Poll

Wie zou een seizoen willen zien met Oud Mollen?

Ja
66 (52.4%)
Nee
60 (47.6%)

Totaal aantal stemmen: 126

Poll gesloten: 9-05-2014, 00:09:29

Auteur Topic: Wie is de mol met oud mollen  (gelezen 18298 keer)

Offline Bennie de Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 我是摩尔
Wie is de mol met oud mollen
« Gepost op: 14-01-2014, 23:09:29 »
Kijken hoeveel mensen een seizoen zouden willen zien met oud mollen!
我是摩尔

Offline Edeholland

  • Forumlid
Re: Wie is de mol met oud mollen
« Reactie #1 Gepost op: 14-01-2014, 23:21:01 »
Lijkt mij eerlijk gezegd niks, dan is één iemand meerdere malen de mol geweest, terwijl de mollen juist zo leuk zijn omdat ze uniek zijn ::tandpastasmiley::
Noem twee willekeurige kandidaten. Één van deze is niet de mol!

Offline invmat

  • Forumlid
Re: Wie is de mol met oud mollen
« Reactie #2 Gepost op: 14-01-2014, 23:25:51 »
Fanservice, niet geschikt voor het grote publiek.

Offline Bennie de Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 我是摩尔
Re: Wie is de mol met oud mollen
« Reactie #3 Gepost op: 14-01-2014, 23:35:09 »
Er ging iets mis.Ff opnieuw stemmen AUB!
我是摩尔

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Wie is de mol met oud mollen
« Reactie #4 Gepost op: 15-01-2014, 02:04:12 »
Oud kandidaten misschien wel, maar niet alleen oud mollen.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol met oud mollen
« Reactie #5 Gepost op: 15-01-2014, 06:26:09 »
Oud winnaars of misschien juist oud verliezers!  ::jaja::

Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol met oud mollen
« Reactie #6 Gepost op: 15-01-2014, 08:22:22 »
Ik heb liever een geheel nieuwe serie, maar als er een mocht komen zeg ik er zeker geen nee tegen.

Citaat
Oud kandidaten misschien wel, maar niet alleen oud mollen.

En dit!
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Online Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de mol met oud mollen
« Reactie #7 Gepost op: 15-01-2014, 12:53:50 »
Lijkt me leuk, had het al verwacht eigenlijk bij seizoen 10 ::rofl::

Krijgen we een seizoen met echt speurwerk want echt iedereen is dan mols :-*
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Bennie de Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 我是摩尔
Re: Wie is de mol met oud mollen
« Reactie #8 Gepost op: 15-01-2014, 14:47:33 »
Lijkt me leuk, had het al verwacht eigenlijk bij seizoen 10 ::rofl::

Krijgen we een seizoen met echt speurwerk want echt iedereen is dan mols :-*

Had ik idd ook verwacht.
我是摩尔

Offline Edeholland

  • Forumlid
Re: Wie is de mol met oud mollen
« Reactie #9 Gepost op: 15-01-2014, 14:49:22 »
Lijkt me leuk, had het al verwacht eigenlijk bij seizoen 10 ::rofl::

Krijgen we een seizoen met echt speurwerk want echt iedereen is dan mols :-*

Is dat dan niet seizoen 11?  ;D
Noem twee willekeurige kandidaten. Één van deze is niet de mol!

Offline Bennie de Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 我是摩尔
Re: Wie is de mol met oud mollen
« Reactie #10 Gepost op: 15-01-2014, 15:05:34 »
Is dat dan niet seizoen 11?  ;D

Nee seizoen 10 van Bnn'rs  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: FAIL dan had ook nog een onbekende mee kunnen doen
我是摩尔

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol met oud mollen
« Reactie #11 Gepost op: 15-01-2014, 18:44:53 »
Met oud winnaars lijkt me leuker.....die zijn fanatiek. ;D

Offline Momfer de Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol met oud mollen
« Reactie #12 Gepost op: 15-01-2014, 18:53:24 »
Met oud eerste-afvallers graag.
Kandidaten waarvan we weinig hebben kunen zien lijkt me leuker.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol met oud mollen
« Reactie #13 Gepost op: 15-01-2014, 19:02:03 »
Met oud eerste-afvallers graag.
Kandidaten waarvan we weinig hebben kunen zien lijkt me leuker.

Aangevuld met mensen die het spel ziek/geblesseerd moesten verlaten(Roeland, Manuel en Janine)
klaar voor de strijd

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Wie is de mol met oud mollen
« Reactie #14 Gepost op: 15-01-2014, 20:40:17 »
Ik zit helemaal niet te wachten op dit soort speciale series. Ik ben juist altijd wel benieuwd naar de nieuwe deelnemers, ook al ken ik ze meestal toch niet, ik vind het altijd wel leuk om te ontdekken wat voor mensen het dit jaar zullen zijn. Dat zou dan een jaar volledig wegvallen. Wie geweest is, heb ik gezien en dan vind ik 't wel prima.

Daarnaast creëert het verschillen tussen deelnemers. De eerste afvaller van 2014 heeft tenminste nog als lotgenoten de eerste afvallers van 2013, 2012, 2011, ..., en 1999. De eerste afvaller  van een eerste-afvallers-allstars is de ultieme kneus. Wil je echt dat iemand die wordt? (nog even los van de vraag of die mensen zèlf überhaupt oprecht enthousiast worden om nog eens mee te doen)

Idem met winnaars. De winnaar van een winnaars-allstars is dan de ultieme winnaarwinnaar - wil je op die manier de andere winnaars een lagere positie toeschrijven? Zit ik niet op te wachten, op zo'n hiërarhie.

En met oud mollen zie ik ook niet zitten. Kees is de mol, klaar. Ik zit niet te wachten op een serie waarop Kees ineens niet de mol is.

Daarnaast krijg je gewoon verwarring in de communicatie. "Ja, Kees Tol, de mol. Nee, helemaal niet de mol, hij was toch derde afvaller?" Nee dank je. En wie gaat productie als mol kiezen?

Janine, Roeland, Manuel is ook een ingewikkelde. Van Janine snap ik het, daarvan staat redelijk buiten kijf dat die door omstandigheden is afgevallen. Ik geloof dat Manuel's ziekte en daardoor afvallen ook in beeld is genoemd. Hoe zit dat met Roeland? En wat doe je met de eerstvolgende deelnemer die gaat zeggen, "ja maar ik voelde me eigenlijk ook niet helemaal toppie tijdens die en die test"?

Ik vind het eigenlijk wel juist een charme hebben dat elke serie op zichzelf staat. Ik kan 2013 en eerder nooit hebben gezien en toch volledig meedoen met alle theorieën en hersenspinsels over wie de mol 2014 is. Een serie waarbij we per deelnemer ook nog die andere serie hebben waarin we gedrag kunnen analyseren en vergelijken, zou voor mij de charme een beetje eruit halen. Dan zou ik oude series moeten terugkijken om dezelfde informatie te hebben als de andere molspeurders.

Eigenlijk zie ik alleen maar argumenten tegen...
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol met oud mollen
« Reactie #15 Gepost op: 15-01-2014, 20:47:44 »
Oud-kandidaten die ziek of gewond naar huis zijn moeten gaan: hierbij wordt dus steevast Annette van Trigt vergeten. Zij maakte de test opzettelijk slecht, zodat door haar zelfgekozen exit niemand anders naar huis hoefde.

Ik zie een herkansing ook niet echt zitten, want wie vertelt mij dat de kandidaten die het betreft, niet opnieuw moeten afhaken?

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Wie is de mol met oud mollen
« Reactie #16 Gepost op: 15-01-2014, 22:29:24 »
Nee dank je, geen interesse in zo'n serie. Liever gewoon gewoon weer 10 nieuwe mensen.

Online Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de mol met oud mollen
« Reactie #17 Gepost op: 15-01-2014, 22:59:25 »
Ik vind het eigenlijk wel juist een charme hebben dat elke serie op zichzelf staat.
Maar een serie met 10 mollen staat toch ook op zichzelf?

Dan weten we nog steeds niet wie nogmaals mol is en wie dit keer kandidaten. Van de serie waarin ze zelf zaten hoef je op zich niks te weten om te kijken.

Tja het lijkt mij gewoon leuk. Maar ik vind alles leuk, ook de Junior serie die eraan komt. En een best-of mag van mij ook, bijv. weer een keertje Marc-Marie in een serie  ::rofl::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Bennie de Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 我是摩尔
Re: Wie is de mol met oud mollen
« Reactie #18 Gepost op: 16-01-2014, 00:14:10 »
Nee met oud mollen, dan kun je meteen zien of ze ook goede kandidaten zijn. En anders ook een seizoen met oud kandidaten. Maar dan wel kandidaten die niet in de halve of finale stonden want anders is de mol wel heel snel geraden door de kanidaten! ;) ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
我是摩尔

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de mol met oud mollen
« Reactie #19 Gepost op: 16-01-2014, 00:31:26 »
In het kader van 15 jaar WIDM zou ik zo'n special wel zien zitten, maar toch ook weer niet..

Mwa oud-mollen kan wel, dan moet de mol van dit jaar wel een man zijn. Anders heb je een scheve verdeling van 4 mannen 6 vrouwen das ook weer raar (of George, halve bn'er moet meedoen).

Het idee zelf is leuk, alleen zie ik het niet zitten. 1) De oud-mollen hebben allemaal een eigen agenda moet je ze allemaal maar bij elkaar krijgen, 2) dan is er 1 iemand die 2x de mol is geweest, ik weet niet eens of ze dat zouden willen. Dan moeten ze weer zo iemand anders neerzetten, dat zou misschien te veel opvallen.

Serie met oud-kandidaten zou kunnen, maar van alle kandidaten zullen er misschien 100 weer ja zeggen. Welke moeten dit worden dan? Manuel, Annette van Trigt, Janine en Roeland dan. Maar ja het moet ook weer 'kloppen' kandidaten in een serie worden op leukheid van groep aan elkaar gekoppeld. Stel dat je kiest voor winnaars/verliezers of eerste afvallers geldt dat ook eigenlijk.

In het geval van willekeurige selectie uit elk seizoen iemand: waarom neem je Toine van Peperstraten bijvoorbeeld wel, waarom dan Roderick niet? Ook dat is weer een probleem want zorgt voor scheve gezichten bij anderen. Optie is om het publiek te laten stemmen, maar ook daar zit weer het probleem in dat dan bekend is dat dat gebeurt en dat in de gaten gehouden kan worden welke BN'er tijdelijk weg is.

Het idee voor een special is superleuk, maar er zitten volgens mij te veel haken en ogen aan. Doe mij dan ook toch maar een nieuw seizoen met nieuwe kandidaten en een nieuw land (en Jody Bernal eindelijk eens als 11e kandidaat mee  ::rofl::)