Auteur Topic: [WINNAAR] Tim Hofman  (gelezen 118430 keer)

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #40 Gepost op: 16-01-2016, 21:47:15 »
Grappig hoe die Dominicanen in lachen uitbarstten over dat ze geen geld hadden ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #41 Gepost op: 16-01-2016, 21:58:35 »
Scherp zeg de Kim! Zou zomaar een goede hint kunnen zijn. Ik vond Tim zeer verdacht in deze aflevering eigenlijk. Met dat treuzelen, het woord ondergronds noemen, groetjes, en die lach bij de test....
Meer L

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #42 Gepost op: 16-01-2016, 22:04:46 »
Net in moltalk: de uitspraak van Tim over het geld "I'm on it"

Leuke ja. Ik versta "maar on it". Waarmee Tim natuurlijk "I'm on it" bedoelt, maar toch net iets minder mooi als hint.

Offline Eva88ab

  • winnaar WIDM-pool 2020 Renaissance
  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #43 Gepost op: 16-01-2016, 22:10:00 »
Had bij het treuzelen tijdens opdracht 1 meer het idee dat hij Klaas aan het testen was (zoals Kim zei in moltalk).
Maar die 'I'm on it' zou wel een hele leuke hint zijn :)

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #44 Gepost op: 17-01-2016, 00:35:07 »
Leuke ja. Ik versta "maar on it". Waarmee Tim natuurlijk "I'm on it" bedoelt, maar toch net iets minder mooi als hint.

Yep; "On it"
Ook ok maar net iets minder....

Te weinig!  ::tandpastasmiley::
Omnia vincit amor

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #45 Gepost op: 17-01-2016, 18:49:24 »
Bij de uitleg voor het laserspel zegt Art; "Dit is een opdracht in het donker"
De enige, wiens gezicht in het donker (en achter de anderen) is, zijn Tim en Remy.
De enige die in het donker blijft is Tim.

Offline Ehvmolletje

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #46 Gepost op: 17-01-2016, 20:07:32 »
Ja precies, Lees anders ook nog even mijn 2 (nieuwere en geupdate) berichten over hem bij het topic: 'Wie schrijft die blijft' (dacht pagina 2) en bij 'Wie is de mol 2016 poll' op bladzijde 11 ong.). Daar staat het (voor anderen wellicht minder 'ingewikkelt' ;D)
Na flink zoeken gevonden  ;D moet het boek eens gaan checken denk ik. Lijkt vergezocht maar je weet maar nooit.

Offline Ray026

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #47 Gepost op: 18-01-2016, 23:24:03 »
Tijdens de laseropdracht horen we tijdens de verkenningstocht van Tim audio uit de leader.
We horen "Oh, my god, hij is voor jou, achter jou" Dat zijn Annemieke en Ellie.

Dit audiofragment hoort dus niet bij het beeld uit de leader waar we Annemieke in zien, maar bij Tim.
Alle andere geluidsfragmenten uit de leader corresponderen wel met het shot, alleen het shot van Annemieke dus niet.

In de leader hoor je ook nog Taeke "één, twee" roepen (twee-eenheid met Tim?)

En je hoort Tim Annemieke aanroepen bij de zoutmijn; "Hier, ik heb je hier nodig" (Annemieke winnaar?)

Als Remy op Tim zat en hem vervolgens in aflevering drie heeft afgestreept dan verklaart dat ook enigszins het laatste audiofragment wat bij Remy te horen is in de leader bij de kloosteropdracht; "Dat het zo verandert, achter je rug".
« Laatst bewerkt op: 18-01-2016, 23:44:17 door Ray026 »

Offline Ray026

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #48 Gepost op: 18-01-2016, 23:46:04 »
Volg je niet helemaal in 'als remy op tim zat' maar dit in combinatie met aantal teksten nu het dagboek van de mol die naar hem verwijzen (kakken, tijd voor frisse wind, een andere opsporingsmethode) in combinatie dat de voorgangers genoemd in dagboek mol inmiddels ook vertrokken zijn, dan gaat hij of Ellie er een van komende afleveringen uit? :-( (als hij in vorm van Pilgrim is gezien dan he) daar wees letterlijk een zin in zijn biecht naar 'ik heb mijn leven gegeven voor de groep' (bij die drones). Als hij die rol 'speelt' als mol zie ik eerlijk gezegd eerder Ellie vertrekken maar lastige...

Remy heeft iemand afgestreept van zijn verdachtenlijst de laatste aflevering.
Vandaar; Als Remy op Tim zat.....

Offline bmol

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #49 Gepost op: 21-01-2016, 00:48:56 »
Ja! Dat is hem 2-1 heid. Niet met taeke maar kwartje valt. Tim als tintin / Kuifje  denk ik ogen voor en ogen achter. (beter te begrijpen dan pilgrim. Ik duik steeds verder de Tim tunnel in! Want Ellie vind ik té opzichtig en makkelijk. Voor mij is hij de mol ook al zit er halverwege (eind) een andere (nep) mol. Hij blijft mijn mol! 😃 De held in het verhaal 🕵 Heb je foto gezien van misschien een code die ik gezien heb waar Tim uit te halen is uit decplaatsnamen die Art noemde in briefing? Wijst eigenlijk al naar ' 'verkenner' hè? Staat bij spoiler topic geloof ik.

Het programma heet: wie is de mol! Niet wie is de nepmol, of wie is de informant, figurant enz. Beperk je tot het vinden van 1 mol. Normaal gesproken al lastig genoeg;)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #50 Gepost op: 22-01-2016, 01:42:44 »
@ Geinstein ik kan me nog herinneren dat je het had over 9 mollen en 1 kandidaat. Is Remy dan volgens jou ook mol? Afgevallen dus maar stiekem in het complot?

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #51 Gepost op: 23-01-2016, 21:46:48 »
Verspreekt Tim zich nu? Daar ligt een woordenboek met 1000???
Meer L

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #52 Gepost op: 23-01-2016, 22:02:23 »
Misschien heeft ie er snel ingekeken

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #53 Gepost op: 23-01-2016, 22:24:49 »
Verspreekt Tim zich nu? Daar ligt een woordenboek met 1000???


Misschien blufte hij in de hoop dat de ander het woordenboek zou pakken.
Zou die ander het toch pakken, dan wist hij tamelijk zeker dat die een kandidaat is.
Zou wel een stunt zijn geweest als het toch gepakt was en er blijkt zelfs 2000 euro in te zitten.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #54 Gepost op: 23-01-2016, 22:27:13 »
Hij zei toch 'én 1000' als in, er staat een mandje met een woordenboek en een mandje met 1000. Of was er helemaal geen mandje met €1000,-?

Offline Lumos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #55 Gepost op: 23-01-2016, 22:28:17 »
Hij zei toch 'én 1000' als in, er staat een mandje met een woordenboek en een mandje met 1000. Of was er helemaal geen mandje met €1000,-?

Er was wel een mandje met 1000 (het paarse briefje met Ellie).

Offline Cobra

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #56 Gepost op: 23-01-2016, 22:28:47 »
Hij zei toch 'én 1000' als in, er staat een mandje met een woordenboek en een mandje met 1000. Of was er helemaal geen mandje met €1000,-?

Er was een mandje met 1000 die Marjolein liet liggen

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #57 Gepost op: 23-01-2016, 22:29:40 »
Of was er helemaal geen mandje met €1000,-?
Jawel. Marjolein kijkt nog in het mandje met 1000 en pakt daarna de 500 euro (om zich verdacht te maken omdat ze de 1000 euro laat liggen?).
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #58 Gepost op: 23-01-2016, 22:32:56 »
Dan zal hij het daar wel over gehad hebben :)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #59 Gepost op: 24-01-2016, 00:08:16 »
Ik heb Tim nu ook al twee keer horen zeggen: "Jesus wat is dit mooi"

Wat Is Dit Mooi. WIDM. ;D