Poll

Wie is de Mol?

Sofie van den Enk
18 (14.8%)
Susan Visser
89 (73%)
Freek Bartels
15 (12.3%)

Totaal aantal stemmen: 122

Auteur Topic: [POLL] Wie is de Mol?  (gelezen 183869 keer)

Offline m0l

  • Forumlid
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #580 Gepost op: 1-03-2014, 11:41:31 »
Same here ::zwaai::
Zie echt even die oprechte frustratie van Susan in haar bondje met Sofie; zo verontwaardigd bij de vingerafdrukken. Je kunt het daar zo goed zien omdat zij echt Sofie als mol heeft.
Nou ik zie bij Susan juist veelal gespeelde emoties. Handen voor haar gezicht, opvallend gegrinnik en ondeugende blik in haar ogen (wel prachtige bruine kijkers trouwens).

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #581 Gepost op: 1-03-2014, 13:02:21 »
bij Susan juist veelal gespeelde emoties
Ja die zie ik ook. Ze is actrice. Het is dus zaak die cruciale momenten te spotten dat ze even uit haar rol valt. Dat zie je imho duidelijk bij dat bondjesmoment ::vergroot::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #582 Gepost op: 3-03-2014, 23:23:16 »
Freek.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #583 Gepost op: 3-03-2014, 23:28:28 »
Nog steeds Suus  ::tandpastasmiley::

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #584 Gepost op: 4-03-2014, 16:30:04 »
Freek is niet de mol. 1. Heeft te veel geld verdiend, 2. Werkt te hard, 3. Is te oprecht in de emoties, 4. Doet veel minder verdachte dingen.

Zie opdrachten als de roltrap, in de tv-studio, bij de optocht. Allemaal momenten waar Susan streken uithaalt en Freek gewoon echt probeert (en er in de tv-studio ook in slaagt) om geld te verdienen voor de pot.

Verder zijn er zo veel "verborgen" aanwijzingen die verwijzen naar Susan.

Freek doet genoeg verdachte dingen.
Alleen in der laatste aflevering al.
Hij beklimt de windmolen, lijkt fanatiek maar levert niks op.
Beschrijft het vingerafdruk zo precies dat heel veel tijd verloren gaat en niemand er iets van snapt.
En als derde geeft hij heel makkelijk een vrijstelling aan iemand anders, dat doet een kandidaat niet zo snel  ::)

Maar je hoeft me niet te geloven.
Hoe meer mensen die Freek niet verdenken, hoe meer mensen ik het kan inwrijven dat Bjorn gelijk had  ::trots::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #585 Gepost op: 4-03-2014, 17:17:14 »
De voorsprong is wat mij betreft onoverbrugbaar: Susan is de Mol.  ::jaja::

Citaat
En als derde geeft hij heel makkelijk een vrijstelling aan iemand anders, dat doet een kandidaat niet zo snel


Nou ja, het was natuurlijk 2000 Euro in de pot of een vrijstelling voor iedereen. Door Susan aan een oranje topo te helpen geeft Freek in feite de controle uit handen. Als je dat mols wil noemen, ga je gang...

Citaat
Maar je hoeft me niet te geloven.

Maak je daar maar geen zorgen om.  ;)
« Laatst bewerkt op: 5-03-2014, 20:35:38 door Vangu Vegro »
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #586 Gepost op: 4-03-2014, 17:44:22 »
shade..... op de app de gehele tijd JW als mol in gevuld en Sofie als winnares...Wat deed JW vorige week, 2250 euro binnen halen...een mol kiest niet de juist windmolen!

dussss... dannnn gaan we voor susan: ze komt beneden na de "helse"klim in de windmolen. Wel mooi hoe ze de groep overtuigd dat het zo eng was en bla bla. Zieltjes winnen: doet ze goed moet ik zeggen, er zijn er boel die er in trappen.
Ik vond susan tijdens de optocht ook al mollen. JW "toevallig" missen zodat hij 3 jokers kreeg en er geen geld werd verdient. Daar kwam susan ook al erg mollerig over. Ze weet wel bij wie ze in de groep moet zitten!
En ja dan de grote actie met de topito's: je kunt er idd heel veel variaties op los laten hie dat zit met die oranje topito en wat een kandidaat er mee zou doen evt en wat de mol er mee zou doen. Ik zeg, Susan als mol wil geen geld dus iedereen door. De kans op geld moet je zo klein mogelijk houden dus de mol moet die oranje krijgen zodat je er 100% zeker van kunt zijn dat er geen geld verdient word.
Ik kan niet anders dan Susan als mol aanwijzen. Dan word de finale Freek, Sofie & Susan.

Ja sofie als winnares kan nog steeds. Sofie zit op Susan en Susan zit op Sofie. Dan zullen die 2 wel bij elkaar blijven en naar de finale gaan. Zo word er meestal gemonteerd. En aangezien Freek erg veel verdacht word, no idea why, zal hij wel als nr 3 mee gaan en verliezen.
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #587 Gepost op: 4-03-2014, 18:51:15 »
shade..... op de app de gehele tijd JW als mol in gevuld en Sofie als winnares...Wat deed JW vorige week, 2250 euro binnen halen...een mol kiest niet de juist windmolen!

dussss... dannnn gaan we voor susan
Eerste stuk eens... maar waarom daarna Susan?

Freek ging voluit, wat ook wel mag als je 0% verdenkingen op je hebt.

Hij deed precies wat hij moest doen bij die windmolens, 1e opgave 1 metertje verder lopen dan de paal die hij wist, laatste opgave nu net wel goed tellen, immers kan je dan krediet opsnoepen terwijl je toch zeker een verkeerde molen uit gaat kiezen..... ::)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #588 Gepost op: 4-03-2014, 19:27:45 »
Zieltjes winnen: doet ze goed moet ik zeggen, er zijn er boel die er in trappen.

Nou, zo zie ik dat niet helemaal. Susan wordt verdacht door Tygo en Sofie, dat is toch behoorlijk veel.

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #589 Gepost op: 4-03-2014, 19:43:37 »
Susan, het wordt steeds duidelijker.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #590 Gepost op: 4-03-2014, 19:55:23 »
Susan, het wordt steeds duidelijker.

Het doet me denken aan Tim die in 2012 ook zo overduidelijk de Mol was. >:D

Offline Mik1986

  • Forumlid
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #591 Gepost op: 4-03-2014, 19:57:45 »
Susan staat voor mij persoonlijk gelijk aan Art, vanwege de nadruk die er op haar gelegd wordt. Ook Liesbeth en Paulien vorig jaar verdacht ik. Eenmaal in de finale bleek ze allemaal niet de mol te zijn. Dus dit jaar heb ik mijn eigen tactiek omgegooid. Dus ik ga voor Freek.

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #592 Gepost op: 4-03-2014, 20:04:31 »
Eerste stuk eens... maar waarom daarna Susan?

Freek ging voluit, wat ook wel mag als je 0% verdenkingen op je hebt.

Hij deed precies wat hij moest doen bij die windmolens, 1e opgave 1 metertje verder lopen dan de paal die hij wist, laatste opgave nu net wel goed tellen, immers kan je dan krediet opsnoepen terwijl je toch zeker een verkeerde molen uit gaat kiezen..... ::)


Net zoals Freek koos Susan de verkeerde windmolen en deed daarna er nog een schepje boven op met d'r act. Ze weet dat 2 van de 4 op haar zitten en probeert hen zo er van te overtuigen dat ze haar best deed en bla bla. Sofie trapt er niet in, dat bleek uit de biecht bij de test. Sofie zit op susan en susan op Sofie, die echt de mol niet is...
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #593 Gepost op: 4-03-2014, 20:14:38 »
Net zoals Freek koos Susan de verkeerde windmolen en deed daarna er nog een schepje boven op met d'r act. Ze weet dat 2 van de 4 op haar zitten en probeert hen zo er van te overtuigen dat ze haar best deed en bla bla. Sofie trapt er niet in, dat bleek uit de biecht bij de test. Sofie zit op susan en susan op Sofie, die echt de mol niet is...

Susan speelde in de eerste opdracht een windmolen weg, Freek niet. En Freek zit op Jan-Willem, nee dat is veel logischer dan op Sofie  ::zwaai::

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #594 Gepost op: 4-03-2014, 20:31:48 »
Susan speelde in de eerste opdracht een windmolen weg, Freek niet. En Freek zit op Jan-Willem, nee dat is veel logischer dan op Sofie  ::zwaai::

Zeker wel, aangezien Sofie gaat winnen. Dan moet de mol wel op iemand zitten die ook de finale gaat halen. Sofie zit op Susan en andersom.... Dat kan mooi voor de finale. J-W zit niet op Freek. En die ene windmolen...oef gaan we nu de Mol baseren op 1 windmolen over 10 afleveringen?
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #595 Gepost op: 4-03-2014, 20:34:26 »
Net zoals Freek koos Susan de verkeerde windmolen en deed daarna er nog een schepje boven op met d'r act. Ze weet dat 2 van de 4 op haar zitten en probeert hen zo er van te overtuigen dat ze haar best deed en bla bla. Sofie trapt er niet in, dat bleek uit de biecht bij de test. Sofie zit op susan en susan op Sofie, die echt de mol niet is...

Ik moet zeggen dat het veel opvallender is als je doet alsof je niet durft terwijl je toch de verkeerde windmolen hebt, dan gewoon ondanks je hoogtevrees toch omhoog omhoog klimmen.

En Freek zit deels op JW ineens, die net 2250 euro ophaalt, kandidaten zijn niet zo dom...
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #596 Gepost op: 5-03-2014, 00:19:12 »
Ik vond susan tijdens de optocht ook al mollen. JW "toevallig" missen zodat hij 3 jokers kreeg en er geen geld werd verdient. Daar kwam susan ook al erg mollerig over. Ze weet wel bij wie ze in de groep moet zitten!
Freek ook.  :P
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #597 Gepost op: 6-03-2014, 20:00:41 »
Ik blijf, wellicht te koppig, bij Freek. ::joehoe::
...óf niet!

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #598 Gepost op: 6-03-2014, 21:22:22 »
Susan en hulpmolletje Sofie. Vond het heel vreemd om te zien hoe Sofie probeerde Susan te peilen. Ze heeft haar zo te zien al een tijdje in de gaten.

Vond Susan nogal acterend overkomen vorige aflevering. Haar hoogtevrees, oranje topito, bij het coördineren van opdracht 2. De grote hoogtevrees-show kon alleen maar plaatsvinden als ze een van de drie inschattingen goed deed en rara, dat deed ze. Ze zat er twee keer pal op. Bij opdracht 2 zat ze weer toevallig in de sleutelpositie. Tel daarbij het mirakel dat ze ook nog eens die oranje topito kon bemachtigen. Kan het nog anders dan dat Susan de Mol blijkt?

Of gooit Sofie toch nog roet in het eten? Zou graag zien dat zij nog wat verdachter wordt geportretteerd. Want ik verwacht haar eigenlijk wel in de finale. De manier waarop zij Susan voor het blok zette, dat is een finaleplaats waard vind ik persoonlijk. Ik gun ze de finale. Als Mol of winnares!

De Mol houdt met die oranje topito 2000 euro uit de pot. Elke kandidaat zou in deze fase van het spel toch gewoon die 2000 euro verkiezen boven een groepsvrijstelling. Als je het nu fout hebt lig je er toch uit de volgende keer. Maar dan weet natuurlijk wel iedereen dat je kandidaat bent. Maar je gaat toch voor het geld nu, niet?

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #599 Gepost op: 6-03-2014, 21:33:40 »
FREEK.