Auteur Topic: [KANDIDAAT] Chris Zegers  (gelezen 304080 keer)

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #760 Gepost op: 2-03-2015, 17:29:29 »
Dat was ook een mooi moment ja ;D

Net als het Rik en Martine/Margriet toneelstuk aan de ontbijttafel, dat heb ik 15x achter elkaar gekeken haha

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #761 Gepost op: 2-03-2015, 17:42:09 »
Maar het allermooiste Chris moment blijf ik de drie op reis actie met Rik in de mangrove vinden :P Gewoon krokodillen zoeken  ::rofl::

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #762 Gepost op: 3-03-2015, 12:42:50 »
En de molverkiezing niet te vergeten! Daar kon de mol nog een puntje op zuigen zoals Chris dat deed!

Volgend jaar moet er een verbod komen op jokers weggeven vind ik, dan had Marlijn waaarschijnlijk de finale niet gehaald.. De finale halen moet zoveel mogelijk op eigen kracht gebeuren met niet al teveel jokers en/of vrijstellingen..

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #763 Gepost op: 3-03-2015, 12:55:28 »
En de molverkiezing niet te vergeten! Daar kon de mol nog een puntje op zuigen zoals Chris dat deed!

Volgend jaar moet er een verbod komen op jokers weggeven vind ik, dan had Marlijn waaarschijnlijk de finale niet gehaald.. De finale halen moet zoveel mogelijk op eigen kracht gebeuren met niet al teveel jokers en/of vrijstellingen..

Top 3: Chris-momenten  ;D
1. Bentota
2. Molverkiezing
3. Het tellen terwijl je een lachstuip hebt (zijn lach is aanstekelijk)

Jokers weggeven is wel onderdeel v/h spel. (als ze aanwezig zijn, kunnen ze uitgedeeld worden) Indien Margriet de mol is had Chris wel achterstand op Rik/Marlijn met beide 1 joker. Maar van Marlijn zien we dat ze vragen op zichzelf invulde (joker teniet gedaan) En het kan best dat Chris doordat ie niks opschreef sowieso minder details wist over Margriet dan Rik/Marlijn die 1) alles delen qua info en 2) alles neerpennen in hun boekje. Mocht Rik echter de mol zijn, dan zit alleen Margriet goed en Marlijn mogelijkerwijs ook. Chris niet, want stemt op Margriet. Dus ongeacht jokers, dan is het wel een logisch gevolg dat Chris eruit lag.

Ik vond vorig jaar dat Freek ten koste van Tygo de finale in ging dankzij de finalevrijstelling terwijl Tygo op Susan stemde en Freek niet toch echt een stuk kwalijker. De finalisten zouden wat mij betreft beide op de mol moeten zitten op het eind en iemand die op de foute mol zit mag zich niet makkelijk de finale in fietsen. Maar zo rechtvaardig is dit spelletje helaas niet. Begint al onrechtvaardig door ongelijke posities van kandidaten versus mol (met crew als ondersteuning) De jokers/vrijstellingen geven de kandidaten dan weer een steuntje in de rug en de ZV countert dit voor de mol.

Maar ::ontopic::

Ik vroeg aan Marlijn of ze van plan waren te komen, of er niet iets tussendoor komt voor de kandidaten. Chris ben ik vergeten te vragen, maar Marlijn gaf aan dat ze verwacht dat de meesten wel in de Observant aanwezig zullen zijn zondag 15 maart :) Dus het is geen zekerheidje dat Chris er ook bij is, maar zo'n gangmaker mag niet ontbreken  ::ok::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #764 Gepost op: 3-03-2015, 13:03:04 »
Top 3: Chris-momenten  ;D
1. Bentota Tapobrane eiland
2. Molverkiezing
3. Het tellen terwijl je een lachstuip hebt (zijn lach is aanstekelijk)
Gefikst :D
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #765 Gepost op: 3-03-2015, 13:04:56 »
Gefikst :D

Oh ja, die helemaal vergeten  :-[

1. Bentota (toch geniaal met die Mangrove expeditie  ;D)
2. Tapobrane (die continue lachstuip van Chris  ::rofl::)
3. Molverkiezing (Chris vol energie en enthousiasme hoe hij de Tamils overhaalt en vooral in de rij nog omkoopt  :P)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Mollige

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Daar trap ik mooi niet in
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #766 Gepost op: 3-03-2015, 18:58:36 »
En niet te vergeten zijn hilarische biecht over Rik's informatieverzoek gevolgd door het ontbijttoneelstukje van Margriet en Martine.

::rofl::

Ook echt een favoriet van me! TE grappig!  ::rofl::

Offline Ruud2003

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #767 Gepost op: 3-03-2015, 19:54:11 »
Is hier misschien een handig persoon die de stukjes met de aanstekelijke lach van Chris achter elkaar kan monteren?
Elke keer als ik zijn biecht over dat slechte toneelstukje van Martine en Margriet zie, schiet ik zelf ook weer in de lach!  ::rofl::
Goede jacht!

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #768 Gepost op: 3-03-2015, 20:04:34 »
Is hier misschien een handig persoon die de stukjes met de aanstekelijke lach van Chris achter elkaar kan monteren?
Elke keer als ik zijn biecht over dat slechte toneelstukje van Martine en Margriet zie, schiet ik zelf ook weer in de lach!  ::rofl::

Oeh, goed idee inderdaad ;D Er zijn wel een aantal hilarische Chris stukjes.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #769 Gepost op: 3-03-2015, 21:26:57 »
Dat zou inderdaad wel mooi zijn.

Moest al zo lachen toen hij begon te praten waarom vrouwen niet konden inparkeren en er dan ook niet uitkomen omdat je niet weet hoe je het tactisch moet brengen

Offline Zeeuwse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Spannend spel!
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #770 Gepost op: 4-03-2015, 22:51:15 »

Chris Zegers nu bij Late Night op RTL4 ::tandpastasmiley::

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #771 Gepost op: 4-03-2015, 23:07:55 »
Chris Zegers nu bij Late Night op RTL4 ::tandpastasmiley::

 ::bravo::

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #772 Gepost op: 4-03-2015, 23:59:06 »
Mijn winnaar eruit! :( Samen met Martine was Chris van in het begin een van mijn favorieten, en ik had hem zelfs als Mol de eerste paar afleveringen. Ben hem daarna nooit meer uit het oog verloren, al was het me later wel duidelijk dat hij kandidaat was, en wat voor een ... supersympathieke kerel met een erg aanstekelijke lach ;D en ook nog heel intelligent, was een plezier om hem als kandidaat te hebben in WIDM, en nog een pluspunt om hem als superkandidaat te zien: hij liet zich tenminste niet zomaar afkopen door de Mol. ::trots:: Zijn jokerzieltje is nog intact. ::hypocriet::

Wel heftig, tweede keer op rij een erg geladen vertrek. Volgens mij zagen we hier met Martine en Chris toch twee van de meest emotionele vertrekken uit alle seizoenen, allebei regelrecht in shock, al ging het er vroeger bij de onbekende deelnemers ook zo hard aan toe. Dat was toen rood scherm krijgen, opstaan, geen afscheid nemen en meteen de kamer verlaten, gesprekje met de presentator en hup de taxi in naar huis, nogal wreed, bijna traumatisch voor de kandidaat in kwestie. >:D Ben nog steeds een beetje in rouwstemming over mijn twee favorieten die plotsklaps hun koffers moesten pakken. Het spel voelt weer een beetje meer meedogenloos, maar aan de andere kant is het misschien ook niet zo slecht als de kandidaten zich zo inleven in het spel want daaraan zie je wel dat kandidaten zoals Chris er met volle teugen van genoten hebben. Heb daarstraks zijn dagboek gelezen, dat illustreert heel goed hij zich voelde, echt heftig hoe hij het beschrijft. Heel jammer, want voor mij hoorde hij echt wel thuis in die finale. Als er een persoon was die ik het gunde, was het wel Chris! Jammer maar het is niet anders. ::ohno::

Dag Chris, hopelijk ben je bespaard gebleven van nachtmerries over jokers en die op een haar na gemiste finale.
::zwaai::
« Laatst bewerkt op: 5-03-2015, 00:07:02 door FeniXV »

Offline DylanS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #773 Gepost op: 5-03-2015, 00:01:44 »
Was vandaag het molboekje nog eens aan het lezen. Viel me op dat Chris als 'goede eigenschap'; het inzetten van de 'frivole' joker, had geantwoord. Maar volgens mij heeft Chris geen een keer Jokers gehad (om in te zetten bij de test).

Offline Zeeuwse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Spannend spel!
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #774 Gepost op: 5-03-2015, 00:11:44 »
Was vandaag het molboekje nog eens aan het lezen. Viel me op dat Chris als 'goede eigenschap'; het inzetten van de 'frivole' joker, had geantwoord. Maar volgens mij heeft Chris geen een keer Jokers gehad (om in te zetten bij de test).




Ik denk dat hij zichzelf bedoeld, "de verkiezing opdracht" o.a :)

Offline DylanS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #775 Gepost op: 5-03-2015, 00:13:18 »
Ik denk dat hij zichzelf bedoeld, "de verkiezing opdracht" o.a :)


 ::rofl:: Dat kan ook natuurlijk! Zo had ik het nog niet gezien!  ;)

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #776 Gepost op: 5-03-2015, 14:44:54 »
Chris heeft gewonnen! Maar dan wel het introspelletje in de Roodshow
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #777 Gepost op: 5-03-2015, 14:45:54 »
Ik hoorde het ook ::rofl::

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #778 Gepost op: 5-03-2015, 15:03:11 »
kap nou met die kleine lettertjes... het is geen contract...en er staat ook geen boete op van 250.000 euro.

Offline MollyMe

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Molgoed!
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #779 Gepost op: 5-03-2015, 21:57:52 »
Chris, wat heb je jezelf gegeven! Je komt open, eerlijk, vrolijk, betrokken en warm over. Fijn om in dit fantastische programma de mens achter de BNN-ers te zien.