Poll

Wat vind jij van de verhuizing van WIDM naar de zaterdagavond?

De zaterdagavond wordt mijn nieuwe WIDMavond!!
80 (51%)
De zaterdagavond is helemaal top!! Maar moltalk had wel op een andere avond gemogen.
9 (5.7%)
Doe mij maar donderdag = WIDMdag
66 (42%)
Ik houd niet van WIDM
2 (1.3%)

Totaal aantal stemmen: 157

Auteur Topic: WIDM 2016  (gelezen 792502 keer)

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #40 Gepost op: 5-03-2015, 23:57:06 »
Overigens wil Jan Versteegh graag meedoen aan WIDM, maar ik weet niet of ze dat zo kort na Expeditie Robinson zouden doen.

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #41 Gepost op: 5-03-2015, 23:57:45 »
Ionica Smeets. Deed ook mee aan de Slimste in de reeks met Art en later aan Zomergasten.


Ellen Deckwitz. Deed mee in de zelfde reeks als Chris Zegers in de slimste.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #42 Gepost op: 6-03-2015, 00:05:01 »
Ja, twee leuke vrouwen! Mogen van mij meedoen.

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #43 Gepost op: 6-03-2015, 00:05:49 »
Ionica Smeets lijkt me ook een hele leuke kandidaat. Die andere ken ik niet.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: WIDM 2016
« Reactie #44 Gepost op: 6-03-2015, 00:06:20 »
die andere was heel vreemd en onvoorspelbaar in haar reacties. Dus ja die zie ik ook wel zitten ::ok::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #45 Gepost op: 6-03-2015, 00:10:45 »
die andere was heel vreemd en onvoorspelbaar in haar reacties. Dus ja die zie ik ook wel zitten ::ok::

Klopt! In eerste instantie denk je waarschijnlijk: raar mens ;D Maar wel op een geinige manier.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #46 Gepost op: 6-03-2015, 00:12:24 »
Als ik de namen hier zie moet ik waarschijnlijk toch wat meer naar de zenders op 1, 2 en 3 kijken.

Slimste mens speel ik alleen als spelletje op de telefoon. Kijk het nooit op tv

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #47 Gepost op: 6-03-2015, 00:34:51 »
Ik vond trouwens Carly Wijs ook leuk bij de Slimste! (Van Divorce)

Vrees dat Ionica Smeets dit jaar sowieso niet mee gaat doen, ze is net bevallen van haar eerste kindje dus dan zou ze over 2 maanden al op reis moeten...

Offline Tomahawk9

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #48 Gepost op: 6-03-2015, 00:38:52 »
Heb even nagedacht over wat ik verwacht dat misschien zou kunnen (misschien he!)

Geraldine Kemper zoals keesisdemol al zei lijkt me heel goed kunnen.

Klaas van Kuistrum lijkt me heel goed kunnen en ook een leuke kandidaat.

Zo ook Jetske van den Elsen, maar ik weet niet of zij zelf mee zou willen doen. Zou wel leuk zijn gok ik.

Floortje Dessing zie ik eventueel ook wel gebeuren.

Cornald Maas misschien? Ik heb eigenlijk geen idee. Ik weet ook niet of hij een heel leuke kandidaat zou zijn.

Loes Luca zou ik prachtig vinden!

Misschien nog een cabaratier? Erik van Muiswinkel, Peter Pannenkoek of Thomas van Luyn?

Angela Schijf zou wel leuk zijn, lijkt me een fanatieke kandidaat.

Celine Purcell? Heb zelf alleen geen idee wie het is eerlijk gezegd  ::hypocriet::

Bracha van Doesburgh is ook een optie.

Victor Reinier zie ook kunnen, hoewel ik hem niet zo snel als kandidaat zie.

En Frank Lammers hoop ik van niet eerlijk gezegd!

Misschien heb ik later nog wat meer ideeën.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #49 Gepost op: 6-03-2015, 10:54:56 »
Ionica Smeets. Deed ook mee aan de Slimste in de reeks met Art en later aan Zomergasten.


 ::ok:: ::ok:: ::ok::

Jelte Sondij
Kasper van Kooten
Egbert Jan Weeber
Ton Kas
Dotan Harpenau

Plien van Bennekom of Bianca Krijgsman
Annick Boer
Eva van de Wijdeven
Hannah Hoekstra
Giovanca
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Mosquito

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 'ziende blind'
Re: WIDM 2016
« Reactie #50 Gepost op: 6-03-2015, 12:52:52 »
Art Rooijakkers gaat in ieder geval P.J. Hagens voorbij als presentator die het vaakst Wie is.. de mol? mocht presenteren...

(Had ik het trouwens goed dat de licentie van WIDM afliep na 2016? Was ik ergens (weet niet meer waar) tegen gekomen zoiets..)
'Ook een fijne dag verder...’

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: WIDM 2016
« Reactie #51 Gepost op: 6-03-2015, 13:27:18 »
Iemand bekend met een cursus "Hoe word ik binnen 2 maanden een dusdanig bekende Nederlander dat ik een uitnodiging krijg voor Wie Is De Mol..?"?
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #52 Gepost op: 6-03-2015, 13:29:51 »
Art Rooijakkers gaat in ieder geval P.J. Hagens voorbij als presentator die het vaakst Wie is.. de mol? mocht presenteren...

(Had ik het trouwens goed dat de licentie van WIDM afliep na 2016? Was ik ergens (weet niet meer waar) tegen gekomen zoiets..)

Contract is inderdaad t/m 2016 als ik het goed heb. Ben benieuwd of er een seizoen 17 komt en of Art zal blijven presenteren of iemand anders :)

Iemand bekend met een cursus "Hoe word ik binnen 2 maanden een dusdanig bekende Nederlander dat ik een uitnodiging krijg voor Wie Is De Mol..?"?

;D

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #53 Gepost op: 6-03-2015, 13:35:29 »
Marijn Frank, Teun van de Keuken, Ajouad El Miloudi en Ersin Kris, wordt dit seizoen versterkt door radio en televisie presentatrice Sofie van den Enk.

In KVW: De Rekenkamer worden van allerlei uiteenlopende zaken de kosten in kaart gebracht. Met een grote dosis humor worden de financiële motieven van bedrijven feilloos geanalyseerd. Onze verslaggevers Sofie van den Enk, Marijn Frank, Klaas van Kruistum en Ersin Kiris zijn voortdurend onderweg op zoek naar de werkelijke kosten en economische motieven van mensen en bedrijven.

Sofie en Ajouad hebben wel al gehad, dus kom maar door met Marijn, Teun, Klaas of Ersin  :D

En na Rik, kom maar door met Herman de Schermman  :P en diens opvolger Dionne Stax  ::love::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: WIDM 2016
« Reactie #54 Gepost op: 6-03-2015, 15:14:31 »
Iemand bekend met een cursus "Hoe word ik binnen 2 maanden een dusdanig bekende Nederlander dat ik een uitnodiging krijg voor Wie Is De Mol..?"?

Mmm, ik herinner me dat een zekere jongeman binnen 5 minuten een bekende Nederlander werd toen hij met een neppistool liep te zwaaien en wij vervolgens
naar Wie is de mol? konden fluiten...

 ;)
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: WIDM 2016
« Reactie #55 Gepost op: 6-03-2015, 15:30:30 »
Mmm, ik herinner me dat een zekere jongeman binnen 5 minuten een bekende Nederlander werd toen hij met een neppistool liep te zwaaien en wij vervolgens
naar Wie is de mol? konden fluiten...

 ;)

Denk niet dat ze die snel zullen vragen om meet te doen, dus op die manier bekend worden is geen optie  :P

Offline MolMitchel

  • Forumlid
Wie is de Mol All-star
« Reactie #56 Gepost op: 6-03-2015, 16:18:36 »
Dit was eind 2013 ook al ter sprake gekomen. Toen is het tot nader order uitgesteld. Het lijkt mij zo gaaf om een All-Star seizoen te zien verschijnen. Wie is de Mol heeft zich ontwikkeld. Benieuwd hoe dit zich ontwikkelt wanneer je van bijvoorbeeld seizoen 2005 tm seizoen 2014 alle mollen in een seizoen krijgt. Natuurlijk een redelijke kans dat iemand niet kan/wil en dan kan je de winnaar van dat seizoen er in zetten, anders de nummer 2 en zo verder. Wat mij betreft Janine Abbring als een 11e wildcard kandidate (als haar gezondheid het toelaat en als zij dat wil).

Mijn voorbeeld zou dan bestaan uit:
2005 Yvon
2006 Milouska
2007 Inge
2008 Dennis
2009 Jon
2010 Kim
2011 Patrick
2012 Anne-Marie
2013 Kees
2014 Susan
(11e Wildcard: Janine)

Wel een licht overschot aan vrouwen dan. Maar nogmaals, als iemand niet kan dan gewoon op volgorde van de eindrangschikking van dat seizoen iemand anders.


Nu is mijn vraag aan jullie. Mocht er van 2005 tm 2014 een allstar seizoen gemaakt worden, wie zouden jullie dan graag zien?

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol All-star
« Reactie #57 Gepost op: 6-03-2015, 16:30:39 »
Dit was eind 2013 ook al ter sprake gekomen. Toen is het tot nader order uitgesteld. Het lijkt mij zo gaaf om een All-Star seizoen te zien verschijnen.

Toen ik bij Moltalk was en bij Chris stond, stond ie naast Frits Sissing en Marc-Marie. Vooral Marc-Marie begon uit zichzelf het te hebben over een all-star editie en dat het hem wel leuk leek. Je kan onderhand met de BN-er seizoenen een seizoen all stars mollen doen, all stars winnaars, all stars verliezend finalisten en ga zo maar door. Genoeg kandidaten om nogmaals de revue te laten passeren. Geen idee in hoeverre alle mollen sinds 2005, winnaars/verliezend finalisten voor zoiets te porren zijn, maar ik zou het een leuk afsluitend seizoen vinden mocht WIDM ooit gaan stoppen en nog 1 seizoen te gaan hebben :) Want met zo'n all-star editie blok je natuurlijk wel nieuwe kandidaten die wellicht net stonden te trappelen om mee te gaan doen.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol All-star
« Reactie #58 Gepost op: 6-03-2015, 16:37:23 »

Nu is mijn vraag aan jullie. Mocht er van 2005 tm 2014 een allstar seizoen gemaakt worden, wie zouden jullie dan graag zien?

Ik zou niet alleen Janine een wildcard gunnen, maar ook Roeland Fernhout, Manuel Venderbos en Anette Van Trigt.
De eerste 2 hebben nooit een rood scherm gezien, maar gingen eruit vanwege ziekte.
Anette had dan wel een rood scherm maar miste veel info vanwege ziekte en kreeg mede daarom rood.

Anderzijds denk ik dat er nog genoeg BN'ers zijn die wel willen meedoen.
klaar voor de strijd

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #59 Gepost op: 6-03-2015, 16:38:20 »
gijs staverman moest ook eerder weg toch?