Auteur Topic: Spoiler topic  (gelezen 143461 keer)

Offline MolDaan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic
« Reactie #60 Gepost op: 11-01-2016, 10:04:35 »
Volgens mij is de afbeelding inmiddels van het internet gehaald

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic
« Reactie #61 Gepost op: 11-01-2016, 10:17:45 »
Het is er inderdaad afgehaald, nou dat vind ik juist wel verdacht ;D

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: Spoiler topic
« Reactie #62 Gepost op: 11-01-2016, 10:22:19 »
Het is er inderdaad afgehaald, nou dat vind ik juist wel verdacht ;D
Mmmmm dat maakt het nog verdachter vind ik......Als dat nu niet was gebeurd, had je nog iets kunnen bedenken.
Nu denk ik alleen maar: oeps, foutje, snel herstellen.....Balen!!!!  :-\\
Meer L

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #63 Gepost op: 11-01-2016, 10:25:39 »
Maar ze waren allemaal in grijs te vinden, dus zoveel hebben we er niet aan

Offline vlees

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #64 Gepost op: 11-01-2016, 10:54:14 »
Maar ze waren allemaal in grijs te vinden, dus zoveel hebben we er niet aan

Inderdaad, zoals ik het zie is er helemaal niets gebeurd, behalve dat Google ineens mss wat meer zoekopdrachten op die term binnen zag komen en dacht: laat ik wat betere foto's geven (en niet die thumbnails). Alle kleuren en zwart-wit foto's zijn vooralsnog beschikbaar op de site.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic
« Reactie #65 Gepost op: 11-01-2016, 11:00:07 »
Best wel jammer. Ik had even de hoop dat er toch nog kon gestreden worden met de Klaas-hint.

Offline Adl333

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #66 Gepost op: 11-01-2016, 11:11:13 »
Inderdaad, zoals ik het zie is er helemaal niets gebeurd, behalve dat Google ineens mss wat meer zoekopdrachten op die term binnen zag komen en dacht: laat ik wat betere foto's geven (en niet die thumbnails). Alle kleuren en zwart-wit foto's zijn vooralsnog beschikbaar op de site.


Niet Google, maar de site van de avrotros heeft iets aangepast. De foto's van de kandidaten werden gevonden doordat op de pagina van aflevering 2 de tekst van het dagboek van de mol, echt tekst was (je kon het dus selecteren met je cursor). Wanneer je dat nu probeert, zie je dat deze 'tekst' is vervangen door een afbeelding met daarin de tekst. Wanneer je nu zoekt naar 'genootschap van oud mollen', kan google het niet meer vinden, omdat het een afbeelding is geworden waar deze tekst in staat.

Weet niet of het heel duidelijk is wat ik bedoel, maar ik heb mn best gedaan met mn beperkte IT kennis  ::hypocriet::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #67 Gepost op: 11-01-2016, 12:15:55 »
9) Klaas in een of andere groeve
Die kan nu dus net zo min als Taeke (kano) exit?!

En met Ellie als mogelijke finaliste nu, kunnen we ook de opnameperiode verkorten omdat Jaap haar gespot had op tv op de 23e juni. Dus periode beloopt dan 31 mei-22 juni maximaal.

En we leven nu ergens nog begin juni rond de 5e dus kan makkelijk. De conclusie van Jaap kan dan de prullenbak in. Wel geeft hij aan dat zij wel bruin geworden is (dus je mag juist concluderen dat zij er wel een tijdje in zit).

Taeke was als eerste genoemd om de 9e weer in Nederland te zijn, dus die zou dan aflevering 4 exit moeten.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Spoiler topic
« Reactie #68 Gepost op: 11-01-2016, 15:08:04 »
Sorry maar die zwart wit foto's kan echt van de baan hoor. Is al vaker gebeurd en van de andere zijn ook zwart wit foto's te vinden + van jenny.

Ik vind het eerder storend dat de bergklimopdracht waar je toch duidelijk aan het shirt kon zien dat Taeke het was in een PROMO notabene van de avrotros zat. De makers konden toch een ander stukje laten zien?

Aangezien En de kano opdracht En de rotsklim opdracht En de ruwine opdracht niet in volgende week zitten weet je dus sowieso al dat Taeke en Klaas doorgaan. Net zoals Ellie En Annemieke vorige week door moesten gaan omdat de drone opdracht nog niet was geweest.

Ik vind dit seizoen top tot nu toe maar please makers, stop geen opdrachtshots in de leader. Zoals ze het afgelopen 5 jaar hebben gedaan werkte PRIMA.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #69 Gepost op: 11-01-2016, 16:13:23 »
Die kan nu dus net zo min als Taeke (kano) exit?!

En met Ellie als mogelijke finaliste nu, kunnen we ook de opnameperiode verkorten omdat Jaap haar gespot had op tv op de 23e juni. Dus periode beloopt dan 31 mei-22 juni maximaal.

En we leven nu ergens nog begin juni rond de 5e dus kan makkelijk. De conclusie van Jaap kan dan de prullenbak in. Wel geeft hij aan dat zij wel bruin geworden is (dus je mag juist concluderen dat zij er wel een tijdje in zit).

Taeke was als eerste genoemd om de 9e weer in Nederland te zijn, dus die zou dan aflevering 4 exit moeten.

Volgens mij was Art op 1 juni nog in Nederland

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #70 Gepost op: 11-01-2016, 16:48:14 »
Volgens mij was Art op 1 juni nog in Nederland
Ja 3 weken kan dus heel makkelijk dan. Ze proppen zeker wel 3 opdrachten in een dag. Dus die hele lijst van Jaap van rond de 22-25e is gratuit (zoals Cécile zou zeggen). Toch claimt hij van die mensen dat die vroegtijdig af moeten vallen ???
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Perijn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Molloot sinds 19-11-99
Re: Spoiler topic
« Reactie #71 Gepost op: 11-01-2016, 20:25:58 »
Ja 3 weken kan dus heel makkelijk dan. Ze proppen zeker wel 3 opdrachten in een dag. Dus die hele lijst van Jaap van rond de 22-25e is gratuit (zoals Cécile zou zeggen). Toch claimt hij van die mensen dat die vroegtijdig af moeten vallen ???

Per aflevering worden twee dagen behandeld, zodoende duurt de opname periode minimaal 18 dagen, minder als drie weken dus
Nos Iungat Ambulare // WIDM-Pool :: 2015 | #297 :: 2016 | #105

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #72 Gepost op: 11-01-2016, 20:45:40 »
Als ik het me niet vergis zaten ze afgelopen aflevering al op dag 5, dus dat klopt niet helemaal

Offline MolDaan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic
« Reactie #73 Gepost op: 12-01-2016, 08:43:12 »
Per aflevering worden twee dagen behandeld, zodoende duurt de opname periode minimaal 18 dagen, minder als drie weken dus
Als ik het me niet vergis zaten ze afgelopen aflevering al op dag 5, dus dat klopt niet helemaal
Ze hebben natuurlijk ook 2/3 'rustdagen'

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #74 Gepost op: 12-01-2016, 15:29:58 »
Ja maar als je dat allemaal optelt, 18+3, dan zit je nog ruim voor die 22e! En Jaap laat die kandi's afvallen omdat ze gespot waren van de 23e tot 25e. Ja, daaahag. Zoals ik al zei weten we nu alleen dat Taeke en Klaas blijven.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #75 Gepost op: 12-01-2016, 16:03:43 »
Nouja als ze 2 juni weggaan komen ze 23 juni thuis. Als Ellie de 23e (of wat was het) op tv is geweest lijkt ze me onwaarschijnlijk als mol

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic
« Reactie #76 Gepost op: 12-01-2016, 16:30:01 »
Dus... Tim (stem "ah vet"), Taeke (persoon op de rots) en Klaas (leader actieshot niet in volgende opdracht), gaan er deze keer niet uit.

Blijven de volgende over:
-Annemieke Schollaardt
-Cécile Narinx
-Ellie Lust
-Marjolein Keuning
-Remy van Kesteren
-Rop Verheijen

Ik ben benieuwd...
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Merlijne

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #77 Gepost op: 12-01-2016, 16:31:15 »
Kunnen jullie nog wat met de mededeling (van Tim?) dat het volle maan was tijdens de opdracht in het klooster i.v.m. plaatsing van de draaidagen op een tijdlijn? Hoewel het de dag voor en na volle maan ook volle maan lijkt, natuurlijk..

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic
« Reactie #78 Gepost op: 12-01-2016, 16:37:42 »
Kunnen jullie nog wat met de mededeling (van Tim?) dat het volle maan was tijdens de opdracht in het klooster i.v.m. plaatsing van de draaidagen op een tijdlijn? Hoewel het de dag voor en na volle maan ook volle maan lijkt, natuurlijk..

2 juni was het officieel volle maan, maar zoals je al aangeeft kan er een hoop speling zitten op de dagen. 31 mei tot 5 juni was er meer dan 90% van de maan zichtbaar wat optisch de illusie kan geven dat het volle maan is.

Offline Qicksel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic
« Reactie #79 Gepost op: 12-01-2016, 17:23:39 »
Dus... Tim (stem "ah vet"), Taeke (persoon op de rots) en Klaas (leader actieshot niet in volgende opdracht),

Van Klaas en Taeke wist ik het al, maar hoe kan je Tim uitsluiten, hij zou toch "ah, vet" kunnen zeggen in de komende aflevering? Of snap ik het nou niet goed?