Auteur Topic: Spoiler topic  (gelezen 143254 keer)

Offline Moljood

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic
« Reactie #20 Gepost op: 2-01-2016, 18:03:36 »
Ik herinnerde iemand op dit forum zeggen dat Cecile niet de mol zou kunnen zijn omdat ze 17 juni aanwezig zou zijn geweest op het circuit van Zandvoort, met haar zoon. Ik weet niet of diegene haar persoonlijk gezien heeft... maar aan haar instagram post is niet te herleiden dat Cecile zelf er daadwerkelijk bij is geweest.

Oordeel zelf:

https://www.instagram.com/p/4CogTlxXgN/?taken-by=cecilenarinx

In de reacties staat: “Gespot 💟” dus dat zou betekenen dat Cecile inderdaad niet de mol is!

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Spoiler topic
« Reactie #21 Gepost op: 2-01-2016, 23:51:14 »
In de reacties staat: “Gespot 💟” dus dat zou betekenen dat Cecile inderdaad niet de mol is!


Dat gaat over haar zoon. Iemand heeft haar gespot.

Offline jenn_

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #22 Gepost op: 3-01-2016, 01:42:47 »
In een interview vertelde Marjolein Keuning over fans die op  twitterpauzes letten om potentiële kandidaten te spotten.  Daarom had ze af en toe een tweet met foto geplaatst waar ze niet zelf op staat en waar niet uit op te maken was waar de foto genomen is. Als voorbeeld noemde ze een tweet over een pedicuresalon.  Deze tweet is van 3 juni.

Vrijwel alle kandidaten met een twitter account plaatsen tweets gedurende de opnameperiode.
Klaas en Tim heel veel. Tim twittert doorgaans zoveel dat het op zou vallen als hij niet twittert. Ik las ergens dat ze dat een " Tim Hofmannetje" noemen.

Het twitter gedrag van de kandidaten zegt dus op voorhand niets over het afvallen in WIDM. Het lijkt erop dat er bewust door getwitterd is.
Sophie van den Enk had ook veel tweets en werd uiteindelijk winnares.

Ik denk inderdaad ook dat we niet teveel op het twitter/social media gedrag af kunnen gaan. Foto's kunnen bijvoorbeeld van te voren al zijn genomen / teksten zijn geschreven. Een kandidaat geeft vervolgens deze informatie door aan zijn/haar vertrouwens persoon en die zorgt er gewoon voor dat de berichten niet stoppen/veranderen. Een paar seizoenen geleden was dit misschien nog heel anders, maar tegenwoordig is dit "trucje" (via social media activiteit achterhalen of iemand wel of niet de mol is ) toch wel goed bekend onder de trouwe molfans. Ik denk niet dat de makers van het programma / kandidaten  het ons zo makkelijk zouden maken?:)

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #23 Gepost op: 3-01-2016, 11:31:29 »
Toch vind ik het wel opvallend dat Marjolein dan op een gegeven moment weer op andere tijden twittert, dat zegt op zich wel veel.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Spoiler topic
« Reactie #24 Gepost op: 3-01-2016, 22:54:55 »
Ik heb de spoiler toch gelezen. Spijt.

Ik mag Jaap persoonlijk wel, maar ik ben vrij fel tegen hem geweest op o.a. twitter en facebook. Ook al zet ie alles netjes in spoilers, het is gewoon een beetje onzin om dit zo door te pluizen om evenuteel etentjes te winnen met widm pools. Verder vond ik ook van de vorige jaren dat het vaak gissen was.
Bijv dat hij bij Rik zei: Of hij ligt er vroeg uit, of hij haat de finale... Ja wat moet ik daarmee?

Wat me nu weer opvalt is dat 6 van de 10 mensen volgens hem vroegtijdig zullen afvallen. Wat is vroegtijdig. Na 6 afvallers zit je in aflevering 8/9 dus wat probeert hij te vertellen. Prima dat je er zoveel mogelijk media aandacht mee wil maar als het klopt dat Remy rond 24 juni een concert heeft gehad, Taeke toen ergens gezien geweest is, Ellie toen Opsporing heeft gepresenteerd, en Cecile Marjolein en Airen weer op twitter zijn geweest of sneller op tweets hebben gereageerd, wat wil het dan zeggen. Dat Klaas, Rop en Tim in de finale staan en dat de rest allemaal vroegtijdig is afgevallen. Taeke valt volgens hem ook af, dus ben benieuwd wanneer die rotsopdracht plaatsvindt. Ik vind het persoonlijk een beetje onnodig, en het feit dat er nooit 3 mannen in de finale hebben gestaan en volgens hem alle vrouwen er snel uit liggen vind ik sowieso nog een beetje ongeloofwaardig.

Offline vlees

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #25 Gepost op: 3-01-2016, 23:43:28 »
het feit dat er nooit 3 mannen in de finale hebben gestaan en volgens hem alle vrouwen er snel uit liggen vind ik sowieso nog een beetje ongeloofwaardig.

Ik mag hopen dat de afvaller correct is en de hele test niet nep is door de redactie. Want wanneer de test gewoon legitiem is, dan is het zeker mogelijk dat er 3 mannen of 3 vrouwen in de finale eindigen. Net zo als het mogelijk is voor een normale eerlijke dobbelsteen om 3 keer achterelkaar op 6 te vallen. Zeker na 16 seizoenen.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Spoiler topic
« Reactie #26 Gepost op: 4-01-2016, 00:41:01 »
Ik ben het 1000 procent eens met Moedermol en wat ik wil nog wil toevoegen:

Ik heb een avondje lopen speuren en in zijn blog zijn Jaap Cecile als vroege afvaller vanwege zoals hij het zegt: Ze begint midden in de opname periode weer meer en sneller te reageren op reacties van haar social media pagina's.
Ik heb dit nagetrokken en op zowel twitter als instagram plaatst ze af en toe een bericht maar op alle reacties die op die berichten komen reageert ze niet. Tot 17 juni. Dan is er 1 reactie, 3 minuten nadat iemand heeft gereageerd op haar geplaatste bericht. Is dit raar? Nee want als je van de crew de taak krijgt om te tweeten, mag je best daarna 3 minuten later nog reageren op iets. En we hebben het over 17 juni (heb het gecheckt)
Er vanuitgaande dat ze op 1 juni zijn vertrokken waren ze dan al 17 dagen op reis. Dan zit je al in aflevering 8. Als je dit een vroege afvaller noemt mag van mij je hele blog sowieso weg.
Het kan alsnog zijn dat ze voor de finale afvalt of zelfs heel vroeg maar dat heeft Jaap dan nooit kunnen weten aan de hand van haar twittergedrag en/of reactiegedrag.

Zeflde geldt voor Marjolein Keuning. Het tijdsverschil valt reuze mee, zeker als je bedenkt dat er bij Wie is de mol zelfs nog 'snachts opdrachten plaats kunnen vinden. Heel vroeg smorgens of juist heel laat savonds. Ook dit zegt voor mij niet veel.

En wat moedermol zegt: hij heeft er zo vaak naast gezeten..

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoiler topic
« Reactie #27 Gepost op: 4-01-2016, 09:48:20 »
Ik sluit me helemaal aan bij de posts van Moedermol en Rämon. Ik stoor me al enkele jaren aan de arrogantie waarmee Van Zessen in de media doet alsof hij alles al helemaal heeft voorspeld, terwijl hij er ook vaak naast zit of zoveel slagen om de arm houdt, dat ie achteraf nog z'n gelijk kan halen.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic
« Reactie #28 Gepost op: 4-01-2016, 16:40:08 »
Bij gebrek aan een beter plaats zet ik het hier:

In de leader zie je allemaal beelden van opdrachten voorbijkomen. (tim die loopt, Taeke die touwtrekt).
Elke kandidaat heeft zo'n beeld uit een opdracht vlak voor een apart shot met die persoon.

1)Tim die loopt en roept: 'ik heb je hier nodig'. Je ziet een kar met zeezout erop
2) Airen die dans met een man
3) Remy in het ruine
4) Marjolein die een zoutkar voortduwt
5) Rop in de tram
6) Cecile in de ruïne
7) Taeke aan het touw
8) Ellie in een schietopdracht
9) Klaas in een of andere groeve
10) Annemieke in de schietopdracht.

Van 7/10 kunnen we zeggen dat deze opdrachten in de eerste 2 afleveringen te zien zijn.(als ze met 10 kandidaten zijn)
Van Klaas, Ellie en Annemieke weten we zeker dat deze niet te zien zijn in de eerste 2 afleveringen

Mogelijke finalisten?
klaar voor de strijd

Offline vlees

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #29 Gepost op: 4-01-2016, 16:48:06 »
Ellie en Annemieke

De drone opdracht is inderdaad pas in aflevering 3.

Offline MolDaan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic
« Reactie #30 Gepost op: 4-01-2016, 16:49:48 »
Tja... In ieder geval zullen die 3 aflevering 3 halen, weet ik alvast waar ik mijn poule op kan inzetten  ;)

Offline Hellevuur

  • Forumlid
  • Trust nobody!
Re: Spoiler topic
« Reactie #31 Gepost op: 4-01-2016, 17:00:16 »
Bij gebrek aan een beter plaats zet ik het hier:

In de leader zie je allemaal beelden van opdrachten voorbijkomen. (tim die loopt, Taeke die touwtrekt).
Elke kandidaat heeft zo'n beeld uit een opdracht vlak voor een apart shot met die persoon.

1)Tim die loopt en roept: 'ik heb je hier nodig'. Je ziet een kar met zeezout erop
2) Airen die dans met een man
3) Remy in het ruine
4) Marjolein die een zoutkar voortduwt
5) Rop in de tram
6) Cecile in de ruïne
7) Taeke aan het touw
8) Ellie in een schietopdracht
9) Klaas in een of andere groeve
10) Annemieke in de schietopdracht.

Van 7/10 kunnen we zeggen dat deze opdrachten in de eerste 2 afleveringen te zien zijn.(als ze met 10 kandidaten zijn)
Van Klaas, Ellie en Annemieke weten we zeker dat deze niet te zien zijn in de eerste 2 afleveringen

Mogelijke finalisten?

Ook van Taeke weten we dat hij er langer in zit. Hij is degene die overkop gaat in de kano.


Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic
« Reactie #32 Gepost op: 4-01-2016, 17:04:39 »
Plus, Taeke is de bergbeklimmer uit het overzicht van AVROTROS dit tv-seizoen.

Wat jammer eigenlijk, dat dit jaar in de leader en reclame alleen al zoveel spoilers zitten...
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #33 Gepost op: 4-01-2016, 17:05:18 »
Als dat Taeke is dan is het ook Taeke die de rots beklimt ;)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Hellevuur

  • Forumlid
  • Trust nobody!
Re: Spoiler topic
« Reactie #34 Gepost op: 4-01-2016, 17:17:33 »
Als dat Taeke is dan is het ook Taeke die de rots beklimt ;)

Is de enige mannelijke deelnemer die een zwarte horloge draagt aan zijn linker pols. En de groene veters die ook te zien zijn op één van de groepsfoto's.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic
« Reactie #35 Gepost op: 4-01-2016, 17:32:08 »
Ook van Taeke weten we dat hij er langer in zit. Hij is degene die overkop gaat in de kano.

Dat is waar. Maar dat beeld van Taeke zit niet voor een soloshot van Taeke zoals bij Ellie, Annemieke en Klaas
klaar voor de strijd

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Spoiler topic
« Reactie #36 Gepost op: 4-01-2016, 21:49:24 »
Dus conclusie>. ( Ik heb het molboekje niet dus geen idee wat er in aflevering 3 gaat gebeuren maar als ik jullie hoor vindt er dan een drone opdracht plaats) Taeke (kano + bergwand), Klaas, Annemieke & Ellie (drone) vallen sowieso niet af in aflevering 2.

Blijft over
Rop
Airen
Marjolein
Cecile
Tim
Remy

Nu staan Rop, Marjolein & Cecile vrij hoog in mijn lijstje. Ik ga voor afvaller Remy. (aangezien hij als enigste zegt nu al in een soort tunnel te zitten op Tim)

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic
« Reactie #37 Gepost op: 4-01-2016, 22:29:32 »
Dus conclusie>. ( Ik heb het molboekje niet dus geen idee wat er in aflevering 3 gaat gebeuren maar als ik jullie hoor vindt er dan een drone opdracht plaats) Taeke (kano + bergwand), Klaas, Annemieke & Ellie (drone) vallen sowieso niet af in aflevering 2.

Blijft over
Rop
Airen
Marjolein8
Cecile
Tim
Remy

Nu staan Rop, Marjolein & Cecile vrij hoog in mijn lijstje. Ik ga voor afvaller Remy. (aangezien hij als enigste zegt nu al in een soort tunnel te zitten op Tim)

Tja, misschien zit hij sowieso in de MOL-tunnel  :)
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #38 Gepost op: 4-01-2016, 23:28:46 »

 Ik ga voor afvaller Remy. (aangezien hij als enigste zegt nu al in een soort tunnel te zitten op Tim)

Het geeft natuurlijk veel leukere televisie als Tim dan afvalt. Remy door het oog van de naald, tunnel op verkeerde mol    en help wat moet ik nu en wij geen cent wijzer, Remy zat fout, Tim = niet de mol. Echter als Remy in zijn tunnel afvalt kunnen we Tim afschrijven, dat is wel wat vroeg al.

Online Molzkovicz

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #39 Gepost op: 5-01-2016, 00:10:40 »
Het geeft natuurlijk veel leukere televisie als Tim dan afvalt. Remy door het oog van de naald, tunnel op verkeerde mol    en help wat moet ik nu en wij geen cent wijzer, Remy zat fout, Tim = niet de mol. Echter als Remy in zijn tunnel afvalt kunnen we Tim afschrijven, dat is wel wat vroeg al.

In dat scenario zou Tim in elk geval niet de 'stemgenoot' zijn van Peter Paul Muller ('O, vet!'). Is het dan Taeke zelf misschien?