Poll

Wie is de Mol?

Sofie van den Enk
18 (14.8%)
Susan Visser
89 (73%)
Freek Bartels
15 (12.3%)

Totaal aantal stemmen: 122

Auteur Topic: [POLL] Wie is de Mol?  (gelezen 183845 keer)

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #720 Gepost op: 14-03-2014, 14:55:04 »
Op een of andere manier heb ik Sofie inderdaad als een fanatieke kandidaat gezien die lekker aan het rondhollen was en maar aan het bedisselen was hoe ze de zwarte vrijstellingen kon gebruiken enz. maar als ik nu een keuze moet maken tussen Sofie en Susan dan kies ik toch voor Sofie.

Ik zie namelijk in Susan totaal geen mol (of sorry Susanners) een hele luie mol die alles door andere heeft laten opknappen. En mocht ze de mol zijn dan ben ik heel benieuwd naar haar acties of dat ik er dan anders over ga denken.

Sofie kan ik dan nog wel een mol in ontdekken op de manier waarop ze met alle vrijstellingen en jokers enz. bezig is geweest.


Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #721 Gepost op: 14-03-2014, 14:57:07 »
Denk ik te gemakkelijk, als ik zeg dat Freek de mol niet is, omdat Art letterlijk zei dat hij de mol niet is?

Het thema kan dan wel zijn dat niets is wat het lijkt, maar tot nu toe klopten de uitspraken die na afloop van het spel, dus nog in de finale-aflevering, gedaan werden door de presentator, altijd.

Nu men gekozen heeft om aan te geven welke "hoedanigheid" de finalisten NIET hebben, mag je toch aannemen dat ook daarbij de waarheid gesproken  wordt?

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #722 Gepost op: 14-03-2014, 15:02:26 »
Denk ik te gemakkelijk, als ik zeg dat Freek de mol niet is, omdat Art letterlijk zei dat hij de mol niet is?

Het thema kan dan wel zijn dat niets is wat het lijkt, maar tot nu toe klopten de uitspraken die na afloop van het spel, dus nog in de finale-aflevering, gedaan werden door de presentator, altijd.

Nu men gekozen heeft om aan te geven welke "hoedanigheid" de finalisten NIET hebben, mag je toch aannemen dat ook daarbij de waarheid gesproken  wordt?

Het enige wat nog zou kunnen is dat na die "niet" dingen van Art, nog een zin komt. Maar dat ze die uiteraard gisteren niet hebben laten zien. (bijvoorbeeld "Susan is niet de winnaar, Sofie is niet de verliezer en Freek is niet de mol - volgens jullie want de mol is niet ontmaskerd" ofzo)
Maar goed. Die kans is nihil tot nul. Dus ik vermoed dat het "gewoon" waarheid is wat Art zegt ja.

Offline molecula

  • Forumlid
  • I'm gonna rope you
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #723 Gepost op: 14-03-2014, 15:11:25 »
Ik zie namelijk in Susan totaal geen mol (of sorry Susanners) een hele luie mol die alles door andere heeft laten opknappen. En mocht ze de mol zijn dan ben ik heel benieuwd naar haar acties of dat ik er dan anders over ga denken.
Dit forum staat vol met molacties van haar, dus het verbaast me dat je haar een luie mol noemt.
Bovendien werd ze niet verdacht door een medefinalist, noch door de helft van de molloten hier.
Voor mij is ze één van de beste mollen ooit, dankzij haar charme en acteervermogen (ook al was bij tijd en wijle echt wel te zien dat ze acteerde)
Sofie kan ik dan nog wel een mol in ontdekken op de manier waarop ze met alle vrijstellingen en jokers enz. bezig is geweest.
Grappig, dat vond ik nou juist typisch kandidatengedrag.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #724 Gepost op: 14-03-2014, 15:13:59 »
Die kans is nihil tot nul. Dus ik vermoed dat het "gewoon" waarheid is wat Art zegt ja.
waarom blijf jij dan steeds herhalen dat Freek de mol is?

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #725 Gepost op: 14-03-2014, 15:15:11 »
Citaat
Dit forum staat vol met molacties van haar
Klopt ook, maar staan ook genoeg molacties van andere kandidaten ;) en luie mol bedoel ik niet kwetsend maar zal het anders formuleren, niet mijn type wat ik graag als mol zie. Dan komt het wellicht anders over :)

Citaat
Grappig, dat vond ik nou juist typisch kandidatengedrag.
Kan het ook zijn hoor  ::rofl:: alleen heb ik alsmaar het idee dat er wat over het hoofd wordt gezien waardoor Sofie toch de mol blijkt te zijn.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #726 Gepost op: 14-03-2014, 15:20:30 »
waarom blijf jij dan steeds herhalen dat Freek de mol is?

Omdat Freek voor mij het meeste mol is, en het me een geniale twist lijkt als het toch zo blijkt te zijn.

Maar goed ik zal erover ophouden. De pret van dit forum is sinds gisteren wel een beetje weg voor mij.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #727 Gepost op: 14-03-2014, 15:27:34 »
Sinds je de mol fout hebt dus  ::)
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #728 Gepost op: 14-03-2014, 15:42:05 »
Ik zat nog te twijfelen tussen Susan en Freek. Dan zou het nu dus niet zo moeilijk meer moeten zijn. Maar elke keer als ik naar Susan wil switchen, zie ik weer het beeld voor me van haar en Owen in de coulissen bij de opera-opdracht. Haar oprechte(?) verwondering. Dus heb ik op Sofie gestemd. :P

Waarschijnlijk klopt het niet en heeft Susan het spel in ieder geval geweldig gespeeld. Maar het lukt mij nog steeds niet echt om haar als mol te zien.
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #729 Gepost op: 14-03-2014, 15:43:16 »
Sinds je de mol fout hebt dus  ::)

Nee daar gaat het me niet om, want ik merk ook in sommige reacties van mensen die Sofie als mol hebben dat ze haast belachelijk zijn om dat te denken. Het is gewoon zo aanvallend hier soms. Maar goed misschien zie ik het wel helemaal verkeerd. Blijft tenslotte internet.

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #730 Gepost op: 14-03-2014, 15:50:48 »
Nee daar gaat het me niet om, want ik merk ook in sommige reacties van mensen die Sofie als mol hebben dat ze haast belachelijk zijn om dat te denken. Het is gewoon zo aanvallend hier soms. Maar goed misschien zie ik het wel helemaal verkeerd. Blijft tenslotte internet.

Gewoon die voor jou aanvallend voelende reacties naast je neer leggen en lekker mee blijven doen.
Pas als de Mol zich officieel bekend heeft gemaakt kunnen we het gaan hebben over goede of slechte molacties en tot die tijd kan er nog over veel gespeculeerd worden. Niets is wat het lijkt. Ik had na Freek Susan als mijn tweede Molverdachte, maar als Sofie het is vind ik het ook prima.
« Laatst bewerkt op: 14-03-2014, 15:57:28 door Moni »

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #731 Gepost op: 14-03-2014, 15:55:16 »
Ik kan echt niet geloven dat mensen nog steeds Freek verdenken. ::rofl:: Dan zit je echt hopeloos diep in een tunnel hallo ::joehoe::

Ik denk Susan maar twijfel wel na laatste aflevering... maargoed Freek sowieso niet.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #732 Gepost op: 14-03-2014, 15:58:19 »
Gewoon die voor jou aanvallend voelende reacties naast je neer leggen en lekker mee blijven doen.
Pas als de Mol zich officieel bekend heeft gemaakt (volgende week) kunnen we het gaan hebben over goede of slechte molacties en tot die tijd kan er nog over veel gespeculeerd worden. Niets is wat het lijkt. Ik had na Freek Susan als mijn tweede Molverdachte, maar als Sofie het is vind ik het ook prima.

Je hebt gelijk! Ik moet het ook gewoon negeren. Ik heb ergens ook gewoon medelijden met Freek omdat ie door niemand meer genoemd wordt, alle aandacht gaat naar Susan en Sofie  ::rofl::

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #733 Gepost op: 14-03-2014, 16:00:39 »
Je hebt gelijk! Ik moet het ook gewoon negeren. Ik heb ergens ook gewoon medelijden met Freek omdat ie door niemand meer genoemd wordt, alle aandacht gaat naar Susan en Sofie  ::rofl::

Haha zo kun je het ook bekijken. En als je heel diep in een tunnel zit heb je gewoon even enkele dagen nodig om je helemaal uit te graven.  ::joehoe:: Ik heb er ook last van.

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #734 Gepost op: 14-03-2014, 16:03:57 »
Je hebt gelijk! Ik moet het ook gewoon negeren. Ik heb ergens ook gewoon medelijden met Freek omdat ie door niemand meer genoemd wordt, alle aandacht gaat naar Susan en Sofie  ::rofl::

en terecht, tis of Sofie of Susan....dus die verdienen alle aandacht...en Freek gaat, helaas voor hem, verliezen dus ja dan is het interessanter om de dames de aandacht te geven.
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #735 Gepost op: 14-03-2014, 16:15:57 »
Ik vind het niet terecht, omdat hij wel gewoon een hele leuke kandidaat is geweest.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #736 Gepost op: 14-03-2014, 16:25:25 »
Ik kan echt niet geloven dat mensen nog steeds Freek verdenken.
Zo gek is dat niet. Susan en Sofie zijn gevoelsmatig veel minder mols dan Freek. Ook al is Freek dan niet dè Mol, hij is voor veel mensen nog steeds veel molser dan de alternatieven. Dus dan houden ze Freek aan als 'gevoelsmol', ook al weet men dat hij niet de 'echte Mol' is.
The British are not impressed.

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #737 Gepost op: 14-03-2014, 16:26:18 »
Vanaf afl. 1 steeds Susan als mol gehad dus ik twijfel niet eens meer.  ::jaja::

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #738 Gepost op: 14-03-2014, 16:37:48 »
Ik kan echt niet geloven dat mensen nog steeds Freek verdenken. ::rofl:: Dan zit je echt hopeloos diep in een tunnel hallo ::joehoe::

Ik denk Susan maar twijfel wel na laatste aflevering... maargoed Freek sowieso niet.
Ik denk niet dat iemand nog serieus Freek verdenkt maar het is meer gewoon wensdenken dat er toch nog een twist is waarin het verhaaltje van Art nog verder gaat, als in "Freek, jij bent niet de mol. Volgens alle kandidaten, niemand verdacht je. Goed gespeeld, mol" ofzo.
Als Sofie de mol is, vind ik haar namelijk een slechte mol, ze heeft enorm veel onnodige en onlogische acties gehad als ze de mol is. Als Susan de mol is vind ik haar op zich wel een goede mol, maar dan snap ik niet waar de productie/montage mee bezig is geweest. Ik kan het gewoon zo slecht in het plaatje passen dat ik liever blijf hopen op zo'n onlogische twist dan op Susan als mol, ook al weet ik verstandelijk wel dat dat heel erg onwaarschijnlijk is en Susan toch gewoon de mol is.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #739 Gepost op: 14-03-2014, 17:39:20 »
Ik denk niet dat iemand nog serieus Freek verdenkt maar het is meer gewoon wensdenken dat er toch nog een twist is waarin het verhaaltje van Art nog verder gaat, als in "Freek, jij bent niet de mol. Volgens alle kandidaten, niemand verdacht je. Goed gespeeld, mol" ofzo.
Als Sofie de mol is, vind ik haar namelijk een slechte mol, ze heeft enorm veel onnodige en onlogische acties gehad als ze de mol is. Als Susan de mol is vind ik haar op zich wel een goede mol, maar dan snap ik niet waar de productie/montage mee bezig is geweest. Ik kan het gewoon zo slecht in het plaatje passen dat ik liever blijf hopen op zo'n onlogische twist dan op Susan als mol, ook al weet ik verstandelijk wel dat dat heel erg onwaarschijnlijk is en Susan toch gewoon de mol is.

Ja dat laatste is precies mijn gevoel.