Auteur Topic: Wie is de mol in de media  (gelezen 431272 keer)

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #980 Gepost op: 9-10-2015, 23:17:19 »
Daar ben ik het ook niet helemaal mee eens Ramon.

Zijn er ook die het doen om weer even wat meer bekend te worden.
Maar de achterliggende reden om mee te doen is eigenlijk helemaal niet zo belangrijk in mijn ogen. Wel dat je weet hoe het programma gaat en dat je het als deelnemer of als mol geweldig vindt om te doen.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #981 Gepost op: 9-10-2015, 23:46:34 »
Ik bedoelde het niet neerbuigend naar bepaalde kandidaten hoor!

Misschien idd naïef maar de meeste kandidaten zijn juist kandidaten die niet in elke tv show komen opdraven. De meeste mol kandidaten zijn niet van dat soort mensen, die zichzelf bij wijze van uitnodigen bij elke talkshow, tv programma als gast etc etc.

Dus ik vind dat ik wel degelijk een punt heb. Daarbij zeg ik wel dat het natuurlijk goed kan dat er ook kandidaten zijn die denken 'hey is leuk, ben lange tijd niet op de buis geweest, die zullen er vast wel zijn geweest maar ik denk dat de liefde voor het spel wel groot genoeg moet zijn dan' en dat was bij Filemon duidelijk niet het geval.
Natuurlijk is het mooi meegenomen dat je 10 weken door tussen de 2,5 en 3,5 miljoen kijkers gezien wordt, maar als ik zo even kandidaten screen van de afgelopen jaren denk ik dat dat echt meevalt, ze verdienen geen geld (op 1 na) en het is gewoon het spel en het avontuur wat hun drijfveer is. Leuk meegenomen dat ze op tv zijn. Denk dat weinig het echt voor de promotie doen om het zomaar te zeggen. Maar ik kan ongelijk hebben  ::tandpastasmiley::

Neem nou iemand als Zarayda, die was toen ontslagen bij BNN en had eigenlijk niets. Dan is Wie is de mol wel weer ff dat zetje, dus ongetwijfeld heeft ze daar niet lang over hoeven twijfelen, maar als je kijkt hoe fanatiek zij was in het spel denk ik dat er toch een basisliefde voor het programma moet zijn. Anders kan het je niets schelen, 10 weken op de buis.

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #982 Gepost op: 22-10-2015, 11:15:32 »
Deze vraag heb ik ooit (twee jaar geleden?) aan Anton gesteld en hij zei dat ze bij de selectie van kandidaten wel degelijk ook kijken of ze het spel echt leuk vinden of dat het echt alleen maar als 'goed voor hun bekendheid'  beschouwen. Die laatsten filteren ze er wel uit. Het kan natuurlijk wel altijd nog een bijkomend voordeel zijn voor bepaalde kandidaten.
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #983 Gepost op: 27-10-2015, 19:26:11 »
Lange Frans hoeven we in elk geval niet te verwachten in WIDM, zo blijkt uit een NRC-artikel.

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #984 Gepost op: 30-10-2015, 14:07:07 »
Rik en Marlijn zijn nu samen op vakantie  ::regenboog::

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #985 Gepost op: 31-10-2015, 17:49:16 »
http://www.mediacourant.nl/2015/10/acteur-kees-boot-niet-welkom-bij-wie-is-de-mol/

Dus toch :) Veel over gespeculeerd hier maar inderdaad Wie is de Mol wil geen oud Robinson kandidaten in het programma.
When life knocks you down, fight back!

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #986 Gepost op: 31-10-2015, 18:07:23 »
http://www.mediacourant.nl/2015/10/acteur-kees-boot-niet-welkom-bij-wie-is-de-mol/

Dus toch :) Veel over gespeculeerd hier maar inderdaad Wie is de Mol wil geen oud Robinson kandidaten in het programma.
Heel vreemd. Ik snap op zich de voorkeur voor nieuwe kandidaten, maar om voor enthousiaste en gedreven kandidaten als Kees geen uitzondering te maken, snap ik niet. :-\\
...óf niet!

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #987 Gepost op: 31-10-2015, 20:21:38 »
http://www.mediacourant.nl/2015/10/acteur-kees-boot-niet-welkom-bij-wie-is-de-mol/

Dus toch :) Veel over gespeculeerd hier maar inderdaad Wie is de Mol wil geen oud Robinson kandidaten in het programma.

Wauw. Valt me vies tegen van de AVRO.  ::niet-ok::

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #988 Gepost op: 31-10-2015, 20:23:46 »
Geloof niet alles wat in de media gezegd wordt  ;) :-X
#teamamaimiljaarde

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #989 Gepost op: 31-10-2015, 21:07:57 »
Leuke verwijzing naar widm bij de Kwis :)

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #990 Gepost op: 31-10-2015, 22:36:29 »
Wauw. Valt me vies tegen van de AVRO.  ::niet-ok::


Gek is het wel, aangezien het door de crew is tegengesproken toen dit gevraagd werd op een molfandag volgens mij. Niets is wat het lijkt.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #991 Gepost op: 1-11-2015, 10:40:12 »
Ik vind het maar een raar en summier artikel. Een open sollicitatie bij Art? Dat kan ook een grap in de kroeg zijn geweest.

Online joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #992 Gepost op: 1-11-2015, 11:12:54 »
Dit gerucht komt keer op keer weer naar boven. De makers hebben meermalen aangegeven dat er geen boycot zit op ER-kandidaten (maar goed ook, want ik zou Geraldine heel graag een keer in WIDM zien). Maar ER is een ander soort programma dan WIDM. Om te beginnen betaalt Robinson voor deelname, waardoor bekende Nederlanders die niet zo ruim in hun financiële jasje zitten gemakkelijker mee kunnen doen (reden voor Lange Frans om nee te zeggen tegen WIDM, hij kan een maand salaris gewoonweg niet missen). Daarnaast zoekt WIDM over het algemeen naar kandidaten met een positief imago: we hebben nog nooit hevig scheldende of tierende kandidaten in de mol gezien, terwijl je die wel bij Robinson ziet. Ook zit er bij de mol altijd wel een journalist of iemand uit de kunstensector in, terwijl Robinson over het algemeen voor mensen uit het wat populairdere circuit gaat. Genoeg verschillen dus tussen beide programma's. Volgens mij zijn het vooral ER-kandidaten die heel graag aan de mol mee zouden willen doen, maar hier niet zo snel voor in aanmerking komen die het gerucht keer op keer weer onder de aandacht brengen, jammer!

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #993 Gepost op: 1-11-2015, 15:08:29 »
Volgens mij zijn het vooral ER-kandidaten die heel graag aan de mol mee zouden willen doen, maar hier niet zo snel voor in aanmerking komen die het gerucht keer op keer weer onder de aandacht brengen, jammer!
Toch vind ik Kees een typisch WIDM-type. Acteur, heeft in verschillende NPO-series gespeeld (speelde zelf precies dezelfde rol als Daniël Boissevain in All Stars), en geen negatief imago. Ik zie ook niet in waarom hij hierover zou liegen. Dat Anton het tegenovergestelde beweert vind ik dan ook alleen maar raar ???
...óf niet!

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #994 Gepost op: 1-11-2015, 19:16:40 »
Weet niet of het hier al bekend is?


In de avrotros ledenmagazine staat op blz 19 onderin:


Maart 2016  Volgende keer in uit en thuis

Wie is de Mol? Fandag


Vraag me dus af of de Avro weer de MFD gaat organiseren?



Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #995 Gepost op: 1-11-2015, 19:26:05 »
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #996 Gepost op: 1-11-2015, 19:26:41 »

Vraag me dus af of de Avro weer de MFD gaat organiseren?


Zie het topic over de fandag Kabouter ;)
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #997 Gepost op: 1-11-2015, 19:38:40 »
Oke, heb het gezien en gelezen ::zwaai::

Kan de AVRO wel begrijpen, maar zal de Observant wel missen :\'(. Vooral de gezelligheid ::hug::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #998 Gepost op: 4-11-2015, 19:09:28 »
Art Rooijakkers en Jan Versteegh gaan vanavond in het tv-programma Jan Is De Beste een heuse televisiestrijd met elkaar aan. Dat heeft BNN laten weten. De tv-mannen maken in een ‘man to man combat’ uit wie de beste televisiekenner is. “Daarvoor worden ze gedropt in drie verschillende tv-programma’s. Showman Hans Kazan neemt hun tv-kennis onder de loep, modeguru Bastiaan van Schaik stuurt de mannen zijn jungle in én Jan en Art duiken op in Koffietijd“, kondigt de omroep aan.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #999 Gepost op: 9-11-2015, 20:29:13 »
Oke, heb het gezien en gelezen ::zwaai::

Kan de AVRO wel begrijpen, maar zal de Observant wel missen :\'(. Vooral de gezelligheid ::hug::
Ach, het is al een keer eerder verplaatst geweest naar het AKN-gebouw, en het bleef toen net zo gezellig! Zolang iedereen erbij kan zijn, verandert er weinig.
Tell me what your telescope says