Auteur Topic: [KANDIDAAT] Martine Sandifort  (gelezen 111737 keer)

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #40 Gepost op: 10-01-2015, 18:12:50 »
Apart dat ze haar joker kan 'ruiken', zoals een mol dus.

Offline JijBentDeMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #41 Gepost op: 11-01-2015, 00:25:07 »
Nadat Art zegt: Jullie zijn ruim op tijd na opdracht 3, en met een beetje liplezen kan ik; Maar niet compleet? Uit Martine haar mond zien komen.
Iemand die dit kan nakijken?
Ze kijkt er heel raar bij ook dus het lijkt alsof ze hoopt op een mislukte opdracht

Offline McMholly

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #42 Gepost op: 11-01-2015, 00:29:11 »
Nadat Art zegt: Jullie zijn ruim op tijd na opdracht 3, en met een beetje liplezen kan ik; Maar niet compleet? Uit Martine haar mond zien komen.
Iemand die dit kan nakijken?
Ze kijkt er heel raar bij ook dus het lijkt alsof ze hoopt op een mislukte opdracht
Ook bij opdracht 1 keek ze raar op het einde, wat al in Moltalk was, maar wat ik ook verdacht vind.

Offline JijBentDeMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #43 Gepost op: 11-01-2015, 01:25:56 »
Na nog 1x kijken heb ik denk ik een hint te hebben gevonden, de titel is scheepsrecht, en het gezegde is 3 maal is scheepsrecht.
Bij Martine komt  3x De Mol zeer duidelijk naar voren deze aflevering.
De eerste keer is het moment dat ze de joker wint in de theaterzaal, en zeer duidelijk laat zien in haar biecht.
De tweede keer is tijdens de test achterop de laptop, en de derde keer dat we het zien is op de jokers die ze inzet!
« Laatst bewerkt op: 11-01-2015, 01:27:54 door JijBentDeMol »

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #44 Gepost op: 12-01-2015, 15:40:52 »
Dit opmerkelijke moment tijdens het kiezen van de penningmeester blijft toch hangen (minuut 15.28). Martine juicht uitbundig nadat Margriet de pot weet te bemachtigen. Tijdens dit juichen kijkt ze mol-achtig richting de camera's. Juicht ze hier van geluk omdat ze nu weet dat er waarschijnlijk minimaal 200 euro uit de pot gaat voor de gekochte jokers? Het oogt alsof we dit nog wel eens kunnen terug zien in de finale aflevering...
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #45 Gepost op: 12-01-2015, 16:05:52 »
Ik moet denken aan J-W verleden jaar met zijn enveloppe.
Die keek een bepaald moment ook zo naar de crew, bleek niks te zijn.
klaar voor de strijd

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #46 Gepost op: 12-01-2015, 18:58:35 »
Dat witte boekje is vreemd natuurlijk, maar ook dat ze zo duidelijk die jokers toont.

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #47 Gepost op: 13-01-2015, 17:11:22 »
Susan Visser keek ook een keer recht in de camera (lachend ook nog) en die was wel de mol ;)

Offline Yaco

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #48 Gepost op: 15-01-2015, 02:41:42 »
Nadat Art zegt: Jullie zijn ruim op tijd na opdracht 3, en met een beetje liplezen kan ik; Maar niet compleet? Uit Martine haar mond zien komen.
Iemand die dit kan nakijken?
Ze kijkt er heel raar bij ook dus het lijkt alsof ze hoopt op een mislukte opdracht

Bij het terugkijken van de opdracht viel mij iets op: Ze lijkt de omstanders op afstand te proberen te houden met een gebaar van 'stop' of 'achteruit'.(zie bijlage)Dit is vlak nadat de kar van Rik, Margriet en Carolina achterover valt en er van alles op straat valt. Ze lijkt doodsbenauwd dat er iets verdwijnt. Ik heb niet het idee dat dit (richting de andere kandidaten) gespeeld is omdat er niemand haar op dat moment in de gaten lijkt te houden. Ik heb juist het idee dat ze denkt dat er nog wat mis is gegaan. Dit viel mij op voordat ik jou post zag. Ons viel dus beide iets soortgelijk op maar ik interpreteer het precies andersom.



Offline Janorator

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #49 Gepost op: 15-01-2015, 02:52:21 »
Er viel mij zoiets typisch op in de biecht van Martine rond 17:10, namelijk dat ze 3x achter elkaar naar beneden kijkt?? Geen idee waarom ze dit zou doen zonder reden, het ziet er namelijk erg onnatuurlijk uit.

Zeer goed opgemerkt! Kan net zoals vele zaken op 3x is scheepsrecht slaan...

Martine trekt trouwens erg vaak gekke bekken net zoals bij het aanstellen van de penningmeester.

Verder viel me haar kledingkeuze op bij de derde opdracht: ze had een overall aan, dat is wel erg handig bij het in- en uitladen van een vrachtwagen - voorkennis?

Ze staat hoog op mijn lijstje

Offline Solrayo

  • Forumlid
  • Volslagen Molloot
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #50 Gepost op: 15-01-2015, 03:22:33 »
Bij het terugkijken van de opdracht viel mij iets op: Ze lijkt de omstanders op afstand te proberen te houden met een gebaar van 'stop' of 'achteruit'. Dit is vlak nadat de kar van Rik, Margriet en Carolina achterover valt en er van alles op straat valt. Ze lijkt doodsbenauwd dat er iets verdwijnt.

In dat stadium was het denk ik onmogelijk om nog iets te verduisteren. Onder de kandidaten heerste teveel sociale controle (de groep was compleet en niemand lag buiten iemands gezichtsveld) en die sociale controle gold ook voor de omstanders, zo te zien - het was enorm opgevallen als iemand met zo'n felgekleurd pakketje aan de haal was gegaan. Het lijkt me meer alsof Martine zegt 'u hoeft echt niet te helpen, dank u'. Ik denk niet dat dit moment specifiek voor of tegen haar pleit als Mol.

Ik moest wel lachen om William in Moltalk trouwens. Die zei dat ze veel te (prettig) gestoord en onberekenbaar is om gecast te worden als Mol, terwijl Owen daarvoor weer zei dat ze juist een geraffineerde mol zou kunnen zijn. Je kunt er niet op af gaan natuurlijk, maar ik zat wel te grinniken dat haar collega's haar blijkbaar ook niet kunnen peilen ;D

Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #51 Gepost op: 15-01-2015, 09:08:43 »
Voor mij is Martine vanaf dag 1 de mol. Echter, ik kan amper duidelijke aanwijzingen vinden ::)

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #52 Gepost op: 15-01-2015, 22:24:32 »
Hilarisch als Martine de mol zou zijn. In het volle zicht van de groep je mede-kandidaat afschieten, terwijl iedereen erbij staat te lachen en praktisch niemand je verdenkt.  ::rofl::
Tell me what your telescope says

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #53 Gepost op: 15-01-2015, 22:24:56 »
Hilarisch als Martine de mol zou zijn. In het volle zicht van de groep je mede-kandidaat afschieten, terwijl iedereen erbij staat te lachen en praktisch niemand je verdenkt.  ::rofl::

Aanvallende Mol dit jaar hè? (In de rug.) ::rofl::

Online Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #54 Gepost op: 15-01-2015, 22:27:28 »
Hilarisch als Martine de mol zou zijn. In het volle zicht van de groep je mede-kandidaat afschieten, terwijl iedereen erbij staat te lachen en praktisch niemand je verdenkt.  ::rofl::

 ::rofl::  ::bravo::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Slowdive

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveless
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #55 Gepost op: 15-01-2015, 23:05:37 »
Hilarisch als Martine de mol zou zijn. In het volle zicht van de groep je mede-kandidaat afschieten, terwijl iedereen erbij staat te lachen en praktisch niemand je verdenkt.  ::rofl::
Ooooh wat hoop ik dit  ::joehoe::
And when it all looks brighter.. just turn around and smile..

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #56 Gepost op: 15-01-2015, 23:26:29 »
Ik heb mijn tunnel gevonden ::bravo::

(Morgen maar 's kijken of dit nou wel zo verstandig is...)
...óf niet!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #57 Gepost op: 15-01-2015, 23:26:56 »
welkom ::bravo::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #58 Gepost op: 15-01-2015, 23:28:48 »
Ik heb mijn tunnel gevonden ::bravo::

(Morgen maar 's kijken of dit nou wel zo verstandig is...)

Ik kom er voorlopig ook bij, haha alleen nog niet met beide benen, want de ene zit nog in de Rik tunnel en de ander in de Ajouad.
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Online Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #59 Gepost op: 15-01-2015, 23:32:34 »
Ik twijfel tussen deze tunnel (wensmol) en Rik (verstandsmol).. ik hoop zo dat 't Martine is. :P
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48