Auteur Topic: WIDM op Twitter  (gelezen 72675 keer)

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM op Twitter
« Reactie #40 Gepost op: 5-01-2014, 02:17:42 »
Tweet van de @IkBenDeMol  "Verdiep je dit weekend in 粵劇" (opera)
Ik die tekens invoeren op Google Translate, betekent het gewoon letterlijk opera.  ::rofl::
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM op Twitter
« Reactie #41 Gepost op: 5-01-2014, 20:01:09 »
Ik die tekens invoeren op Google Translate, betekent het gewoon letterlijk opera.  ::rofl::

Nogal offtopic, maar waar kun je die tekens vinden om in te voeren dan?  :-[

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM op Twitter
« Reactie #42 Gepost op: 5-01-2014, 20:02:18 »
Nogal offtopic, maar waar kun je die tekens vinden om in te voeren dan?  :-[

http://translate.google.nl/#nl/zh-CN/

Linkerkolom op NL zetten, rechter op Chinees Traditioneel.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: WIDM op Twitter
« Reactie #43 Gepost op: 5-01-2014, 20:05:33 »
Je kan vaak ook veel vertalen met Wikipedia: https://zh.wikipedia.org/wiki/%E6%AD%8C%E5%89%A7
The British are not impressed.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM op Twitter
« Reactie #44 Gepost op: 5-01-2014, 20:06:58 »
Ah, dank jullie, weer wat geleerd  ::ok::

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: WIDM op Twitter
« Reactie #45 Gepost op: 5-01-2014, 20:15:08 »
Die grafiek is razend interessant, maar zou nog veel interessanter worden als je "totaal" zou weglaten, zodat je de verticale as kan oprekken en veel duidelijker wordt wat er zich in de onderste regionen afspeelt.

Alsjeblieft..

anoniem 24971

  • Gast
Re: WIDM op Twitter
« Reactie #46 Gepost op: 5-01-2014, 22:18:54 »
Wie is Jan?  ::rofl::

EDIT: Oh, JW natuurlijk. Ik dacht even dat je verward was met seizoen 11.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: WIDM op Twitter
« Reactie #47 Gepost op: 5-01-2014, 22:26:00 »
Alsjeblieft..
Bedankt!

Bijzondere piek van Tygo rond Daphne's rode scherm. Ik denk vanwege zijn uitspraak "het is de mol, dus you never know". Die kun je namelijk op twee manieren lezen. "Daphne is de mol" of "dit is ''[Wie is] De Mol?''."
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: WIDM op Twitter
« Reactie #48 Gepost op: 5-01-2014, 22:37:38 »
Wie is Jan?  ::rofl::

EDIT: Oh, JW natuurlijk. Ik dacht even dat je verward was met seizoen 11.
Het script zoekt alleen naar 'Jan', omdat Jan-Willem soms ook als Janwillem of Jan Willem wordt geschreven op Twitter.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: WIDM op Twitter
« Reactie #49 Gepost op: 5-01-2014, 22:48:59 »
Of als JW  >:D

;)
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Gixo

  • Forumlid
Re: WIDM op Twitter
« Reactie #50 Gepost op: 6-01-2014, 13:47:41 »
Ik weet niet of hier ergens anders een topic voor is waarin dit al is opgemerkt, maar:

Drie tweets van de mol beginnen met 'twee': twee illustere voorgangers, twee keer rood, twee tests. Sowieso staan er veel cijfers in de tweets.

Twee tests. Samen één. Wie stemt op mij? Wie is volgens mijn negen teamgenoten de Mol in 2014? #widm
Twee keer rood, achttien keer groen, vier keer wit, één keer groen en één keer zwart. #widm Vanavond, Ned 1, 20:25 uur.
Twee illustere voorgangers: @dennisweening en @glangenberg. Morgen neem ik hun baantje over. Ned. 1, 20:25 u.

Offline Meezter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM op Twitter
« Reactie #51 Gepost op: 6-01-2014, 13:55:04 »
Ik weet niet of hier ergens anders een topic voor is waarin dit al is opgemerkt, maar:

Drie tweets van de mol beginnen met 'twee': twee illustere voorgangers, twee keer rood, twee tests. Sowieso staan er veel cijfers in de tweets.

Twee tests. Samen één. Wie stemt op mij? Wie is volgens mijn negen teamgenoten de Mol in 2014? #widm
Twee keer rood, achttien keer groen, vier keer wit, één keer groen en één keer zwart. #widm Vanavond, Ned 1, 20:25 uur.
Twee illustere voorgangers: @dennisweening en @glangenberg. Morgen neem ik hun baantje over. Ned. 1, 20:25 u.


En wie is onze DJ van Radio 2?
Jan-Willem!
De derde van de WIDM pool '16 en de De Mol pool '17

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: WIDM op Twitter
« Reactie #52 Gepost op: 6-01-2014, 14:14:23 »
2 voornamen, Jan Willem, of 2 achternamen, Brandt Corstius.

Waarom 2 mannen als illustere voorgangers (Milouska hoorde er ook bij); aanwijzing dat de mol ook een man is?

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: WIDM op Twitter
« Reactie #53 Gepost op: 6-01-2014, 14:30:29 »
Ik weet niet of hier ergens anders een topic voor is waarin dit al is opgemerkt, maar:

Drie tweets van de mol beginnen met 'twee': twee illustere voorgangers, twee keer rood, twee tests. Sowieso staan er veel cijfers in de tweets.

Twee tests. Samen één. Wie stemt op mij? Wie is volgens mijn negen teamgenoten de Mol in 2014? #widm
Twee keer rood, achttien keer groen, vier keer wit, één keer groen en één keer zwart. #widm Vanavond, Ned 1, 20:25 uur.
Twee illustere voorgangers: @dennisweening en @glangenberg. Morgen neem ik hun baantje over. Ned. 1, 20:25 u.

ik betwijfel of het iets voorstelt...er zitten namelijk ook een aantal in die met iets anders beginnen... verdiep, superbenieuwd, nu, etc...

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM op Twitter
« Reactie #54 Gepost op: 6-01-2014, 14:52:51 »
Twee keer rood, achttien keer groen, vier keer wit, één keer groen en één keer zwart. #widm Vanavond, Ned 1, 20:25 uur.

Staat die "één keer zwart" voor die zwarte vrijstelling?

Waarom 2 mannen als illustere voorgangers (Milouska hoorde er ook bij); aanwijzing dat de mol ook een man is?

Of het verwijst naar een man weet ik niet, maar waarom dat illustere?

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: WIDM op Twitter
« Reactie #55 Gepost op: 7-01-2014, 16:29:26 »
2 voornamen, Jan Willem, of 2 achternamen, Brandt Corstius.

Waarom 2 mannen als illustere voorgangers (Milouska hoorde er ook bij); aanwijzing dat de mol ook een man is?

Beste twee mollen uit de geschiedenis. De rest was van veel lager niveau. En Milouska was zelfs een schande voor het programma... Toen die tijdens die compilatieuitzending in de top 3 genoemd werd, dacht ik eerst dat ze alle mollen gingen bespreken en dus met de slechtste begonnen. Bleek het later om een top 3 te gaan  ::rofl::

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: WIDM op Twitter
« Reactie #56 Gepost op: 8-01-2014, 16:02:18 »
Beste twee mollen uit de geschiedenis. De rest was van veel lager niveau. En Milouska was zelfs een schande voor het programma... Toen die tijdens die compilatieuitzending in de top 3 genoemd werd, dacht ik eerst dat ze alle mollen gingen bespreken en dus met de slechtste begonnen. Bleek het later om een top 3 te gaan  ::rofl::

Milouska is mijn favoriet hoor. Vind ik toffer gedaan dan George en Dennis.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: WIDM op Twitter
« Reactie #57 Gepost op: 8-01-2014, 16:12:01 »
Milouska is mijn favoriet hoor. Vind ik toffer gedaan dan George en Dennis.

Sorry, mag ik lachen? Milouska een goede mol vinden  ::niet-ok::

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: WIDM op Twitter
« Reactie #58 Gepost op: 8-01-2014, 16:21:30 »
Sorry, mag ik lachen? Milouska een goede mol vinden  ::niet-ok::

Mag van mij best. Verwacht alleen niet dat er veel mensen met je meelachen.  ::rofl::
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Re: WIDM op Twitter
« Reactie #59 Gepost op: 8-01-2014, 16:28:11 »
Sorry, mag ik lachen? Milouska een goede mol vinden  ::niet-ok::

In het kader van mensen hun meningen respecteren is het inderdaad niet netjes om te gaan lachen als dat de mening van iemand is. Bovendien is zij een andere type mol en het is net waar iemand van houdt om naar te kijken. De sociale mol vind ik opzich oke, maar bij Milouska hoop je gewoon iedere week dat zij eruit vliegt en dus heb je niet in de gaten dat zij de mol kan zijn.