Auteur Topic: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2015  (gelezen 77785 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2015
« Reactie #120 Gepost op: 7-03-2015, 18:21:55 »
Ik heb de volgende vragen. Ik weet niet of ze al gesteld zijn, maar hoe meer dezelfde vragen hoe belangrijker de vraag natuurlijk :p.
Teruglezen is niet zo heel moeilijk toch ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Deniesss95

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2015
« Reactie #121 Gepost op: 7-03-2015, 18:35:17 »
Teruglezen is niet zo heel moeilijk toch ?
Daar heb je gelijk in, maar dubbele vragen vragen is toch ook niet erg? Ik heb het allemaal gelezen en ben mijn vragen niet tegekomen :p.
Tot volgende week op de wfd!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2015
« Reactie #122 Gepost op: 7-03-2015, 19:25:45 »
Marlijn, waarom kwam je in het Vondelpark niet meer naar de fans toe? Je ging ''even'' je fiets wegzetten, en zou naar ons toe komen. Maar we hebben je niet meer gezien.......


 ;D ;D

Online Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2015
« Reactie #123 Gepost op: 8-03-2015, 18:45:44 »
Vraag voor alle prominente aanwezigen (kandidaten, productie, Art): wat heeft je (tot nu toe) het meest verrast deze Molfandag?
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2015
« Reactie #124 Gepost op: 8-03-2015, 19:39:13 »
Alle aanwezige kandidaten: welke opdracht is jou het meest bijgebleven?
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2015
« Reactie #125 Gepost op: 8-03-2015, 19:43:35 »
Ik heb (net als in de chat) wederom een beeld technische vraag

wat ik me eigenlijk al jaren afvraag is:

Crew: Je hoort wel eens kandidaten praten tijdens een opdracht terwijl ze geen microfoon om hebben en ook zijn ze net iets te ver van de hengelmicrofoon af. hoe doen jullie dit? is hier een speciaal trucje voor of laten jullie de kandidaten alles nasynchroniseren?

Weet niet echt of deze vraag voor andere interessant is, maar ik vraag het me toch echt af. :)
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2015
« Reactie #126 Gepost op: 8-03-2015, 20:32:16 »
Ik heb (net als in de chat) wederom een beeld technische vraag

wat ik me eigenlijk al jaren afvraag is:

Crew: Je hoort wel eens kandidaten praten tijdens een opdracht terwijl ze geen microfoon om hebben en ook zijn ze net iets te ver van de hengelmicrofoon af. hoe doen jullie dit? is hier een speciaal trucje voor of laten jullie de kandidaten alles nasynchroniseren?

Weet niet echt of deze vraag voor andere interessant is, maar ik vraag het me toch echt af. :)

Goeie vraag hoor!  ::ok:: Zou ik ook altijd nog eens willen weten  ::jaja::.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2015
« Reactie #127 Gepost op: 9-03-2015, 11:23:01 »
Crew: Wat waren de juiste berichten van de Mol bij het schreeuwdictee? (Slotzinnen met: "leugentje om bestwil", "bliksemafleider", "onschatbare waarde".)

Offline Joke

  • Forumlid
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2015
« Reactie #128 Gepost op: 9-03-2015, 12:58:23 »
Margriet: wat bedoelde je nu eigenlijk met de uitspraak "Spreiden he, spreiden is altijd goed" bij de opdracht waarbij je moest graven in een vak op het strand?

Offline sniesje

  • Forumlid
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2015
« Reactie #129 Gepost op: 9-03-2015, 14:57:47 »
Waarom werden de jokers in de bios zo gemakkelijk weggeven?

Waarom werd speciaal voor carolina en marlijn gekozen voor de romdleiding

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2015
« Reactie #130 Gepost op: 9-03-2015, 15:43:03 »
Margriet, je nam een behoorlijk risico met het sneaky neerleggen van die molbrieven. Daar kwamen die bloemetjes nog bij, je ''handtekening''.

Had je het jezelf niet veel gemakkelijker kunnen maken door die brieven plus bloemetjes door iemand van de productie neer te laten leggen?

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2015
« Reactie #131 Gepost op: 9-03-2015, 22:54:04 »
Vraag aan Rik: geloofde je echt dat er twee zwarte vrijstellingen tegelijktertijd in het spel waren gebracht?
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2015
« Reactie #132 Gepost op: 10-03-2015, 15:05:50 »
Even nog een herhaling:
Mededeling: Dit topic gaat volgende week donderdag rond 23 uur op slot! Zorg dat je al je vragen voor dan hebt geplaatst.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2015
« Reactie #133 Gepost op: 12-03-2015, 12:04:03 »
Aan de crew: Waarom hebben jullie dit jaar besloten niet een 'spectaculaire' opdracht als abseilen e.d. te doen? Zo'n opdracht miste ik toch wel een beetje!
Ich bin ein Bärliner!

Offline DylanS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2015
« Reactie #134 Gepost op: 12-03-2015, 12:10:30 »
Aan de crew: Waarom hebben jullie er dit jaar wederom voor gekozen om in twee afleveringen niemand af te laten vallen en vervolgens in de finale aflevering nog een test en executie te doen?

Online Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2015
« Reactie #135 Gepost op: 12-03-2015, 20:15:11 »
Aan alle kandidaten, wat was het moment waarop je Margriet begon te verdenken?
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2015
« Reactie #136 Gepost op: 12-03-2015, 22:24:21 »
Na mijn Aaf-trauma van vorig jaar ::) (kan ik er wat aan doen dat JP al die vragen eruit pikt :P) had ik me voorgenomen geen vraag meer te stellen, maar kon me toch niet inhouden. :p Het zijn tenslotte heel leuke kandidaten dit jaar. Maar helaas ben ik er dit jaar ook niet bij.

Maar omdat het goed is om meer vragen te hebben dan nodig, onder het motto "dan komt de kwaliteit vanzelf bovendrijven" ... tenminste als die dan worden gekozen, maar dat doet de moderator natuurlijk ... vorige keer vond ik dat enkele van mijn zwakste vragen het haalden puur omdat er niet voor iedereen vragen voorzien waren, en net dat had ik gedaan ... gewoon voor iedereen een vraag ingediend, omdat er werd gevraagd om wat meer vragen te bedenken voor de vroeg afgevallen kandidaten. Met als resultaat de frustratie van Aaf, en mezelf. Gelukkig was ik er niet, zou door de grond gegaan zijn van schaamte, deed ik nu al bij alleen maar het filmpje.

Dus moesten jullie inspiratie zoeken, al wie van plan is een gesprekje aan te knopen met een van de kandidaten, schroom niet en pik hier maar een vraagje uit.


Martine:

Martine, jij was lange tijd mijn mol (sinds het laserspel tot aan je rood scherm), en stiekem nog steeds een beetje ;D ... je was ook steevast de minst verdachte bij de kijkers, vind je dat spijtig of ben je best fier dat de kijkers je zo te vertrouwen vinden.

Martine, begrijp jij zelf waarom je het minst verdacht werd door de kijkers? Ik alvast niet. :P

Martine, jij was lange tijd kamergenoot van Margriet, was het bij nader inzien een voordeel om de kamer te delen met de Mol?

Martine, eindeloos respect voor je zwartevrijstellingmoment maar heb je het op de kamer met Margriet nog gehad over die beruchte zwarte vrijstelling, en hoe je dat ging aanpakken?

Martine, had je zelf ook maar enig vermoeden dat Margriet degene was met de échte zwarte vrijstelling?

Martine, heb jij die stift nu gejat bij de opdracht waar jullie logo's moesten spotten.


Margriet:

Margriet, jij zorgde voor de laagste pot ooit maar is er bv. ook iets dat grandioos mislukte, iets waarvan je nog altijd veel spijt hebt dat het niet is gegaan zoals jij het wilde?

Margriet, hoe beleefde jij het rode scherm van Chris en Martine, volgens mij toch twee van de emotioneelste executies van de afgelopen jaren!

Je zag er zo mooi uit in de finale, helemaal in het wit, was daar dan echt geen enkele hint aan verbonden?

@Margriet maar ook aan de andere kandidaten: Maakte je opzettelijk een M met je hand op de groepsfoto's?
Is er iemand van de andere kandidaten die zoiets probeerde als er een groepsfoto werd gemaakt



Chris:

Jij hebt heel even op de kamer gelegen met Margriet, merkte je iets op aan haar dat je vermoeden bevestigde dat zij de Mol was.

@Chris: Wat vond je er destijds van dat Ajouad uiteindelijk de twee vrijstellingen voor zichzelf heeft gehouden?
@Ajouad: Als je terugkon, had je dan een vrijstelling afgestaan aan iemand anders?


Rik en Marlijn:

@Rik en Marlijn en eigenlijk ook aan de anderen: Wisten de anderen ook dat jullie samen naar de finale wilden? Of bleef dat netjes binnenskamers?

Hoe verklaren jullie dat jullie mekaar al van de eerste dag zo vertrouwden, in een spel waar het net draait om niemand te vertrouwen?


Carolina:
Hoe reageerde de groep achteraf toen bleek dat niemand jou een vrijstelling gunde.


Victor:
Jij zat als eerste in het team van de Mol? Wat was jouw eerste indruk van Margriet?


Evelien en Pieter:
Zat Margriet in jullie verdachtenlijstje? Of zat je er totaal naast? Wie was jullie hoofdverdachte?

@Evelien: Pieter was jouw hoofdverdachte, hoe is het om je Mol als eerste te zien vertrekken? En hoe kies je dan een nieuwe Mol?


@ alle kandidaten:

Wat was jullie eerste indruk van Margriet?

Heeft een van de kandidaten ooit stilgestaan bij de bloemenhint, is er ooit over gespeculeerd waarom er bv. een bloem lag bij de molenveloppen? Bracht het iemand op het spoor van Margriet?

Oftewel, in hoeverre gingen de kandidaten mee in het ontdekken van hints?

Als jullie deze Mol in een woord moesten omschrijven, wat zou dat dan zijn?
« Laatst bewerkt op: 12-03-2015, 23:08:45 door FeniXV »

Offline Molletje myrthe

  • Forumlid
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2015
« Reactie #137 Gepost op: 12-03-2015, 23:21:18 »
Aan Evelien en Carolina; hoe was het om te horen/zien dat jullie samen in widm zaten? ( omdat jullie elkaar zo goed kennen) #ikwilookmetjullieopdefotoopdefandag 😊

Online Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2015
« Reactie #138 Gepost op: 12-03-2015, 23:22:35 »
Goed dat je niet een uurtje later was FeniXV, met al die mooie vragen :D
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2015
« Reactie #139 Gepost op: 12-03-2015, 23:33:38 »
En we gaan op slot, vragen worden geselecteerd :)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human