Poll

Wat vind jij van de verhuizing van WIDM naar de zaterdagavond?

De zaterdagavond wordt mijn nieuwe WIDMavond!!
80 (51%)
De zaterdagavond is helemaal top!! Maar moltalk had wel op een andere avond gemogen.
9 (5.7%)
Doe mij maar donderdag = WIDMdag
66 (42%)
Ik houd niet van WIDM
2 (1.3%)

Totaal aantal stemmen: 157

Auteur Topic: WIDM 2016  (gelezen 796533 keer)

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #280 Gepost op: 18-05-2015, 18:07:25 »
Ik weet nu al wie de mol is. Echt! Namelijk:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Scheelt weer, hoeven we volgend seizoen niet te kijken :P
Maar dan heb er weinig molloten in dat huisje gezeten als het spel nog in de verpakking zat :D

Jullie hebben ook helemaal gelijk en ik vind het erg leuk om te lezen dat Pac naar Schiphol is gegaan etc. En natuurlijk de aankomende twitter-stiltes waar we uit kunnen halen wie er mee zouden kunnen doen. En dan het enorme ingewikkelde gedoe, waardoor mensen er nog achter kunnen komen of iemand aan widm of Expeditie Robinson meedoet. #Impressive

Maar toch bedacht ik mezelf, als Pac de crew tegen was gekomen en al een paar namen had geweten, of ik dat wel zou willen weten... Uiteindelijk zou mij nieuwsgierigheid het denk ik overwinnen, maar toch.  ;D
Mijn nieuwsgierigheid is dan ook weer te groot. Dus wil dat gewoon weten  ::rofl::
Andersom zou ik het dus niet vertellen als ik het weet en een ander wil het niet weten. Dan kan ik dat geheim wel goed bewaren

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: WIDM 2016
« Reactie #281 Gepost op: 18-05-2015, 19:37:35 »
Mike Weerts.
Sanne Wallis de Vries
Pim Muda
Ilse Warringa
Jacqueline Govaert
Sanne Langelaar
Bart Boonstra
Froukje de Both
Spike van der Soest
Domien Verschuren


 ;D  :-X

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: WIDM 2016
« Reactie #282 Gepost op: 18-05-2015, 20:38:02 »
Ben benieuwd Rämon, zou leuk zijn als er weer wat kloppen  ::ok:: ik vermoed overigens dat de opnames pas in juni gaan beginnen.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #283 Gepost op: 18-05-2015, 20:41:29 »
Zou best eens kunnen want alleen op naam ken ik er 1 :d

En vanwaar idee dat ze in juni vertrekken???

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: WIDM 2016
« Reactie #284 Gepost op: 18-05-2015, 22:12:30 »
Pin me er niet op vast he, opnames moeten waarschijnlijk nog beginnen inderdaad. Art tweette iets vanuit Londen. Maar ik vond dit lijstje namen wel widm passend. Bekende koppen, iets minder bekende koppen. Maar geen met ster-allures. Froukje de Both is wel een A naam. Jacqueline Govaert en Spike zijn in de muziek heel bekend en Domien is heeeel erg populair aan zijn twittervolgers te zien. en weer 3/4 cabaratiers er tussen voor genoeg humor. dat is wel een terugkerende lijn de afgelopen jaren..

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: WIDM 2016
« Reactie #285 Gepost op: 18-05-2015, 23:27:15 »
Zou best eens kunnen want alleen op naam ken ik er 1 :d

En vanwaar idee dat ze in juni vertrekken???
Ik ken er echt 6 van :P
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #286 Gepost op: 18-05-2015, 23:52:04 »
Heb ze even zitten googlen en ken toch iets meer dan ik dacht

Al denk ik dat die ene gozer van gtst (naam alweer kwijt) en Toprak ook wel mogelijk kandidaten kunnen zijn

Offline DylanS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #287 Gepost op: 19-05-2015, 00:15:10 »
Beetje verontrustend dat ik ze allemaal ken...  ::schaam:: Zitten zeker leuke namen tussen, maar voor sommige twijfel ik wel of die ja zouden zeggen. Spike zie ik namelijk niet zo snel in Wie is de Mol?
« Laatst bewerkt op: 19-05-2015, 00:28:58 door DylanS »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #288 Gepost op: 19-05-2015, 11:54:20 »
spel nog in de verpakking
Ja is dit spel soms compleet mislukt? De eigenaar heeft het wellicht ergens cadeau gehad en omdat ie het zelf niks vond maar in het huisje gelegd ???

Toprak
Die laat ik nu helemaal los :\'( maar ik mis voor de hoognodige categorie Nieuwslezers nog wel Joris Marseille ;D
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline witte raaf

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #289 Gepost op: 19-05-2015, 13:33:57 »
<..>
Sanne Wallis de Vries
<..>
 ;D  :-X

speelt op 21-5 en 03-06 in een theater dus zal wel niet mee gaan of ze gaan echt laat dit jaar.

Ik gok trouwens dat ze gister weg zijn gegaan.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: WIDM 2016
« Reactie #290 Gepost op: 19-05-2015, 14:31:03 »
speelt op 21-5 en 03-06 in een theater dus zal wel niet mee gaan of ze gaan echt laat dit jaar.

Ik gok trouwens dat ze gister weg zijn gegaan.


Klopt, ik zag dat ze haar laatste voorstelling van het seizoen op de 21e speelt dus donderdag! maar op de 3e dus ook nog ergens?

Ik zat eigenlijk te denken aan Koos van sbs6, nog een homo hunk van Sbs na Viktor vorig jaar. En Martine en Sanne zijn close, dus ik dacht die zien we vast ook nog wel. Koos is nu nog bij het songfestival om verslag te doen, en Sanne heeft donderdag haar laatste voorstelling voorlopig dus ik dacht dat ze vast de week erna wel zouden vertrekken.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #291 Gepost op: 19-05-2015, 16:22:05 »
Jacqueline Govaert was gisteravond aanwezig bij de live finale van de Beste Singer Songwriter (dus als ze gisteravond zijn vertrokken, dan doet ze zeker niet mee), maar verder heeft ze tot 26 juni geen optredens gepland staan in haar tour.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: WIDM 2016
« Reactie #292 Gepost op: 19-05-2015, 17:44:59 »
Jacqueline Govaert was gisteravond aanwezig bij de live finale van de Beste Singer Songwriter (dus als ze gisteravond zijn vertrokken, dan doet ze zeker niet mee), maar verder heeft ze tot 26 juni geen optredens gepland staan in haar tour.


 ;D Hope so

Offline mol24

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #293 Gepost op: 19-05-2015, 20:12:19 »
Art presenteert volgende week (woensdag 27 mei) een programma van de AVROTROS  met betrekking tot de theatervoorstelling 'ANNE', dus ze kunnen niet gister vetrokken zijn en de komende week ook nog niet....dat wordt toch langzaam begin juni...

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #294 Gepost op: 19-05-2015, 20:14:59 »
Wat een gezellige drukte hier ineens :D

Zou wel een stunt zijn als ze al geweest zijn en nu zitten te gniffelen over het feit dat wij aan het gokken zijn wanneer ze gaan :D

Offline witte raaf

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #295 Gepost op: 19-05-2015, 23:04:30 »
Klopt, ik zag dat ze haar laatste voorstelling van het seizoen op de 21e speelt dus donderdag! maar op de 3e dus ook nog ergens?

Ik zat eigenlijk te denken aan Koos van sbs6, nog een homo hunk van Sbs na Viktor vorig jaar. En Martine en Sanne zijn close, dus ik dacht die zien we vast ook nog wel. Koos is nu nog bij het songfestival om verslag te doen, en Sanne heeft donderdag haar laatste voorstelling voorlopig dus ik dacht dat ze vast de week erna wel zouden vertrekken.
even bron vergeten te vermelden bijdezen

http://www.lampegiet.nl/programma/#modal=/programma/783/o_a_Karin_Bruers_Sanne_Wallis_de_Vries/Kleintje_Cabaret_2_/

maar sanne zou inderdaad een keuke kandidaat zijn, ze zit trouwens ook in een tv programma geen idee of dat opgenomen is en hoe lang het nog draait larie heet het geloof ik

Offline witte raaf

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #296 Gepost op: 19-05-2015, 23:09:04 »
Art presenteert volgende week (woensdag 27 mei) een programma van de AVROTROS  met betrekking tot de theatervoorstelling 'ANNE', dus ze kunnen niet gister vetrokken zijn en de komende week ook nog niet....dat wordt toch langzaam begin juni...

weten we zeker dat art weer presenteerd?


bij wissel peter-jan naar art zaten we ook allemaal te denken dat ze niet weg waren om dat PJ een vandaag presenteerde in die periode.

Offline BlijBlijBlij

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Blijste Molloot!
Re: WIDM 2016
« Reactie #297 Gepost op: 20-05-2015, 14:30:03 »
weten we zeker dat art weer presenteerd?


bij wissel peter-jan naar art zaten we ook allemaal te denken dat ze niet weg waren om dat PJ een vandaag presenteerde in die periode.

Ja, dat weten we zeker.
http://www.televizier.nl/nieuws/amusement/reality/art-rooijakkers-presenteert-ook-in-2016-weer-wie.5502123.lynkx
Ik ben toch zo BLIJ vandaag... :D

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: WIDM 2016
« Reactie #298 Gepost op: 20-05-2015, 21:44:24 »
Art is nog in Nederland. Ik zag hem fietsen!  Ben er achter gekomen dat hij in de buurt woont, zag hem paar weken terug ook al samen door mijn buurt lopen met zijn vriendin. Nu weet ik dat Amsterdam niet héél groot is, maar te voet.. Anyway, ze zijn nog in nederland dus. De laatste tweet van Art van gisteren bevestigd dat ook. Kijk vanvaond mee naar het ASN Live in Eindhoven met oa Art Rooijakkers..

Dus ze ze vertrekken dit jaar iets later!


Btw, bij Expeditie Robinson zijn ze ook nog niet weg volgens mij. Dennis was 2 dagen terug nog in Nederland en Nicolette tweet ook gewoon door. Vorig jaar waren ze al vanaf 4 mei weg.. Daar ook wat later dus waarschijnlijk.

« Laatst bewerkt op: 20-05-2015, 21:46:45 door Rämon »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM 2016
« Reactie #299 Gepost op: 21-05-2015, 19:28:17 »
Je zou nog kunnen bedenken dat Art ''geregisseerd'' aan het twitteren is. Maar als ie zelf gesignaleerd wordt, dan zou je kunnen stellen dat ze inderdaad nog niet weg zijn.