Auteur Topic: [KANDIDAAT] Chris Zegers  (gelezen 304078 keer)

Offline Juulx1

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #740 Gepost op: 27-02-2015, 09:40:29 »
Naw, hij was zo emotioneel! Ik heb hem ook echt zo veel zien genieten tijdens dit seizoen. Hopelijk is ie bij de Molfandag, dan wil ik zeker even met 'm op de foto :)

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #741 Gepost op: 27-02-2015, 10:05:13 »
Ik ben echt nog nauwelijks bekomen hiervan ::rofl::

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #742 Gepost op: 27-02-2015, 12:15:20 »
::zwaai:: kukelpapa
 ::joehoe:: je zou zo'n leuke mol zijn geweest
 ::bravo:: fantastische kandidaat, die me elke week weer vrolijk maakte.  ::jaja::

Ik ben het volledig met je eens inclusief alle kushandjes en complimenten.

Rik heeft mij denk ik op Bentota op het verkeerde been gezet. Ik denk nu dat hij wel de envelop zag en daardoor daar al wist dat Chris de mol niet kon zijn. En ik maar denken dat Chris hem briljant om de tuin leidde. Rik dus wel slim helaas had hij daarbij de pot als bijzaak. Deze tactiek heeft hem ver gebracht en Chris ja die was gewoon superenthousiast en vrolijk en wist mij te verrassen met bijzondere uitspraken waar ik dubbele bodems in zag die er helemaal niet waren..

Chris ::ok:: :D :\'(

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #743 Gepost op: 27-02-2015, 12:18:45 »
Deze man maakt mij bijna hoogstpersoonlijk homoseksueel.

Koning, Keizer, Admiraal: Kukelpapa is het allemaal.

 ::rofl:: ::rofl:: ::ok::

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #744 Gepost op: 27-02-2015, 12:21:40 »
Chris was een uitzonderlijke leuke kandidaat ::ok::
Maar ook een uitzonderlijk wantrouwende kandidaat, daardoor wist ik eigenlijk al vrij snel dat hij de Mol niet zou zijn. Hij hield iedereen veelste goed in de gaten tijdens opdrachten.
Maar toen hij gisteren brak toen had ik het er zelf moeilijk mee.

Offline TheJudge

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #745 Gepost op: 27-02-2015, 14:53:55 »
Bij de ontknoping is Chris toch de Mol ::tandpastasmiley::, 1 grote mind fuck ::rofl::

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #746 Gepost op: 27-02-2015, 18:54:34 »
Ik zat ook op Chris, kon niet geloven dat een kandidaat het kon bedenken dat er na de helikopter nog met een bootje gevaren moest worden.
Totdat ik las dat hij nooit Wie is de Mol had gezien, toen ging ik twijfelen.
Iemand die het programma niet kent, is ook in staat tot bizar gedrag. En zal zeker niet tot mol gekozen worden.

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #747 Gepost op: 27-02-2015, 19:26:16 »
Iemand die het programma niet kent, is ook in staat tot bizar gedrag. En zal zeker niet tot mol gekozen worden.
Kees had het programma ook nog nooit gezien.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #748 Gepost op: 27-02-2015, 20:06:03 »
Top kandidaat! Chris heeft duidelijk genoten van de opdrachten, zowel in de opdrachten als daar buiten. Dat was terug te zien op het scherm!

Offline Zeeuwse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Spannend spel!
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #749 Gepost op: 28-02-2015, 00:54:11 »
Welkom Molmania,

Mooi gevonden!

Nog een aanvullig op je post.

Vlak voor dat Chris naar beneden springt, zie je een berg grond, wat op een molshoop lijkt.
natuurlijk staat bliksem afleider Margriet er ook weer bij.


Leuke hint naar Margriet nu!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #750 Gepost op: 28-02-2015, 08:41:13 »
Helaas Chris naar huis en dus niet de mol (had ik zeker leuk gevonden). Je was een topkandidaat!
Ich bin ein Bärliner!

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #751 Gepost op: 28-02-2015, 10:09:19 »
Chris had alles op Margriet gezet bij zijn laatste test, nu hij eruit is zou je denken dat Margriet de mol dus niet kan zijn, maar heeft ie de vragen wel goed beantwoordt? En als zijn jokers niet waren afgepakt had ie er mischien nog wel ingezeten en had Rik eruit gelegen denk ik.

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #752 Gepost op: 28-02-2015, 10:39:28 »
Chris had alles op Margriet gezet bij zijn laatste test, nu hij eruit is zou je denken dat Margriet de mol dus niet kan zijn, maar heeft ie de vragen wel goed beantwoordt? En als zijn jokers niet waren afgepakt had ie er mischien nog wel ingezeten en had Rik eruit gelegen denk ik.

Hoezo niet? Marlijn en Rik zijn ook allebei voor Margriet gegaan en hadden het voordeel van de joker. Ik vrees dat Chris zijn test het slechtst heeft gemaakt (of niet snel genoeg).

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #753 Gepost op: 28-02-2015, 10:51:16 »
Chris had alles op Margriet gezet bij zijn laatste test, nu hij eruit is zou je denken dat Margriet de mol dus niet kan zijn, maar heeft ie de vragen wel goed beantwoordt? En als zijn jokers niet waren afgepakt had ie er mischien nog wel ingezeten en had Rik eruit gelegen denk ik.

Als ze alle 3 (die op Margriet zaten dus) de test 100% goed beantwoord hebben maken jokers niet meer uit en gaat het op snelste tijd. Maar de snelste tijd is makkelijker te halen als je een joker hebt, want als je dan een vraag hebt waar je eigenlijk even flink over moet nadenken en in je geheugen moet graaien, kun je die gewoon snel gokken; door de joker is hij dan toch wel goed.

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #754 Gepost op: 28-02-2015, 10:57:43 »
En meestal maken ze toch wel fouten in zo'n test. Volgens mij is het nog nooit voorgekomen dat iemand alles goed had? Of wel? Zo jammer. Chris verdiende het zo( heeft zeker het meeste geld in de pot gebracht!)  :\'(

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #755 Gepost op: 28-02-2015, 17:17:01 »
En meestal maken ze toch wel fouten in zo'n test. Volgens mij is het nog nooit voorgekomen dat iemand alles goed had? Of wel? Zo jammer. Chris verdiende het zo( heeft zeker het meeste geld in de pot gebracht!)  :\'(

 ::jaja:: Er is vorig jaar gezegd dat op een gegeven moment Sofie haar testen 100% goed maakte!
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #756 Gepost op: 28-02-2015, 21:06:12 »
De enige keer dan nog even.... dat Chris de mol was...




Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #757 Gepost op: 28-02-2015, 21:07:42 »
De enige keer dan nog even.... dat Chris de mol was...





 :\'( Nou mis ik m weer.

Was er net een soort van overheen ... thx  ::)

Offline Zeeuwse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Spannend spel!
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #758 Gepost op: 1-03-2015, 02:33:29 »
Ik kijk uit naar donderdag, zien we Chris weer! Helaas niet bij de laatste 3,
 hij had moeten winnen, net als Tygo. Maar ja het blijft een spel! Een geweldig spel!!

Ik heb wel altijd 2 mollen aangehouden tot afl 8, dan moet je wel vol op iemand gaan, dat was Chris, dus blijft  nu...MARGRIET over. ::schaam::

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #759 Gepost op: 2-03-2015, 17:11:15 »
via Imgflip GIF Maker

Toch nog even dit momentje terughalen.
Wat zou het fantastisch zijn geweest als Chris in de finale had gestaan.
Helaas net niet gehaald. Dit seizoen gingen mijn favorieten er steeds uit: eerst Evelien, toen Viktor en daarna Chris.  :\'(
Brevis esse laboro, obscurus fio.