Auteur Topic: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2015  (gelezen 77637 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
Vragenvuur
« Reactie #140 Gepost op: 16-03-2015, 11:00:59 »
Kan dat topic niet worden ontlockt nu? Dan kunnen we napraten over de vragen. Er kwam maar weinig langs in het Vragenvuur helaas dus veel is blijven liggen maar het kan goed zijn dat er veel boven tafel is gekomen bij de Meet&Greet. Dat kunnen we dan hier bespreken. Tevens tweet ik Margriet (over 50-75) en Art omtrent zijn belofte in Moltalk dat we in afl 10 zouden zien over de 9e kijker in de Gallery maar of we wat horen via dat kanaal???
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Vragenvuur
« Reactie #141 Gepost op: 16-03-2015, 11:23:37 »
Pmétje sturen kan volgende keer ook gewoon ;). Topic is ontlockt.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2015
« Reactie #142 Gepost op: 16-03-2015, 12:05:03 »
Hebben we eerst alle vragen verzameld.. dan is het nu tijd voor de antwoorden ;D
er was eens......

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2015
« Reactie #143 Gepost op: 16-03-2015, 12:16:03 »
Martine waarom liegen over die zwarte vrijstelling ?

Omdat ze wou mollen  >:D

Wat was de uiteindelijke volgorde van de verkiezingsuitslag?

Niet helemaal opgehelderd, Marlijn gaf aan dat ze tweede was geworden na Chris.

Voor iedereen: wie heeft/hebben er expres lopen mollen? haha

Martine gaf aan dat ze expres liep te mollen door te liegen over de ZV.

Waarom stonden de namen van zowel Marlijn als Rik verkeerd geschreven op de stembiljetten in aflevering 7?

JP ging in op de typo van Marlijn, onder het mom: productional errors, die sluipen er wel eens in. JP verwees naar eerdere seizoenen waarbij het ons opviel, maar het geen hint bleek te zijn.

Voor de mol:
Wat was je meest hachelijke moment? :P

Aldus Margriet was dat op de trein terwijl de andere kandidaten als olifantjes met de slurfjes aan elkaar vastgeplakt  ::rofl:: in de buurt stonden (Chris voorop) En bij het safaripark o.a. waarbij ze terwijl andere biechten, maar Martine al in haar kamer lag te slapen en ze Marlijn Ain't no sunshine hoorde zingen  ::rofl:: post v/d mol met bloemen bezorgde bij de kamer van Marlijn/Rik en Chris/Caro.

Rik, waarom pakte je de twee jokers van Chris af?

Omdat de jokers afpakken van Margriet zinloos was, Rik had haar als mol, dus werd het wel Chris.

En voor alle kandidaten (behalve kukelpapa, spruitje en muis): De troetelnaampjes Kukelpapa, Muis en Spruitje kennen we allemaal, maar welke troetelnaam hebben de andere kandidaten eigenlijk?

Rik alias Muis (zie testbeeld), Carolina alias Caro (zie testbeeld): Jacqueline als ze uitgaat wil ze weleens onder die naam ergens naar toe gaan  ;D Martine: poekje en Pien testbeeld), Marlijn alias Lijntje testbeeld) alias Martijn alias Paula  ::rofl:: gênante versie: Scheet  ::hug:: met dank aan haar vader :P

Marlijn: Kun je Ain't no sunshine en Saint Tropez ten gehore brengen zoals je dat zo mooi deed onder de Tamils?  ::zingen::
Ze zong Ain't no Sunshine  ::love:: ::bravo::

Wat was de foto van de Mol tijdens het feest waarbij ze alle namen moesten onthouden?
De foto v/d uitreiking door de wethouder waarbij Margriet als klein meisje een prijs ontving bij een basketbaltoernooi. De foto zelf is nog geveild ook  ::ok::
 
Vraag aan Martine: schoot je bij de laseropdracht Margriet expres af?
Dat deed ze niet expres (“maar jullie geloven mij vast nog steeds niet!”) en ze zag dit pas terug in de reguliere uitzending, terwijl ze het spel speelde in Sri-Lanka dacht ze dat de rest aan het lachen was om hun ‘stoere’ imitatie van Lessie (volgens sommigen aldus JP ;D) en Cagney maar dat bleek te zijn omdat Martine Margriet per ongeluk afschoot.

Stond Mol Margriet nu wel of niet op het - geld
Zeg het maar, JP ging in op het molgeld, specifiek: het mingeld dit jaar. En gaf aan dat ze elk jaar wel een hint stoppen in het geld naar de mol. Heinz meende hierin te horen dat het silhouet op het mingeld wel overeenkomt met die van Margriet, Pacmol denkt dat JP een grapje maakte. Niet bevestigd noch ontkend dus ???

Rik en Marlijn hebben jullie elkaar ooit verdacht?
Ze verdachten elkaar in het begin wel, maar naarmate de tijd verstreek begonnen ze elkaar te vertrouwen. In de finale waarbij Art aangaf “of ben je verraden door je partner al die tijd” o.i.d. schoot de gedachte door het hoofd van Marlijn dat ze toch niet de Freek Bartels van dit jaar zou worden die nooit de mol verdacht had? Dat is onmogelijk, dat ze die ‘’paar testjes’’ op Margriet invulde en Rik de mol bleek te zijn.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2015
« Reactie #144 Gepost op: 16-03-2015, 12:17:19 »
Margriet: waarom waren je handen/vingers op de groepsfoto's vaak in een bijzondere stand?
@Margriet maar ook aan de andere kandidaten: Maakte je opzettelijk een M met je hand op de groepsfoto's?
Om een (in mijn ogen misvormde  ::hypocriet::) M te maken van Mol/Margriet. Maar geen van de kandidaten was zo slim om rechts en links van zich te kijken, anders hadden ze het kunnen weten. Geen imitatie van Inge dus met haar volledige handgebarenschrift maar wel een verwijzing naar het molschap.

kandidaten: hoeveel vrije tijd hebben jullie eigenlijK tijdens het programma?
Er zijn zogenoemde “productiereisdagen” waarbij ze omdat ze per land flinke afstanden moeten afleggen en/of naar een tweede land moeten reizen de kandidaten enkele dagen vrij geven. Volgens JP willen de meeste kandidaten juist geen vrije tijd want dan valt de spanning weg v/h spel waarin je al dagen zit. Het spel stopt nooit, maar tijdens die dagen staan de kandidaten te trappelen om zodra ze gearriveerd zijn bij de plek van bestemming meteen weer door te gaan.

Ik heb dit topic doorgenomen en zo goed als het kan de vragen meegepakt die terug kwamen (zie de videofragmenten in het MFD topic en vul aan waar nodig) :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2015
« Reactie #145 Gepost op: 16-03-2015, 12:21:11 »
Goed werk Joost! ::ok::

Online Joke

  • Forumlid
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2015
« Reactie #146 Gepost op: 16-03-2015, 12:30:00 »
dank je wel!

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2015
« Reactie #147 Gepost op: 16-03-2015, 12:53:13 »
Bedankt :D

Zo ook even de videootjes terugkijken van het vragenvuur. Even beetje de sfeer proeven  ::rofl::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #148 Gepost op: 16-03-2015, 13:56:52 »
De mol bedient mij op mijn wenken 8) ::)
tweet ik Margriet (over 50-75)
Supertof dat ze dat doet he! Maar ze mag ook best trots zijn op haar acties natuurlijk ::tandpastasmiley::

Dus Heinz, antwoord op jouw prangende vraag, maar dat had je vast al op Twitter gezien ;). Voor degenen die het gemist hebben:

3h hours ago @Mrsvanderlinden kan je ajb 1 prangende vraag ophelderen:was 't n molactie op Taprobane waarje voluit ging voor 't goede 50-75; rev. psycho?

MargrietvanderLinden ‏@Mrsvanderlinden 3h hours ago  @lonello ja. Ik blufte en wist dat de groep op veilig zou gaan als ik met bombarie hoog ging zitten. Pats, geld weg.

3 minutes ago  @Mrsvanderlinden Supertof! Vind ik als kijker persoonlijk nog mooier dan jouw eigen favo actie (trein) want de 50-75 was prominent in beeld!
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Vragenvuur
« Reactie #149 Gepost op: 16-03-2015, 14:01:18 »
De mol bedient mij op mijn wenken 8) ::)Supertof dat ze dat doet he! Maar ze mag ook best trots zijn op haar acties natuurlijk ::tandpastasmiley::

Dus Heinz, antwoord op jouw prangende vraag, maar dat had je vast al op Twitter gezien ;). Voor degenen die het gemist hebben:

3h hours ago @Mrsvanderlinden kan je ajb 1 prangende vraag ophelderen:was 't n molactie op Taprobane waarje voluit ging voor 't goede 50-75; rev. psycho?

MargrietvanderLinden ‏@Mrsvanderlinden 3h hours ago  @lonello ja. Ik blufte en wist dat de groep op veilig zou gaan als ik met bombarie hoog ging zitten. Pats, geld weg.

3 minutes ago  @Mrsvanderlinden Supertof! Vind ik als kijker persoonlijk nog mooier dan jouw eigen favo actie (trein) want de 50-75 was prominent in beeld!

Fantastisch! De molactie waar ik op gehoopt had. :D (Raar dat ie de uitzending niet gehaald heeft!) Bedankt Lo. ::ok::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #150 Gepost op: 16-03-2015, 14:08:25 »
molactie waar ik op gehoopt had. :D (Raar dat ie de uitzending niet gehaald heeft
Ja maar nu nog even die 9e kijker in de Gallery, die is toch ook wel prangend... daar is continu naar verwezen in de afleveringen dat dit nog zou worden opgehelderd, maar ik heb de verklaring nog niet gezien ???

Kan jij die vraag anders even tweeten naar @Mrsvanderlinden, Heinz? En welke prangende vragen hebben we nog meer? Dan twitteren wij aller molloten bij toerbeurt want als ik ze allemaal ga doen heet dat spammen vrees ik en word ik geblokt :P ;D
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Vragenvuur
« Reactie #151 Gepost op: 16-03-2015, 14:09:47 »
Ja maar nu nog even die 9e kijker in de Gallery, die is toch ook wel prangend... daar is continu naar verwezen in de afleveringen dat dit nog zou worden opgehelderd, maar ik heb de verklaring nog niet gezien ???

In een van de extra filmpjes (interviewtje door Viviënne en Patrick) zegt Margriet dat zij degene was die de ontbrekende negende keer ging kijken. Ik zoek het betreffende filmpje even op.

Edit: Dit filmpje. Vanaf 3 minuten en 20 seconden. :)
« Laatst bewerkt op: 16-03-2015, 14:14:18 door Heinz »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #152 Gepost op: 16-03-2015, 14:47:56 »
interviewtje door Viviënne en Patrick) zegt Margriet
Ja ik had die al wel gezien maar vond het niet zo duidelijk of iedereen elkaar daar goed begreep.

Want op tijdsindex 3.45 zegt ze dat ze, naast mensen sturen zoals ze dat deed, ook zelf is gegaan (klinkt als 1x). Als ik haar eerder goed beluister is ze in elk geval 2x gaan kijken. De laatste keer vroeg ze aan Viktor of ze mocht.

Ze claimt in ieder geval wel dat ze de ontbrekende negende keer ging kijken. Maar waarom was dat dan een ontbrekende keer? Ze zei niet dat ze er 11 seconden over deed ofzo, dus ik snap dat woord ontbrekend nog niet.

Zeker is, dat ze er flink aan het mollen was, door naast zelf te kijken ook mensen aan te zetten tot...
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2015
« Reactie #153 Gepost op: 16-03-2015, 14:59:19 »
Ja, een beetje onduidelijkheid is er nog wel. Gelukkig komen we met de extra filmpjes, molfandag en twitter een heel eind maar eigenlijk was Mol Margriet (en dat geldt ook voor andere mollen) beter tot haar recht gekomen als alle molacties opdracht voor opdracht besproken waren.(Deels in een extra uitzending.)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2015
« Reactie #154 Gepost op: 16-03-2015, 16:17:01 »
beter tot haar recht gekomen als alle molacties opdracht voor opdracht besproken waren
Niet zeuren, Heinz!

Ik bedoel: hee je hebt je "Niet zeuren, Heinz!"-avatar weer ingenomen ::rofl:: >:D. Van mij mag je het een heel jaar vieren hoor, dat jouw mol de mol is ::trots::.

Maar ik ben het 100% met je eens! Gewoon, heel saai misschien, a la Angela alles opdracht voor opdracht doorlopen ::ok::. Nu moeten we het via Twitter achterhalen... ook wel weer leuk maar je verwacht wel iets anders van zo'n spel... namelijk dat het verhullende spel achteraf ook wordt geduid, dat geeft zowel credits aan de mol als aan de crew die het spel uitgedacht heeft... dat zou je toch moeten WILLEN als productie?

Het zal dus allemaal wel niet gedaan worden vanwege het geld. Alleen ware molloten kijken naar een saaie, urenlange opsomming. Daarom zou Realitynet hierin echt iets kunnen betekenen: een soort Vragenvuur aan de crew organiseren waarin alles behandeld wordt. Hebben die (naast een (vast redelijk karig) salaris) ook eer naar werken ???

 8)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2015
« Reactie #155 Gepost op: 17-03-2015, 09:25:58 »
In elk geval deze nog:
Margriet, waarom pakte je de ZV uit het bakje in Dagoba?
Maar heb ik diverse malen voorbij zien komen hoor, bijv.
Margriet: Waarom wilde (per se) je de Zwarte Vrijstelling bij de Dagoba-opdracht?
Wil jij die eens stellen Heinz? Om het raadsel van ZV-gate op te lossen?
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2015
« Reactie #156 Gepost op: 17-03-2015, 09:36:50 »
evelienbosch Helaas kon ik niet bij de Mol fandag zijn. As donderdag 20.30u een goedmakertje: twitter chatsessie. Stel je vraag direct aan mij met#widm
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Molletje myrthe

  • Forumlid
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2015
« Reactie #157 Gepost op: 17-03-2015, 09:46:17 »
evelienbosch Helaas kon ik niet bij de Mol fandag zijn. As donderdag 20.30u een goedmakertje: twitter chatsessie. Stel je vraag direct aan mij met#widm

Wou ik net zeggen hahah

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2015
« Reactie #158 Gepost op: 17-03-2015, 11:38:07 »
Wat leuk dat ze dat doet!

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2015
« Reactie #159 Gepost op: 17-03-2015, 12:26:27 »
evelienbosch Helaas kon ik niet bij de Mol fandag zijn. As donderdag 20.30u een goedmakertje: twitter chatsessie. Stel je vraag direct aan mij met#widm
Leuk! Ik kan er helaas niet bij zijn, maar ik had nog wel een vraag.
Dus weet iemand toevallig of wil iemand vragen: wanneer precies was de opnameperiode? (welke dag vertrokken ze...)
...óf niet!