Poll

Wie zou een seizoen willen zien met Oud Mollen?

Ja
66 (52.4%)
Nee
60 (47.6%)

Totaal aantal stemmen: 126

Poll gesloten: 9-05-2014, 00:09:29

Auteur Topic: Wie is de mol met oud mollen  (gelezen 18247 keer)

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Wie is de mol met oud mollen
« Reactie #20 Gepost op: 16-01-2014, 00:47:38 »
Optie is om het publiek te laten stemmen
Dat benadeelt alle vroege afvallers, omdat nu eenmaal minder mensen die überhaupt nog weten simpelweg. En als je het mij vraagt verdienen de vroege afvallers het toch nog net iets meer dan de rest.

Wat dat betreft vind ik MolTalk een veel beter idee, dat je een beetje kan vergelijken - oud-kandidaten die toch nog soort van "meedoen" - maar dan als kijker.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Wie is de mol met oud mollen
« Reactie #21 Gepost op: 16-01-2014, 09:40:18 »
En als je het mij vraagt verdienen de vroege afvallers het toch nog net iets meer dan de rest.

Sommige vroege afvallers vonden denk ik ook het spel gewoon niet zo leuk en begrepen het niet zo goed, lijkt me geen geschikte groep om nog een keer te vragen  :P .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Wie is de mol met oud mollen
« Reactie #22 Gepost op: 16-01-2014, 15:54:42 »


EDIT: Ik ben niet zo'n fan van een allstars-serie. Ik vind het leuker om nieuwe kandidaten in het spel te zien. Wat eerder ook is gezegd, het lijkt me agendagewijs ook moeilijk mogelijk en een aparte status voor één Mol of één winnaar of wat dan ook.. liever niet. Eerste afvallers lijkt me nog wel wat leuker, dan krijgen die ook nog eens de kans maar de eerste afvaller van die serie is dan de ultieme eerste afvaller? Ik weet niet of dat nou zo'n goed idee is. :P
Dus: liever gewoon weer een nieuwe serie met 10 nieuwe kandidaten, heerlijk. :) Maar als de productie anders beslist leg ik me er bij neer hoor, ik vind het al prachtig dat een 15e seizoen in de steigers staat!
« Laatst bewerkt op: 16-01-2014, 16:31:59 door Dolfie »
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol met oud mollen
« Reactie #23 Gepost op: 16-01-2014, 16:24:13 »


Een seizoen met oud mollen, of oud winnaars of wat dan ook lijkt me wel leuk.
Al denk ik dat het nooit zal gebeuren vanwege een aantal redenen die al genoemd zijn hier,
dus ik reken er niet op  :-\\
« Laatst bewerkt op: 16-01-2014, 16:30:05 door Dolfie »
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Natjuuh12

  • Forumlid
Re: Wie is de mol met oud mollen
« Reactie #24 Gepost op: 16-01-2014, 17:04:53 »
Ik zou het wel leuk vinden om van elk seizoen een kandidaat te kiezen en die dan in het vijfentiende seizoen te zetten aangezien er dan precies 10 seizoen zijn geweest sinds ze bn'ers hebben gevraagd.
Ik zou Patrick Martens graag nog eens terug willen zien. Tot nu toe vind ik hem nog steeds de leukste kandidaat van alle seizoenen die zijn geweest.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol met oud mollen
« Reactie #25 Gepost op: 16-01-2014, 17:07:08 »
Ik zou nog wel eens een serie willen zien met alle eerste afvallers...eens kijken hoe ze het er van af brengen als ze langer in het spel zitten, want van sommige had ik toch wel hoge verwachtingen en ik gun het ze eerlijk gezegd wel om eens wat langer te mogen speuren naar de mol :D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol met oud mollen
« Reactie #26 Gepost op: 16-01-2014, 17:48:09 »
Als er dan zoiets zou gebeuren kan het misschien het beste een special van 1 tot 3 afleveringen zijn. en het het zou mij dan het leukste lijken met alle laatste afvallers, simpelweg omdat mijn favoriete kandidaten 9 van de 10 keer de laatste afvaller is.
« Laatst bewerkt op: 16-01-2014, 20:14:56 door marvin »
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline ThomasMolloot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 谁是鼹鼠
Re: Wie is de mol met oud mollen
« Reactie #27 Gepost op: 16-01-2014, 18:12:49 »
Heb nee gestemd, zit daar niet op te wachten.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de mol met oud mollen
« Reactie #28 Gepost op: 17-01-2014, 14:00:58 »
Ik kwam net dit artikel tegen, blijkbaar leeft het wel binnen de crew:
http://www.televizier.nl/nieuws/amusement/makers-wie-is-de-mol-overwogen-aflevering-met-ex.2817146.lynkx

Blijkbaar heeft in de Telegraaf gestaan dat een All Star-uitzending voorlopig uitgesteld is.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: Wie is de mol met oud mollen
« Reactie #29 Gepost op: 17-01-2014, 15:02:39 »
Ik zou het wel leuk vinden. Maar dan alleen met leuke ex-kandidaten ;)
No Milk today???

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol met oud mollen
« Reactie #30 Gepost op: 17-01-2014, 20:10:37 »
Áls ze een ex-kandidaat toevoegen, doe dan enkel Janine Abbring (S13) als 5de of 6de vrouw voor Wie is de Mol? 2015. Ik had haar nog véél langer gezien. Ik baal er nog steeds van dat juist zij die aflevering weg moest...
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Wie is de mol met oud mollen
« Reactie #31 Gepost op: 21-01-2014, 14:36:20 »
Beter doen ze weer een seizoen met onbekende Nederlanders. Maak ik ook kans op deelname  ::tandpastasmiley::

Offline Luke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol met oud mollen
« Reactie #32 Gepost op: 8-03-2014, 00:01:02 »
Als dit echt gaat gebeuren hoop ik echt dat Sofie van den Enk dit jaar de Mol is!! Dan kan ze nog een keer meedoen!  ::love::

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol met oud mollen
« Reactie #33 Gepost op: 9-03-2014, 12:24:14 »
Dit is al vaker voorgesteld maar je zit zoals JP al zegt ook met praktische dingen als wie mag er dan mee..
Je kan Nederland laten stemmend door polls op de officiele site te zetten, zodat iedereen per seizoen de leukste mannelijke en de leukste vrouwelijke deelnemer kan zetten.Zodat daarna5 mannen en 5 vrouwen gekozen kunnen worden. Maar dan heb je dus de kans dat de nederlandse kijker bij seizoen 11 Jan kooijman gaat kiezen en Anna drijver (om maar even een seizoen te noemen) omdat hun de populairste mensen waarbij de kijkers omdat ze zo bekend zijn, terwijl ik echt wel 4 of 5 mensen kan opnoemen in dat seizoen die leuker speelde (Soundos, Karin, Art, Pepijn) Anna en Jan waren ook leuk maar meer om aan te geven hoe de nl kijker dan gaat stemmen.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol met oud mollen
« Reactie #34 Gepost op: 9-03-2014, 12:27:16 »
Zoals jullie het nu aan het omschrijven zijn dan ga je een keuze maken tussen alle oud mol deelnemers.

Ik zou juist een seizoen willen hebben met alleen maar de mollen. Waarvan 1 opnieuw mol wordt en de rest kandidaat wordt om te kijken hoever ze dan zelf zouden komen

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol met oud mollen
« Reactie #35 Gepost op: 9-03-2014, 12:37:20 »

Ik zou juist een seizoen willen hebben met alleen maar de mollen. Waarvan 1 opnieuw mol wordt en de rest kandidaat wordt om te kijken hoever ze dan zelf zouden komen

Jaaa goed idee!!  ::ok::

Offline m0l

  • Forumlid
Re: Wie is de mol met oud mollen
« Reactie #36 Gepost op: 9-03-2014, 23:15:31 »
Het ziek zijn van Roeland Fernhout is in het seizoen 2005 uitgebreid in beeld gebracht en ook uitvoerig besproken. Zelfs tijdens de reünie.

Zo'n speciale serie lijkt me best leuk maar dan wel met leuke deelnemers!

Voor een nieuw seizoen met deelnemers die er nog niet eerder bij waren: hopelijk eens een serie zonder een irritant persoon!

Zie een serie met Marc-Marie H., Lottie H., Victoria K., Peggy V., Dunya K., Regina R., Jon van E., Froukje J., Viv van den A., Kim P., Miryanna van R., Anna D., Marit van B., Marion P., Liesbeth S., Hadewych M., Janine A., Carolien B., Daphne B., Jennifer H., Sofie van den E. en Susan V. wel zitten! Ja, dat zijn meer dan 10 personen. Gewoon een langere serie van maken! Personen die al eens de mol zijn geweest maken geen kans op het molschap.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol met oud mollen
« Reactie #37 Gepost op: 9-03-2014, 23:18:55 »
Zie een serie met Marc-Marie H., Lottie H., Victoria K., Peggy V., Dunya K., Regina R., Jon van E., Froukje J., Viv van den A., Kim P., Miryanna van R., Anna D., Marit van B., Marion P., Liesbeth S., Hadewych M., Janine A., Carolien B., Daphne B., Jennifer H., Sofie van den E. en Susan V. wel zitten!

Zijn genoemde personen nu plotseling kandidaten die criminele trekjes vertonen of gewoon allemaal jouw molverdachten::vergroot:: Waarom anders kort je hun naam af zoals je vaak in de krant las over Lucia de B/Sietse V etc etc  ???

Mij lijkt een WIDM met oud-mollen wel leuk ja :D Maar dan moeten we denk ik wel eerst seizoen 15 afwachten, gezien de oud-mollen van serie 1 t/m 4 er of niks meer mee te maken willen hebben of het beschouwen als afgesloten hoofdstuk  :-\\ Dus dan een serie met Yvon, Milouska, Inge, Dennis, Jon, Kim, Patrick, Anne-Marie, Kees en al dan niet Suus of Freek met mol X in land X in 2015  ::ok:: Mogen ze eens inderdaad een kandidaatrol spelen en een mol krijgt dan een herkansing  ::boogie::
« Laatst bewerkt op: 9-03-2014, 23:23:22 door Joost2 »
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Wie is de mol met oud mollen
« Reactie #38 Gepost op: 9-03-2014, 23:54:41 »
Dit is al het 10e BN-er seizoen he.

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol met oud mollen
« Reactie #39 Gepost op: 10-03-2014, 00:17:55 »
Zo'n speciale serie lijkt me best leuk maar dan wel met leuke deelnemers!

Zie een serie met Marc-Marie H., Lottie H., Victoria K., Peggy V., Dunya K., Regina R., Jon van E., Froukje J., Viv van den A., Kim P., Miryanna van R., Anna D., Marit van B., Marion P., Liesbeth S., Hadewych M., Janine A., Carolien B., Daphne B., Jennifer H., Sofie van den E. en Susan V. wel zitten! Ja, dat zijn meer dan 10 personen. Gewoon een langere serie van maken! Personen die al eens de mol zijn geweest maken geen kans op het molschap.
Leuke deelnemers en dan Victoria noemen.  :-X
Brevis esse laboro, obscurus fio.