Auteur Topic: Spoiler topic  (gelezen 143356 keer)

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Spoiler topic
« Reactie #280 Gepost op: 6-02-2016, 23:07:27 »
Wat sneu zeg weer deze blunder/spoiler. Ik moet toch vaker op het forum kijken op zaterdag, nu zag ik de spoiler veels te laat voor de molbeurs  :\'( .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline vlees

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #281 Gepost op: 6-02-2016, 23:29:16 »
Ziet er naar uit dat de meeste mensen dit spoiler topic lezen want de pool is flink aangepast! ;-)

Het plaatje wat ik met opzet niet direct naar avrotros.nl linkte is meer dan 800 keer bekeken, dus ja, stiekem kijken blijkbaar veel mensen toch in het spoilertopic 8)

Offline m0ll0m

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic
« Reactie #282 Gepost op: 6-02-2016, 23:38:40 »
Is er iemand die een theorie heeft over hoe dit in scene gezet zou kunnen zijn?
Het js geen photoshop (want screen shot uit een aflevering en ze stonden echt zo), àlle mogelijke combinaties filmen is ondoenlijk....want veel te veel opties met 9 mensen (plus dat het een raar verzoek zou zijn toch? Maakt meteen Klaas verdacht tegenover de kandidaten...).

Iemand een idee? Want ik hou het op toeval tot ik het plausibel heb in mm hoofd...

Volgens mij zijn er 30240 mogelijkheden om de eerste 5 personen te rangschikken uit een set van 10 (als je de Mol buiten beschouwing laat, dan zijn het er nog steeds ruim 15000. Dus elke variant opnemen, dat kan je vergeten.

Als we er vanuit gaan dat de test geen doorgestoken kaart is en je wilt niet uitgaan van toeval, dan is de enige optie dat deze scene aan het eind is opgenomen ;-) Iemand heeft eerder geopperd dat het een omgekeerde serie was, nou... dit zou in die theorie passen.

m0ll0m

Offline Hellevuur

  • Forumlid
  • Trust nobody!
Re: Spoiler topic
« Reactie #283 Gepost op: 6-02-2016, 23:52:50 »
Volgens mij zijn er 30240 mogelijkheden om de eerste 5 personen te rangschikken uit een set van 10 (als je de Mol buiten beschouwing laat, dan zijn het er nog steeds ruim 15000. Dus elke variant opnemen, dat kan je vergeten.

Als we er vanuit gaan dat de test geen doorgestoken kaart is en je wilt niet uitgaan van toeval, dan is de enige optie dat deze scene aan het eind is opgenomen ;-) Iemand heeft eerder geopperd dat het een omgekeerde serie was, nou... dit zou in die theorie passen.

m0ll0m

Geinstein zal nog gelijk krijgen ;D

Offline vlees

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #284 Gepost op: 6-02-2016, 23:56:26 »
Geinstein zal nog gelijk krijgen ;D

Ik zie de twee Lust dames (sorry, klinkt fout, maar ik bedoel Ellie en haar zus) niet terugkeren in de finale hoor 8)

Offline Hellevuur

  • Forumlid
  • Trust nobody!
Re: Spoiler topic
« Reactie #285 Gepost op: 7-02-2016, 00:03:57 »
Ik zie de twee Lust dames (sorry, klinkt fout, maar ik bedoel Ellie en haar zus) niet terugkeren in de finale hoor 8)

Ik doelde meer op het feit dat hij ooit zei dat het afvallen van Toprak het begin is en dat de serie, zogezegd, van achter naar voren gespeeld wordt. Het spel wordt achter je rug gespeeld ;)

Het blijft hoe dan ook verdacht dat de metro foto nog steeds de juiste volgorde aangeeft. Kan toch geen toeval meer zijn?

Blijven er voor 2 opties over: WIDM is volledig in scene gezet of die opdracht heeft op het einde plaatsgevonden en werd in de eerste aflevering gemonteerd. Wat dus wil zeggen dat alle afvallers na hun vertrek op de Dominicaanse Republiek zijn gebleven.
« Laatst bewerkt op: 7-02-2016, 00:11:17 door Hellevuur »

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #286 Gepost op: 7-02-2016, 00:17:29 »
Ik doelde meer op het feit dat hij ooit zei dat het afvallen van Toprak het begin is en dat de serie, zogezegd, van achter naar voren gespeeld wordt. Het spel wordt achter je rug gespeeld ;)

Het blijft hoe dan ook verdacht dat de metro foto nog steeds de juiste volgorde aangeeft. Kan toch geen toeval meer zijn?

Blijven er voor 2 opties over: WIDM is volledig in scene gezet of die opdracht heeft op het einde plaatsgevonden en werd in de eerste aflevering gemonteerd. Wat dus wil zeggen dat alle afvallers na hun vertrek op de Dominicaanse Republiek zijn gebleven.


Was Airen niet in een ander land gespot vlak nadat ze afviel?

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic
« Reactie #287 Gepost op: 7-02-2016, 00:20:13 »
Het blijft hoe dan ook verdacht dat de metro foto nog steeds de juiste volgorde aangeeft. Kan toch geen toeval meer zijn?

Tuurlijk wel. De kansen worden elke week iets kleiner dat dit een afvallersvolgorde is, maar het is nooit uit te sluiten dat het gewoon toeval is.

Blijven er voor 2 opties over: WIDM is volledig in scene gezet of die opdracht heeft op het einde plaatsgevonden en werd in de eerste aflevering gemonteerd. Wat dus wil zeggen dat alle afvallers na hun vertrek op de Dominicaanse Republiek zijn gebleven.

Die laatste optie lijkt me sterk aangezien bijvoorbeeld Airen in Argentinië zat gedurende de verdere opnames. Verder hebben ze iedereen dezelfde kledij aan gedaan, hebben ze ook de gezochte locals terug opgetrommeld en ook hen dezelfde kledij aan gedaan, maar het verklaart wel waarom er zo moeizaam geld wordt weggegeven dit seizoen: Ze hebben een paar heen- en terugreisjes extra moeten boeken dit jaar. ;D

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #288 Gepost op: 7-02-2016, 00:32:53 »
Is er iemand die een theorie heeft over hoe dit in scene gezet zou kunnen zijn?
Het js geen photoshop (want screen shot uit een aflevering en ze stonden echt zo), àlle mogelijke combinaties filmen is ondoenlijk....want veel te veel opties met 9 mensen (plus dat het een raar verzoek zou zijn toch? Maakt meteen Klaas verdacht tegenover de kandidaten...).

Iemand een idee? Want ik hou het op toeval tot ik het plausibel heb in mm hoofd...

Wat een mogelijkheid zou kunnen zijn...deze foto is gewoon een screenshot uit aflevering 1 en bij ongelooflijk toeval (kan gebeuren - kans op de honderdduizend is ook heel klein, maar kan gebeuren) staan de kandidaten hier precies op afvallersvolgorde, zo blijkt later. Omdat de mol er dan niet op staat is het sowieso al een beetje een hintachtige foto, maar nu natuurlijk helemaal...dus wordt deze foto bewust verspreid omdat hij een hint bevat?

Offline Hans97

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Let's go amigo! 🎶🎶
Re: Spoiler topic
« Reactie #289 Gepost op: 7-02-2016, 00:35:12 »
Als we er vanuit gaan dat de test geen doorgestoken kaart is en je wilt niet uitgaan van toeval, dan is de enige optie dat deze scene aan het eind is opgenomen ;-) Iemand heeft eerder geopperd dat het een omgekeerde serie was, nou... dit zou in die theorie passen.

m0ll0m

Dus wordt er beweert dat ze begonnen met 3 kandidaten die te horen hebben gekregen wie de mol is, de winnaar en de verliezer en er zijn gedurende het seizoen meer kandidaten bijgekomen en ze zijn geëindigd met 11 kandidaten op een plein in Amsterdam. Dit seizoen ging toch over contra denken.  ::rofl:: ::ok::

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: Spoiler topic
« Reactie #290 Gepost op: 7-02-2016, 09:19:45 »
Zoals ik eerder zei, ik sluit het niet uit dat er iets in omgekeerde volgorde loopt. Ik heb zelfs al zitten kijken of haar of baarden gegroeid zijn sinds de metro-opdracht. Eigenlijk alleen bij Taeke. Hij lijkt heel strak geknipt en geschoren bij de metro-opdracht en later wat minder, dus waarschijnlijk is het niet in omgekeerde volgorde opgenomen.

De kans is inderdaad klein dat dit nog toeval is, maar we vergeten dat er nog een aantal andere voorbeelden zijn waarbij kandidaten op volgorde staan in aflevering 1. Wij focussen ons op één van deze voorbeelden omdat dit past met de volgorde van afvallers tot nu toe.
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Spoiler topic
« Reactie #291 Gepost op: 7-02-2016, 11:59:33 »
Deze discussie kan beter ergens anders palatsvinden. Dit zijn geen spoilers, maar aannames en giswerk.
Ik stel voor dat iemand een topic maakt met een nieuwe titel.
Mensen die dit topic willen vermijden, kunnen daar dan ook meepraten. :)
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #292 Gepost op: 7-02-2016, 13:42:59 »
Klopt, de echte spoilers zitten nog bij Buzz... die was angstvallig nauwkeurig dit jaar. Het enige wat nu nog speelt is die strandfoto van Tim. Die is nu dus ook geweest. Ze hebben er met de lange schaduwen eentje 's avonds gemaakt, en Tim had die in zijn uppie dus al getweet in de bewuste periode. Kans is groot dat hij nu dus exit is. Dat klopt dan ook perfect met een nieuwe piek in zijn twittergedrag op de 19e. Zeker net thuis of in het vliegtuig?! Tussen 1 en 18 juni was het relatief erg rustig op zijn account. Dit zou dan ook weer kloppen met dat hij maar 4 mensen zelf volgt op twitter (na Marjolein het minste aantal).
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #293 Gepost op: 7-02-2016, 14:08:38 »
Inderdaad! Klopt helemaal.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Spoiler topic
« Reactie #294 Gepost op: 7-02-2016, 14:16:57 »
Klopt, de echte spoilers zitten nog bij Buzz... die was angstvallig nauwkeurig dit jaar. Het enige wat nu nog speelt is die strandfoto van Tim. Die is nu dus ook geweest. Ze hebben er met de lange schaduwen eentje 's avonds gemaakt, en Tim had die in zijn uppie dus al getweet in de bewuste periode. Kans is groot dat hij nu dus exit is. Dat klopt dan ook perfect met een nieuwe piek in zijn twittergedrag op de 19e. Zeker net thuis of in het vliegtuig?! Tussen 1 en 18 juni was het relatief erg rustig op zijn account. Dit zou dan ook weer kloppen met dat hij maar 4 mensen zelf volgt op twitter (na Marjolein het minste aantal).
Ik volg alle datum spoilers de laatste jaren niet zo erg, maar als Cécile, volgens haar dagboek, op 15 juni in het vliegtuig zit boven de Atlantische oceaan dan is ze 14 juni (of de dag ervoor?) afgevallen. De executie is in de ochtend. Ze hebben in elk geval andere kleding aan als bij de laatste opdracht en de zon staat laag. Dan kan aflevering 7 de 14e en 15e zijn opgenomen. 8 de 16e & 17e. 9 de laatste opdracht, finale en een feestje in de avond. Of worden afleveringen tegenwoordig over meer dagen verspreid?

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #295 Gepost op: 7-02-2016, 14:49:59 »
Buzz zegt dat Marjolein tussen de 12e en 15e terugging. Cécile was terug op de 17e. Kan dus ook wel de 16e zijn of zelfs de 15e, ja. Ochtend executie, daarna vliegen. Niet nog een dag extra lijkt me, waarom zou dat?

Ik weet niet wat dat betekent voor Tim. Er wordt gesproken over een tussen aflevering, zonder afvaller. Zou best kunnen dat dit dan de eerstvolgende keer is. De productie wil Tim er wel graag nog even inhouden aangezien de massale verdenking op hem en Klaas ligt. Blijft anders alleen nog maar Klaas over...

Daarentegen spreekt het jokerspel tegen dit verhaal. Waarom massaal jokers inzetten waarna iedereen een vrijstelling heeft? Of er komt ook daar een aap uit de hoge hoed.
« Laatst bewerkt op: 7-02-2016, 14:51:33 door Lo »
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Spoiler topic
« Reactie #296 Gepost op: 7-02-2016, 15:06:06 »
Buzz zegt dat Marjolein tussen de 12e en 15e terugging. Cécile was terug op de 17e. Kan dus ook wel de 16e zijn of zelfs de 15e, ja. Ochtend executie, daarna vliegen. Niet nog een dag extra lijkt me, waarom zou dat?
Zoals gezegd ken ik de data allemaal niet, behalve wat in het afvallersdagboek staat. Op basis daarvan weten we dat ze op de 14e in het vliegtuig is gestapt, dus niet later kan zijn afgevallen, wel eerder. Er is inderdaad geen reden waarom het eerder zou zijn. De Dominikaanse Republiek is klein genoeg om nog dezelfde dag in het vliegtuig te stappen.

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoiler topic
« Reactie #297 Gepost op: 7-02-2016, 15:36:27 »
Ze werd jarig in het vliegtuig

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #298 Gepost op: 7-02-2016, 17:25:45 »
Ze werd jarig in het vliegtuig
OK, en hier in haar biografie staat: Geboortedatum: 15 juni 1970. Dus dan is het duidelijk, toch? Was ze de 16e lekker uitslapen van de jetlag en de 17e met haar zoon op het circuit in de weer.

Tim kan dan 2 dagen later inderdaad exit zijn. En dan aanlopen tegen de eerste piek van juni:

http://www.buzzcapture.com/wp-content/uploads/2015/12/Schermafbeelding-2015-12-29-om-16.02.40.png
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Spoiler topic
« Reactie #299 Gepost op: 7-02-2016, 17:50:37 »
Dus als volgt?

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Als dat zo is, dan klopt die foto bij de eerste opdracht. Maar de grote vraag is: hoe kan dat?
Heeft onze Art een tijdmachine gebouwd?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!