Auteur Topic: WIDM-OFFtopic topic  (gelezen 330013 keer)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #460 Gepost op: 20-03-2014, 13:14:30 »
Tania was wel al geregeld te gast bij DWDD (net als Paulien en MM), dus ze was niet alleen bekend in de opera-wereld. Iedereen die DWDD kijkt had haar ook al kunnen kennen.
The British are not impressed.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #461 Gepost op: 20-03-2014, 13:17:10 »
Niks einde, junior loopt door  :D
Aww ja dat is ook weer zo natuurlijk :) Heb beide afleveringen gezien alleen t zit nog niet helemaal in mn systeem :P Tegenm de tijd dat junior is afgelopen (eind april/begin mei) gaan ze alweer bijna seizoen 15 opnemen

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #462 Gepost op: 20-03-2014, 13:29:08 »
Ja, maar wie bepaalt dat dan? Er is niemand die heel Nederland kent (er zijn zelfs mensen te vinden die niet weten wie Matthijs van Nieuwkerk is, maar om nou te zeggen dat hij niet bekend is?). In feite komt jouw stelling erop neer dat iemand pas BN-er is als niemand kan zeggen 'nee ik ken hem niet', echt onmogelijk dus. Ik ben het met je eens dat o.a. Tania Kross echt alleen bekend was bij een klein publiek, maar om eerlijk te zijn kende ik Carolien nog minder. Ook Dio en Frits Huffnagel wagen voor mij volslagen onbekenden. Ik denk dat je die discussie voor eeuwig houdt, maar in ieder geval ben ik erg blij dat WIDM er altijd wel in slaagt ´bekendere´ mensen te casten dan andere reality programma´s (o.a. bij Expeditie Poolcirkel dat vanavond begint, ken ik maar 1 van de 10 kandidaten, best een magere score als je zoals ik redelijk veel tv kijkt en de media en actualiteit goed volgt).

Maar wel bij een groot deel van Nederland.

Je kiest er wel voor om het verkeerde te quoten/lezen. Zoals ik zei. een groot deel. en groot deel is zeker niet iedereen, want dat is onmogelijk.

Offline barduif

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #463 Gepost op: 20-03-2014, 15:13:20 »
Als heel af toe bijdrager maar vooral toeschouwer op dit forum heb ik echt genoten van de wereld van de forum molloot. Hier een korte impressie ;D

Molloten zijn al erg maar forummolloten slaan alles..

maar dan ook echt alles op hun hersenen, mollenboekjes, kladblokken, pc's, echt alles wat maar voor handen ligt om vast te kunnen leggen wat ze hebben gezien. Om daar vervolgens mee aan het werk te gaan. Als alles uitgedacht, uitgemeten, gecheckt, e.d. is en je er vrij zeker van bent dat je 'iets' hebt gezien of ontdekt, dan post je dat natuurlijk zo snel mogelijk op het forum. En dan wachten op de reacties. Of in een waas van enthousiasme/verstandsverbijstering post je gewoon alles wat je denkt (te hebben gezien). En het mooie is, beide zijn oké. Want over het algemeen zijn forum molloten hele sociale, vredelievende, kundige, intelligente wezentjes die van spelletjes en tactiek houden en zich elke winter weken afsluiten van alle vormen van realiteit om zich samen met zijn soortgenoten diep in te graven onder de grond. Weinig slapen, breinbreken, weer uren kijken, weer lezen, nog verder inzoomen, beargumenteren, discussiëren. Hier is de ware molloot in topvorm.   

En er zijn nog al wat vormen te vinden hier:

archivarissen, aadrijkskundigen, geologen, wiskundigen, scheikundigen, psychologen, sterrenkundigen, wolkenspeurders, fotografen, leugenaars, politici, helderzienden, tunnelgravers, grappenmakers, hartenjagers, buurtwachters, pokeraars, dichters, musici, grafisch vormgevers, bruggenbouwers en verslaafden.

Hoe dichter het einde van het molseizoen nadert, hoe fanatieker en feller het eraan toegaat. Maar ja wat wil je, we hebben het hier wel over topsport. Sommige molloten hebben zich dan al een weg richting Australië gegraven, zo diep zijn ze getunneld. Anderen rennen nog rondjes in diverse tunnels en het laatste soort zit nog vol ongeloof weken vast in hun ingestorte tunnel. Ja het leven van een forummolloot is intensief en slopend en een inspanning van ongekende klasse.

Moe maar voldaan kruipen ze vanavond weer omhoog en mogen trots zijn op zichzelf! Wie de mol is? Maakt het nu nog uit? :P Want wow wat het weer genieten!


Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #464 Gepost op: 20-03-2014, 15:24:43 »
Een leuke, rake impressie barduif!  ;D

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #465 Gepost op: 20-03-2014, 15:30:50 »
Geweldige persiflage! ;D

ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #466 Gepost op: 20-03-2014, 15:32:01 »
Haha, had die ook al gezien ja ;)
(Zie Art topic ;))

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #467 Gepost op: 20-03-2014, 16:50:38 »
Citaat
Moe maar voldaan kruipen ze vanavond weer omhoog en mogen trots zijn op zichzelf! Wie de mol is? Maakt het nu nog uit? Tongue Want wow wat het weer genieten!
Nee, dan graven we bij de junior versie nog even door ;)
Maar het is inderdaad goed omschreven :D

Net vriendinnetje op het vliegveld afgezet. Die mag 2 weken vakantie vieren in Spanje (wat was ik graag meegegaan)
Nu even op de bank hangen, dadelijk wat te eten maken en dan mag van mij wie is de mol beginnen :D Ben er klaar voor

Offline barduif

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #468 Gepost op: 20-03-2014, 17:41:21 »
Tnx @moni en Syllie :D

Nee, dan graven we bij de junior versie nog even door ;)
Maar het is inderdaad goed omschreven :D

Net vriendinnetje op het vliegveld afgezet. Die mag 2 weken vakantie vieren in Spanje (wat was ik graag meegegaan)
Nu even op de bank hangen, dadelijk wat te eten maken en dan mag van mij wie is de mol beginnen :D Ben er klaar voor

Haha, ik zou zeggen lekker verder graven! En kiezen tussen vakantie en molfinale kijken, als ubermolloot ga je toch altijd voor t laatste :P Enjoy!

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #469 Gepost op: 20-03-2014, 19:40:11 »
Daar sta je dan ... De dag die je wist dat zou komen is eindelijk hier! :P

De dag des oordeels!

Kijk al uit naar het 'ik word ziek van de spanning' Art-momentje:
Wie ... is ... de Mol? >:D

Met daarna hopelijk weer een spannende scène, misschien iets met de eilanden of terug naar Hong Kong, of Susan in een vreemde boeddhahouding, of Suus die een van haar eigen enveloppen naar de haaien helpt of zo? Haha. Gaat weer goed worden, kan niet missen. ;)
« Laatst bewerkt op: 20-03-2014, 19:44:50 door FenikXIV »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #470 Gepost op: 20-03-2014, 19:48:11 »
Met daarna hopelijk weer een spannende scène, misschien iets met de eilanden of terug naar Hong Kong, of Susan in een vreemde boeddhahouding, of Suus die een van haar eigen enveloppen naar de haaien helpt of zo? Haha. Gaat weer goed worden, kan niet missen. ;)

Alle fotoklikmomentjes en dan een geschminkte Susan op de foto tussen het Kantonese operagezelschap natuurlijk! ::rofl::

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #471 Gepost op: 20-03-2014, 19:51:33 »
Alle fotoklikmomentjes en dan een geschminkte Susan op de foto tussen het Kantonese operagezelschap natuurlijk! ::rofl::

Ik wil het weten!!! De opera... Ik moet het weten!!!!! Al die uren die ik erin gestoken heb, alle oren, ogen en wenkbrauwen die ik heb bekeken. Ik kan geen Kantonese opera meer zien. Vertel het me  ::joehoe::
« Laatst bewerkt op: 20-03-2014, 19:57:23 door Jossie »
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #472 Gepost op: 20-03-2014, 19:55:51 »
Ja, die foto en beelden zijn echt binnenstebuiten gekeerd.
Daar wil ik ook wel het fijne van weten haha

Offline mol24

  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #473 Gepost op: 20-03-2014, 19:56:14 »
Ik hoop idd wel dat ze er een mooie ontknoping van hebben gemaakt. Vond het vorig jaar namelijk iets tegenvallen.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #474 Gepost op: 20-03-2014, 19:58:05 »
Ik verheug me op een paar mooi in beeld gebrachte molacties. Susan die stoïcijns voorbij haar juiste Boeddha voorbij loopt of zo. ::boogie::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #475 Gepost op: 20-03-2014, 20:00:32 »
Ik wil het weten!!! De opera... Ik moet het weten!!!!! Al die uren die ik erin gestoken heb, alle oren, ogen en wenkbrauwen die ik heb bekeken. Ik kan geen Kantonese opera meer zien. Vertel het me  ::joehoe::
Wat zou ik het fantastisch vinden als iemand jou 2 kaartjes voor de Kantonese opera geeft voor je verjaardag ;D :P

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #476 Gepost op: 20-03-2014, 20:04:44 »
Wat zou ik het fantastisch vinden als iemand jou 2 kaartjes voor de Kantonese opera geeft voor je verjaardag ;D :P

Wow, thanks  >:(

 ;D
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline barduif

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #477 Gepost op: 20-03-2014, 20:23:00 »
Wat zou ik het fantastisch vinden als iemand jou 2 kaartjes voor de Kantonese opera geeft voor je verjaardag ;D :P

Ik vind m leuk! Hahaha ::hypocriet::

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #478 Gepost op: 20-03-2014, 20:24:42 »
Ik weet niet of iemand snapt waar het over gaat, maar ik vind dit grappig...  ::rofl::
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline barduif

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #479 Gepost op: 20-03-2014, 20:27:10 »
Ik ook  ::rofl::