Auteur Topic: Aflevering 8 - opdracht 2 - logo's zoeken  (gelezen 37776 keer)

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Aflevering 8 - opdracht 2 - logo's zoeken
« Reactie #20 Gepost op: 19-02-2015, 23:44:43 »
Het maakt eigenlijk niet eens iets uit voor mij, al leek haar informatie vrij aardig te kloppen ::jaja:: Ze haalt zelf €500,- binnen tijdens deze opdracht en is mede-verantwoordelijk voor de €1500,- tijdens de opdracht met de logo's. *Maar dat word voor het gemak door sommige maar even vergeten*  

Zie:
Ik vind Margriet hier toch ook weer verdacht. Zij lijkt de opdracht te doen slagen, maar reageert secundair. Het is namelijk Martine die de locatie vind. Margriet gaat voor de envelop staan en de notaris ondervragen met een minuut op de klok, Rik vind de envelop. Noch de locatie noch de envelop worden dankzij Margriet gevonden, al doet ze voorkomen van wel
Omnia vincit amor

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: Aflevering 8 - opdracht 2 - logo's zoeken
« Reactie #21 Gepost op: 19-02-2015, 23:46:41 »
Het maakt eigenlijk niet eens iets uit voor mij, al leek haar informatie vrij aardig te kloppen ::jaja:: Ze haalt zelf €500,- binnen tijdens deze opdracht en is mede-verantwoordelijk voor de €1500,- tijdens de opdracht met de logo's. *Maar dat word voor het gemak door sommige maar even vergeten*  


Dus Rik is niet mede-verantwoordelijk voor de €1500,-? En hoe ziet het dan met zijn aandringen op de afkorting P.V.? Heeft de groep daardoor uiteindelijk niet het geld gevonden? Maarja, dat wordt voor het gemak door sommigen maar even vergeten..  ;)

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8 - opdracht 2 - logo's zoeken
« Reactie #22 Gepost op: 19-02-2015, 23:53:18 »
Martine loopt op een gegeven moment met de pen weg achter Rik aan. Dus geloof niet dat Margriet een 2e pen heeft verstopt.

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8 - opdracht 2 - logo's zoeken
« Reactie #23 Gepost op: 19-02-2015, 23:54:48 »
Dus Rik is niet mede-verantwoordelijk voor de €1500,-? En hoe ziet het dan met zijn aandringen op de afkorting P.V.? Heeft de groep daardoor uiteindelijk niet het geld gevonden? Maarja, dat wordt voor het gemak door sommigen maar even vergeten..  ;)

Nou je ziet Rik sowieso al 1 logo voorbij lopen ::jaja:: Martine ziet het wel en dat is ook het moment dat Rik zijn pen kwijt is. Dus Rik heeft hier zeker weer lopen mollen.
Verder is Martine diegene die begint over de 2 puntjes en dat associeert met een afkorting. Vervolgens wijst Rik  inderdaad afkortingen aan op alle reclameborden. Maar zo te zien deelde de hele groep dezelfde mening.
Martine en Margriet wijzen en roepen vrijwel tegelijk naar de eindbestemming dat zegt toch heel veel.
En als er dan in een andere opdracht individueel ook nog geld word binnengehaald dat zegt nog meer ;D

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8 - opdracht 2 - logo's zoeken
« Reactie #24 Gepost op: 20-02-2015, 00:57:10 »
Ja idd. Heel onmols van vooral de redactie.. Daarmee bedoel ik dat ze NOOIT de mol zo OBVIOUS laten zijn

Maar ze hebben iedereen wel een keer duidelijk mollend in beeld gebracht. Als ze dat bij de Mol nooit zouden doen zou het ook op gaan vallen. En daarbij zitten we in aflevering 8. Meestal in deze fase van het spel wordt de Mol ook zichtbaarder gemaakt.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8 - opdracht 2 - logo's zoeken
« Reactie #25 Gepost op: 20-02-2015, 01:02:27 »
Maar ze hebben iedereen wel een keer duidelijk mollend in beeld gebracht. Als ze dat bij de Mol nooit zouden doen zou het ook op gaan vallen. En daarbij zitten we in aflevering 8. Meestal in deze fase van het spel wordt de Mol ook zichtbaarder gemaakt.

Tuurlijk hebben ze de mol wel eens mollend in beeld gebracht. Maar bij Rik is het TE. Gewoon TE. Art met zijn speech over Rik... de oeps maar 1 envelop gezien en oeps leeg en oeps op de foto.. Ik snap echt dat veel mensen hem zien als de mol hoor. Dat is nou juist waarom ik het dus niet zo zie... Het is gewoon te duidelijk. TE duidelijk snappie ?

Net zoals dat Martine Margriet noemt bij de voiceover bij de test.. Het zou gewoon TE duidelijk zijn. Ik hoop dat ze niet naar dat niveau zijn gedaald.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8 - opdracht 2 - logo's zoeken
« Reactie #26 Gepost op: 20-02-2015, 01:09:06 »
Het zou gewoon TE duidelijk zijn. Ik hoop dat ze niet naar dat niveau zijn gedaald.

Ach, dat A-M de mol was, was al duidelijk ondanks: dat hoort u volgende week. Waarom? De sneakpreview gaf alles al weg. Dat Freek niet meer de mol kon zijn en het dus wel Susan moest wezen idem, door Art zijn praatje. Dat zijn nog eens spoiler alerts van jewelste die je koste wat kost wilt vermijden om je publiek tot aan de tiende aflevering aan de buis geklauterd te hebben ;) En herinner je nog seizoen 5 in Australië voor de tweede maal? Als er een mol ooit tè obvious was, dan is het wel Yvon. Voor mij aanleiding genoeg om mij 10 jaar geleden hier maar te melden  ::super::

Wat ik maar wil zeggen is: ze zijn al eens eerder tot dat niveau gedaald  ::regenboog::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8 - opdracht 2 - logo's zoeken
« Reactie #27 Gepost op: 20-02-2015, 01:11:04 »
En herinner je nog seizoen 5 in Australië voor de tweede maal? Als er een mol ooit tè obvious was, dan is het wel Yvon.

daar moet ik het met je eens zijn  ;)

Edit: Als Rik de mol blijkt te zijn moet ik volgend jaar maar weer wat simpeler gaan denken ben ik bang

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8 - opdracht 2 - logo's zoeken
« Reactie #28 Gepost op: 20-02-2015, 01:17:03 »
daar moet ik het met je eens zijn  ;)

Edit: Als Rik de mol blijkt te zijn moet ik volgend jaar maar weer wat simpeler gaan denken ben ik bang

Haha, nou ja misschien zit ik er naast, maar het is toch vooral de laatste afleveringen dat we Rik duidelijker in beeld zien met mollig gedrag. Ook wordt ie volgens de montage pas sinds kort serieus verdacht. En inderdaad gevalletje Anne-Marie en Susan vond ik ook aardig obvious, zeker naarmate de serie vorderde. (En eigenlijk Kees ook, al kan ik dat door die priesterhint niet meer helemaal neutraal inschatten)

Offline Mirolith

  • Forumlid
  • Niets is wat het lijkt!
Re: Aflevering 8 - opdracht 2 - logo's zoeken
« Reactie #29 Gepost op: 20-02-2015, 02:06:59 »
En wie heeft de vermiste stift..

Offline Mirolith

  • Forumlid
  • Niets is wat het lijkt!
Re: Aflevering 8 - opdracht 2 - logo's zoeken
« Reactie #30 Gepost op: 20-02-2015, 02:09:09 »
Dit vind ik ook sterk. Zoek letterlijk de mol?

Offline Mirolith

  • Forumlid
  • Niets is wat het lijkt!
Re: Aflevering 8 - opdracht 2 - logo's zoeken
« Reactie #31 Gepost op: 20-02-2015, 02:11:54 »
Ik zit overigens niet in een Chris tunnel ;D

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8 - opdracht 2 - logo's zoeken
« Reactie #32 Gepost op: 20-02-2015, 02:16:57 »
Ik zit overigens niet in een Chris tunnel ;D

Ik ook niet (margriet) maar door dat logo, het bandje van Chris EN het feit dat precies daar het mollogo staat.... zou je bijna in een Christunnel terecht komen...

Hij blijft mijn wensmol

Offline Mirolith

  • Forumlid
  • Niets is wat het lijkt!
Re: Aflevering 8 - opdracht 2 - logo's zoeken
« Reactie #33 Gepost op: 20-02-2015, 02:37:13 »
Ik ook niet (margriet) maar door dat logo, het bandje van Chris EN het feit dat precies daar het mollogo staat.... zou je bijna in een Christunnel terecht komen...

Hij blijft mijn wensmol

Ik zit op Rick. Chris was wel mijn 'blind pick', maar ik zou dit zo'n mooie, typische WIDM aanwijzing vinden.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Aflevering 8 - opdracht 2 - logo's zoeken
« Reactie #34 Gepost op: 20-02-2015, 03:51:50 »
Iemand nog op zoek naar duo's?

2 x 2 Monniken...

@ 17.42 u. en
@ 25.17 u.

*geen idee*

Omnia vincit amor

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Aflevering 8 - opdracht 2 - logo's zoeken
« Reactie #35 Gepost op: 20-02-2015, 08:34:00 »
En wie heeft de vermiste stift..

 ::vergroot::

Offline Madrox

  • Forumlid
Re: Aflevering 8 - opdracht 2 - logo's zoeken
« Reactie #36 Gepost op: 20-02-2015, 09:38:10 »
Het maakt eigenlijk niet eens iets uit voor mij, al leek haar informatie vrij aardig te kloppen ::jaja:: Ze haalt zelf €500,- binnen tijdens deze opdracht en is mede-verantwoordelijk voor de €1500,- tijdens de opdracht met de logo's. *Maar dat word voor het gemak door sommige maar even vergeten*  

Klopt. We moeten ons afvragen: wie word er het minst mollig in beeld gebracht. Zelf denk ik Marlijn.
Dat ze die E spontaan afmaakt door voor te stellen te gaan liggen, tja. Erg onmols zou je denken, maar voor de Mol op de grond was "de missie" al geslaagd; er lag een prachtig jaartal 1974 en een E ervoor wat de verwarring compleet maakt. Rik zou ik vreemd vinden als mol, hij doet nogal opzichtige mol-acties; zoals slechts 1 envelop pakken en ook nog geflits worden ook. Nee, dan zou Margriet een veel slimmere mol zijn.

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: Aflevering 8 - opdracht 2 - logo's zoeken
« Reactie #37 Gepost op: 20-02-2015, 10:09:55 »
En wie heeft de vermiste stift..
Die heeft 'ie dan in zijn onderbroek zitten, want op andere shots loopt die vouw (dat is het volgens mij) door naast zijn achterzak.
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: Aflevering 8 - opdracht 2 - logo's zoeken
« Reactie #38 Gepost op: 20-02-2015, 10:43:09 »
Volgens mij is dat juist de taktiek dit jaar: breng het zo duidelijk in beeld, dat niemand meer gelooft dat Rik de mol kan zijn. ;)


Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8 - opdracht 2 - logo's zoeken
« Reactie #39 Gepost op: 20-02-2015, 10:51:19 »
Volgens mij is dat juist de taktiek dit jaar: breng het zo duidelijk in beeld, dat niemand meer gelooft dat Rik de mol kan zijn. ;)

Nou ik vind het best meevallen. Dit was de eerste aflevering waar Rik echt verdacht naar voren kwam maar we gaan inmiddels ook naar aflevering 9 dus het mag ook wel eens duidelijk worden natuurlijk ::jaja:: Veel belangrijker voor mij: ALWEER  ::art:: in de pot.
En daarbij iedereen is inmiddels wel een keer (of meerdere keren) heel verdacht gemaakt geweest door de productie. Niet alleen Rik.