Auteur Topic: WIDM op Twitter  (gelezen 72688 keer)

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: WIDM op Twitter
« Reactie #60 Gepost op: 8-01-2014, 16:36:24 »
In het kader van mensen hun meningen respecteren is het inderdaad niet netjes om te gaan lachen als dat de mening van iemand is. Bovendien is zij een andere type mol en het is net waar iemand van houdt om naar te kijken. De sociale mol vind ik opzich oke, maar bij Milouska hoop je gewoon iedere week dat zij eruit vliegt en dus heb je niet in de gaten dat zij de mol kan zijn.

Inderdaad. Zij speelde haar rol zo goed, dat zelfs na jaren mensen haar nog irritant vinden. Milouska hoort zeker ook in mijn Top 3 mollen.

Maar uhm... wat heeft dit allemaal met Twitter te maken?
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: WIDM op Twitter
« Reactie #61 Gepost op: 8-01-2014, 17:50:48 »
In het kader van mensen hun meningen respecteren is het inderdaad niet netjes om te gaan lachen als dat de mening van iemand is. Bovendien is zij een andere type mol en het is net waar iemand van houdt om naar te kijken. De sociale mol vind ik opzich oke, maar bij Milouska hoop je gewoon iedere week dat zij eruit vliegt en dus heb je niet in de gaten dat zij de mol kan zijn.

Milouska was ongeveer alleen maar 'Ik kan het niet', 'ik durf het niet' etc. Dat zijn nou niet hoogstaande mollestreken, vind ik persoonlijk... Het hoeft trouwens van mij echt niet perse een sociale mol te zijn ofzo. Als de mol maar wat leuke streken uithaalt, en dat is naar mijn idee bij Milouska niet het geval, vind ik...

@Niuno: Opmerking op twitter: Twee illustere voorgangers, en dan George en Dennis noemen, waarom ook niet Milouska?

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: WIDM op Twitter
« Reactie #62 Gepost op: 8-01-2014, 17:59:19 »
Inderdaad. Zij speelde haar rol zo goed, dat zelfs na jaren mensen haar nog irritant vinden. Milouska hoort zeker ook in mijn Top 3 mollen.

Maar uhm... wat heeft dit allemaal met Twitter te maken?


Omdat ik degene was die hiermee kwam zal ik ook nog maar even antwoorden. Het ging mij niet erom of Milouska nu wel of niet een illustere voorganger was, maar om het feit dat de tweet over de illustere voorgangers het voorafje over 13 jaar de mol betrof. Daar was een top 3 van mollen waar ook Milouska in zat. Maar de tweet ging alleen over Dennis en George en ik vroeg me af of het daarom misschien een hint kon zijn naar een mannelijke mol. Dat Milouska dus bewust was weggelaten.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: WIDM op Twitter
« Reactie #63 Gepost op: 8-01-2014, 18:00:34 »
Milouska was ongeveer alleen maar 'Ik kan het niet', 'ik durf het niet' etc. Dat zijn nou niet hoogstaande mollestreken, vind ik persoonlijk... Het hoeft trouwens van mij echt niet perse een sociale mol te zijn ofzo. Als de mol maar wat leuke streken uithaalt, en dat is naar mijn idee bij Milouska niet het geval, vind ik...
Dit is off-topic, dus zullen we dit in het off-topic-topic behandelen?
...óf niet!

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM op Twitter
« Reactie #64 Gepost op: 8-01-2014, 19:34:54 »
Omdat ik degene was die hiermee kwam zal ik ook nog maar even antwoorden. Het ging mij niet erom of Milouska nu wel of niet een illustere voorganger was, maar om het feit dat de tweet over de illustere voorgangers het voorafje over 13 jaar de mol betrof. Daar was een top 3 van mollen waar ook Milouska in zat. Maar de tweet ging alleen over Dennis en George en ik vroeg me af of het daarom misschien een hint kon zijn naar een mannelijke mol. Dat Milouska dus bewust was weggelaten.
Volgens mij komt dit omdat Dennis en George beide in de WIDM special zaten en samen een foto hadden gemaakt en op twitter gepost. @IkBenDeMol postte die foto ook en verwees daarom alleen naar hen in die tweet en niet naar Milouska. Zo vatte ik het op in ieder geval :)
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: WIDM op Twitter
« Reactie #65 Gepost op: 8-01-2014, 23:11:40 »
Volgens mij komt dit omdat Dennis en George beide in de WIDM special zaten en samen een foto hadden gemaakt en op twitter gepost. @IkBenDeMol postte die foto ook en verwees daarom alleen naar hen in die tweet en niet naar Milouska. Zo vatte ik het op in ieder geval :)

Oke dat wist ik niet. Thanks.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: WIDM op Twitter
« Reactie #66 Gepost op: 9-01-2014, 11:32:55 »
Milouska was ongeveer alleen maar 'Ik kan het niet', 'ik durf het niet' etc. Dat zijn nou niet hoogstaande mollestreken, vind ik persoonlijk... Het hoeft trouwens van mij echt niet perse een sociale mol te zijn ofzo. Als de mol maar wat leuke streken uithaalt, en dat is naar mijn idee bij Milouska niet het geval, vind ik...

There's the rub. Het punt is dat als je geen sociale Mol bent, en je jezelf dus in zekere zin buiten de groep plaatst (wat Milouska en in iets mindere mate Kim gedaan hebben), je opties ook beperkt zijn. Nu kan je daar een keer mee wegkomen - dat wil zeggen Milouska had het voordeel dat niemand voor haar deze tactiek koos want na haar werd er sws meteen rekening mee gehouden en viel iedereen voor de Nadja-nepmol.. En ook Kim werd jaren later al vanaf het begin ontdekt door een aantal.
Ze koos sws een tactiek waarbij ze maar weinig invloed uit kon oefenen op groepsbeslissingen en processen omdat ze koos erbuiten te staan. Ze molde best eea op nogal, nou ja, mijns inziens suffe wijze. Ik zal er niet weer op ingaan maar let's just say I'm still very unimpressed....  ::ohno::

Ik ben het volledig met je eens, Milouska vond en vind ik absoluut geen goede Mol.Nog steeds niet.. Ik had haar al vanaf het begin door en wilde er niet aan tot ik het niet langer kon ontkennen...Ik weet dat velen er hier anders over denken maar ja.  :P

[/OT Mole discussion]  ::tandpastasmiley::
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: WIDM op Twitter
« Reactie #67 Gepost op: 9-01-2014, 19:26:37 »
Heeft niks met overtuigen te maken slechts met mening geven.. zo ongeveer wat jij ook doet dus.  :P

Aparte tweet van Art:

Als je goed kijkt, zie je dit vanavond.#widm
https://twitter.com/artrooijakkers/status/421340760647020544/photo/1

Dat hoort dan kennelijk bij een van de opdrachten vanavond.. waarschijnlijk de tweede in dat verlaten gebouw?  ???
« Laatst bewerkt op: 9-01-2014, 19:31:32 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: WIDM op Twitter
« Reactie #68 Gepost op: 9-01-2014, 19:40:13 »
@Theoreticus volgens mij was die discussie ondertussen al afgesloten. Ik snap niet waarom jij er dus weer mee begint?

@supernova: Ergens kwam dat shot al naar voren en iemand heeft het hier al proberen te vertalen. Ik heb alleen geen idee meer waar diegene dat gepost heeft.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: WIDM op Twitter
« Reactie #69 Gepost op: 9-01-2014, 19:44:34 »
@supernova: Ergens kwam dat shot al naar voren en iemand heeft het hier al proberen te vertalen. Ik heb alleen geen idee meer waar diegene dat gepost heeft.

In het topic 'leader'.  :)
Het was volgens mij tot nu toe alleen niet duidelijk dat het juist bij deze aflevering hoorde.  :D
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Edeholland

  • Forumlid
Re: WIDM op Twitter
« Reactie #70 Gepost op: 9-01-2014, 19:48:00 »
Noem twee willekeurige kandidaten. Één van deze is niet de mol!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: WIDM op Twitter
« Reactie #71 Gepost op: 10-01-2014, 10:37:03 »
Het gaat niet helemaal goed met jennifer op Twitter

 Vanavond alweer aflevering 2!#widm. Wie o wie krijgt ook zo'n gek rood kleurtje als@MauriceLede op deze foto.. ? http://t.co/PftycGFMiZ
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM op Twitter
« Reactie #72 Gepost op: 10-01-2014, 10:41:26 »
Het gaat niet helemaal goed met jennifer op Twitter

 Vanavond alweer aflevering 2!#widm. Wie o wie krijgt ook zo'n gek rood kleurtje als@MauriceLede op deze foto.. ? http://t.co/PftycGFMiZ

Die tweet zag ik gisteren ook al. En gisteren heeft ze gewoon de aflevering gekeken (in de studio van MolTalk) dus ze vergist zich niet in dag. (Dat het niet helemaal goed gaat op twitter blijft wel een feit natuurlijk. ;) )

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: WIDM op Twitter
« Reactie #73 Gepost op: 10-01-2014, 14:12:27 »
Iemand al opgemerkt dat er door 2 mensen tijdens de opname periode is getwitterd? Kwam het ergens tegen, kan het alleen even niet vinden.
Zou gaan om Maurice (exit) en Sofie. Rare bij Sofie: tweets lijken gepland...

Daarnaast schrijft Aaf een column. In de Volkskrant naar ik meen. Daar zit geen pauze tussen tijdens de opname periode, dus heeft ze vooruit geschreven. Toch schijnt ze erg actueel te zijn en schijnt ze over zaken te schrijven die ze niet kon weten als ze afwezig was.
(Ook dit kwam ik ergens tegen op het web, kan helaas mijn bron niet meer vinden :( ).
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: WIDM op Twitter
« Reactie #74 Gepost op: 10-01-2014, 14:41:40 »
Toch schijnt ze erg actueel te zijn en schijnt ze over zaken te schrijven die ze niet kon weten als ze afwezig was. (Ook dit kwam ik ergens tegen op het web, kan helaas mijn bron niet meer vinden :( ).

Dat stond gisteren gewoon op deze site in spoiler-tags  ;) .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: WIDM op Twitter
« Reactie #75 Gepost op: 10-01-2014, 14:42:50 »
O, haha! Het was al bekend dus.
Dacht ik ook eens een nieuwtje te hebben  ::)

Maar goed, op basis hiervan denk ik dus wel dat Aaf er volgende keer uitgaat.
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Siets95

  • Forumlid
Re: WIDM op Twitter
« Reactie #76 Gepost op: 10-01-2014, 14:48:31 »
O, haha! Het was al bekend dus.
Dacht ik ook eens een nieuwtje te hebben  ::)

Maar goed, op basis hiervan denk ik dus wel dat Aaf er volgende keer uitgaat.

Niet als na 17 dagen al aflevering 9 was. Ze heeft er vast goed over nagedacht.

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: WIDM op Twitter
« Reactie #77 Gepost op: 10-01-2014, 16:58:21 »
Aaf heeft in een interview wel verteld dat ze van te voren al extra columns had geschreven zodat haar afwezigheid niet zou opvallen omdat ze plotseling geen columns meer zou inleveren.

In hoeverre de columns actueel zijn en of dit dan wel kan weet ik niet aangezien ik de betreffende columns niet heb gelezen.

In een column schijnt ze een tweet aan te halen die tijdens de opnames is gepost. Dat is zo'n beetje wat ontdekt is...

Het gaat niet helemaal goed met jennifer op Twitter

 Vanavond alweer aflevering 2!#widm. Wie o wie krijgt ook zo'n gek rood kleurtje als@MauriceLede op deze foto.. ? http://t.co/PftycGFMiZ

Link werkt niet. Heb je een goede link voor me?

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: WIDM op Twitter
« Reactie #78 Gepost op: 10-01-2014, 21:37:53 »
Om mensen niet te storen, kunnen we denk ik beter verder in het spoilertopic. Daar staat hier al meer over.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: WIDM op Twitter
« Reactie #79 Gepost op: 14-01-2014, 01:44:42 »
Twitteraccount van Jennifer lijkt idd op hol te slaan, een uur geleden wederom (zeg: 00.45u) 2 x :

"jeffh80 Vanavond alweer aflevering 2!#widm. Wie o wie krijgt ook zo'n gek rood kleurtje als@MauriceLede op deze foto.. ? http://t.co/3kgYWeTKnX"

En dat terwijl het nog maar 3 nachtjes slapen is...: aflevering 3!

Truste!

Omnia vincit amor