Auteur Topic: Aflevering 8 - opdracht 2 - logo's zoeken  (gelezen 37774 keer)

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Aflevering 8 - opdracht 2 - logo's zoeken
« Gepost op: 19-02-2015, 20:53:33 »
Hier kun je al je opmerkingen kwijt die betrekking hebben op de 2e opdracht uit aflevering 8.
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Aflevering 8 - opdracht 2 - logo's zoeken
« Reactie #1 Gepost op: 19-02-2015, 20:57:49 »
Ik heb opeens een déja-vu van het krijtjesmoment van Annemarie  ::)
Woosie down?

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Aflevering 8 - opdracht 2 - logo's zoeken
« Reactie #2 Gepost op: 19-02-2015, 21:43:22 »
Van wie was het idee om iemand om een stift te vragen? Van Rik toch?

Rik niet de mol? Want dat is volgens mij heel onmols, de mol zou dat soort initiatief volgens mij simpelweg niet nemen.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline MollyMe

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Molgoed!
Re: Aflevering 8 - opdracht 2 - logo's zoeken
« Reactie #3 Gepost op: 19-02-2015, 21:48:26 »
Erik, hij wordt wel in beeld gebracht met de geleende pen. Maar wat daaraan vooraf gaat krijgen we niet te zien. Misschien heeft Chris of Martine wel om de pen gevraagd. Rik houdt het bord vast, dus dat pen uiteindelijk bij hem beland levert een leuk onmols shot op

Offline Pippi

  • Forumlid
Re: Aflevering 8 - opdracht 2 - logo's zoeken
« Reactie #4 Gepost op: 19-02-2015, 21:52:23 »
Volgens mij was het echt Rik die de pen vroeg aan die man.

Offline Anoniemand

  • Forumlid
Re: Aflevering 8 - opdracht 2 - logo's zoeken
« Reactie #5 Gepost op: 19-02-2015, 22:04:41 »
Zie ik het verkeerd of was het eindpunt de plek waar Art de opdracht heeft uitgelegd?

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8 - opdracht 2 - logo's zoeken
« Reactie #6 Gepost op: 19-02-2015, 22:04:44 »
Die Sri-Lankaanse ambtgenoot en zijn typemachine  ::bravo::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Aflevering 8 - opdracht 2 - logo's zoeken
« Reactie #7 Gepost op: 19-02-2015, 22:06:53 »
Zie ik het verkeerd of was het eindpunt de plek waar Art de opdracht heeft uitgelegd?
hij liep er in beeld voorlangs, volgens mij.

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8 - opdracht 2 - logo's zoeken
« Reactie #8 Gepost op: 19-02-2015, 22:28:16 »
hij liep er in beeld voorlangs, volgens mij.

Hij draaide zelfs het bordje nog om nadat de kandidaten aan hun speurtocht begonnen waren....
Wit is ook een kleur!

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8 - opdracht 2 - logo's zoeken
« Reactie #9 Gepost op: 19-02-2015, 22:39:37 »
Hij draaide zelfs het bordje nog om nadat de kandidaten aan hun speurtocht begonnen waren....

Klopt  ::rofl::

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8 - opdracht 2 - logo's zoeken
« Reactie #10 Gepost op: 19-02-2015, 23:05:36 »
Van wie was het idee om iemand om een stift te vragen? Van Rik toch?

Rik niet de mol? Want dat is volgens mij heel onmols, de mol zou dat soort initiatief volgens mij simpelweg niet nemen.

En vervolgens vliegensvlug door een opdracht lopen, na al die goede aanwijzingen van Margriet, met 1 envelop die ook nog eens leeg blijkt te zijn en dan ook nog eens op de foto gezet te zijn is ook heel onmols zeker?
« Laatst bewerkt op: 19-02-2015, 23:07:17 door Molletjuh »

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8 - opdracht 2 - logo's zoeken
« Reactie #11 Gepost op: 19-02-2015, 23:06:54 »
En vervolgens vliegensvlug door een opdracht te lopen, met 1 envelop die ook nog eens leeg blijkt te zijn en hij blijkt ook nog eens op de foto gezet te zijn is ook heel onmols zeker?

Ja idd. Heel onmols van vooral de redactie.. Daarmee bedoel ik dat ze NOOIT de mol zo OBVIOUS laten zijn

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8 - opdracht 2 - logo's zoeken
« Reactie #12 Gepost op: 19-02-2015, 23:12:37 »
Ja idd. Heel onmols van vooral de redactie.. Daarmee bedoel ik dat ze NOOIT de mol zo OBVIOUS laten zijn

Oh ben je het Chris/Ajouad moment vergeten? (vrijstellingen) Of Margriet die de pot opeiste? Of Margriet met de E? Of Rik/Chris met het watervliegtuig? Chris en de verkiezingsopdracht? Dat was ook behoorlijk obvious ;)

Wat overigens ook obvious was: Margriet 3 enveloppen  €500,- in de pot, Chris 3 enveloppen €250,- in de pot ::niet-ok:: Martine die eruit vliegt op Margriet.

 ::zwaai::
 
« Laatst bewerkt op: 19-02-2015, 23:17:59 door Dolfie, Reden: onderstreping verwijderd »

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8 - opdracht 2 - logo's zoeken
« Reactie #13 Gepost op: 19-02-2015, 23:22:34 »
Oh ben je het Chris/Ajouad moment vergeten? (vrijstellingen) Of Margriet die de pot opeiste? Of Margriet met de E? Of Rik/Chris met het watervliegtuig? Chris en de verkiezingsopdracht? Dat was ook behoorlijk obvious ;)

Wat overigens ook obvious was: Margriet 3 enveloppen  €500,- in de pot, Chris 3 enveloppen €250,- in de pot ::niet-ok:: Martine die eruit vliegt op Margriet.

 ::zwaai::
 
Er klopt niks van wat je zegt. Van Martine weten we niet op wie ze eruit is gevlogen. Omdat ze Margriet noemde lijkt het mij JUIST niet Margriet waar ze op zat want dat laten ze nooit zien op die manier

De E vond ik mols omdat de komma en streepje een beter idee waren geweest

De ajouad/chris opmerking begrijp ik niet. maar geeft ook niet want dat verwijst niet waar ik op doelde. Want die zijn de mol niet..

En dat Margriet de pot opeiste? Bedoel je dat ze penningmeester probeerde te worden zodat er geld uit de pot ging?

Waar ik op doel is dat als iemand zoals bij Rik ZO duidelijk in beeld als mol wordt gebracht...diegene het juist niet is..

Oeps.. ik zag maar 1 envelop en Oeps... hij was leeg en Oeps ik stond op de foto... Jaja...

Ik geloof er niet in... Jij wel en dat geeft niet.. Dat is het leuke van dit spel  ;)

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: Aflevering 8 - opdracht 2 - logo's zoeken
« Reactie #14 Gepost op: 19-02-2015, 23:23:52 »
Ja idd. Heel onmols van vooral de redactie.. Daarmee bedoel ik dat ze NOOIT de mol zo OBVIOUS laten zijn

Hier ben ik het volledig mee eens. Als mol pak je of weinig enveloppen, maar laat je je niet fotograferen óf je pakt veel enveloppen en laat je wel fotograferen. Niet beide, dan ben je veel te obvious aan het klungelen. De mol weet immers waar de enveloppen liggen, waarom dan niet gewoon veel enveloppen pakken en je laten schieten door een camera in plaats van op zowel het enveloppen vinden als het ontduiken van camera's te falen. Waarom meer falen dan nodig als het ook makkelijker kan..

Offline Alja

  • Forumlid
Re: Aflevering 8 - opdracht 2 - logo's zoeken
« Reactie #15 Gepost op: 19-02-2015, 23:32:44 »
Van wie was het idee om iemand om een stift te vragen? Van Rik toch?

Rik niet de mol? Want dat is volgens mij heel onmols, de mol zou dat soort initiatief volgens mij simpelweg niet nemen.

Op het moment dat Rik om een pen vraagt, hoor je Martine zeggen: 'Hij heeft een pen!' Rik is dus niet vrijgepleit bij deze.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Aflevering 8 - opdracht 2 - logo's zoeken
« Reactie #16 Gepost op: 19-02-2015, 23:39:06 »
En vervolgens vliegensvlug door een opdracht lopen, na al die goede aanwijzingen van Margriet, met 1 envelop die ook nog eens leeg blijkt te zijn en dan ook nog eens op de foto gezet te zijn is ook heel onmols zeker?

Waren dat daadwerkelijk goéde aanwijzingen van Margiet?

* :-X*
Omnia vincit amor

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8 - opdracht 2 - logo's zoeken
« Reactie #17 Gepost op: 19-02-2015, 23:40:26 »
Ik vind Margriet hier toch ook weer verdacht. Zij lijkt de opdracht te doen slagen, maar reageert secundair. Het is namelijk Martine die de locatie vind. Margriet gaat voor de envelop staan en de notaris ondervragen met een minuut op de klok, Rik vind de envelop. Noch de locatie noch de envelop worden dankzij Margriet gevonden, al doet ze voorkomen van wel

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8 - opdracht 2 - logo's zoeken
« Reactie #18 Gepost op: 19-02-2015, 23:42:15 »
Waren dat daadwerkelijk goéde aanwijzingen van Margiet?

* :-X*


Het maakt eigenlijk niet eens iets uit voor mij, al leek haar informatie vrij aardig te kloppen ::jaja:: Ze haalt zelf €500,- binnen tijdens deze opdracht en is mede-verantwoordelijk voor de €1500,- tijdens de opdracht met de logo's. *Maar dat word voor het gemak door sommige maar even vergeten*  

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8 - opdracht 2 - logo's zoeken
« Reactie #19 Gepost op: 19-02-2015, 23:43:10 »
Ik vind Margriet hier toch ook weer verdacht. Zij lijkt de opdracht te doen slagen, maar reageert secundair. Het is namelijk Martine die de locatie vind. Margriet gaat voor de envelop staan en de notaris ondervragen met een minuut op de klok, Rik vind de envelop. Noch de locatie noch de envelop worden dankzij Margriet gevonden, al doet ze voorkomen van wel

Gelijk aan hoe Anne-Marie reageerde toen zij de pijl raak schoot en Hadewych als eerste dat opmerkte en in juichen uitbarstte. Ook eerder met al dan niet een stift van Rik/Chris wegmoffelen zou ik onder de noemer 'krijtje weggooien' plaatsen en dan vind ik Margriet net als Anne-Marie, mocht ze inderdaad de mol zijn, geen leuke mol. Als je het van zulke acties moet hebben, sowieso met behulp van kandidaten en niet dankzij jezelf de pot zo laag houden (molbriefjes) vind ik geen hoogvlieger dit seizoen ongeacht wie de mol ook is.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan