Poll

Wat vind jij van de verhuizing van WIDM naar de zaterdagavond?

De zaterdagavond wordt mijn nieuwe WIDMavond!!
80 (51%)
De zaterdagavond is helemaal top!! Maar moltalk had wel op een andere avond gemogen.
9 (5.7%)
Doe mij maar donderdag = WIDMdag
66 (42%)
Ik houd niet van WIDM
2 (1.3%)

Totaal aantal stemmen: 157

Auteur Topic: WIDM 2016  (gelezen 796149 keer)

Offline Aryogaton

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #1720 Gepost op: 13-11-2015, 11:19:36 »
Vraag me toch een beetje af wat de meerwaarde was van deze vorm van bekend maken. De kandidaten weten toch met wie ze het spel hebben gespeeld. Als het een filmpje van voor de opnames zou zijn geweest, dan had ik het nog begrepen.


Dit had ook niets extra's voor de kandidaten of wat dan ook maar puur een publiciteitsstunt. Twitter 'ontplofte' met dat we de nieuwe kandidaten hadden en toen was opeens nummer 11 er. Weer veel vragen en toen kwam er opeens een executie... Puur een publiciteitsstunt van ongeveer 2 uur.

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #1721 Gepost op: 13-11-2015, 11:33:37 »
Dit had ook niets extra's voor de kandidaten of wat dan ook maar puur een publiciteitsstunt. Twitter 'ontplofte' met dat we de nieuwe kandidaten hadden en toen was opeens nummer 11 er. Weer veel vragen en toen kwam er opeens een executie... Puur een publiciteitsstunt van ongeveer 2 uur.

Duh... dat staat nu ook in zo'n artikel van het AD wat ik net op internet zag. Het was hun bedoeling dat het "viral" zou gaan op Twitter. Daarbij wilde ze checken of mensen zo gek zouden zijn om naar de Dam te komen alleen voor widm.

Maar al met al vond ik het toch een geslaagde actie ::ok::

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #1722 Gepost op: 13-11-2015, 12:08:07 »
Ohja, niet bepaald onbelangrijk.

Ik heb gisteravond gepost een citaat van een tweet van Marjolein in 2014 op de vraag of ze aan WIDM zou meedoen.

'Lijkt me leuk, maar als het betaald wordt'

M O L ?????? Dat is de enige die betaald wordt. tenzij je de winnaar wordt maar dat kan je niet van te voren weten. Als ik zo naar vandaag kijk, schreeuwt ze sowieso al Mol. Alles aan haar is Mol. Molmolmolmolmol ::tandpastasmiley::
Wat ik me wel eens heb afgevraagd: soms zeggen BN'ers dat ze alleen mee zouden willen doen aan WIDM als ze de Mol mochten zijn. Zouden de makers hier ooit naar luisteren? Ik zou verwachten dat WIDM mensen alleen laat meedoen als ze ook kandidaat zouden willen zijn, maar je weet maar nooit. Maar ik verwacht dat Marjolein overstag is gegaan omdat ze het gewoon een leuk programma vindt.
De uitslag van de poll of het leuk was dat we de kandidaten nog niet wisten is de volgende..

Is het juist leuk of niet leuk dat we de kandidaten nog niet weten?
leuk   - 39 (41.5%)
niet leuk   - 33 (35.1%)
twijfelachtig/weet het niet/controversieel   - 22 (23.4%)

Totaal aantal stemmen: 94

Ik heb er gelijk een nieuwe poll van gemaakt.
Hoe vinden we de manier waarop de kandidaten bekend zijn gemaakt?
Om de poll te beantwoorden: ik vond zo plotseling verrast worden met elk kwartier een nieuwe kandidaat heel erg gaaf :D Maar deze bekendmaking was denk vooral leuk voor mensen die het 'live' meemaakten, op de Dam of via het web. In ieder geval spectaculairder dan simpelweg de media afgaan met om de zoveel dagen een primeur van een nieuwe kandidaat per keer.

Maar... is het niet tijd voor de poll der polls? :D
...óf niet!

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: WIDM 2016
« Reactie #1723 Gepost op: 13-11-2015, 12:26:10 »
De poll der polls??  ::tandpastasmiley::

Als je mij vraagt wie jij denkt dat de Mol zou kunnen zijn...
Geen idee. Er is nog totaal niks over te zeggen.
Als ik een naam moet noemen... dan zeg ik Tim.
Al zullen alle ogen op Ellie gericht zijn denk ik...

Als overigens de volgorde van bekend worden net zo belangrijk is als vorig jaar...
Dan is Remy de winnaar, is Annemieke verliezend finalist en is Marjolein De Mol...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM 2016
« Reactie #1724 Gepost op: 13-11-2015, 12:40:34 »
Marjolein kreeg toch als eerste het groene scherm, of heb ik iets gemist?

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: WIDM 2016
« Reactie #1725 Gepost op: 13-11-2015, 12:44:50 »
Marjolein kreeg toch als eerste het groene scherm, of heb ik iets gemist?

Ja dat klopt, maar waar ik op doelde is dat vorig jaar veel werd geroepen dat de "volgorde van kandidaten" belangrijker zou zijn dan ooit.
En achteraf gezien klopt dat. Want Rik werd als eerste kandidaat bekend in de media (winnaar), Marlijn als tweede (verliezend finalist) en Margriet als laatste... (De Mol)...
Als je dat vertaalt naar de bekendmaking gister dan kom ik op Remy, Annemieke en Marjolein...

 ::tandpastasmiley::

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: WIDM 2016
« Reactie #1726 Gepost op: 13-11-2015, 13:06:11 »
Parodietje van Powned, tweede van boven nu

https://www.facebook.com/OmroepPowNed/?fref=nf
Molloot sinds seizoen 4

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: WIDM 2016
« Reactie #1727 Gepost op: 13-11-2015, 13:06:16 »
2 januari aflevering 1 en 5 maart de ontknoping op De Dam, zegt elly in een filmpje....
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline deDaan

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #1728 Gepost op: 13-11-2015, 13:29:48 »
Voor de mensen die zich zorgen maken over de muzikale aanwijzing.. Annemieke maakt op zondag een programma op 3fm voor de avrotros dus daar zou zomaar eens de muzikale hint kunnen plaatsvinden :) (sowieso stopt de roodshow op het huidige tijdstip per januari)

Offline Nexum

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #1729 Gepost op: 13-11-2015, 13:46:50 »
Ben nieuw op het forum, ben een hele grote WIDM fan en kijk ontzettend uit naar het nieuwe seizoen!  ::tandpastasmiley::

Ik verdenk op dit moment Rop Verheijen, omdat hij me qua karakter een goede Mol lijkt, ook ben ik er eigenlijk zeker van dat de Mol dit jaar een man is  ::jaja::

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #1730 Gepost op: 13-11-2015, 14:20:00 »
Complimenten trouwens voor de kandidatensamenstelling! ::bravo:: Erg gevarieerd zooitje bij mekaar, met slechts twee acteurs :o
Een modekenner, een harpist, een politiewoordvoerder en een hockeyer ::ok::
Iemand als Cécile had ik niet zo snel in Wie is de Mol verwacht, maar dat maakt het juist leuk: het feit dat ze erbij zit, betekent al dat ze een leuke kandidaat is :D
...óf niet!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #1731 Gepost op: 13-11-2015, 14:28:26 »
Ben nieuw op het forum, ben een hele grote WIDM fan en kijk ontzettend uit naar het nieuwe seizoen!  ::tandpastasmiley::

Ik verdenk op dit moment Rop Verheijen, omdat hij me qua karakter een goede Mol lijkt, ook ben ik er eigenlijk zeker van dat de Mol dit jaar een man is  ::jaja::

gezellig Nexum.. de jacht moet nog beginnen, maar de spanning is er weer helemaal! Jij denkt dat de Mol dit jaar een man is.. Wel je hebt 50% kans :D
er was eens......

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #1732 Gepost op: 13-11-2015, 14:34:19 »
Zal ik dan maar de van wal steken met een leuke hint?

Taeke draagt op de groepsfoto een pet met de tekst: 'Doe Maar Lekker'
Van de eerste letters van de woorden, Doe.M.L. (of Do.M.Le.), kun je DeMoL maken ::vergroot::
Als er nog iets acher Doe maar lekker blijkt te staan kun je er misschien zelfs een anagram van maken.
« Laatst bewerkt op: 13-11-2015, 14:35:54 door Pac-Mol »
...óf niet!

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #1733 Gepost op: 13-11-2015, 14:52:47 »
Super leuk die bekendmaking, ken zelf ook 6 kandidaten! En Taeke, Remy, Cecile en Ellie lijken me leuke kandidaten om te leren kennen! Ik ga gelijk al wat hints zoeken!!


PS: Complimenten Ramon, voor het weer vinden van een kandidaat!
Frankje Lapi

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: WIDM 2016
« Reactie #1734 Gepost op: 13-11-2015, 14:53:00 »
Zal ik dan maar de van wal steken met een leuke hint?

Taeke draagt op de groepsfoto een pet met de tekst: 'Doe Maar Lekker'
Van de eerste letters van de woorden, Doe.M.L. (of Do.M.Le.), kun je DeMoL maken ::vergroot::
Als er nog iets acher Doe maar lekker blijkt te staan kun je er misschien zelfs een anagram van maken.

Dit is denk ik loos alarm. De pet behoort tot de merchandise van bar-club Disco Dolly in Amsterdam...

Maar: we zijn begonnen!!!  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #1735 Gepost op: 13-11-2015, 14:56:53 »
Zal ik dan maar de van wal steken met een leuke hint?

Taeke draagt op de groepsfoto een pet met de tekst: 'Doe Maar Lekker'
Van de eerste letters van de woorden, Doe.M.L. (of Do.M.Le.), kun je DeMoL maken ::vergroot::
Als er nog iets acher Doe maar lekker blijkt te staan kun je er misschien zelfs een anagram van maken.

Hij is leuk!  ::ok::

Wat is die Taeke trouwens aangekomen, ik herkende hem eerst niet eens, terwijl ik hem destijds met hockey vaak op tv zag.

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #1736 Gepost op: 13-11-2015, 15:20:21 »
Toen ik begin zag van dat bekend maak filmpje, dacht ik nog ze gaan kijken of er iemand durft te gaan zitten. Waarschijnlijk was Toprak in de buurt.


Politie Agenten is best vaak in DWDD fragmenten te zien geweest en Cecile heeft wel is aan tafel gezeten daar en wordt misschien wel mijn schot voor de boeg. Weinig mannen maar die ik echt zou zien als mol behalve die Remy (Alleen op de wereld als mol..) en zou ook wel leuker zijn als dit keer een man is.

Zaterdag voor de 2e keer na Seizoen 4. Heeft wel als nadeel dat ik niet meer op Zaterdag kan kijken voor Kassa (soms kijk ook wel is pas na Kassa of later in de avond hoor..) of op Vrijdag laat, wat ik altijd deed met dit programma of Expeditie Robinson. Toen seizoen 4 op Zaterdag kon ik pas na 23.00 kijken en soms keek pas Zondag na 22.30. Maar de Kwis kijk ik ook Live.
 

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #1737 Gepost op: 13-11-2015, 15:52:00 »
doe maar lekker -> de mol keek raar
er was eens......

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: WIDM 2016
« Reactie #1738 Gepost op: 13-11-2015, 15:55:28 »
doe maar lekker -> de mol keek raar

Jemig... goed gevonden...
Tim misschien? De enige die "raar" keek bij die selfie van Klaas...  ::oink::

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #1739 Gepost op: 13-11-2015, 16:00:13 »
Dit is denk ik loos alarm. De pet behoort tot de merchandise van bar-club Disco Dolly in Amsterdam...
Als het inderdaad een bekende pet is, zou je eerder denken dat Taeke hem heeft opgezet als nep-hint. Hij is net iets te duidelijk, dus de kans is groot dat iemand hem opmerkt. Eerder een actie voor een mollende kandidaat dus. Maar andere kant: niets is wat het lijkt... ;)
...óf niet!