Auteur Topic: [MOL] Susan Visser  (gelezen 397212 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #1020 Gepost op: 21-03-2014, 09:55:06 »


De "5 op een rij"-hint vind ik het mooist. (Susan vormde steeds een duo met de afvaller: Maurice (seinen), Owen (opera), Daphne (enveloppen), Jennifer (snake), Aaf (jeep).) Ook omdat hier de kracht van Mol Susan lag: de kandidaten met haar charmes inpakken. ::roos::

Offline Newbee

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #1021 Gepost op: 21-03-2014, 10:12:46 »


De "5 op een rij"-hint vind ik het mooist. (Susan vormde steeds een duo met de afvaller: Maurice (seinen), Owen (opera), Daphne (enveloppen), Jennifer (snake), Aaf (jeep).) Ook omdat hier de kracht van Mol Susan lag: de kandidaten met haar charmes inpakken. ::roos::

Die hadden wij gezien heinz! (Dat was jij toch) wij koppelde deze ook aan waarom jw nog niet weg was. :D

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #1022 Gepost op: 21-03-2014, 10:20:23 »
Die hadden wij gezien heinz! (Dat was jij toch) wij koppelde deze ook aan waarom jw nog niet weg was. :D

Ik had 'm niet zelf ontdekt maar kreeg 'm ingezonden voor mijn website. Ik vond de uitleg wel zo mooi dat ik 'm hier op het forum ook deelde. (Niet dat ik erdoor overstapte naar Susan natuurlijk want daar was mijn verdenking naar Freek te sterk voor. ;))

En zoals elk jaar zijn er ook nu weer hints die helemaal geen hints blijken te zijn. "Tissue" bijvoorbeeld blijkt gewoon een mooie toevalligheid. (En gelukkig ook geen "kleur groen -> Mol". ;D)

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #1023 Gepost op: 21-03-2014, 12:55:46 »
Prima mol. Geen briljante molacties, maar daar moeten de opdrachten zich ook voor lenen. Hier en daar geholpen door de groep, maar ook zelf het nodige initiatief genomen. En dankzij geweldig acteerwerk zowel de groep als de kijker (waaronder mij) om de tuin geleid. Job well done. ::ok::

Complimenten aan degenen die haar wel doorhadden. ::bravo::
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #1024 Gepost op: 21-03-2014, 12:59:50 »
Ik vind Susan steengoed in het acteren. Ze heeft mij daardoor compleet op het verkeerde spoor gezet. Constant actief meedoen, spelen dat je het niet snapt, veel praten en socializen, top!  ::bravo::
Gefeliciteerd alle Susan-verdenkers! Vanaf welke aflevering dan ook ;)  ::bravo::

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #1025 Gepost op: 21-03-2014, 13:27:15 »
Mijn schot-voor-de-boeg-mol blijkt de mol :)( (ik heb mij er eens aan vastgeklampt itt in 2010  :-X)

 ::ok:: Om als actrice jezelf de rol aan te nemen van kandidaat en je medekandidaten hierdoor om de tuin te leiden
 ::ok:: Om als mol daadwerkelijk onder aan het rijtje 'follow the money' te eindigen zoals het hoort
 ::ok:: Om als mol binnen de kandidatengroep net zoals Dennis Weening onverdacht te blijven
 ::ok:: Om Freek zo in te pakken, zoals Dennis met Regina deed  ;D

 :-\\ Om als mol aan te sluiten bij Anne-Marie en Jon qua molacties (ze waren minder geweldig dan gehoopt)

Ik heb genoten van het feit dat Susan op ging in haar rol en zo overtuigend dankzij die acteerprestatie onverdacht bleef in de groep door telkens je maar weer af te vragen: hoe zou een kandidaat hierop reageren. Op den duur viel het voor mij als kijker ook op, je spot al snel kandidaten die doen alsof ze de mol zijn (Tygo, Sofie, Jan-Willem) en een mol die doet alsof ie kandidaat is (Susan). En dan heb je nog een tussencategorie ala Freek die mij hevig liet twijfelen tot aan de finale  :P Dus al met al vind ik haar moltactiek vergelijkbaar met Milouska, maar haar molacties kwamen daardoor (en wie weet mede door het fanatisme van de kandidaten) wel minder uit de verf.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #1026 Gepost op: 21-03-2014, 14:02:23 »
De extra molactie bij de Drakenboot (op de site): zegt Susan nu werkelijk 'ik dacht dit is zo leuk, hier kan ik echt niet mollen'? Dit vat het seizoen wel samen denk ik!

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #1027 Gepost op: 21-03-2014, 16:04:17 »
De extra molactie bij de Drakenboot (op de site): zegt Susan nu werkelijk 'ik dacht dit is zo leuk, hier kan ik echt niet mollen'? Dit vat het seizoen wel samen denk ik!

En dan achteraf blij zijn dat niemand je echt verdenkt. Ja, ze deed gewoon geen flikker...

Offline mph

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #1028 Gepost op: 21-03-2014, 17:18:27 »
Nou dit seizoen 14 was voor mij echt een anti-climax met Susan als Mol.
Vanaf het begin was het wel duidelijk, weinig verrassingen en Susan is zooo saai.
Alleen al hoe ze praat is slaapverwekkend...
Weinig spectaculaire molactie's, vooral veel hulp van anderen. Erg slap allemaal!!
Helaas seizoen 14 echt een anti-climax.
Helemaal mee eens. Het is al allemaal zo genivelleert dat als de mol een scheet laat het al een geweldige molactie was. Ook weer een hoop voor de kijker oncontroleerbare molacties, ook wel enkele controleerbare. Meestal afhankelijk van de kandidaten, weinig zelf gemold. Jammer en saai hoor. Ik vond het deze keer weer meer de Aart-show, veel te veel invloed. Minder en minder wie is de mol, meer en meer een reisprogramma. Desalniettemin leuk.
« Laatst bewerkt op: 21-03-2014, 17:22:38 door mph »

Offline m0l

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #1029 Gepost op: 21-03-2014, 17:27:15 »
Huh ?? Hoe dan ? ???
De vertaling van het woord is gelijk aan de naam van de mol.

Ja, een goede actrice in het spel. (Haar films e.d. ken ik niet.) En een heel leuke en mooie meid!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [MOL] Susan Visser
« Reactie #1030 Gepost op: 21-03-2014, 17:31:27 »
[KANDIDAAT] mag wel in [MOL] veranderd worden zo zoetjes aan. ::roos::

Uw wens is mijn bevel ;D
« Laatst bewerkt op: 21-03-2014, 17:37:36 door Bakkertje »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [MOL] Susan Visser
« Reactie #1031 Gepost op: 21-03-2014, 17:40:05 »
Uw wens is mijn bevel ;D

In dat geval: kan je de Freek-envelop van Suus voor me apart houden op de MFD? ::rofl:: ::ok::

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MOL] Susan Visser
« Reactie #1032 Gepost op: 21-03-2014, 17:44:44 »
In dat geval: kan je de Freek-envelop van Suus voor me apart houden op de MFD? ::rofl:: ::ok::

 ;D Sorry daarvoor moet je een andere slaaf zien te vinden...ik ben er dit jaar niet bij vanwege herstelwerkzaamheden ::)lees ziekte :P
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #1033 Gepost op: 21-03-2014, 17:48:24 »
De "5 op een rij"-hint vind ik het mooist. (Susan vormde steeds een duo met de afvaller: Maurice (seinen), Owen (opera), Daphne (enveloppen), Jennifer (snake), Aaf (jeep).) Ook omdat hier de kracht van Mol Susan lag: de kandidaten met haar charmes inpakken. ::roos::

Agreed! Ik heb niet zoveel met hints, maar deze vind ik mooi.  ::super::
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [MOL] Susan Visser
« Reactie #1034 Gepost op: 21-03-2014, 17:50:38 »
;D Sorry daarvoor moet je een andere slaaf zien te vinden...ik ben er dit jaar niet bij vanwege herstelwerkzaamheden ::)lees ziekte :P

Wat jammer zeg! ::hug::

En nu hoef ik alleen nog maar ::ontopic:: te gaan, en dat doe ik met de opmerking dat ik Susan zeker geen slechte Mol vind, maar helaas wel moet zeggen dat er geen enkele molactie was die ik me nu slechts een dag later als bijzonder herinner. Wat sprong er nou echt uit eigenlijk? :-\\

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #1035 Gepost op: 21-03-2014, 18:02:32 »
Bij het zien van de molacties kwam vooral 1 ding in mij naar boven: ze heeft het op save gespeeld.

Zij maakte de keuze voor de zware koffer, maar dat was Tygo ook. Ook zegt ze dat ze het geld gevonden heeft en dat dat wel gunstig is. Ja voor de verdenkingen niet op je te krijgen is het gunstig, maar heeft gefaald in haar plan.

En het ruilen met de enveloppen, ik weet niet in welke volgorde werd geruild maar Freek ruilde onmiddellijk met Sofie. Mol of niet, de opdracht zou sowieso mislukken. Net om wat Daphne aangaf, je bent meer bezig met het verkrijgen van jokers dan het spel zelf.

En het kiezen van een vingerafdruk, ik weet niet hoe dat is opgenomen maar heeft niemand dan gezien dat ze dat zei? Bovendien waren Sofie, Tygo en Freek meer aan het mollen dan dat ik dat Susan heb zien doen. Freek deed lang over de beschrijving en Sofie greep niet in en ging meer in mee. Bovendien, de keuze is makkelijk gemaakt.

Ze is alleen een goede mol op basis van de niet verdenkingen, niet op basis van de sabotage. 

Ik ben het niet met je eens, ik bedoel als je kijkt naar de koffertjes opdracht.
De Mol kan daar het plan hebben om in ieder geval voor de zware tas te gaan, wat ze ook opperde. Tygo deed dit ook, maar omdat hij dit ook deed maakt het HAAR een slechte mol?
En wat betreft de onderhandelingen, de GROEP had daar de mol buiten spel moeten zetten door goed te onderhandelen en na te denken over hoe het geld bij elkaar kon komen. Maaar iedereen ging voor zichzelf, en ja dan ga je als mol niet roepen,
 'jongens laten we er samen uitkomen, we hebben nog genoeg tijd'.
Dus ik vond vaak dat de groep zelf domme fouten maakte dan dat Susan NIET gemold heeft.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [MOL] Susan Visser
« Reactie #1036 Gepost op: 21-03-2014, 18:02:50 »
Op het gevaar af als een zeur of zelfs zeikerd over te komen: Ik zou weleens willen weten hoe ze precies gemold heeft toen ze met Owen in de coulissen van de Kantonese Opera zat.
En vooral wil ik nu weleens weten hoe de kandidaten daar eigenlijk geld hadden kunnen verdienen? Wie hadden ze in vredesnaam aan moeten wijzen?
De AVRO/productie moeten dit echt uitleggen, want dergelijke opdrachten die in potentie zeer goed zouden kunnen zijn, verschrompelen tot ronduit waardeloos als er geen uitleg komt.

Kan een van de 300 gelukkigen die naar de Mol Fandag gaat alsjeblieft deze vraag namens mij gaan stellen?
Alvast bedankt!   ::ok::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: [MOL] Susan Visser
« Reactie #1037 Gepost op: 21-03-2014, 18:13:43 »
Op het gevaar af als een zeur of zelfs zeikerd over te komen: Ik zou weleens willen weten hoe ze precies gemold heeft toen ze met Owen in de coulissen van de Kantonese Opera zat.
En vooral wil ik nu weleens weten hoe de kandidaten daar eigenlijk geld hadden kunnen verdienen? Wie hadden ze in vredesnaam aan moeten wijzen?
De AVRO/productie moeten dit echt uitleggen, want dergelijke opdrachten die in potentie zeer goed zouden kunnen zijn, verschrompelen tot ronduit waardeloos als er geen uitleg komt.

Kan een van de 300 gelukkigen die naar de Mol Fandag gaat alsjeblieft deze vraag namens mij gaan stellen?
Alvast bedankt!   ::ok::

Klopt, dit was de slechtste opdracht in JAREN durf ik wel te zeggen. VOlgens mij snappen de kandidaten dit nog steeds niet. En zonder uitleg is er ook niets van te snappen

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MOL] Susan Visser
« Reactie #1038 Gepost op: 21-03-2014, 18:24:49 »
ik zeg eerlijk ze was een goeie mol, altijd zo naief lopen doen, waardoor ik dacht "nee da's TE naief, dat kan niet de mol zijn"
Tjonge wat zat ik er naast  ::rofl::

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [MOL] Susan Visser
« Reactie #1039 Gepost op: 21-03-2014, 18:35:08 »
Klopt, dit was de slechtste opdracht in JAREN durf ik wel te zeggen. VOlgens mij snappen de kandidaten dit nog steeds niet. En zonder uitleg is er ook niets van te snappen

Mooi, dan ben ik niet de enige die daar zo over denkt. Kom op aanstaande MFD-gangers, verenigt jullie, maak spandoeken en eis opheldering!   :D
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!