Poll

Wie is de Mol?

Sofie van den Enk
18 (14.8%)
Susan Visser
89 (73%)
Freek Bartels
15 (12.3%)

Totaal aantal stemmen: 122

Auteur Topic: [POLL] Wie is de Mol?  (gelezen 183825 keer)

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #440 Gepost op: 6-02-2014, 22:35:12 »
Ja, Susan. Geen reden gezien om er vanaf te stappen.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #441 Gepost op: 6-02-2014, 22:40:18 »
Nu Freek en Susan niet meer kunnen is het allemaal wel erg obvious: JW ::hypocriet::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Tomahawk9

  • Forumlid
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #442 Gepost op: 6-02-2014, 22:44:36 »
Nu Freek en Susan niet meer kunnen is het allemaal wel erg obvious: JW ::hypocriet::

Waarom kunnen Freek en Susan niet meer?

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #443 Gepost op: 6-02-2014, 22:45:29 »
Waarschijnlijk omdat ze Tygo hebben gespot.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #444 Gepost op: 6-02-2014, 22:48:44 »
Waarom kunnen Freek en Susan niet meer?
Aaf spreidde op 2 mensen: Freek en Sofie.

Susan en Freek zorgden voor 1250 euro, verder is Susan Tygo's nr. 1 en die zou de finale niet halen zeggen ze.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #445 Gepost op: 6-02-2014, 22:49:54 »
Freek. Maar het is wel het moment in de serie dat ik altijd ontzettend ga twijfelen en van de goede mol afstap, dus ik heb drie weken om nog te switchen naar de verkeerde mol (= Susan of evt Jan Willem).
Tell me what your telescope says

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #446 Gepost op: 6-02-2014, 22:53:29 »
Nu Freek en Susan niet meer kunnen is het allemaal wel erg obvious: JW ::hypocriet::

Je begrijpt dat het mij niet overtuigd. Volgens mijn eigen methode - die betrouwbaarder is dan de punten die je in je vervolgbericht noemde - kan JW namelijk de Mol niet (meer) zijn.  ::tandpastasmiley::
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #447 Gepost op: 6-02-2014, 22:58:07 »
Aaf spreidde op 2 mensen: Freek en Sofie.

Susan en Freek zorgden voor 1250 euro, verder is Susan Tygo's nr. 1 en die zou de finale niet halen zeggen ze.


Hoe betrouwbaar zijn de biechten m.b.t. de executies... Er zijn altijd vragen met overlap etc. Nu ook weer mensen met jokers. En sowieso: Hoe verder richting de finale, hoe meer mensen op de juiste mol stemmen. Als jouw JW de mol zou zijn, is het een soort van Dennis, nooit op gestemd voor de finale... Ik vind dat JW niet echt aan Dennis kan tippen op dit moment als hij de mol zou zijn...

Verder zorgde Susan en Freek er juist voor dat er 1250 euro minder werd verdiend...

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #448 Gepost op: 6-02-2014, 23:00:06 »
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #449 Gepost op: 6-02-2014, 23:00:58 »
Aaf spreidde op 2 mensen: Freek en Sofie.

Susan en Freek zorgden voor 1250 euro, verder is Susan Tygo's nr. 1 en die zou de finale niet halen zeggen ze.

???
Susan, Freek, Sofie, Aaf en vooral Tygo zorgden allemaal voor die €1250 in de pot. De enige reden waarom JW daar niet aan bijdraag is omdat hij in een positie zat waar hij dat niet kon doen. Dat Tygo daar voorop liep bij de band was zó overduidelijk, als je daar als mol gaat zitten miepen dat je hem niet ziet val je verschrikkelijk door de mand. In zo 'n geval neem je als mol je verlies en doe je kandidaats IMHO.

En "zeggen ze"... Zelfs al valt Tygo voor de finale af, dan kan dat nog altijd zijn omdat drie kandidaten Suus verdenken.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #450 Gepost op: 6-02-2014, 23:02:07 »
Ik hoopte natuurlijk dat jij nu ook wel overtuigd zou zijn. Maar je zegt
die betrouwbaarder is dan de punten die
. Tja ik weet natuurlijk niet wat jij met jouw methode uit deze aflevering hebt gehaald. Dus nee ik begrijp dus niet dat het niet overtuigt dat Freek de mol niet meer kan zijn. Volgens deductie is dat wel zo, maar ik lees denk ik uit jouw post hier dat jij uit JW's expressies afleidt dat hij de mol niet is, tja we komen dan onderhand zonder mol te zitten... >:D
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #451 Gepost op: 6-02-2014, 23:14:15 »
Tja ik weet natuurlijk niet wat jij met jouw methode uit deze aflevering hebt gehaald.

Uit aflevering 6 nog niks.

Volgens deductie is dat wel zo, maar ik lees denk ik uit jouw post hier dat jij uit JW's expressies afleidt dat hij de mol niet is, tja we komen dan onderhand zonder mol te zitten... >:D

Klopt! Op basis van twee waarnemingen uit aflevering 5. Kan je in deze post nalezen. Die waarnemingen zijn blijvend, dus mijn conclusie ook. Tot en met de finale.  ::jaja::
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #452 Gepost op: 6-02-2014, 23:18:36 »
twee waarnemingen uit aflevering 5
Ohhh ok... ik dacht dat je steeds bijstelde. Dit n.a.v. AnneMarie-gate. En ook dit seizoen had je toch al mensen als Freek gestreept, hoe dun lijntje ook, dus ik ging er vanuit dat je elke aflevering opnieuw je methode toepast?! En je zegt
Uit aflevering 6 nog niks
Dus dat nog kan leiden tot Freekstrepen toch?
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #453 Gepost op: 6-02-2014, 23:27:18 »
Aaf spreidde op 2 mensen: Freek en Sofie.

Waar baseer je dat nou weer op..  ::)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #454 Gepost op: 6-02-2014, 23:32:15 »
Ohhh ok... ik dacht dat je steeds bijstelde. Dit n.a.v. AnneMarie-gate. En ook dit seizoen had je toch al mensen als Freek gestreept, hoe dun lijntje ook, dus ik ging er vanuit dat je elke aflevering opnieuw je methode toepast?! En je zegt Dus dat nog kan leiden tot Freekstrepen toch?

N.a.v. Anne-Marie-gate ben ik voorzichtiger geworden met definitief strepen. Vandaar dat ik Freek (en zelfs Tygo) na afl. 4 allebei nog op mijn twijfellijst had staan (stippellijn). JW was toen nog mijn #1 Molverdachte. Bij AM had ik ook nooit een multi-indicator surprise waargenomen, zoals bij Liesbeth en Hadewych wel destijds - en nu ook bij Susan, Sofie, Daphne en JW. Deze is in de drie voorgaande seizoenen 100% betrouwbaar gebleken. Als ik die overtuigend ook bij Freek zou constateren, dan is er inderdaad geen Mol  :o
« Laatst bewerkt op: 6-02-2014, 23:51:23 door lightman »
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #455 Gepost op: 6-02-2014, 23:32:56 »
Waar baseer je dat nou weer op..  ::)
Oei ik geloof dat deze aflevering toch niet de grote shift veroorzaakt die ik dacht ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::.

Ik ging er echt blanco in, had lightman toegezegd echt Freek te overwegen, maar kon me om half 10 echt niet anders meer voorstellen dat dat JW de mol is.

Zeker ook omdat Aaf Freek getest heeft, betwist jij dat dan? Ze test al de hele serie op Freek! De enige met wie ze geschoven heeft, nadat ze er slapie mee was geworden, is Susan.

Luister ook goed naar wat ze overdenkt, ze denkt dat maar weinigen op JW, Susan en haarzelf zitten. Het gaat onbetwist dat ze Susan niet meer verdenkt ze verdenkt zichzelf ook niet toch? JW is de 3e in dit rijtje...

Deze aflevering was een hele goede om te horen wie wie verdenkt, het gaat alleen bij Aaf iets verdekt, maar luister goed naar wat ze zegt dan kun je makkelijk deduceren ::jaja::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #456 Gepost op: 6-02-2014, 23:39:34 »
Oja want omdat Aaf gespreid heeft (op Freek, maar ook Susan en Sofie de laatste afleveringen) is Freek beslist niet de mol?

Dat slaat natuurlijk nergens op.

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #457 Gepost op: 6-02-2014, 23:45:19 »
Ze is de enige die Freek verdenkt... (als het allemaal klopt)
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #458 Gepost op: 6-02-2014, 23:49:39 »
Susan verdenkt Freek, anders had ze nooit haar envelop naar hem gestuurd.
The British are not impressed.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #459 Gepost op: 6-02-2014, 23:51:37 »
Ze is de enige die Freek verdenkt... (als het allemaal klopt)

Dan nog kan ze eruit vliegen. Ze is nooit alle vragen op Freek in gaan zetten, dus dan heb je al snel meer fouten. Bovendien waren er ook nog jokers. Het zegt echt helemaal niets, die test. Teveel montage, te weinig informatie.