Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Chris heeft dus wel de envelop gezien in Bentota Mooie speech btw
Omdat hij zegt dat hij erlangs is gelopen? Zegt niets imho. Ze zullen zelf ook wel hebben afgeleid dat het geld bij aankomst lag en dat zit bijna altijd in een envelop. Ik zoek dus niets achter die uitspraak.
In het voorstukje van volgende week zeggen alle kandidaten dat ze de mol zijn, behalve Margriet.Martine: "Het valt me dit jaar best mee om de Mol te zijn"Marlijn: "Ik ben de Mol"Chris: "Ik ben de Mol"Rik: "Ik ben de Mol"Margriet: "Geloof niet wat zij zeiden"Als we niet moeten geloven wat de anderen zeiden, dan kan er nog maar één iemand te mol zijn: Margriet!
Kan iemand controleren of Chris daadwerkelijk alleen 'Ik houd van jullie' zei tegen die mensen? Want volgens hem had hij alleen de vertaling van díe zin gevraagd, terwijl hij iets later met 'bedankt' komt aankakken. Waar haalt-ie dat vandaan? Cursusje Singalees maybe? En misschien heeft hij ons wel verteld de Mol te zijn zonder dat we dat weten? Of zit ik te diep in de tunnel
Waarschijnlijk gaan we pas in de allerlaatste aflevering zien of er 2000 euro in de pot is gekomen. Mocht Chris de Mol zijn en die tweeduizend euro komt er dan bij, zou het misschien eventueel kunnen dat Chris als winnaar uit de bus is gekomen met lichte hulp van de regie?
Mag ik hier trouwens even in alle eerlijkheid zeggen dat ik de pet van Edo opeet als Rik de mol is? Na het zien van zijn effort in deze opdracht...
Wie deed er als tweede de speech? Want ik heb het idee dat marlijn op zichzelf stemde in de test.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
865 gasten en 2 vaste bezoekers