Auteur Topic: [WINNAAR] Tim Hofman  (gelezen 118432 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #60 Gepost op: 24-01-2016, 00:08:44 »
jesus  je suis  ???
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #61 Gepost op: 24-01-2016, 00:10:24 »
Goed bezig jullie  ::ok::
Verdacht Tim nog niet maar het lijkt wel ergens op  ;D

Offline Lumos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #62 Gepost op: 24-01-2016, 00:17:29 »
Wat Is Dit Mooi. WIDM. ;D

Lijkt een Kim Pieters-hintje. Leuk!

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #63 Gepost op: 24-01-2016, 01:17:27 »
izquierdo

Wat betekent dit?  ::vergroot::

Offline Zuurkool

  • Forumlid
  • Dat vind ik nou wel heel apart..
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #64 Gepost op: 24-01-2016, 02:27:51 »
Sterker een rug ve boek is 1000 (gelijk aan biljet Ellie) maar 1000 staat ook voor Romeinse cijfer M staat ook voor (geheime inlichtingendienst zoals M 007 , MI(s)5. Hij staat sowieso op het geldbiljet , verwerkt als code in het serienummer, wat een constante is.  Feit! Los wie er als afbeelding op staat.  2345 geeft code M(I)O(S)5(0)H mist die 1 en die staat voor T ;-) genoeg mee te combineren ;-). TH is M005 (staat in schoenen van missing kandidate 5). Oudmollen nrs. Geven na invulling de code Tim. Té veel feiten ook elders overal genoemd. Zie mijn berekenen bij de div. Topics. Zoveel moeite en zelfs signature in tweets van hem om hem niet dé échte mol te laten zijn, kan haast niet. Ellie en hij both on Mission Ellie ene route en Tim andere route, Maar het kan juist dus ook om het middenstuk gaan... Dan moeten we naar het rode vak, de groep van 5 gaan ;-)

Bij biecht noemde hij ook weer getallen die naar hem in code verwijzen , moet nog even uitpluizen  ::rofl::

Tenzij wij de 'false/wissel' mol of de 'goede/te behouden one'. als mol 2016 moeten hebben en TH alleen het slot als 'held' maar niet als mol afsluit, kan het haast niet anders dan hij het is. In mijn puzzel staat ook 2e GROOTSTE mol.   ;D

Briefing is zijn schaduw en die van Art, vermoed ik.  ;-)  begin/eind <---- spel 1 verhaal 1 spel ----> begin/eind

Iemand al de verhaallijn en tijdselapse inmiddels gezien? Werd nu al wel stuk duidelijker gemaakt hè? Of euh  :-X

Ik waardeer je harde werk en gedrevenheid om de mol te vinden, Geinstein, maar op de één of andere manier begrijp ik geen één van jouw posts. Het kan aan mij liggen hoor, maar ik snap er gewoon werkelijk niks van.  :-\\

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #65 Gepost op: 24-01-2016, 02:37:10 »
Tim heeft meerdere goede antwoorden geroepen bij de opdracht met het kistje op de bergwand. Waarom zou een mol dat doen?
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #66 Gepost op: 24-01-2016, 02:55:55 »
Ik waardeer je harde werk en gedrevenheid om de mol te vinden, Geinstein, maar op de één of andere manier begrijp ik geen één van jouw posts. Het kan aan mij liggen hoor, maar ik snap er gewoon werkelijk niks van.  :-\\

Ik heb helemaal hetzelfde. Vind het enigszins trollerig overkomen zelfs, vooral door de vele herhalingen en het lijkt ook wel alsof er elke keer weer een compleet nieuwe onbegrijpelijke theorie voorbij komt.

On topic: ik vind de hints van Moedermol sterk gevonden. Ik verdenk Tim niet echt, maar terugdenkend kan ik wel een paar Molacties bedenken. Wat betreft het 'izquierdo'-verhaal: In de kubusplattegronden zit misschien ook een hintje naar 'links'. Zie daarvoor het topic over opdracht 3 (van afl. 4, voor de late lezer).

« Laatst bewerkt op: 24-01-2016, 02:57:46 door tumtum »

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #67 Gepost op: 24-01-2016, 13:54:21 »
Tim stelt aan Taeke Rop voor om bij "kiezen of delen" voor de drie jokers te gaan omdat je dan "de pot ook een beetje spekt". Ziet ie echt niet dat het om min geld gaat op de lijst of is dit misschien een molactietje? (Ik denk het eerste.)
« Laatst bewerkt op: 24-01-2016, 14:20:59 door Heinz »

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #68 Gepost op: 24-01-2016, 13:57:32 »
Tim stelt aan Taeke voor om bij "kiezen of delen" voor de drie jokers te gaan omdat je dan "de pot ook een beetje spekt". Ziet ie echt niet dat het om min geld gaat op de lijst of is dit misschien een molactietje? (Ik denk het eerste.)

Er staat "+ min 500 euro". Hij interpreteerde het misschien als "+ minimaal 500 euro". ::rofl::

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #69 Gepost op: 24-01-2016, 14:44:05 »
Het scheelde (als we het aftelklokje moeten geloven) maar vijf seconden of Tim verdiende bij "kiezen of delen" 2000 euro voor de pot. Hij staat dan namelijk met het "waardevolle woordenboek" in zijn handen en ruilt het nog net voor de testinformatie. Te risicovol voor de Mol of juist een grappige soort van molactie?

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #70 Gepost op: 24-01-2016, 14:51:19 »

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #71 Gepost op: 24-01-2016, 17:20:03 »
Citaat
Te risicovol voor de Mol of juist een grappige soort van molactie?

Het zou een molactie kunnen zijn. Zeker, omdat hij niet als eerste ging en dus aannam dat kandidaten informatie over het boek en de inhoud hadden gedeeld en er dus 2000 voor het oprapen lag.

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #72 Gepost op: 24-01-2016, 18:20:59 »
Hij griste het woordenboek snel voor Cécile uit een bakje en toen Cécile voorbij was gooide hij het snel in een bakje waar Cécile al ingekeken had om zelf de inhoud mee te nemen.

Het zou inderdaad best kunnen dat Tim het boek pakt omdat hij Cécile ziet aankomen. Dan nog kan het een kandidatenactie of een molactie zijn. En als het een molactie is is niet alleen de kanttekening te maken dat het gezien de resterende tijd (secondewerk) een risicovolle is, maar ook dat het ondoenlijk is voor de Mol om te voorkomen dat een kandidaat dat woordenboek pakt. Op dit ene momentje na dan.

Edit: O wacht even. Ik bedenk me nu dat het vasthouden van het boek niet genoeg zou zijn om het te mogen hebben. Het lijkt erop dat ze binnen de tijd "buiten het speelveld" moeten staan. Al is dat niet helemaal duidelijk.
« Laatst bewerkt op: 24-01-2016, 18:25:01 door Heinz »

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #73 Gepost op: 24-01-2016, 18:37:30 »
Het zou inderdaad best kunnen dat Tim het boek pakt omdat hij Cécile ziet aankomen. Dan nog kan het een kandidatenactie of een molactie zijn. En als het een molactie is is niet alleen de kanttekening te maken dat het gezien de resterende tijd (secondewerk) een risicovolle is, maar ook dat het ondoenlijk is voor de Mol om te voorkomen dat een kandidaat dat woordenboek pakt. Op dit ene momentje na dan.

Edit: O wacht even. Ik bedenk me nu dat het vasthouden van het boek niet genoeg zou zijn om het te mogen hebben. Het lijkt erop dat ze binnen de tijd "buiten het speelveld" moeten staan. Al is dat niet helemaal duidelijk.

Ze moeten idd binnen de tijd buiten het speelveld staan om te mogen houden wat ze gepakt hebben.

Offline Hellevuur

  • Forumlid
  • Trust nobody!
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #74 Gepost op: 24-01-2016, 22:05:45 »
Deze foto van Tim vond ik op instagram en moest gelijk denken aan de hoofden in het klooster. Wordt hier misschien een mal van zijn hoofd gemaakt ::oink::



Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #75 Gepost op: 24-01-2016, 22:16:50 »
Ik had niet het idee dat dit nodig was om te maken wat ze lieten zien, maar dat kan ik mis hebben. En als het 19 weken geleden is, waar zitten we dan?

Offline Lolahavana

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #76 Gepost op: 24-01-2016, 22:19:15 »
Ik had niet het idee dat dit nodig was om te maken wat ze lieten zien, maar dat kan ik mis hebben. En als het 19 weken geleden is, waar zitten we dan?

September, maar het hoeft natuurlijk niet echt te zijn wat hij erbij schrijft.

Offline Hellevuur

  • Forumlid
  • Trust nobody!
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #77 Gepost op: 24-01-2016, 22:23:43 »
Inderdaad het kan zo maar zijn dat de foto veel eerder genomen is.

Het lijkt ook niet voor een progamma gebruikt te zijn. Kan toch niets vinden op google.

Link naar de post van Tim:
https://www.instagram.com/p/7fcwNDtzSR/
« Laatst bewerkt op: 24-01-2016, 22:27:04 door Hellevuur »

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #78 Gepost op: 24-01-2016, 23:33:09 »
Tim is voor mij definitief afgevallen als mol.. Verdacht m al niet maar nu kunnen we m wel afstrepen denk hoor.

Hij vertelt zeer weinig tegen Rop, maar wat hij nog wel vertelt is waar het geld ligt en dat was geen foutieve informatie. (Bij de cadeautjes pakken opdracht).

Bij de klimopdracht is hij de hersens van de groep en roept alleen maar goede antwoorden. Die lift opdracht snapte bijna niemand.. althans, er werden wat verwarrende antwoorden geroepen die niet goed waren , volgens mij vanuit Rop,  en wat doet Tim.. Die roept het goede antwoord.
Voor mij iig helder dat een mol dat niet zou doen.

hoop wel dat hij lang blijft. Vind m een geweldige kandidaat  ::bravo::

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #79 Gepost op: 24-01-2016, 23:35:33 »
hoop wel dat hij lang blijft. Vind m een geweldige kandidaat  ::bravo::

Het feit dat hij en Klaas elkaar noemen als verdachten sterkt mij erin dat hij winnaar of verliezer is.
klaar voor de strijd