Poll

Wie is de Mol?

Sofie van den Enk
18 (14.8%)
Susan Visser
89 (73%)
Freek Bartels
15 (12.3%)

Totaal aantal stemmen: 122

Auteur Topic: [POLL] Wie is de Mol?  (gelezen 183852 keer)

Offline Foaly

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #520 Gepost op: 27-02-2014, 11:37:26 »
Jan-Willem, Tygo en Sofie zijn het absoluut niet. Susan blijft verdacht, maar o.a. door haar 'Freek is de mol - Freek verdenk ik het minst' (denk niet dat ze de mol dat zouden laten zeggen) ga ik toch maar weer voor Freek...

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #521 Gepost op: 27-02-2014, 14:31:36 »
Susan blijft verdacht, maar o.a. door haar 'Freek is de mol - Freek verdenk ik het minst' (denk niet dat ze de mol dat zouden laten zeggen) ga ik toch maar weer voor Freek...

Dit.  ::jaja::
Er zijn gewoon te veel van dat soort dingen bij Susan (los van het feit dat ze echt kandidaats reageert op bepaalde momenten). Dat oplichten, het grijnzend in beeld brengen, de overduidelijke 'mollogo' hint, de vele biechten waarin ze anderen beticht van mogelijk mols gedrag wat heel verdacht overkomt.

Van de Mol laten ze ook wel eens een dergelijke biecht zien, maar dan toch vooral gelardeerd met andere biechten van soortgelijke strekking van anderen zodat het niet te veel opvalt. Totaalplaatje dus.
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #522 Gepost op: 27-02-2014, 15:14:31 »
Schitterend wat hier gebeurt.
Mensen verdenken iemand en raken vervolgens zo in een tunnelvisie dat alles wat diegene doet superverdacht wordt. Zó verdacht, dat het de Mol toch niet kan zijn? En ze zoeken een andere mol.

'Verdacht' is blijkbaar heel relatief ;D

Ikzelf houd het nog even op Freek, al begin ik steeds meer het gevoel te krijgen dat ik niet meer om Jan-Willem heen kan, terwijl ik dat helemaal niet wil. Ik wacht nog even af tot vanavond.
...óf niet!

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #523 Gepost op: 27-02-2014, 15:25:16 »
Schitterend wat hier gebeurt.
Mensen verdenken iemand en raken vervolgens zo in een tunnelvisie dat alles wat diegene doet superverdacht wordt. Zó verdacht, dat het de Mol toch niet kan zijn? En ze zoeken een andere mol.

Heerlijke observatie Pac  ::ok::  ::rofl:: .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Traveljunkie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #524 Gepost op: 27-02-2014, 15:32:16 »
Schitterend ook dat Jan-Willem na de eerste 2 uitzendingen zó veel molsigheid uitstraalde dat niemand hem meer kon of mocht verdenken. Het was nog erger dan too obvious, het zou gewoon niet leuk meer zijn als hij de mol was, etc, etc. Gaandeweg de afleveringen is dat een beetje weggeebt, maar JW komt nu toch weer in de picture (bij mij althans), of ik het nu leuk vind of niet. Ik moet ook steeds terugdenken aan dat shot van bovenaf van de postboot...

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #525 Gepost op: 27-02-2014, 16:21:44 »
Ik moet ook steeds terugdenken aan dat shot van bovenaf van de postboot...

Dat is het enige wat ik idd ook niet los kan laten. Dat was echt niet dezelfde gozer die je even later ziet.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #526 Gepost op: 27-02-2014, 16:30:05 »
na het instorten van mijn Aaf tunnel lang gezocht en gewikt en gewogen en ik vind een aantal tunnels heel interessant klinken en heel logisch en sommige totaal niet logisch en waarschijnlijk gaat mijn keuze nu naar totaal niet logisch en to obvious maar ga ik toch even voorzichtig kiezen voor Jan-Willem als mol
Ik verlaat juist mijn lievelingstunnel. JW heeft zeker de beste molacties maar alles eromheen doet mij ertoe bewegen toch naar Freek te gaan. Wat mij stoort is bijv. het strand oprennen voor de sterke jongens maar de beelden bewijzen dat JW achter de rest aanholt na eerst een 'verkeerde kant' op te zijn gerend. Hetzelfde met enveloppengate. Hij heeft wel 3 strategieen de revue laten passeren alvorens toch te bekennen dat hij zijn envelop kwijt was. Het getuigt allemaal van anti-voorkennis.

In het allereerste begin had ik Freek aangezien hij enorm verkrampt oogde, al snel kwamen Susan en JW daar bij en nam JW bij mij veruit de leiding. Ik laat de top-3 maar even in stand maar moet JW wel laten varen voor de nr. 1 positie al zal ik geen advocaat voor Freek zijn maar de stand in de poll komt later wel weer gelijk door mijn gewijzigde stem; 33-33 :P :-*
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #527 Gepost op: 27-02-2014, 18:31:39 »
::zwaai:: Lo

Ik blijf nog een weekje zitten (of misschien nog maar een paar uur....) De twijfel slaat steeds meer toe,
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #528 Gepost op: 27-02-2014, 18:44:39 »
Ik verlaat juist mijn lievelingstunnel. JW heeft zeker de beste molacties maar alles eromheen doet mij ertoe bewegen toch naar Freek te gaan. Wat mij stoort is bijv. het strand oprennen voor de sterke jongens maar de beelden bewijzen dat JW achter de rest aanholt na eerst een 'verkeerde kant' op te zijn gerend. Hetzelfde met enveloppengate. Hij heeft wel 3 strategieen de revue laten passeren alvorens toch te bekennen dat hij zijn envelop kwijt was. Het getuigt allemaal van anti-voorkennis.

In het allereerste begin had ik Freek aangezien hij enorm verkrampt oogde, al snel kwamen Susan en JW daar bij en nam JW bij mij veruit de leiding. Ik laat de top-3 maar even in stand maar moet JW wel laten varen voor de nr. 1 positie al zal ik geen advocaat voor Freek zijn maar de stand in de poll komt later wel weer gelijk door mijn gewijzigde stem; 33-33 :P :-*


Volgens mij is dit voor het eerst in dit decennium, dat ik in de 1e 5/6 afleveringen niet op dezelfde mol als jou (en volgens mij ook Supernova) als hoofdverdachte zit :P

2010: Arjen, 2011: Pepijn, 2012: Tim, 2013: Kees.   En nu heb ik Susan op 1, jij tot nu toe JW en zat Supernova al op Freek. 

Geeft wel aan hoe moeilijk het dit seizoen is :P


Offline m0l

  • Forumlid
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #529 Gepost op: 27-02-2014, 18:46:14 »
Schitterend wat hier gebeurt.
Mensen verdenken iemand en raken vervolgens zo in een tunnelvisie dat alles wat diegene doet superverdacht wordt. Zó verdacht, dat het de Mol toch niet kan zijn? En ze zoeken een andere mol.

'Verdacht' is blijkbaar heel relatief ;D

Ikzelf houd het nog even op Freek, al begin ik steeds meer het gevoel te krijgen dat ik niet meer om Jan-Willem heen kan, terwijl ik dat helemaal niet wil. Ik wacht nog even af tot vanavond.
Geen last van! Ik heb 1 mol-kandidate en ik koers vol op haar! Alleen is het wel moeilijk om zwemmend het tempo van haar bootje bij te houden.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #530 Gepost op: 27-02-2014, 19:02:49 »
2010: Arjen, 2011: Pepijn, 2012: Tim, 2013: Kees.   En nu heb ik Susan op 1, jij tot nu toe JW en zat Supernova al op Freek. 

In 2010 was ik niet hier maar op .nl. Ik zat toen vanaf ong. afl 2 op Kim.  :)
In 2011 zat ik continu te twijfelen tussen Patrick en Pepijn, maar koos Pepijn wegens het joker gedoe met name. Tot die eruitvloog dus.
In 2012 zag ik in Tim niet echt een Mol (vooral in het begin niet) maar had geen echt alternatief, dus sja. Anne-Marie bleef lang onzichtbaar in termen van molacties.

Wel spannend idd, we zullen zien.  :D
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #531 Gepost op: 27-02-2014, 19:14:27 »
Wat ik hier dan wel apart vindt om te zien is dat de meest besproken kandidaten Freek, Suuz en JW zijn en je Sofie en Tygo bijna nergens ziet voorkomen.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #532 Gepost op: 27-02-2014, 19:25:23 »
::zwaai:: Lo

Ik blijf nog een weekje zitten (of misschien nog maar een paar uur....) De twijfel slaat steeds meer toe,

Ik ook, al ga ik niet meer switchen. Ben nog nooit zo zeker, maar tegelijkertijd ook zo onzeker over mijn molkeuze geweest. Ik kan me niet herrineren ooit zo nerveus geweest te zijn voor een aflevering. ;D

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #533 Gepost op: 27-02-2014, 19:39:23 »
Freek is de mol.

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #534 Gepost op: 27-02-2014, 21:23:09 »
Ik denk nog steeds een vrouw, Susan prijkt bovenaan mijn lijstje. Gewoon op gevoel want heb te weinig nota's genomen dit seizoen, ze moet wel gaan bevestigen vanavond ... anders stap ik alsnog over.

Bij Jan-Willem en Freek zie ik echt niet wat al de anderen in hen zien. Ik zie het gewoon écht niet!  ???

Sofie en Tygo acht ik nog mogelijk als Mol, ook al staan ze hopeloos achter in de polls. Maar ze worden allebei elke keer weer onwaarschijnlijker. Ze lijken van in het begin toch al te zijn gebruikt als bliksemafleiders.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #535 Gepost op: 27-02-2014, 21:30:48 »
Tygo Gernandt    - 0 (0%)
Sofie van den Enk    - 4 (3.4%)
Susan Visser    - 45 (37.8%)
Jan-Willem Roodbeen    - 34 (28.6%)
Freek Bartels    - 36 (30.3%)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #536 Gepost op: 27-02-2014, 21:31:06 »
JW heeft deze aflevering individueel teveel bijgedragen om nog geloofwaardig de mol te kunnen zijn.
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #537 Gepost op: 27-02-2014, 21:33:41 »
JW heeft deze aflevering individueel teveel bijgedragen om nog geloofwaardig de mol te kunnen zijn.

Precies wat ik wilde zeggen.

Veel teveel geld ingebracht. Hij had hele mooie kansen om te mollen, maar deed het niet. JW is niet de mol.

Ik zit nog steeds op Freek.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #538 Gepost op: 27-02-2014, 22:00:48 »
Susan en de afstand met Freek wordt alleen maar groter.

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #539 Gepost op: 27-02-2014, 22:02:54 »
Freek of Susan. Het blijft moeilijk..