Auteur Topic: Spoiler topic  (gelezen 143606 keer)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoiler topic
« Reactie #100 Gepost op: 20-01-2016, 11:53:52 »
Zeg, Geinstein, waar haal jij jouw wiet?

Misschien zou het wat leuker zijn als we de mensen die hier nieuw zijn niet meteen gaan lopen afzeiken..  ::joehoe::

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic
« Reactie #101 Gepost op: 20-01-2016, 12:04:28 »
had net mijn vorige berichtje nog aangepast en zie dat je nog reageerde. Dus laatste antwoord. Dat is voor mij natuurlijk ook de vraag (ik was niet bij productie). Zoals op vorige bladzijde schreef heb je 3 mogelijkheden. Ik kreeg in laatste aflevering het idee dat reversed gezien Ellie net aankwam (toneelact op slaapkamer met Marjolein over of ze het niet erg vond dat zij op haar kamer sliep en niet bij Cecile). Opvallend dit stukje, want voor kijkers was ze vanaf dag 1 'gewoon' bij Marjolein op de kamer. Er zijn bijvoorbeeld door Annemiek en Rop wel 3 kamerwissels gedaan, etc. Laatste beeld was dat Rop languit op bed nu ineens op de kamer van Cecile is (koffer van Cecile, althans die ze als laatste meehad in beeld) staat er wel. Dus lijkt er op dat ze langzamerhand eea vrij gaan geven (of naar het plot toe gaan werken), zodat anderen misschien ook gaan begrijpen waar ik het over heb  ::rofl::

Maar ik ga het allemaal niet nog verder uitleggen want niet het idee dat mensen hier daarop zitten te wachten en anders komen hier weer eerst 3 berichten niet relevant voor het topic maar over hoeveel weed ik gesnoven heb en gaan anderen denken dat ze zelf onderhand iets gesnoven hebben, omdat ze dat soort berichten over weed weer 3 dubbel zien en lezen...  ::rofl::

 ::zwaai::

Wel, ik snap al 3 weken niet waarover je het hebt, maar als binnen 6,5 week jouw Mol de Mol ook blijkt te zijn, dan verdien je een pluim van me.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #102 Gepost op: 20-01-2016, 12:13:23 »
Geinstein, wie verdenk je nu eigenlijk? Ik bedoel het niet verkeerd maar ik ben het kwijt

Offline Hellevuur

  • Forumlid
  • Trust nobody!
Re: Spoiler topic
« Reactie #103 Gepost op: 20-01-2016, 12:51:21 »
Laatste beeld was dat Rop languit op bed nu ineens op de kamer van Cecile is (koffer van Cecile, althans die ze als laatste meehad in beeld) staat er wel.

Kijk nog eens goed naar dat beeld...

De persoon op het bed is Cecile en niet Rop.

Eerste tekenen van vermoeidheid, Geinstein??
Soms wil je dingen zien die er niet zijn.

Als je hard genoeg zoekt vind je overal wel een betekenis achter.
« Laatst bewerkt op: 20-01-2016, 12:55:51 door Hellevuur »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #104 Gepost op: 20-01-2016, 12:59:50 »
blijf ik ook doorpuzzelen
Ja dat is ook fantastisch maar dit is allemaal toch niet spoilery? Dit is een theorie voor het algemene forum. Kan je beter daar plaatsen lijkt me. Want zodra een Mod het ziet, wordt vast keihard ingegrepen. Vooral die Lukie staat erom bekend keihard in te grijpen als iets in een verkeerd topic staat :o ::) :P
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic
« Reactie #105 Gepost op: 20-01-2016, 13:23:48 »
Dan heeft ze aardige dikke poten, maar zou kunnen hoor

Gelukkig reageer je met een schuilnaam of Cécile zou je weten te vinden, hoor.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #106 Gepost op: 20-01-2016, 13:44:25 »
Dat lijkt gewoon prima een maat 39/40, wat heel veel Nederlandse vrouwen hebben ;) ik voel me bijna beledigd.

Offline Hellevuur

  • Forumlid
  • Trust nobody!
Re: Spoiler topic
« Reactie #107 Gepost op: 20-01-2016, 13:49:48 »

Het viel mij vooral op door de combinatie met dat rode schilderij waar dat kleine zwart/wit fotootje is gestopt (helaas kan ik niet scherp inzoomen, denk dat daar wel info uit te halen zou zijn, evenals de schilderijen zelf op de div. kamers). DAT schilderij, of in ieder geval DAT kleine ingestoken zwart/wit fotootje (inksonder in de lijst) hing eerder op de kamer van Annemiek en Rop! Hierop worden kleine stukjes of afgescheurd of bijgeplakt...

Maar dat zie jij waarschijnlijk weer niet... zie jij nou maar wat jij wil zien dan, dag hoor!

Ik wou je niet aanvallen hoor :)

Wat ik wil zeggen is dat de crew nooit zo een diepe verhaallijn zou verzinnen.

Hier nog een foto van de hotelkamer. Die portretten hingen daar dus al. Als je op de site van het hotel gaat kijken zal je zien dat alles er al stond.

Link naar de site: http://m.billinihotel.com/accommodation-en.html

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic
« Reactie #108 Gepost op: 20-01-2016, 14:31:01 »

Ahhh niet zijn hoor, ik heb ook maat 39 hoor dus, normale maat. Maar meestal kleine vrouwtjes, kleine schoenmaat ;-) En in combi met het feit dat Klaas schoenmaten opschrijft in zijn dagboek (waaronder die van Cecile) was bij mij 1+1= euh nou ja... 'trust nobody'  ::rofl::


Aangezien ik weet dat je voor het eerst WIDM kijkt, vind ik het wel de moeite even te vermelden dat er een heleboel vragen zijn die niet in beeld komen tijdens de test. Die vragen gaan over zaken zoals 'Met wie slaapt de Mol op een kamer?', 'Wat is het kamernummer van de Mol?', 'Waar zat de Mol aan tafel bij het middagmaal?',... en zo kan er dus ook een vraag komen over kledij, schoenmaat, lengte,...

Het is dus niet absurd dat (onder andere) Klaas de schoenmaten opschrijft van iedereen. Dat deden andere kandidaten trouwens ook als je hun molboekjes uit aflevering 1 goed bekijkt.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoiler topic
« Reactie #109 Gepost op: 20-01-2016, 14:41:46 »
Dat lijkt gewoon prima een maat 39/40, wat heel veel Nederlandse vrouwen hebben ;) ik voel me bijna beledigd.

Idd ... enne grappig, altijd gedacht dat je een man was (geen idee waarom)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic
« Reactie #110 Gepost op: 20-01-2016, 14:49:18 »
Ow top hulpmol daar kan ik wat mee, thanks. Daarom is dit forum toch ook om elkaar juist daarin te helpen 😃 Maar het blijft wel raar dat (zover van diegenen in beeld geweest zijn dan) allemaal 'liegen' over de volgorde in de bus naar die topito? Of ze moeten heel erg tralalaaa tipsie hik brp geweest zijn 🙃

Er zijn in die aflevering meerdere busritten geweest mogelijk waarvan wij maar 1 gezien hebben. Ze moeten van opdracht 1 teruggebracht worden naar het hotel en ze moeten van en naar opdracht 2 gebracht worden. Je kan er vanuit gaan dat wat in die molboekjes te zien is, betrouwbare info is op dat van 1 iemand na natuurlijk. Als we het molboekje van de Mol hebben gezien, kan daar foute info in staan.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoiler topic
« Reactie #111 Gepost op: 20-01-2016, 15:20:11 »
Omdat ik zo dom overkom?  ::rofl:: (mannen die dit lezen... grapjuh! haha)


 ::rofl:: Nee ik citeerde hoelahoep  ;)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic
« Reactie #112 Gepost op: 20-01-2016, 15:23:46 »
Oke, en dat geldt ook voor de persoonlijke 'biechten' in het programma?

Biechten zijn bij alle 10 de kandidaten betrouwbaar. Iedereen wordt op het eind van de dag apart genomen en dan wordt samen met de redacteur de dag overlopen. Dus de kandidaat is dan 10 minuten of een kwartier aan het vertellen over de dag. De Mol die moet uiteraard ook vertellen over de acties die hij/zij heeft uitgehaald, maar dat wordt er dan uiteraard zorgvuldig uitgeknipt voor de kijker thuis en dat laten ze dan zien aflevering 10.

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic
« Reactie #113 Gepost op: 20-01-2016, 15:31:12 »
Ow ok gelukkig, zo kwam het even over, intonatie mist soms met alleen tekst hè?

Nooit, altijd en kan niet, bestaat voor mij niet hoor, dus dat vind ik niet echt een argument (no offence) kan juist dan eens wel zo zijn he.

Mbt tot die foto's/schilderijen (super fe linkje, thx) Ik bedoel vooral dat kleine zwart/wit fotootje dat in de lijst van die rode grote is gestoken. Die zat eerst in een rode lijst ve rood schilderij op Rop en Amieks kamer.

En wb Rop vs Cecile, ja ik zal wel teveel weed gesnoven hebben ;-) en ik twijfel nu, maar ben nog niet helemaal overtuigd hoor... die jurk is een stuk langer geworden zo te zien dan? (bij cecil is jurk net over de knie en hier lijkt het wel tot half scheenbeen. En ceciles vingers zijn ook slanker. Maar misschien alles opgezet door warmte (en de jurk uitgelubberd haha). Ik kreeg meer het gevoel van euhhh... Cecile nexit?  ::rofl::

Ahhh niet zijn hoor, ik heb ook maat 39 hoor dus, normale maat. Maar meestal kleine vrouwtjes, kleine schoenmaat ;-) En in combi met het feit dat Klaas schoenmaten opschrijft in zijn dagboek (waaronder die van Cecile) en Marjolein op een groepsfoto geen schoenen aan had, was bij mij 1+1= euh nou ja... 'trust nobody'  ::rofl::

1) Ik zou als ik van jou was geen weed snuiven ;)
2) Het is gewoon te moeilijk wat jij ziet. Art moet dit alles in aflevering 10 kunnen uitleggen alsof het iets is wat je kan vinden ook als je geen moloot bent. Bv zoals de boedha vorig jaar met Margriet.
Ik denk dat de gewone kijker en zelfs meer als de helft van de moloten jou hints niet snappen.
Het zijn volgens mij geen realistische hints.
Voor de duidelijk dit is niet als een aanval bedoeld, gewoon als mijn mening ;)
#teamamaimiljaarde

Offline Hellevuur

  • Forumlid
  • Trust nobody!
Re: Spoiler topic
« Reactie #114 Gepost op: 20-01-2016, 15:42:23 »
Deze 2 foto's hangen op de kamer van Marjolein. Die rechter lijkt wel iemand in zo'n blauw met wit gespikkeld bloes die afwisselend zowel Remy, Rop, Marjolein, Annemiek en Art aan hebben. Die linker lijkt in de hotelkamer genomen tet zijn (die ramen achter) en dat postuur lijkt wel Tim. Zou dat zijn laatste minuutje zijn 'voordat hij/zij weer toeslaat' (dat verslag van Ellie bij filmpje briefing).

Ik moet je helaas weer teleur stellen.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #115 Gepost op: 20-01-2016, 15:47:48 »
on topic blijven zou heel plezierig zijn.. Dit topic is bedoeld voor spoilers.. niet voor theorieën.

Als jullie gezellig willen chatten kan dat in de realitynet chatroom. Die kun je HIER vinden. Even naar beneden scrollen, Chat klikken en 1 van de links klikken.
er was eens......

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #116 Gepost op: 20-01-2016, 17:58:42 »
on topic blijven zou heel plezierig zijn
Ja Stormpie kan ook, ik dacht Lukie ;).

Maarre... een echte spoiler is dus dat Taeke nu echt vertrekt. Daar zijn Moedermol en ik achter gekomen. Iedereen al geschrokken ??? ::) :P :P :P
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Spoiler topic
« Reactie #117 Gepost op: 20-01-2016, 18:00:19 »
die was op zijn betaalde werk :P

vertel over Taeke ::oink::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #118 Gepost op: 20-01-2016, 18:05:01 »
vertel over Taeke ::oink::
Ja, nou, Taeke dus... die moet vertrekken in dezelfde aflevering als Davey... hoe vind je die ::rofl:: ::jaja:: ;D :P

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Spoiler topic
« Reactie #119 Gepost op: 20-01-2016, 18:53:37 »
Lo je maakt er een zooitje van.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.