Poll

Wat vind jij van de verhuizing van WIDM naar de zaterdagavond?

De zaterdagavond wordt mijn nieuwe WIDMavond!!
80 (51%)
De zaterdagavond is helemaal top!! Maar moltalk had wel op een andere avond gemogen.
9 (5.7%)
Doe mij maar donderdag = WIDMdag
66 (42%)
Ik houd niet van WIDM
2 (1.3%)

Totaal aantal stemmen: 157

Auteur Topic: WIDM 2016  (gelezen 792496 keer)

Offline Mickvanh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #20 Gepost op: 5-03-2015, 22:34:07 »
EVI HANSSEN   ::bravo::

Die MOET meedoen, zei is zoo leuk
"Het leven moet als een feestelijk en hartstochtelijk spel zijn dat gespeeld zou moeten worden met oude en nieuwe vrienden"  - Frédérique Huydts

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #21 Gepost op: 5-03-2015, 22:34:40 »
Paul de leeuw, toprak, erwin koeman, paul de munnik, Patrick lodiers, Edwin evers, Geraldine kemper, nelleke van der krogt, ilse de lange, annette malherbe
Is tien

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #22 Gepost op: 5-03-2015, 22:36:11 »
Klaas van Kruistum lijkt me al een paar jaar een leuke kandidaat :D Herman van der Zandt vind ik ook een leuke suggestie. En inderdaad een (ex-)sporter/sportster lijkt me ook leuk ja! Maar ik kijk niet zoveel Nederlandse tv, de meeste mensen die aan WIDM meedoen ken ik toch nooit, dus ik laat me ook altijd graag verrassen.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Re: WIDM 2016
« Reactie #23 Gepost op: 5-03-2015, 22:36:36 »
Mocht dit topic blijven staan, ik roep het elk jaar: HERMAN VAN DER ZANDT. Enorm grappige man en het meedoen van een journaalanker is een groot succes gebleken dit seizoen.  ::ok::
Jaaa! En nog leuk om naar te kijken ook :P

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: WIDM 2016
« Reactie #24 Gepost op: 5-03-2015, 22:37:33 »
Ik vermoed overigens dat er wel iemand van de NOS bij zal zitten nu Rik heeft meegedaan  ::jaja:: Is die stefan stasse van radio 2 (net als hans en jan-willem) ook niet helemaal gek van t spelletje?

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: WIDM 2016
« Reactie #25 Gepost op: 5-03-2015, 22:44:08 »
Ja Karen Damen!  ::ok:: Die is super!

Verder weet ik nog wel een paar kandidaten, maar ik ga eerst even nagenieten van dit seizoen voordat ik over het volgende ga nadenken.  ;D
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Nick_Theunis

  • Winnaar De Mol pool 2020 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The eagle has landed. Upsilon Gamma.
Re: WIDM 2016
« Reactie #26 Gepost op: 5-03-2015, 22:55:01 »
-Froukje de Both
-Henry van Loon
-Jamie Grant
-Kluun
-Linda Hakeboom
-Micha Wertheim
-Nelly Frijda
-Pim Muda 
-Toprak Yalciner
-Valerio Zeno

Land: Peru
'Stroop of stroom..' 'Stroom of stroop?' 'Stroom.' 'Met een m?' 'Doe dan maar stroop.' 'Met een p?' 'Ja!' 'Ik denk dat je drop bedoelt' 'Ooh ja....'

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: WIDM 2016
« Reactie #27 Gepost op: 5-03-2015, 23:04:06 »
Ik hoop op Italie  ::jaja::

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #28 Gepost op: 5-03-2015, 23:06:27 »
Ik hoop op Italie  ::jaja::

Italie heeft waanzinnig mooie plekken, dat zou echt geweldig zijn wat mij betreft  ::love::

Maar ik vraag me af of ze ooit nog Europa gaan doen...

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #29 Gepost op: 5-03-2015, 23:06:40 »
Een Battle Royale zou wel mooi zijn, maar ik weet niet of ze dat aandurven.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #30 Gepost op: 5-03-2015, 23:08:35 »
Klaas van Kruistum lijkt me al een paar jaar een leuke kandidaat :D Herman van der Zandt vind ik ook een leuke suggestie. En inderdaad een (ex-)sporter/sportster lijkt me ook leuk ja! Maar ik kijk niet zoveel Nederlandse tv, de meeste mensen die aan WIDM meedoen ken ik toch nooit, dus ik laat me ook altijd graag verrassen.

Klaas ja! Hoewel die natuurlijk tegenwoordig Zapplive presenteert.. Hoewel,Evelien deed dat vorig seizoen ook. Was blijkbaar net op tijd gestopt voordat de opnames begonnen.

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #31 Gepost op: 5-03-2015, 23:09:57 »
Italie heeft waanzinnig mooie plekken, dat zou echt geweldig zijn wat mij betreft  ::love::

Maar ik vraag me af of ze ooit nog Europa gaan doen...

Als Spanje kan, dan waarom niet Italië?

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #32 Gepost op: 5-03-2015, 23:16:51 »
Als Spanje kan, dan waarom niet Italië?

Ja, ik zag inderdaad later dat Spanje nog niet zo lang geleden was. Dus het zou natuurlijk kunnen ::ok::

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #33 Gepost op: 5-03-2015, 23:20:30 »
Qua land hoop ik volgend jaar echt op een Zuid-Amerikaans land! Ik hoop al een paar jaar op Peru, maar een wat "onbekender" land zoals Uruguay of Paraguay zou ik ook leuk vinden :)
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #34 Gepost op: 5-03-2015, 23:23:00 »
Ik hoop wel dat wat het ook wordt, ze nu Azië even achter laten. Na 2 seizoenen Azië moet het WIDM-circus terug een ander continent aan doen.

Qua land hoop ik volgend jaar echt op een Zuid-Amerikaans land! Ik hoop al een paar jaar op Peru, maar een wat "onbekender" land zoals Uruguay of Paraguay zou ik ook leuk vinden :)

Hier kan ik me in vinden. Er was lang lang geleden een seizoen van Peking Express (2006 geloof ik) waar de kandidaten van Brazilië over Paraguay en Bolivia naar Peru gingen. Het laatste deel daarvan (door Bolivië en Peru) zou ik mooi vinden voor WIDM als locatie.

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #35 Gepost op: 5-03-2015, 23:23:17 »
Paul de leeuw, toprak, erwin koeman, paul de munnik, Patrick lodiers, Edwin evers, Geraldine kemper, nelleke van der krogt, ilse de lange, annette malherbe
Is tien
Ilse lijkt me ook een heel leuke kandidate, maar ik denk dat ze het veel te druk heeft voor zo'n programma. En ze heeft ook een keer gezegd dat ze nooit (meer) aan spelletjes meedoet omdat ze er heel slecht in is.  ;D

Ik zou wel graag een van de radio-dj's die fan is van het programma in WIDM willen zien (niet Gerard Ekdom, want die heeft zelf gezegd dat hij niet mee wil doen en het liever als kijker volgt).
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline wieowie

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #36 Gepost op: 5-03-2015, 23:25:54 »
Brazilië zou ook te gek zijn
sowieso wel weer eens tijd voor iets Zuid-Amerikaans!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #37 Gepost op: 5-03-2015, 23:29:05 »
Brazilië zou ook te gek zijn
sowieso wel weer eens tijd voor iets Zuid-Amerikaans!

Eens! Chili, Para/Uruguay, Venezuela, Suriname...

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: WIDM 2016
« Reactie #38 Gepost op: 5-03-2015, 23:39:21 »
Wat betreft land blijf ik net als de afgelopen jaren de hoek van Azerbeidzjan, Armenië en Georgië noemen. Domweg omdat ik niet weet wat ik van die landen mag verwacht, behalve dat ze een rijke geschiedenis hebben en mooie locaties.

Wat betreft kandidaten... André Kuipers? Niet zo zeer om hem, daar ken ik hem ook niet goed genoeg voor, maar omdat ik het tof vindt als er veel variatie in de groep zit. Acteurs, presentators en cabaretiers vormen altijd een fijne basis. Zangers, musicalsterren en schrijvers doen het toch allemaal met een andere eigen insteek. Van de enkele sporter en politicus heb ik ook genoten. Maar daar kan best nog wel iemand bij met een andere achtergrond en denkwijze.

Offline DylanS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #39 Gepost op: 5-03-2015, 23:45:09 »
Oké ze hebben de afgelopen twee jaar voor Azië gekozen, maar de landen waren zo verschillend! Daarin vond ik zeker niet dat beide seizoenen op elkaar leken. Dus het maakt mij niet uit welk continent, als ik bij het land (of de landen) maar een ander gevoel heb. Dan is het al goed.  ::ok::