Poll

Wie is de afvaller de komende aflevering?

Freek Bartels
1 (1.5%)
Sofie van den Enk
3 (4.6%)
Susan Visser
2 (3.1%)
Tygo Gernandt
57 (87.7%)
niemand
2 (3.1%)

Totaal aantal stemmen: 64

Auteur Topic: [poll] Wie is de afvaller de komende aflevering?  (gelezen 125651 keer)

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #80 Gepost op: 22-01-2014, 20:21:36 »
Ik heb je archief even doorzocht met de zoekfunctie en kon het daarmee zo snel niet vinden... Weet jij of er ooit een muzikale hint is geweest naar iets dat de afvaller doet of zegt in de vooruitblik aan het einde van de aflevering.

Dat niet, maar wel iets vergelijkbaars:

Citaat van: archief muzikale aanwijzingen
'Wanted Man' -> Froukje omdat zij in de gevangenis zat bij het ganzenborden. Dit kon je alleen weten als je de interviews van de molmail (van www.wieisdemol.nl) had bekeken

Het stukje waar de hint naar verwees zat dus in de aflevering die pas na de hint volgde.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [poll] Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #81 Gepost op: 22-01-2014, 20:23:28 »
Dat niet, maar wel iets vergelijkbaars:

Het stukje waar de hint naar verwees zat dus in de aflevering die pas na de hint volgde.
Bedankt! Dan blijft Freek wat dat betreft nog wel een optie. (Al kan de mol er natuurlijk niet uit. :P )

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [poll] Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #82 Gepost op: 23-01-2014, 10:51:49 »
Ben door @Rat aan het denken gezet. Laat ik nu ook weer Jennifer kiezen. De muzikale hint kan daar naar verwijzen, weliswaar iets minder direct dan naar Aaf. Maar er zit ook nog een wazig gevoel bij mij in die richting. (Ik doe verder niet mee met een pool of zo).

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #83 Gepost op: 23-01-2014, 10:58:07 »
weer Jennifer kiezen
Brrr laat ik nu net al die aandelen op de molbeurs.com verkocht hebben ::schaam:: :\'(

Ik dacht namelijk ook eerst, als niet Aaf of Daphne dan toch Jennifer. Maar ik kan niet te veel spreiden, dan win je ook niet.

Maar ja, wat we sowieso krijgen dankzij dat vrijstellingen&jokers-spel is weer een verr*&^^%kte executie. Zal de mol wel fijn vinden, dan weet je nog niet of je goed zit ::) Jennifer is wel gehaaid genoeg om genoeg van dat lekkers te winnen, ik vrees toch dat Aaf exit is hoewel zij mijn favoriet van alle kandidaten is 8)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #84 Gepost op: 23-01-2014, 11:18:33 »
Ik weet het ook niet meer. Eerst dacht ik Aaf toen Daphne. Nu ben ik nog steeds niet overtuigd van beide.

Wat ik een beetje raar vond dat in de Wie is de mol app een vraag wordt gesteld: Wat zet Aaf in bij de test:

-niks
-joker(s)
-groene vrijstelling
-zwarte vrijstelling
-Aaf maakt geen test

Zal er misschien weer iets verrassends/kleine mindfuck plaatsvinden bij de test? Lijkt me sterk dat Aaf geen test zou hebben gemaakt als je zo de beelden ziet. Maar wel een vreemde optie. ???

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #85 Gepost op: 23-01-2014, 11:23:22 »
Misschien is dat de vrijstelling die we in de promo uit het kokertje zien komen, die is niet groen of zwart maar mogelijk een direkte vrijstelling, dan hoef je geen test te maken.

Ik dacht al dat het vrouwenhanden waren maar twijfelde Aaf of Sofie

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #86 Gepost op: 23-01-2014, 11:25:25 »
Hmm sws wordt er wrsch wel eea verdiend aan 'snoep' deze ronde, de vraag is dus op welke wijze.
In de tweet staat 'pokerface' maar het is ook goed mogelijk dat het weer een kwestie van gunnen/niet gunnen en bondjes wordt.

Aaf wordt wel verdacht door een aantal maar heeft ook wel vrienden in de groep.
De vraag is dus in welke mate dat een rol gaat spelen bij de uitwisseling.
Misschien een twist op het oude koffertjes-spel van S3, waarin mensen sws niet hun eigen envelop mogen houden maar moeten kiezen met wie ze zullen traden oid, waarbij bluf dus wel een rol speelt oid.

Ik houd het maar even op Jennifer - maar door dit spel liggen diverse opties open sws.
Wel wonderlijk dat er de 'maakt geen test' optie inzit, idd.
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #87 Gepost op: 23-01-2014, 11:30:18 »
Misschien is dat de vrijstelling die we in de promo uit het kokertje zien komen, die is niet groen of zwart maar mogelijk een direkte vrijstelling, dan hoef je geen test te maken.

Ik dacht al dat het vrouwenhanden waren maar twijfelde Aaf of Sofie

Maar ja, zwarte vrijstelling zal iedere vrijstelling ongedaan maken... Beetje raar als hij toch niet iedere vrijstelling ongedaan zou maken... Dus als er een zwarte vrijstelling in het spel zit, moet iedereen de test maken. En ik neem aan dat ze eigenlijk niet van te voren zeggen of die wel of niet weer in het spel gekomen is, waardoor iedereen sowieso de test moet maken, zelfs al hebben ze een vrijstelling...

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #88 Gepost op: 23-01-2014, 11:38:05 »
Hmm sja maar als ze elke keer dat er jokers en vrijstellingen te verdienen zijn ook de zwarte erin gooien wordt het nogal pointless, allemaal..  ::)

Dan speel je elke keer een spel waarin spelers hard moeten vechten om iets te winnen wat direct weer weggeveegd wordt. Slaat ook nergens op toch? Dan komt sws het strategische element van die zwarte nooit echt tot zijn recht imho.
« Laatst bewerkt op: 23-01-2014, 11:42:18 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #89 Gepost op: 23-01-2014, 11:40:53 »
De zwarte vrijstelling maakt ongedaan wat men inzet, maar als Aaf een vrijstelling voor het maken van de test wint, kan die niet ongedaan gemaakt worden, want de zwarte vrijstelling wordt ook pas wel/niet ingezet bij de test en niet daarvoor al.

Wat ook nog kan: Aaf wint ook de zwarte vrijstelling, maar dan zet ze hem natuurlijk niet in als dat in haar eigen nadeel is.
« Laatst bewerkt op: 23-01-2014, 11:43:49 door tureluurs »

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #90 Gepost op: 23-01-2014, 11:41:39 »
Mensen hoeven de jokers / vrijstelling / zwarte vrijstelling niet meteen in te zetten. Het is dus de vraag in te schatten of de zwarte vrijstelling in het spel is en wie hem heeft en of hij hem in zet. Op basis van die gok kun je er expres voor kiezen om jokers / vrijstelling te bewaren voor een volgende ronde. Als de zwarte vrijstelling ingezet is, kun je daarna weer rustig jokers / vrijstellingen inzetten. Ik neem aan dat ze dan niet nog een zwarte vrijstelling erin gooien, omdat sommige nog jokers/vrijstellingen hebben...

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #91 Gepost op: 23-01-2014, 11:43:50 »
Wat ik net bedenk: Er kan ook zo'n actie zijn als toen in Argentinië, dat twee apart gezet zijn om de Tango te leren ofzo. Die waren er gewoon niet bij de test en gingen daarom automatisch door. Een andere manier die er voor zorgt dat er geen test gemaakt hoeft te worden door iemand zie ik eigenlijk niet...

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [poll] Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #92 Gepost op: 23-01-2014, 11:50:24 »
Misschien is dat de vrijstelling die we in de promo uit het kokertje zien komen, die is niet groen of zwart maar mogelijk een direkte vrijstelling, dan hoef je geen test te maken.

Ik dacht al dat het vrouwenhanden waren maar twijfelde Aaf of Sofie
Bedoel je het volgende week stukje dat ook in de aflevering zit waar je het kaartje met vrijstelling ziet? Of is er een andere promo?

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #93 Gepost op: 23-01-2014, 11:53:14 »
Bedoel je het volgende week stukje dat ook in de aflevering zit waar je het kaartje met vrijstelling ziet? Of is er een andere promo?

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Die zal ik wel bedoelen ja :-)  En is dat al zeker, handen leken me nogal klein?

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #94 Gepost op: 23-01-2014, 11:54:09 »
Aaf gaat eruit.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #95 Gepost op: 23-01-2014, 12:12:47 »
Misschien is dat de vrijstelling die we in de promo uit het kokertje zien komen, die is niet groen of zwart maar mogelijk een direkte vrijstelling, dan hoef je geen test te maken.

Ik dacht al dat het vrouwenhanden waren maar twijfelde Aaf of Sofie

Met een vrijstelling maak je wel een test toch? Susan heeft geloof ik wel een test gemaakt vorige keer? Want je zag die groene vrijstelling op dat tafeltje

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [poll] Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #96 Gepost op: 23-01-2014, 12:13:40 »
Zowel vorige week als die week ervoor heeft men met de vrijstelling inderdaad gewoon de test gemaakt.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [poll] Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #97 Gepost op: 23-01-2014, 12:21:46 »
Die zal ik wel bedoelen ja :-)  En is dat al zeker, handen leken me nogal klein?
Je ziet zijn broek vaag inde achtergrond. Er zijn drie kandidaten met donker blauwe broek met dingetjes er op. Daphne en Susan bij het begin van aflevering 1 en korte Freek bij de lichtopdracht. Die van Freek komt zeer sterk overeen.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #98 Gepost op: 23-01-2014, 12:24:55 »
Ik vond "Aaf maakt geen test" ook een rare optie in de app, en heb die wel aangevinkt. Ik weet niet waarom. En ik denk ook dat Aaf eruit gaat, haha. Totaal geen logica.

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #99 Gepost op: 23-01-2014, 12:26:35 »
Zowel vorige week als die week ervoor heeft men met de vrijstelling inderdaad gewoon de test gemaakt.
Inderdaad, maar dat is wel nieuw dit seizoen.