Auteur Topic: Spoiler topic  (gelezen 142614 keer)

Offline widmfan6

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic
« Reactie #320 Gepost op: 12-02-2016, 16:31:44 »
Er is een kans dat ik weet wat er gaat gebeuren met de executie,
dankzij de afbeelding URL's van de avrotros
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 12-02-2016, 16:41:35 door widmfan6 »
Tunnelvisie? Nee joh, hoe kom je daar nu bij(!)

Offline Shiba

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #321 Gepost op: 12-02-2016, 18:18:55 »
Zou niet heel aflevering 1 zich na de finale pas hebben afgespeeld? Dat eigenlijk afl 2 de eerste aflevering is, want niemand viel af in aflevering 1. De afleveringstitels zouden ook zo uitgelegd kunnen worden:

A1: Wijsmaken | De kijkers worden wijsgemaakt dat dit aflevering 1 is maar het is aflevering 9
A2: Het laatste woord, letterlijk | Van de laatste letters van woorden die oud-mollen zeggen kun je Klaas maken
A3: Wie schrijft die blijft | Remy schrijft 0 euro op bij de test en valt af
A4: Minder dan je denkt | Er zijn minder afleveringen geweest dan je denkt, de eerste is pas na de finale
A5: 3 al weg, 7 over | Er zijn 3 afleveringen geweest (ipv 4) en nu nog 7 te gaan (ipv 6)
A6: Misplaatst | Op het briefje dat achter Klaas zit staat het woord 'kandidaat'. Dit briefje is misplaatst want Klaas is de mol

De meeste titels slaan dus op de theorie dat aflevering 1 pas later gaat komen. Ik zat telkens op Rop, maar nadat ik die foto zag moet Klaas het wel zijn. Weet iemand misschien of er verder in het spel door kandidaten nog is teruggeblikt op afl 1?  ???

Dan zouden ze alle kandidaten ( op Airen na ) wit geschminkt moeten hebben. Vooral Elly zag je per aflevering bruiner worden. Dan had ze in afl. 1 dat ook moeten zijn.

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Spoiler topic
« Reactie #322 Gepost op: 12-02-2016, 18:37:42 »
Dan zouden ze alle kandidaten ( op Airen na ) wit geschminkt moeten hebben. Vooral Elly zag je per aflevering bruiner worden. Dan had ze in afl. 1 dat ook moeten zijn.

Gewoon één of twee nachtjes niet slapen en je moet eens zien hoe bleekjes je er uit ziet.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #323 Gepost op: 12-02-2016, 19:54:13 »
Er is een kans dat ik weet wat er gaat gebeuren met de executie,
dankzij de afbeelding URL's van de avrotros
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Misschien is het toch niet helemaal de juiste link, want wat je ook in de plaats zet voor "exitgesprek_afl7_art.jpg", je blijft een wit scherm houden. Dus misschien is de goede naam van de afbeelding nog niet gevonden?

Offline widmfan6

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic
« Reactie #324 Gepost op: 12-02-2016, 19:58:38 »
Wel vreemd dat ze dan deze bestandsnaam zouden veranderen, terwijl ze dat bij andere afbeeldingen niet hebben gedaan. Deze naam was in elke aflevering tot nu toe hetzelfde, dus eerlijk gezegd kan ik me niet voorstellen dat ze hem nu ineens veranderd zouden hebben.
« Laatst bewerkt op: 12-02-2016, 20:00:26 door widmfan6 »
Tunnelvisie? Nee joh, hoe kom je daar nu bij(!)

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #325 Gepost op: 12-02-2016, 19:59:48 »
Ze willen natuurlijk niet weer zo'n blunder begaan ;)

Offline widmfan6

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic
« Reactie #326 Gepost op: 12-02-2016, 20:09:56 »
Voor de duidelijkheid, dit gaat niet over het plaatje van de afvaller, maar de locatie van de thumbnail van het afvallersgesprek. Hier is altijd alleen Art op te zien, en niet de afvaller. Geen rede voor de AVROTROS dus om die extra goed te verbergen. Waarom zouden ze dan déze bestandsnaam veranderen, maar die van "Opdracht_2/opdr2_01.jpg" niet? Natuurlijk mag je het in twijfel trekken, en ik ben ook niet 100% zeker, maar toch wel 99%.
« Laatst bewerkt op: 12-02-2016, 20:19:57 door widmfan6 »
Tunnelvisie? Nee joh, hoe kom je daar nu bij(!)

Offline vlees

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #327 Gepost op: 12-02-2016, 23:59:12 »
@widmfan6, hoe heb jij die mapnaam überhaupt gevonden?

EDIT: Eens, er is geen afvaller vanavond. Op de plek waar de afvallers foto zou moeten staan staat een groepsfoto met iedereen.
« Laatst bewerkt op: 13-02-2016, 10:56:47 door vlees »

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Spoiler topic
« Reactie #328 Gepost op: 13-02-2016, 11:23:15 »
17 nu in de pool (ik heb net gewijzigd)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #329 Gepost op: 13-02-2016, 11:40:28 »
@widmfan6, hoe heb jij die mapnaam überhaupt gevonden?

EDIT: Eens, er is geen afvaller vanavond. Op de plek waar de afvallers foto zou moeten staan staat een groepsfoto met iedereen.

Waar kan ik dat zien? :)

Offline widmfan6

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic
« Reactie #330 Gepost op: 13-02-2016, 13:06:02 »
@widmfan6, hoe heb jij die mapnaam überhaupt gevonden?

EDIT: Eens, er is geen afvaller vanavond. Op de plek waar de afvallers foto zou moeten staan staat een groepsfoto met iedereen.
Die mapnaam heb ik gevonden, doordat gisteren in het lijstje bij video's er ineens 'Opdracht 1', 'Opdracht 2' en 'Opdracht 3' bij stond. De thumbnail was gewoon een mollogo en de video deed het niet, maar door de URL van de thumnail kon ik wel het mapje vinden.

Toch kan ik zelf die groepsfoto die volgens jou op de plek van het afvallersplaatje staat niet vinden, kan je de URL hier neerzetten?

De afvallers houden ze niet stil,
zelfs als niemand dat al weten wil,
behalve dan voor persoonlijk doel:
punten scoren in de pool  ::tandpastasmiley::
« Laatst bewerkt op: 13-02-2016, 13:19:12 door widmfan6 »
Tunnelvisie? Nee joh, hoe kom je daar nu bij(!)

Offline vlees

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #331 Gepost op: 13-02-2016, 13:41:44 »
Hmm, ben mij er ineens trouwens toch niet zo zeker van dat er geen afvaller is. Ik ga er wel zelf op gokken, maar ik zie wel wat er gebeurd.

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: Spoiler topic
« Reactie #332 Gepost op: 13-02-2016, 13:47:44 »
Ik denk dat ze er na vorige week wel slimmer mee om zullen gaan toch? Misschien dat ze wel pas tijdens of na de uitzending die afbeelding in de map zetten...

Offline widmfan6

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic
« Reactie #333 Gepost op: 13-02-2016, 14:12:06 »
Ik ben er zelf ook niet helemaal zeker van. We zullen zien vanavond...
Tunnelvisie? Nee joh, hoe kom je daar nu bij(!)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #334 Gepost op: 13-02-2016, 20:07:30 »
Om even een wijs lid te quoten:
Anton: iedere tweede zonsondergang moet er een aflevering opzitten. Dat klopt mooi met het schema tot nog toe: 6 afleveringen in 13 dagen inclusief vrije tijd ( dat hebben we ook in beeld gezien). Er moeten voor de finale nog twee afleveringen komen en nog twee afvallers om  3 finalisten over te houden. Het is nergens op gebaseerd dat er nog een aflevering zonder afvaller komt.
Dus toch Tim exit dan? Of alsnog Rop?
« Laatst bewerkt op: 13-02-2016, 20:09:05 door Lo »
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline widmfan6

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic
« Reactie #335 Gepost op: 13-02-2016, 21:28:53 »
Goed gedaan, AVROTROS  ::ok::
Tunnelvisie? Nee joh, hoe kom je daar nu bij(!)

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #336 Gepost op: 13-02-2016, 21:29:35 »
Klopte toch niet, shit! Maar anders was ik ervan overtuigd geweest dat Tim eruit zou gaan dus hoe dan ook fout ::rofl::

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic
« Reactie #337 Gepost op: 13-02-2016, 23:57:39 »
 ::rofl:: Ik had wel Rop als afvaller, maar geswitcht naar niemand door de spoiler...

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #338 Gepost op: 18-02-2016, 11:17:01 »
Er is toch iets af te dingen op Buzzcapture: dat Annemieke zou gaan omdat ze haast niemand toevoegde op Twitter. Zij haalt nu zeker de finale dus daar klopt niks van.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline JannekeSDG

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #339 Gepost op: 21-02-2016, 17:36:30 »
Geen idee hoe ik mn foto s hierin kan krijgen maar ben een puzzel gaan maken van de vormen die de bij opdracht 1 bij de fabriek de plattegrond moest wormen. Beetje puzzelen met die vormen 1-9 en je hebt de letter ..K