Poll

Wie zou een seizoen willen zien met Oud Mollen?

Ja
66 (52.4%)
Nee
60 (47.6%)

Totaal aantal stemmen: 126

Poll gesloten: 9-05-2014, 00:09:29

Auteur Topic: Wie is de mol met oud mollen  (gelezen 18302 keer)

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol met oud mollen
« Reactie #40 Gepost op: 10-03-2014, 01:06:26 »
Victoria vond ik echt geen vervelende kandidate..
het spel werd toen gewoon anders gespeeld

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de mol met oud mollen
« Reactie #41 Gepost op: 10-03-2014, 08:58:35 »
Mij lijkt een WIDM met oud-mollen wel leuk ja :D
Mij ook, spannende poll hoor, bijna fifty fifty.... ::oink::

Ik ben het wel met de neestemmers eens dat het praktisch onhaalbaar is maar wat zou het leuk zijn ::regenboog::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline m0l

  • Forumlid
Re: Wie is de mol met oud mollen
« Reactie #42 Gepost op: 11-03-2014, 21:45:36 »
Het ziek zijn van Roeland Fernhout is in het seizoen 2005 uitgebreid in beeld gebracht en ook uitvoerig besproken. Zelfs tijdens de reünie.

Zo'n speciale serie lijkt me best leuk maar dan wel met leuke deelnemers!

Voor een nieuw seizoen met deelnemers die er nog niet eerder bij waren: hopelijk eens een serie zonder een irritant persoon!

Zie een serie met Marc-Marie H., Lottie H., Victoria K., Peggy V., Dunya K., Regina R., Jon van E., Froukje J., Viv van den A., Kim P., Miryanna van R., Anna D., Marit van B., Marion P., Liesbeth S., Hadewych M., Janine A., Carolien B., Daphne B., Jennifer H., Sofie van den E. en Susan V. wel zitten! Ja, dat zijn meer dan 10 personen. Gewoon een langere serie van maken! Personen die al eens de mol zijn geweest maken geen kans op het molschap.
Oh, ik vergat Anniek P.
Zijn genoemde personen nu plotseling kandidaten die criminele trekjes vertonen of gewoon allemaal jouw molverdachten::vergroot:: Waarom anders kort je hun naam af zoals je vaak in de krant las over Lucia de B/Sietse V etc etc  ???

Mij lijkt een WIDM met oud-mollen wel leuk ja :D Maar dan moeten we denk ik wel eerst seizoen 15 afwachten, gezien de oud-mollen van serie 1 t/m 4 er of niks meer mee te maken willen hebben of het beschouwen als afgesloten hoofdstuk  :-\\ Dus dan een serie met Yvon, Milouska, Inge, Dennis, Jon, Kim, Patrick, Anne-Marie, Kees en al dan niet Suus of Freek met mol X in land X in 2015  ::ok:: Mogen ze eens inderdaad een kandidaatrol spelen en een mol krijgt dan een herkansing  ::boogie::
Heeft niets met verdenking te maken.
Leuke deelnemers en dan Victoria noemen.  :-X
Ja, veel leuker dan Yvonne van der H., Richard G., Dick J., Patrick M., Joris L., Hans S., Frits S., Maarten van der W., William S., Anna-Marie J., Kees T., Zarayda G., Tania K., Aaf, B.C., Jan-Willem R. en Freek B.
« Laatst bewerkt op: 11-03-2014, 21:53:24 door m0l »

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Wie is de mol met oud mollen
« Reactie #43 Gepost op: 12-03-2014, 00:23:59 »
Iemand als Dick Jol was toch geweldig? Ik heb me krom gelachen om die gast  ::rofl::
En iemand als William S. zie ik ook nog graag een kreeg terug. Vond dat wel een grappige vent.