Poll

Wie is de Mol?

Sofie van den Enk
18 (14.8%)
Susan Visser
89 (73%)
Freek Bartels
15 (12.3%)

Totaal aantal stemmen: 122

Auteur Topic: [POLL] Wie is de Mol?  (gelezen 183843 keer)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #680 Gepost op: 13-03-2014, 22:12:53 »
Had ik maar naar het knagende gevoel van het ware knaagdier geluisterd...
...óf niet!

Offline Lythianc

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Pieter-Jan is en blijft de echte mol!
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #681 Gepost op: 13-03-2014, 22:13:58 »
Mijn restanten hebben vanuit de ingestorte tunnel alsnog freek aangevinkt

Offline m0l

  • Forumlid
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #682 Gepost op: 13-03-2014, 22:14:28 »
Susan, maar dat was mij al heel wat weken duidelijk. ::jaja::
Voor mij ook. Met ingang van aflevering 1. De titel van de aflevering was voldoende. Er was nog niets gebeurd.

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #683 Gepost op: 13-03-2014, 22:14:40 »
Om eerlijk te zijn snap ik er gewoon niets meer van... Freek heeft het hele spel door veel betere molposities gehad dan Susan en zou imo een veel betere mol zijn dan Susan die al bijna het hele spel door meerdere mensen wordt verdacht en in de montage superverdacht wordt neergezet. Als Susan de mol is, ben ik zwaar teleurgesteld, niet zozeer omdat ze een slechte mol is maar omdat het er dan naar mijn idee veel te dik bovenop is gelegd.

Maar ja, een twist dat Freek alsnog de mol is (hoe graag ik dat ook zou willen) is niet heel waarschijnlijk en het geld dat er niet is klopt precies met hoeveel Susan in de envelop van Freek heeft gestopt. En ik dacht ook te zien dat Susan een envelop liet liggen. Wat deze aflevering betreft is het gewoon overduidelijk Susan. Naar mijn idee klopt het alleen niet met alle andere afleveringen...
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #684 Gepost op: 13-03-2014, 22:15:52 »
Ik zou Susan een goede Mol vinden.  ::ok:: Ze heeft Freek nog om de tuin geleid in de finale, die heeft geluk gehad met z'n vrijstelling zeg!
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Feodora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #685 Gepost op: 13-03-2014, 22:17:01 »
Vanaf aflevering 4/5 heb ik getwijfeld tussen Susan en Freek. Uiteindelijk voor de aflevering van vanavond gekozen voor Freek, maar helaas. Dus nu ga ik voor Susan! Sofie heeft in de vorige afleveringen een aantal dingen gedaan die ik te onmols vind om de mol te zijn. Als ze wel de mol blijkt te zijn vind ik dat wat tegen vallen denk ik, maar echt zeker weten kan ik dat pas als ik de acties heb gezien natuurlijk. Ik zie Freek wel graag winnen, want ik vind hem een leuke kandidaat.

Ooh en ik ben het eigenlijk ook wel met jou eens starlight ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 13-03-2014, 22:19:18 door Feodora »

Offline m0l

  • Forumlid
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #686 Gepost op: 13-03-2014, 22:18:55 »
Vanaf aflevering 4/5 heb ik getwijfeld tussen Susan en Freek. Uiteindelijk voor de aflevering van vanavond gekozen voor Freek, maar helaas. Dus nu ga ik voor Susan! Sofie heeft in de vorige afleveringen een aantal dingen gedaan die ik te onmols vind om de mol te zijn. Als ze wel de mol blijkt te zijn vind ik dat wat tegen vallen denk ik, maar echt zeker weten kan ik dat pas als ik de acties heb gezien natuurlijk. Ik zie Freek wel graag winnen, want ik vind hem een leuke kandidaat.
Nooit getwijfeld. Freek is niet de winnaar want Sofie is niet de verliezer. En Sofie is ook niet de mol.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #687 Gepost op: 13-03-2014, 22:19:54 »
Je zou het theoretisch kunnen berekenen, als ze de resultaten van de flessenoogst hadden laten zien. Maar dan had je ze stuk voor stuk moet analyseren. Maar net als in serie 3, ook met flessen, waarbij de mol-oogst  buiten beschouwing werd gelaten, lieten ze dat natuurlijk niet zien.

Nog steeds weet ik het niet 100 procent zeker,  maar ik neig nu toch naar Susan.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #688 Gepost op: 13-03-2014, 22:21:33 »
Om eerlijk te zijn snap ik er gewoon niets meer van... Freek heeft het hele spel door veel betere molposities gehad dan Susan en zou imo een veel betere mol zijn dan Susan die al bijna het hele spel door meerdere mensen wordt verdacht en in de montage superverdacht wordt neergezet. Als Susan de mol is, ben ik zwaar teleurgesteld, niet zozeer omdat ze een slechte mol is maar omdat het er dan naar mijn idee veel te dik bovenop is gelegd.
Maar was Freek net zo fantastisch geweest als hij zelf wel de mol was? Mol zijn is een zwaar vak, het is lastig om het spel vol te houden dat hem hier op het forum is toegeschreven IMHO.
Bij Susan waren dat soort haarscheurtjes wel te zien naar mijn mening en mede daardoor ook juist mijn mol. Ik vind dat ze het prima gedaan heeft.

(Als Sofie het toch blijkt te zijn, dan... ::schaam:: )

Offline Feodora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #689 Gepost op: 13-03-2014, 22:22:00 »
Nooit getwijfeld. Freek is niet de winnaar want Sofie is niet de verliezer. En Sofie is ook niet de mol.

Dat Freek niet gaat winnen weet ik ook wel hoor, maar had hem graag zien winnen bedoelde ik. En dat jij nooit getwijfeld hebt is mij al heel lang duidelijk hoor.

Offline molecula

  • Forumlid
  • I'm gonna rope you
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #690 Gepost op: 13-03-2014, 22:23:11 »
Freek heeft het hele spel door veel betere molposities gehad dan Susan en zou imo een veel betere mol zijn dan Susan die al bijna het hele spel door meerdere mensen wordt verdacht
Juist Susan had in de meeste gevallen de beste posities. Ik heb mede daarom nooit begrepen waarom mensen Freek verdachten.
En het argument dat Freek een beter mol zou zijn omdat die niet verdacht werd, dat snijdt natuurlijk geen hout.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #691 Gepost op: 13-03-2014, 22:24:15 »
Maar was Freek net zo fantastisch geweest als hij zelf wel de mol was? Mol zijn is een zwaar vak, het is lastig om het spel vol te houden dat hem hier op het forum is toegeschreven IMHO.
Bij Susan waren dat soort haarscheurtjes wel te zien naar mijn mening en mede daardoor ook juist mijn mol. Ik vind dat ze het prima gedaan heeft.

Rat!!!!

Jij hebt me in aflevering twee die Freektunnel ingeduwd!!! >:(

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
...óf niet!

Offline milcof

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #692 Gepost op: 13-03-2014, 22:24:25 »
Misschien een reden die nergens op slaat, maar ik wil hem toch even noemen (wellicht hebben ze het dit jaar anders gedaan, maar dit is gebaseerd op de laatste jaren):

Tot nu toe heeft de mol in de terugblikaflevering altijd links naast de presentator gezeten (in de setting zoals hij de laatste jaren is) en de winnaar rechts. De verliezer zat meestal naar de mol volgens mij, maar in ieder geval niet naast de presentator.

Sofie zat rechts naast Art (dat kon je zien) en dus op de positie waarin tot nu toe altijd de winnaar zat. Susan zat naar mijn idee links naast Art (was niet 100% goed te zien, maar lijkt wel zo) en dus op de positie waar de mol tot nu toe altijd zat. Freek naast Susan. Dit komt overeen met de mogelijk die al eerder genoemd is en dit zou dus een bevestiging kunnen zijn.

(hoeft dus niet waar te zijn, maar was afgelopen jaren wel zo)

Offline m0l

  • Forumlid
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #693 Gepost op: 13-03-2014, 22:25:06 »
Dat Freek niet gaat winnen weet ik ook wel hoor, maar had hem graag zien winnen bedoelde ik. En dat jij nooit getwijfeld hebt is mij al heel lang duidelijk hoor.
Ben wel blij dat Susan niet de winnares is (maar de mol), dat Sofie niet de verliezer is (maar de winnares) en dat Freek niet de mol is (maar de verliezer).

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #694 Gepost op: 13-03-2014, 22:25:14 »
yep Milcof dat had ik ook gezien.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #695 Gepost op: 13-03-2014, 22:25:50 »
Om eerlijk te zijn snap ik er gewoon niets meer van... Freek heeft het hele spel door veel betere molposities gehad dan Susan
Dat is niet waar. Bij de roltrappen, stuwdam, vingerafdrukken, topito's en de jacht op Freek had Susan een betere molpositie. Enkel bij de opera had Freek duidelijk een betere molpositie maar - zoals ik eerder zei - mogelijk met de bedoeling om mol Susan in de beginfase nog uit de wind te houden.
« Laatst bewerkt op: 13-03-2014, 22:38:24 door Luc »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #696 Gepost op: 13-03-2014, 22:26:37 »
Hoelahoep, ga er maar vanuit dat de finale vaststellingen waar zijn.

Susan niet de winnaar, Freek niet de mol, Sofie niet de verliezer, was het toch? Streep dus 3 van de 9 opties maar af.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #697 Gepost op: 13-03-2014, 22:27:46 »
Rat!!!!

Jij hebt me in aflevering twee die Freektunnel ingeduwd!!! >:(

Mij ook. Die nickname is wel goed gekozen hè? ;) ::hug::

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #698 Gepost op: 13-03-2014, 22:33:25 »
Mij ook. Die nickname is wel goed gekozen hè? ;) ::hug::
::rofl:: Ik weet helemaal niet (of ben het vergeten) dat Rat in de Freektunnel heeft gezeten?

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #699 Gepost op: 13-03-2014, 22:33:44 »
Maar was Freek net zo fantastisch geweest als hij zelf wel de mol was? Mol zijn is een zwaar vak, het is lastig om het spel vol te houden dat hem hier op het forum is toegeschreven IMHO.
Bij Susan waren dat soort haarscheurtjes wel te zien naar mijn mening en mede daardoor ook juist mijn mol. Ik vind dat ze het prima gedaan heeft.

(Als Sofie het toch blijkt te zijn, dan... ::schaam:: )
Dat weet ik natuurlijk niet, maar op basis van hoe het er nu uitziet vind ik dat Freek het net iets vaker precies goed heeft gedaan voor een mol dan Susan. En ik bedoelde overigens ook niet dat ik Susan een slechte mol vind hoor, ik kan daar pas over beslissen als ik haar molacties heb gezien maar ze heeft zeker veel dingen goed geacteerd. Ik vind het vooral gewoon jammer van de montage, naar mijn idee hebben die vanaf aflevering 4 ongeveer Susan echt in je gezicht willen duwen. En daar ben ik erg teleurgesteld in.

Overigens ben ik ook door jou Freek gaan verdenken Rat, dus je wordt bedankt >:( ;D
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"