Poll

Wat vind jij van de verhuizing van WIDM naar de zaterdagavond?

De zaterdagavond wordt mijn nieuwe WIDMavond!!
80 (51%)
De zaterdagavond is helemaal top!! Maar moltalk had wel op een andere avond gemogen.
9 (5.7%)
Doe mij maar donderdag = WIDMdag
66 (42%)
Ik houd niet van WIDM
2 (1.3%)

Totaal aantal stemmen: 157

Auteur Topic: WIDM 2016  (gelezen 796152 keer)

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: WIDM 2016
« Reactie #1220 Gepost op: 9-11-2015, 20:06:54 »
Het is ook niet zozeer dat ik erom vraag of wil vragen, maar ik merk gewoon ineens een gevoel van desinteresse. In september riep ik nog tegen een vriendin: oh ik heb zoveel zin in widm!
Dat gevoel is eigenlijk wel een beetje weg nu. En ik vroeg me af waar dat door kwam, en ik denk dat het dus aan een gebrek aan voorpret ligt ;)

Maar misschien ben ik de enige hoor. Dan ligt het gewoon aan mijzelf  ;D

Nee hoor, ik heb precies hetzelfde gevoel! Vind het wel jammer. Ik vind een beetje spanning leuk, maar de grens van mijn spanningsboog is ondertussen zo'n beetje bereikt.  :-X
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #1221 Gepost op: 9-11-2015, 20:25:20 »
Het is ook niet zozeer dat ik erom vraag of wil vragen, maar ik merk gewoon ineens een gevoel van desinteresse. In september riep ik nog tegen een vriendin: oh ik heb zoveel zin in widm!
Dat gevoel is eigenlijk wel een beetje weg nu. En ik vroeg me af waar dat door kwam, en ik denk dat het dus aan een gebrek aan voorpret ligt ;)

Maar misschien ben ik de enige hoor. Dan ligt het gewoon aan mijzelf  ;D
Nee hoor, ik heb precies hetzelfde gevoel! Vind het wel jammer. Ik vind een beetje spanning leuk, maar de grens van mijn spanningsboog is ondertussen zo'n beetje bereikt.  :-X
Volgend jaar het spanningsmachientje later aanzetten? ;) Het begint toch echt pas in januari (of tenminste, dat hopen we dan maar)

Wat betreft het uitzendtijdstip dacht ik: het zou ook nog kunnen dat WIDM naar de zaterdagavond gaat. Want dit jaar wilde de Avrotros toch een soort uitgebreide MFD met ontknoping doen? Daarvoor zou de uitzending al één keer naar een zaterdag moeten, om iedereen een kans te geven erbij te zijn. Misschien doen ze gewoon een heel seizoen zaterdagen.

Het kan me werkelijk waar aan mijn reet roesten op welke zender, op welke dag en hoe laat WIDM komt. Ik kijk toch wel. Snap niet waarom jullie je zo druk maken eerlijk gezegd ;D
amen
::rofl:: Ik dacht meteen precies hetzelfde Vieffan!  ::respect::
Tell me what your telescope says

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #1222 Gepost op: 9-11-2015, 21:09:36 »
Haha, ja het echte werk begint pas in januari, maar normaal gesproken worden we al in september/oktober voorzien van nieuwtjes. Toen ik vorig jaar hoorde dat Chris Zegers meedeed kon ik niet WACHTEN totdat het begon ;) en nu heb ik zoiets van: oke ja we zien wel.

Maar.... Nu kan ik er voor volgend jaar rekening mee houden dat ze het dus ook heel laat bekend kunnen maken ja, en dan zal het minder erg zijn ;D we zijn te verwend geraakt.

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #1223 Gepost op: 9-11-2015, 22:02:48 »
Ik ben niet degene die hier kei hard meezoekt en dergelijke en ben geen die hard fan maar ondertussen vind ik het toch ook iets te land duren ;)
#teamamaimiljaarde

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #1224 Gepost op: 9-11-2015, 22:19:26 »
Ik heb de spanningsboog maar laten varen. Snap dat we de laatste jaren verwend zijn geweest maar vind een vroege bekendmaking ook wel fijn.

Kan ik tenminste op mijn gemak eat voorbereiding doen aangezien het niet altijd mogelijk is voor mij om achter de pc te zitten.

En heb ook liever een 1 voor 1 bekendmaking dan een perspresentatie waarin ze allemaal tegelijk bekend gemaakt worden. 

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #1225 Gepost op: 10-11-2015, 09:27:18 »
Nouja goed... we zullen moeten afwachten! Ben wel benieuwd hoe het nu uiteindelijk gedaan wordt.

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: WIDM 2016
« Reactie #1226 Gepost op: 10-11-2015, 12:37:48 »
Tja... die spanningsboog is bij mij al gebroken zowat   ::tandpastasmiley::
Al zou ik er niet van staan te kijken dat we binnenkort ineens extra "spotjes" zien voor/na het nieuws op NPO 1 waarin de kandidaten zich bekend maken. Zoals Rik vorig jaar ook deed zeg maar.

Gek idee eigenlijk: seizoen 2016 moet nog worden uitgezonden maar men is nu al bezig met de kandidaten voor seizoen 2017?
Tip voor de makers: her en der lopen nog wat voetballers rond die in juni 2016 niets te doen hebben...

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM 2016
« Reactie #1227 Gepost op: 10-11-2015, 13:26:53 »

Tip voor de makers: her en der lopen nog wat voetballers rond die in juni 2016 niets te doen hebben...

 
zou ik niet doen. Die krijgen na afloop van aflevering 1 allemaal al een rood scherm.

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: WIDM 2016
« Reactie #1228 Gepost op: 10-11-2015, 14:27:58 »
zou ik niet doen. Die krijgen na afloop van aflevering 1 allemaal al een rood scherm.

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #1229 Gepost op: 10-11-2015, 14:59:31 »
Dan ga ik de spotjes waarschijnlijk missen want ik kijk zelden npo 1 (2 en 3 ook niet trouwens)

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: WIDM 2016
« Reactie #1230 Gepost op: 10-11-2015, 15:32:27 »
Maar daarmee heb je toch alle zenders wel gehad? ???



OHNEE! Je hebt nog de belg! ::ok::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #1231 Gepost op: 10-11-2015, 16:21:18 »
Je zou bijna denken dat we iets gemist zouden hebben idd. Had stiekem al op mol.nu (die site die ze in het seizoen van Jon als hint hebben gebruikt) gekeken ::vergroot::, maar dat is nu een Zweeds forum geworden helaas ::regenboog::

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: WIDM 2016
« Reactie #1232 Gepost op: 10-11-2015, 17:37:59 »
Je zou bijna denken dat we iets gemist zouden hebben idd. Had stiekem al op mol.nu (die site die ze in het seizoen van Jon als hint hebben gebruikt) gekeken ::vergroot::, maar dat is nu een Zweeds forum geworden helaas ::regenboog::

Oh je bedoelt Wie Is De MØl ?  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: WIDM 2016
« Reactie #1233 Gepost op: 10-11-2015, 17:43:28 »
Misschien is het wel zo dat ze eerst naar Zweden gaan voordat ze naar DR gaan  ;D
...if one only remembers to turn on the light.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #1234 Gepost op: 10-11-2015, 18:33:42 »
Maar daarmee heb je toch alle zenders wel gehad? ???



OHNEE! Je hebt nog de belg! ::ok::
En alle commerciële zenders :D 

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #1235 Gepost op: 10-11-2015, 19:19:41 »
Oh je bedoelt Wie Is De MØl ?  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

 ::rofl::

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: WIDM 2016
« Reactie #1236 Gepost op: 10-11-2015, 21:52:10 »
Jongelui, even voor de rekenaars onder ons:

Wanneer precies is Marjolein Keuning NIET te zien geweest in GTST??
Dat is vast op te zoeken... trek daar eens ongeveer 5 weken van af?

Volgens mij wordt namelijk een aflevering van GTST ongeveer 5 weken voor uitzending opgenomen...
Ofwel: als iemand kan vertellen in welke weken ze niet op de buis te zien was dan kunnen we ongeveer uitrekenen wanneer ze niet met GTST-opnames bezig was...

 ::oink::



Dit was ergens begin september, volgens mij 13 september tot 3 oktober ofzo was ze niet te zien.

Maar het wordt al eerder opgenomen, want er zit vakantie tussen. Juli/Augustus hebben hun vakantie (anders konden soapies ook niet mee doen aan bijv ER)
En het moet dus net daarvoor zijn geweest, ergens juni. Wat uitkomt met de opnameperiode. Dit is ook bevestigd op twitter door trouwe GTST kijkers.

en als je naar haar twitter gaat kijken, zie je niet veel tweets, een RT een vage foto van een teennagel die gelakt is (die veel eerder gemaakt kan zijn) en verder niks, gewoon stil.

Elke dag denk ik. als ik vanavond klaar ben met werken is er vast iets bekend gemaakt of een aankondiging van een bekendmaking in TV program.. Maar nee :(

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Re: WIDM 2016
« Reactie #1237 Gepost op: 10-11-2015, 22:42:48 »
Oh je bedoelt Wie Is De MØl ?  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Ooooh... misschien staat er wel een geheime boodschap ::rofl::

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: WIDM 2016
« Reactie #1238 Gepost op: 11-11-2015, 01:01:43 »
De opstelling van 2016...

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: WIDM 2016
« Reactie #1239 Gepost op: 11-11-2015, 01:27:17 »
DROOMLIJSTJE ::love::

op de 4e bovenste rij na. Ben ff z'n naam kwijt, hij is heel irritant