Auteur Topic: Spoiler topic  (gelezen 143698 keer)

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: Spoiler topic
« Reactie #260 Gepost op: 6-02-2016, 19:56:20 »
Bij mij staat de tweet van de mol er nog gewoon??

nu ben ik niet heel thuis in twitter maar zie niet dat die is weggehaald
Als je heel goed speurt, kom je idd nog wel iets tegen, maar de originele tweet van iemand is verwijderd. Deze is inmiddels natuurlijk ook alweer een paar x geretweet met tekst en uitleg...
Meer L

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Spoiler topic
« Reactie #261 Gepost op: 6-02-2016, 19:56:56 »
Voor een programma dat om geheimhouding draait is het natuurlijk niet echt een handige actie. En dit is niet de eerste keer dat het gebeurt. Als webredacteur mag je hier volgens mij zeker op aangesproken worden.

Precies, en we geven ook altijd credits aan alle Top dingen dus.

@jolmolletje

Ik ben echt lang niet de enigste die dit vond? Het is blunder van de webredactie. Ik zei alleen dat het nogal raar is als je in perspectief stelt dat ze wurgcontracten tekenen waar mega hoge boetes in staan, het hele jaar hun mond moeten houden tegen iedereen en dat mysterie en niks loslaten juist bij het programma hoort het wel heel gek is dat anno 2016 dit soort fouten nog gebeuren.
Natuurlijk mag je als mens fouten maken en ze leveren topwerk met alles,ook op social media gebied maar we mogen toch een mening hebben dat het heel slecht is dit keer. Van fouten kun je leren maar zoals meerdere al gezegd hebben.. het is niet de eerste keer dat dit gebeurd.
En over de Klaas hint zijn ook heel veel mensen boos, ga je daar dan ook commenten met dat molloten te ver gaan zoeken met allemaal code's etc? Molloten zijn molloten en zullen zo ver zoeken als nodig is

Anyway, klaar met deze discussie nu. Ieder mag zijn mening hebben :)
En ik ga vanavond met even veel plezier kijken, alleen was Cecile mijn favo kandidaat en vindt ik het persoonlijk gewoon mega jammer.
Ook omdat ze dan 4 mannen 1 vrouw zijn.
Wat beterft het spoilertopic, ik zal er denk ik maar minder komen maar tot nu zag ik eigenlijk niks schokkends maar ik had dit gewoon niet verwacht dus vandaar de shock.

Heel veel kijkplezier vanavond!!! ::love::

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: Spoiler topic
« Reactie #262 Gepost op: 6-02-2016, 19:57:24 »
Cécile-gate lijkt me iets geloofwaardiger dan iemand die zit te typen dat Klaas er uit gaat.
Ja helemaal eens....Vind het alleen uniek dat ze iemand zover krijgen om een tweet te laten deleten...Heeft ook weinig zin want er tweeten nu al mensen met een link naar dit forum

En ik weet op twitter precies wie er op dit forum zit of niet.... ::rofl:: ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 6-02-2016, 20:08:33 door Juuls247 »
Meer L

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Spoiler topic
« Reactie #263 Gepost op: 6-02-2016, 20:08:16 »
Aller-allerlaatste spijt-dat-ik-in-het-spoilertopic-heb-gekeken-nu-weet-ik-een-spoilerpost: het moeilijke aan spoilers is altijd dat je niet weet of je spoiler wilt weten voordat je weet wat de spoiler is :-\\ zowel in het spoilertopic als erbuiten. Daarom vind ik het (heel) prettig als je van tevoren kunt bedenken of je de spoiler wilt weten aan de hand van de uitleg van de hint. (Ben ook heel benieuwd of ik het forum had weten te mijden als ik had geweten dat er zoiets als de kloosterhint bestond...)

Nu komt het misschien iets te veel over als verwijt naar vlees -ik ben vegetariër-, maar 't is meer een algemeen dilemma waarbij ik eerder hoop de moderators te overtuigen hier mee te helpen de spoilers iets subtieler te maken, door bijvoorbeeld in de eerste paar posts de betreffende naam nog even in spoilertags te helpen zetten. Verder helemaal terecht dat je dit hebt opgezocht vlees ::ok:: Alleen jammer dat je ook daadwerkelijk iets vond ;)
Wat beterft het spoilertopic, ik zal er denk ik maar minder komen maar tot nu zag ik eigenlijk niks schokkends maar ik had dit gewoon niet verwacht dus vandaar de shock.

Nog iets zinnigs te melden Pac? Eh... Jammer van m'n pool. Doei ::rits::
« Laatst bewerkt op: 6-02-2016, 20:14:06 door Pac-Mol »
...óf niet!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Spoiler topic
« Reactie #264 Gepost op: 6-02-2016, 20:17:01 »
Volgens mij had ik de mening van de moderators al verwoord ;)

ik snap je punt Pac-Mol, maar een volgende post van je (over die andere spoiler topics) laat meteen ook het zwakke zien van je punt.

Een spoiler topic staat vol met spoilers. Wil je ze weten dan kom je kijken, wil je ze niet weten dan blijf je hier weg.

Veel plezier zo weer ::zwaai::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline KVilsteren

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #265 Gepost op: 6-02-2016, 20:19:39 »

Inderdaad. Wat mij betreft krijgen een flink aantal mensen van de productie zélf een rood scherm en zijn ze daarna voorgoed 'gone' of 'exit' of hoe ze het ook maar noemen...
Ik ga voor de wat vriendelijker versie: "ik hoop dat ze de ervaringen van dit seizoen als les zien na een pittige evaluatie". Want als ze eruit vliegen heb je volgend jaar natuurlijk weer hetzelfde probleem...

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Spoiler topic
« Reactie #266 Gepost op: 6-02-2016, 20:52:07 »
't is toch erg jammer als je al vanaf het begin van de aflevering weet dat de tweet van de mol "Maak ik vanavond het verschil?" en de aflevering titel "misplaatst" waarschijnlijk op de laatste opdracht gaan slaan.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Spoiler topic
« Reactie #267 Gepost op: 6-02-2016, 20:52:48 »
de hamer en de glazen waren ook misplaatst ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Spoiler topic
« Reactie #268 Gepost op: 6-02-2016, 21:22:33 »
Ze onderschatten nog steeds hun kijkers. Tja, alles moet tegenwoordig altijd sneller gaan en dan gebeuren zo'n dingen helaas. Dit hadden ze zeker kunnen voorkomen maar wie zoiets niet wil weten moet er ook niet actief naar gaan zoeken. ;)

Spijtig dat het al werd overgenomen op twitter. Ik kan geloven dat de doodnormale kijkers niet echt staan te springen om deze info te lezen, vergalt toch een beetje het kijkplezier. Maar laten we het positief bekijken, nu konden we een laatste keer echt genieten van Céciles droge commentaren. En zijn we sebiet tenminste niet in shock als ze er echt uitligt. We kunnen nu stilletjes aan afscheid nemen van haar als fabuleuze WIDM-kandidaat en haar begeleiden naar haar rood scherm!

Benieuwd wat voor mooie commentaar ze heeft op die mooie rode kleur die ze straks op haar netvlies krijgt gebrand.

Offline hamsterdam

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #269 Gepost op: 6-02-2016, 21:39:03 »



Is er iemand die een theorie heeft over hoe dit in scene gezet zou kunnen zijn?
Het js geen photoshop (want screen shot uit een aflevering en ze stonden echt zo), àlle mogelijke combinaties filmen is ondoenlijk....want veel te veel opties met 9 mensen (plus dat het een raar verzoek zou zijn toch? Maakt meteen Klaas verdacht tegenover de kandidaten...).

Iemand een idee? Want ik hou het op toeval tot ik het plausibel heb in mm hoofd...

Offline widmfan6

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic
« Reactie #270 Gepost op: 6-02-2016, 21:40:19 »
De AVROTROS heeft er wel moeite mee, hoor. Nu de uitzending is afgelopen, zijn de afbeeldingen niet beschikbaar.

Moet overigens erg lachen om de prachtige nieuwe bestandsnaam van de afvallersafbeelding...
http://wieisdemol.avrotros.nl/fileadmin/user_upload/Afleveringen/Aflevering_6231/lalala.jpg
 ::rofl::
Tunnelvisie? Nee joh, hoe kom je daar nu bij(!)

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic
« Reactie #271 Gepost op: 6-02-2016, 21:40:37 »
Is er iemand die een theorie heeft over hoe dit in scene gezet zou kunnen zijn?

Puur toeval denk ik.

In De Mol 3 stonden een bepaald moment 10 foto's van de kandidaten op een rij. Dit stond in volgorde van afvallen.
Echter was dit aflevering 2.
klaar voor de strijd

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic
« Reactie #272 Gepost op: 6-02-2016, 21:44:06 »
De AVROTROS heeft er wel moeite mee, hoor. Nu de uitzending is afgelopen, zijn de afbeeldingen niet beschikbaar.

Moet overigens erg lachen om de prachtige nieuwe bestandsnaam van de afvallersafbeelding...
http://wieisdemol.avrotros.nl/fileadmin/user_upload/Afleveringen/Aflevering_6231/lalala.jpg
 ::rofl::

Zit er nu een hint in die 6231? ::rofl::

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoiler topic
« Reactie #273 Gepost op: 6-02-2016, 21:45:40 »
De AVROTROS heeft er wel moeite mee, hoor. Nu de uitzending is afgelopen, zijn de afbeeldingen niet beschikbaar.

Moet overigens erg lachen om de prachtige nieuwe bestandsnaam van de afvallersafbeelding...
http://wieisdemol.avrotros.nl/fileadmin/user_upload/Afleveringen/Aflevering_6231/lalala.jpg
 ::rofl::

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: krijgen we volgende week tralalalala of zo :D

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Spoiler topic
« Reactie #274 Gepost op: 6-02-2016, 21:46:59 »
Zit er nu een hint in die 6231? ::rofl::
Nee joh dat slaat gewoon op aflevering 6 :P en 2+3+1 = ook 6 ;D

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoiler topic
« Reactie #275 Gepost op: 6-02-2016, 22:19:05 »
Moet overigens erg lachen om de prachtige nieuwe bestandsnaam van de afvallersafbeelding...
http://wieisdemol.avrotros.nl/fileadmin/user_upload/Afleveringen/Aflevering_6231/lalala.jpg
 ::rofl::
Dat hadden ze eerder moeten doen! Of gewoon een belachelijke bestandsnaam waar geen molloot uit zichzelf op zou kunnen komen, zoals 'doemijmaardiebikinidan.jpg'.
Tell me what your telescope says

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Spoiler topic
« Reactie #276 Gepost op: 6-02-2016, 22:23:35 »
Dat hadden ze eerder moeten doen! Of gewoon een belachelijke bestandsnaam waar geen molloot uit zichzelf op zou kunnen komen, zoals 'doemijmaardiebikinidan.jpg'.
byuswhuhcwejnuicscecileuhefbjkcneudfwgdasjkmcwqy8yfg.jpg hadden we nooit gevonden...
...óf niet!

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoiler topic
« Reactie #277 Gepost op: 6-02-2016, 22:33:35 »
byuswhuhcwejnuicscecileuhefbjkcneudfwgdasjkmcwqy8yfg.jpg hadden we nooit gevonden...
Je kunt ook overdrijven  ;)
Tell me what your telescope says

Offline hetoord

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleurenblind? Ik?
Re: Spoiler topic
« Reactie #278 Gepost op: 6-02-2016, 22:47:53 »
Zeg is dat niet een vulkaan op IJsland, Pac?

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Spoiler topic
« Reactie #279 Gepost op: 6-02-2016, 22:48:18 »
::ontopic::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.