Poll

Wat vind jij van de verhuizing van WIDM naar de zaterdagavond?

De zaterdagavond wordt mijn nieuwe WIDMavond!!
80 (51%)
De zaterdagavond is helemaal top!! Maar moltalk had wel op een andere avond gemogen.
9 (5.7%)
Doe mij maar donderdag = WIDMdag
66 (42%)
Ik houd niet van WIDM
2 (1.3%)

Totaal aantal stemmen: 157

Auteur Topic: WIDM 2016  (gelezen 792493 keer)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol All-star
« Reactie #60 Gepost op: 6-03-2015, 16:41:04 »
Ik zou niet alleen Janine een wildcard gunnen, maar ook Roeland Fernhout, Manuel Venderbos en Anette Van Trigt.
De eerste 2 hebben nooit een rood scherm gezien, maar gingen eruit vanwege ziekte.
Anette had dan wel een rood scherm maar miste veel info vanwege ziekte en kreeg mede daarom rood.

Anderzijds denk ik dat er nog genoeg BN'ers zijn die wel willen meedoen.

Dan heb je er al 4 v/d 10 voor een all-stars-try-again WIDM  :-X

gijs staverman moest ook eerder weg toch?

Nee, daar leek het even op na zijn open gehaalde knie, maar besloot toch door te gaan. Tot het dubbele rode scherm van Gijs èn Jim omdat het percentage juiste antwoorden die aflevering lager lag dan een aflevering eerder.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #61 Gepost op: 6-03-2015, 16:51:56 »
Ik vind echt dat mol2016 zich ook deels in een Europese hoofdstad moet afspelen,  steden als Rome, Berlijn, Parijs, of Barcelona...



Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #62 Gepost op: 6-03-2015, 17:01:28 »
Ik vind echt dat mol2016 zich ook deels in een Europese hoofdstad moet afspelen,  steden als Rome, Berlijn, Parijs, of Barcelona...

Ja leuk! In Londen enzo zou je wel leuke opdrachten kunnen verzinnen, maar Parijs is ook zeker leuk!

Offline DylanS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #63 Gepost op: 6-03-2015, 17:03:45 »
Ik vind echt dat mol2016 zich ook deels in een Europese hoofdstad moet afspelen,  steden als Rome, Berlijn, Parijs, of Barcelona...


Je hebt zeker mooie Europese landen met hele geschikte steden. Parijs of Barcelona lijken mij ook vet voor opdrachten.
Het probleem met deze steden/landen is echter dat er meer Nederlanders/Nederlandse toeristen zijn. Dit vergroot de kans aanzienlijk dat de kandidaten/bepaalde afvallers/de mol, gespot worden en dat dit over social media overal terecht komt. Zou erg zonde zijn.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: WIDM 2016
« Reactie #64 Gepost op: 6-03-2015, 17:09:52 »
Mooie landen zijn er genoeg voor een volgende serie. ::jaja::

Peru, Bolivia, Chili, Ecuador, Marokko, Egypte, Tanzania, Namibië, Nieuw-Zeeland, Griekenland/Turkije, voormalig Joegoslavië, Noorwegen/Zweden, Kirgizië, China, India (voor seizoen 18/19 of zo, niet zo snel na Sri Lanka maar India is echt een droombestemming imo) lijken mij allemaal stuk voor stuk prachtige locaties om te filmen voor zo'n productie als WIDM.

Verder mag van mij Japan nog altijd nog een keertje, dat vond ik echt het perfecte molland!  ::bravo::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline milcof

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #65 Gepost op: 6-03-2015, 17:17:39 »
Art Rooijakkers gaat in ieder geval P.J. Hagens voorbij als presentator die het vaakst Wie is.. de mol? mocht presenteren...

Angela staat ook op 5 seizoenen met de eerste vijf natuurlijk. Dus komend seizoen komt Art gelijk. Ik hoop overigens wel dat hij het record gaat zetten en dat 2017 ook mag  :)

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #66 Gepost op: 6-03-2015, 17:32:18 »
Je hebt zeker mooie Europese landen met hele geschikte steden. Parijs of Barcelona lijken mij ook vet voor opdrachten.
Het probleem met deze steden/landen is echter dat er meer Nederlanders/Nederlandse toeristen zijn. Dit vergroot de kans aanzienlijk dat de kandidaten/bepaalde afvallers/de mol, gespot worden en dat dit over social media overal terecht komt. Zou erg zonde zijn.
Ja maar de executies moet je dan binnen inplaats van buiten laten afspelen.

Offline DylanS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #67 Gepost op: 6-03-2015, 17:34:38 »
Ja maar de executies moet je dan binnen inplaats van buiten laten afspelen.

Ja klopt dat zouden ze kunnen doen. Maar je kan ook niet openlijk op een pleintje een opdracht uit gaan leggen als er slechts 5 kandidaten over zijn. Als iemand dat spot, gaat het online en dan weet iedereen wie de laatste vijf worden.

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #68 Gepost op: 6-03-2015, 17:38:25 »
Ja klopt dat zouden ze kunnen doen. Maar je kan ook niet openlijk op een pleintje een opdracht uit gaan leggen als er slechts 5 kandidaten over zijn. Als iemand dat spot, gaat het online en dan weet iedereen wie de laatste vijf worden.
Tja je moet gewoon niet dingen uitleggen op drukken plekken.
Maarja, het lijkt toch heel tof als het een in europa is.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #69 Gepost op: 6-03-2015, 17:47:18 »
Tja je moet gewoon niet dingen uitleggen op drukken plekken.
Maarja, het lijkt toch heel tof als het een in europa is.

Dat zou ik ook vinden. Al heb ik dezelfde bezwaren als de mensen hier boven mij. Je moet erg goed zoeken naar locaties in een aantrekkelijk land waar je eind mei-begin juni met (half) bekende Nederlanders kan rondlopen. Hoofdsteden lijken me dan sowieso echt moeilijk tenzij je naar plaatsen als Reykjavik trekt.

Wat je wel kan doen is dan zoals in het 2e deel van seizoen 12 wat meer in het binnenland van een toeristisch land opdrachten doen (want aan de kusten heb je hetzelfde probleem).

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #70 Gepost op: 6-03-2015, 17:51:49 »
Moskou misschien?

Offline DylanS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #71 Gepost op: 6-03-2015, 17:54:16 »
Moskou misschien?

Rusland gaat hem niet worden denk...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM 2016
« Reactie #72 Gepost op: 6-03-2015, 17:54:45 »
Zelfs in Reykjavik werd het team ontdekt, het is een stad, die jaarlijks bezocht wordt door meer mensen dan het inwoners heeft.


« Laatst bewerkt op: 6-03-2015, 17:57:06 door Bodejos »

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #73 Gepost op: 6-03-2015, 17:56:36 »
Moskou misschien?

Mooie stad en misschien ook wel een hoofdstad waar je je met de crew nog wat kan verbergen. Maar ik weet niet of ze met de huidige politieke situatie het risico willen nemen om de 2 maanden voorafgaand aan de eerste aflevering al enorm vervelende vragen te moeten beantwoorden.

Als je ziet dat de deelname van een NOS-journaalpresentator toch al wat (lichte) commotie veroorzaakt dan denk ik dat een volledig seizoen in Rusland al helemaal een bak kritiek over zich gaat krijgen. (Niet van mij trouwens, de politieke situatie in de wereld staat voor mij los van een amusementsprogramma als WIDM)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM 2016
« Reactie #74 Gepost op: 6-03-2015, 17:59:30 »
Toen Peking Express nog door Rusland trok, werden de 12 VW Touaregs in beslag genomen, omdat ze van tevoren niet waren aangemeld. Daar zit je als televisiemaker van WIDM echt niet op te wachten.

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #75 Gepost op: 6-03-2015, 19:01:05 »
Panama lijkt me geweldig. Ieder zuid amerikaans land is  ::bravo::. In europa lijkt me inderdaad sterk. Ik ga redelijk vaak op vakantie in Europa, maar overal zitten Nederlanders.

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #76 Gepost op: 6-03-2015, 19:27:11 »
Eddy zoey en Katja Schuurman lijken me wel toffe kandidaten trouwens.

Offline Navadni

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #77 Gepost op: 6-03-2015, 19:48:28 »
Ik vond trouwens Carly Wijs ook leuk bij de Slimste!

Heerlijke vrouw! Ik heb vorig jaar nog les van haar gekregen in Brussel en 't is echt een hele fijne vrouw. Ik zou het geweldig vinden om haar in WIDM te zien. Mag van mij zeker.

Offline Luke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #78 Gepost op: 6-03-2015, 20:41:33 »
Kandidaten:
- Annemieke Schollaardt (radio-dj)
- Carly Wijs (actrice)
- Ellen Deckwitz (dichtster/schrijfster)
- Geraldine Kemper (presentatrice)
- Guido Weijers (cabaretier)
- Herman van der Zandt (journalist/nieuwslezer)
- Kasper van Kooten (acteur)
- Nadia Poeschmann (model/presentatrice)
- Sieger Sloot (acteur)
- Yousef Gnaoui (rapper)

Land: Peru
« Laatst bewerkt op: 7-03-2015, 11:32:58 door Luke »

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: WIDM 2016
« Reactie #79 Gepost op: 6-03-2015, 23:14:47 »
Enzo Knol wordt echt geen kandidaat. No worries guys
Even de discussie waar die hoort ;)

Ik ben geen fan van Enzo. Ik snap de hype ook niet nadat ik wat vlogs van hem heb gezien.

Maar echt ontzettend populair, dus ik zou niet raar staan te kijken als hij gevraagd wordt.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.