaanbaar omdat de andere kandidaten er doorheen praten, maar misschien dat iemand van jullie hier wel iets van kan maken.  De kandidaten praten op dit moment over Suzan..

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #830 Gepost op: 14-03-2014, 10:05:45 »
Ik heb de opera opdracht ook even terug gekeken en ik denk ook dat hier echt een hint in zit. Weet niet of deze al genoemd is.
Als je deze aflevering terug kijkt lijkt het of de man in de opera zingt over de mol.
Op 13.17 lijkt het echt of hij zingt ..... Is de mol.  Wat hij hiervoor zingt is niet goed verstaanbaar omdat de andere kandidaten er doorheen praten, maar misschien dat iemand van jullie hier wel iets van kan maken.  De kandidaten praten op dit moment over Suzan..
Ik ga nog eens luisteren naar die opdracht en misschien zelfs even klooien met de audio, want ik had tijdens de uitzending ook het gevoel dat er een stukje achteruit gespeelde audio in zit, maar tussen alle andere 'zuivere' klanten vond ik dat ook niet de moeite waad om verder te bestuderen. Maar is toch nog wel leuk om even te doen.

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #831 Gepost op: 14-03-2014, 10:08:36 »
Nee, als Sofie de mol is, is Freek de winnaar. Susan is niet de winnaar heeft Art al gezegd.
Dan is de Freek de winnaar ja en dat kan, want dan heeft freek de test het best gemaakt.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #832 Gepost op: 14-03-2014, 10:10:07 »
Dan is de Freek de winnaar ja en dat kan, want dan heeft freek de test het best gemaakt.

Ja dat kan ja. De mol is of Suus of Soof. Das duidelijk  ;)

Offline Shell

  • Forumlid
  • Hold your breath and count to ten...
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #833 Gepost op: 14-03-2014, 10:32:25 »
Ik heb de opera opdracht ook even terug gekeken en ik denk ook dat hier echt een hint in zit. Weet niet of deze al genoemd is.
Als je deze aflevering terug kijkt lijkt het of de man in de opera zingt over de mol.
Op 13.17 lijkt het echt of hij zingt ..... Is de mol.  Wat hij hiervoor zingt is niet goed verstaanbaar omdat de andere kandidaten er doorheen praten, maar misschien dat iemand van jullie hier wel iets van kan maken.  De kandidaten praten op dit moment over Suzan..
Dat stukje ben ik ook tegengekomen ja, maar ik maakte van dat woord ervoor "Owen" maar die heliumdame heeft net ervoor wel een aantal "Suu" klanken. Ow echt ik mag toch hopen dat er in elk geval een hint in zit hoor, ik heb dat vreselijke gejengel zo vaak terug zitten kijken :D
All the crazy shit I did tonight. Those will be the best memories!

Offline Anika31

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #834 Gepost op: 14-03-2014, 10:37:28 »
Heeft dan niemand gezien dat Art op het eind (aan zijn ogen te zien) naar 2 personen kijkt en vraagt wie is de winnaar? En wie is de mol?

Dit zouden dan Sofie en Susan moeten zijn. Hij heeft al gezegd dat Susan de winnaar niet is, dus waarom zou hij het dan nog spannend maken?

Ik snap er niks van :-\\

Offline Molle Pietje

  • Forumlid
  • Back to the roots in 2015
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #835 Gepost op: 14-03-2014, 11:33:19 »
zou I OW(e) toch omgekeerd MOL kunnen zijn ??

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #836 Gepost op: 14-03-2014, 11:34:51 »
Of ik van haar molacties onder de indruk zal zijn dat merk ik volgende week pas, maar ik kan nu al wel zeggen dat ik énorm onder de indruk ben van haar acteerprestaties buiten de opdrachten om. (Dan denk ik bijvoorbeeld aan haar gesprekje met Daphne in de extra beelden van aflevering 3. Wow. :o ::ok::)

Ik vroeg me bij dat soort stukken altijd af of ze nu echt zo'n slechte actrice is of dat ze nu zeer goed 'een slecht spelende actrice' speelde...

Offline Molle Pietje

  • Forumlid
  • Back to the roots in 2015
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #837 Gepost op: 14-03-2014, 11:36:10 »
Ik vroeg me bij dat soort stukken altijd af of ze nu echt zo'n slechte actrice is of dat ze nu zeer goed 'een slecht spelende actrice' speelde...

 ::rofl::   mooi gezegd

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #838 Gepost op: 14-03-2014, 11:38:43 »
Mijn schot voor de boeg mol en sindsdien naast Freek als verdachte blijven volgen. Ik denk nu ook dat Suus haar molschap invulde als een professioneel actrice, j e er helemaal in opleven, een rol aanmeten en dat op basis van een karaktereigenschap uitvergroten. Milouska v2.0 als ware zo je wilt. :)

Maak alsjeblieft geen vergelijkingen met Milouska... Dat doet iedere mol veel te veel te kort.

Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #839 Gepost op: 14-03-2014, 11:47:51 »
Maak alsjeblieft geen vergelijkingen met Milouska... Dat doet iedere mol veel te veel te kort.

Ik denk dat jij milouska veel te kort doet als mol. Zij was niet geliefd en tegelijkertijd ook niet verdacht. Door haar gedrag had iedereen medelijden voor haar. Als je alles durft en kunt en doet het tegenovergestelde gaat iedereen respect krijgen als je wel iets doet en begrip tonen als je iets niet doet. Verdenken ho maar. En is dat niet juist een taak voor de mol?  Zorgen dat de mol in de groep niet verdacht wordt?  Als je verdacht wordt kun je niet goed de mol spelen en geld uit de pot houden.