Auteur Topic: Wie is de mol in de media  (gelezen 431501 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #960 Gepost op: 2-08-2015, 23:42:17 »
Even onze Vlaamse Vrienden vragen..........

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #961 Gepost op: 3-08-2015, 18:06:42 »
Staat er deze week al in? Zoja dan scan ik hem wel even in ...
#teamamaimiljaarde

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #962 Gepost op: 3-08-2015, 19:36:20 »
Staat er deze week al in? Zoja dan scan ik hem wel even in ...

In die van morgen. Ik koop 'm morgen op het station, waar ik ook al een tijdje de Franse kranten doorspit op zoek naar stukjes over het prachtige Qui est la Taupe? ::tandpastasmiley::

Edit: HUMO gekocht en samengevat staat erin dat de selectie in volle gang is (2500 inschrijvingen) terwijl er nog steeds geen uitsluitsel is of de serie wel door kan gaan. Zo ja dan vinden de opnames dit najaar plaats en zal de serie in het voorjaar van 2016 te zien zijn. Ze zoeken geen evenwichtige groep kandidaten en je maakt dus meer kans op deelname als je nogal verschilt van de anderen. HUMO concludeert dat Jos de Mol is. ;)
« Laatst bewerkt op: 4-08-2015, 10:10:35 door Heinz »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #963 Gepost op: 4-08-2015, 20:21:57 »
« Laatst bewerkt op: 4-08-2015, 20:37:57 door Heinz »

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #964 Gepost op: 4-08-2015, 20:35:42 »
Thankx Heinz :D

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #965 Gepost op: 12-08-2015, 20:57:36 »
En net weer een vraag bij De Slimste Mens. :)

Ik had ze alle 5 goed.
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #966 Gepost op: 12-08-2015, 21:02:43 »

 HUMO concludeert dat Jos de Mol is. ;)
Ik had mijn deelname geheim willen houden.......


Bedankt, Heinz. ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #967 Gepost op: 13-08-2015, 19:58:45 »
Stukje over Gilles De Coster (en dus ook De Mol IV) vandaag in Gazet Van Antwerpen.



deeltje 1 - deeltje 2

Goed om te lezen dat ze zich voor de nieuwe reeks gaan richten naar de originele drie Vlaamse reeksen. ::ok::
« Laatst bewerkt op: 14-08-2015, 07:21:09 door Heinz »

Online Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #968 Gepost op: 30-08-2015, 13:13:42 »
RTL’s tv-baas Erland Galjaard vindt de programma’s Boer Zoekt Vrouw en Wie is de Mol puur amusement en dus niet thuishoren bij de Publieke Omroep. Dat vertelt hij aan Nu.nl. Als het aan Galjaard ligt verhuizen deze NPO-titels naar de commerciëlen. “Die programma’s zijn amusement, en dus niet echt geschikt voor de NPO. Daarbij zijn het niet alleen hele goed scorende programma’s, maar hebben ook een vaste waarde: mensen weten waar het voor staat. En ze hebben een enorme fanbase.“
Peter de Mönnink, de grote baas van SBS, denkt ook dat sommige NPO-titels prima op een commerciële zender zouden kunnen worden uitgezonden. Hij noemt de overstap van ‘rijdende rechter’ Frank Visser naar SBS als voorbeeld.

“Mensen als mr. Frank Visser, die overstijgen het programmaconcept. Die kun je ook bij een andere omroep neerzetten en dan begrijpen mensen nog waar het om gaat.”

Commerciële tv-zenders scoren vooral met amusement en ergeren zich daarom aan amusement bij de gesubsidieerde NPO. Die zou programma’s moeten uitzenden waaraan de commerciëlen niets kunnen verdienen, vinden zij.

Bron: http://www.mediacourant.nl/2015/08/erland-bzv-en-wie-is-de-mol-horen-niet-bij-npo/

Volgens mij wil hij gewoon graag WIDM bij RTL hebben. :P

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #969 Gepost op: 30-08-2015, 13:24:34 »
Blijf toch heel erg hopen dat ze dat niet gaan doen.

WIDM duurt dan zeker 2 uur met een lading reclames er tussen door. Moet er niet aan denken  ::ohno::

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #970 Gepost op: 30-08-2015, 14:40:47 »
Volgens mij wil hij gewoon graag WIDM bij RTL hebben. :P
Daar lijkt het wel op. Dat merk je ook aan de aandacht die WIDM krijgt in RTL Boulevard. Zo'n beetje iedere keer als een crewlid een scheet laat, heeft Boulevard er een item over.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #971 Gepost op: 31-08-2015, 09:21:21 »
In de Metro vandaag een column van Constance van Amstel waarin oppermol George een hoofdrol speelt!

Edit: Hier te lezen: http://issuu.com/metro_holland/docs/20150831_nl_metro-holland/13?e=0.
« Laatst bewerkt op: 31-08-2015, 19:31:59 door Heinz »

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #972 Gepost op: 31-08-2015, 19:39:00 »
In de Metro vandaag een column van Constance van Amstel waarin oppermol George een hoofdrol speelt!

Edit: Hier te lezen: http://issuu.com/metro_holland/docs/20150831_nl_metro-holland/13?e=0.

All hail! ::respect::  ::rofl::

(Hoe in godsnaam is het mogelijk dat iemand in de Metro een column over WIDM doet in het midden van de zomer?)
Tell me what your telescope says

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #973 Gepost op: 19-09-2015, 20:24:53 »
Eergisteren een groot interview met Milouska Meulens in de Volkskrant. Met dit stukje:

Karel van de Graaf of Art Rooijakkers?

'Karel. Hij was de presentator van Wie is de Mol? toen ik de mol was, in 2006. Ik vind het heel jammer dat hij niet is doorgegaan. Karel had iets gedistingeerds, iets afstandelijks, toonde geen emotie. De kandidaten waren ook een beetje bang voor hem. Dan kwam hij aanlopen met die hoed op en dan dachten wij: wat nou weer? Art is meer one of the guys. Het programma heeft me bekender gemaakt, ja, bij jongeren vooral, twintigers. Ik word er nog steeds op aangesproken.'


Ik ben het helemaal met haar eens!
Tell me what your telescope says

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #974 Gepost op: 19-09-2015, 21:37:23 »
Eergisteren een groot interview met Milouska Meulens in de Volkskrant. Met dit stukje:

Karel van de Graaf of Art Rooijakkers?

'Karel. Hij was de presentator van Wie is de Mol? toen ik de mol was, in 2006. Ik vind het heel jammer dat hij niet is doorgegaan. Karel had iets gedistingeerds, iets afstandelijks, toonde geen emotie. De kandidaten waren ook een beetje bang voor hem. Dan kwam hij aanlopen met die hoed op en dan dachten wij: wat nou weer? Art is meer one of the guys. Het programma heeft me bekender gemaakt, ja, bij jongeren vooral, twintigers. Ik word er nog steeds op aangesproken.'


Ik ben het helemaal met haar eens!


Ik ook. Máár ik wil er wel bij zeggen dat ik ook het gevoel heb dat het een beetje door de Mol komt. Wie er ook weggaat, je gaat iemand missen. Toen PJ net kwam kijken dachten we allemaal. NEE! Maar uiteindelijk heb ik nog nooit een presentator zo gemist als PJ. Datzelfde bij Karel. Art is veel minder hard en ik vind dat een presentator echt ver van de kandidaten moet staan. Dat is nu ook wel zo, maar door veel interviews en extra beelden die ze sinds een paar jaar vrijgeven zie je wel dat Art begaan is. Meer als een PJ, Karel. Angela was natuurlijk een Hele andere presentatrice, die we nog steeds missen. Ik vind Art het op zijn manier goed doen hoor dus het is geen verwijt naar Art maar voor bij blijven Karel en PJ wel de ultieme Mol presentatoren. Ze hadden echt iets afstandelijks, iets hards. Ik krijg echt kippenvel van de blik van PJ in seizoen 10 en 11 bij executies.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #975 Gepost op: 19-09-2015, 22:07:28 »
Ik ben het er ook helemaal mee eens. Het interview roept bij mij herinneringen op aan de hilarische speech van Dech2410, bij het afscheid van Karel.

Voor de molloten die dat hebben gemist:



Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:
« Reactie #976 Gepost op: 21-09-2015, 22:15:42 »
Ben momenteel de oude seizoenen aan het terug kijken. En Karel blijft zeker de ultieme widm presentator voor mij. Hij was super mysterieus maar toch vriendelijk.

Offline mvdb1990

  • Forumlid
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #977 Gepost op: 9-10-2015, 17:14:08 »
Filemon zei gisteren in "F*ck me, I'm Famous" dat hij bijna had toegezegd om mee te doen aan Wie is de Mol.
Fragment is hier te zien: http://www.npo.nl/npo3/fuck-me-i-m-famous-nieuw-op-npo-3 (vanaf 41:40)

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #978 Gepost op: 9-10-2015, 22:53:45 »
Filemon zei gisteren in "F*ck me, I'm Famous" dat hij bijna had toegezegd om mee te doen aan Wie is de Mol.
Fragment is hier te zien: http://www.npo.nl/npo3/fuck-me-i-m-famous-nieuw-op-npo-3 (vanaf 41:40)

En houden zo. Ik respecteer het als mensen niet in Wie is de mol willen om wat voor reden dan ook, maar het kwam er in dat gesprek vooral op neer vond ik dat ze beide nee zeiden tegen programma's puur om maar in de schijnwerpers te blijven. Wie is de mol doe je sowieso niet daarvoor, vind ik. Je doet mee als je een gek bent van het spel, en jezelf 3,5 week in een avontuur wil gooien maar niet om maar op tv te blijven zien. Dus heel goed dat hij Nee heeft gezegd. Anders was het waarschijnlijk ook geen leuke enthiousiaste kandidaat geweest.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #979 Gepost op: 9-10-2015, 22:56:25 »
beetje naïef denk ik Rämon. Tuurlijk doen er een flink aantal kandidaten mee om dat ze het programma leuk vinden. Maar er zal ook een flink deel zijn die meedoet omdat het goed is voor hun bekendheid.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.