Poll

Wie is de ... Mol ?

Annemieke
5 (3.7%)
Klaas
116 (86.6%)
Tim
13 (9.7%)

Totaal aantal stemmen: 134

Auteur Topic: [poll] Wie is de... Mol ?  (gelezen 116082 keer)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [poll] Wie is de... Mol ?
« Reactie #20 Gepost op: 9-12-2015, 23:47:51 »
Ik denk dat Marjolein het goed zou kunnen zijn, maar drie jaar op rij de oudste vrouw als Mol ::ohno:: Ook de 'onvoorspelbare' makers willen afwisseling ::jaja:: En Rop zou ik, net als Marjolein, gewoon jammer vinden, puur omdat het een acteur is in een seizoen met genoeg diversiteit aan beroepen. Hoewel mijn gevoel wel zegt dat die twee het goed zouden kunnen zijn.

Wie het wel zijn: Airen of Taeke, eventueel Annemieke. Ik stem op Airen omdat ik Taeke het liefst als Mol zie.
...óf niet!

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: [poll] Wie is de... Mol ?
« Reactie #21 Gepost op: 10-12-2015, 09:26:44 »
Ik heb Rop gestemd, maar meer door het wegstrepen van anderen. Ik denk dat Tim, Remy, Cecile, Airen, Ellie en Taeke het niet zijn namelijk... En mijn gevoel gaat dan het meest naar Rop, maar weet niet waarom.
...if one only remembers to turn on the light.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de... Mol ?
« Reactie #22 Gepost op: 10-12-2015, 14:57:23 »
Dus je gevoelsmol is tegelijk je vreesmol? En is Remy ook je verstandsmol of enkel je svdb-mol?

:( Vreesmol, een beetje wel, want dan is het (voor mij) voorspelbaar, aan de andere kant vond ik Jon en Kees wel leuke (en af en toe goede) mollen dus dat maakt de "vrees" wat minder.

Remy is svdb, verstandsmol? Ik ben niet zo verstandig  ;D

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de... Mol ?
« Reactie #23 Gepost op: 10-12-2015, 15:43:08 »
Ik heb ook op Remy gestemd, omdat hij een onverwachte mol voor mij zou zijn.

De gene die ik verder nog op mijn lijstje heb staan zijn:

Airen: Van haar wil ik eerst een aflevering gezien hebben voordat ik op haar ga stemmen in de pool.
Annemieke: Ik zie geen reden om haar als mol af te schrijven, maar ook geen reden om haar als mol te hebben.
Rop: Omdat ik zie dat veel mensen hier nu al op hem stemmen, krijg ik meer de nijging om niet op hem te stemmen ;D, maar ik durf hem niet af te strepen.
Taeke: Ik zie in hem meer een fanatieke kandidaat, maar zou ook de mol kunnen zijn.

De gene die ik afgestreept heb:

Klaas: Ik vind hem nu al te fanatiek overkomen, zie in hem geen mol.
Cecile: Doet me te veel aan Margriet denken.
Ellie: Ik denk dat zij de zelfde reden heeft als Rick om geen mol te zijn, voor haar "geloofwaardigheid".
Marjolein: Mijn gevoel zegt dat ze niet te mol is :P
Tim: In hem zie ik wel een mol, maar aangezien hij niet op de perspresentatie was denk ik niet dat hij de mol is :-X (lekker oppervlakkige reden :P)

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: [poll] Wie is de... Mol ?
« Reactie #24 Gepost op: 10-12-2015, 15:46:26 »
Ik heb op Rop gestemd.
En als redenering heb ik eigenlijk dezelfde als tureluurs.

Hij is acteur, iemand die (denk ik) wel goed met verschillende emoties kan omgaan en niet in paniek raakt. Om die redden vallen voor mij Airen en Remy af.

Dan staat op 2 Marjolein, omdat alles aan haar 'mol' schreeuwt, maar het zou op het eerste gezicht wel een saaie keuze zijn, maar wie weet is ze wel een hele andere mol dan we verwachten maar 3 x op rij de oudste vrouw van de groep.. ik weet het niet.
Nu zegt dat echt niks want in 2003, (2004 was geen mol), 2005,2006 en 2007 een vrouwelijke mol was. Toen dacht je na 2 x ook het zal nu wel een man zijn. Maar de makers gaan niet voor het voorspelbare, maar soms ook wel. En zoals al vaak door de crew bevestigd kiezen ze nooit op man/vrouw, leeftijd etc. Ze kiezen naar wie het best met een molrol zou omgaan.

op 3 heb ik Cecile. Omdat ze iets over zich heen heeft dat het d'r eigenlijk niet zoveel kan schelen, ze komt vrij droog over en ik ga ervanuit dat ze dat niet is (zeker niet als kandidaat) dus dit is een rookgordijn. En door in het voorstelfilmpje te reopen dat ze voor veel bang is, vind ik ook een hoog molgehalte hebben.

Wie zijn de mol NIET: Ellie, daar kan ik niet meer dan zeker van zijn. Vorig jaar wist ik ook dat ze Rik niet de mol zouden maken. Ik geloof dat niet. punt

Taeke: Nee.

Remy/Airen: Onhandig, lijken me beide niet geschikt voor de stress, die bij die rol komt kijken.

Annemieke en Tim heb ik nog geen goed beeld van, lijken me beide geode spelers, potentiele mollen maar ik zie voor nu nog even niemand buiten Rop, Marjolein of Cecile die de mol zou kunnen zijn. Maar het is nog maar een schot voor de boeg.

Wensmol: Annemieke (omdat we nog nooit een mol hebben gehad uit die hoek), Rop
Schot voor de boeg: Rop, Marjolein
Gevoelsmol: Marjolein

Offline Nexum

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de... Mol ?
« Reactie #25 Gepost op: 10-12-2015, 17:29:09 »
Rop is de Mol.

Offline Feodora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de... Mol ?
« Reactie #26 Gepost op: 10-12-2015, 23:22:48 »
Mijn eerste gevoel was ook Rop, omdat ik dat wel voor mij zag. Maar eigenlijk geen heel gefundeerde reden. Alleen Ellie en klaas vallen voor mij al af. Ellie om dezelfde reden als Rik vorig jaar en Klaas lijkt me veel te fanatiek. Van de rest weet ik het nog niet zo goed. Take en Marjolein staan ook hoog op mijn lijstje.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [poll] Wie is de... Mol ?
« Reactie #27 Gepost op: 11-12-2015, 22:28:29 »
Ik vind Rop iets ondeugends hebben, weet niet waarom. Ik ken helemaal niemand van de groep, maar hij lijkt me gewoon wel geschikt op een of andere manier.

Ik zou het overigens echt ongelofelijk cool vinden als Remy de mol is. Van zo iemand verwacht je het gewoon niet vind ik.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Anoniemand

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de... Mol ?
« Reactie #28 Gepost op: 12-12-2015, 17:01:41 »
Vorige twee jaren was een vrouw de mol. Nu een man?

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [poll] Wie is de... Mol ?
« Reactie #29 Gepost op: 19-12-2015, 13:03:31 »
Ik gok op Klaas. Is, vind ik, net iets te enthousiast dat ik mijn wenkbrauwen erbij frons. Dus misschien speelt ie die rol als mol. Sowieso een leuke deelnemer denk ik!

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Wie is de... Mol ?
« Reactie #30 Gepost op: 19-12-2015, 18:49:46 »
Ik gok op Klaas. Is, vind ik, net iets te enthousiast dat ik mijn wenkbrauwen erbij frons. Dus misschien speelt ie die rol als mol. Sowieso een leuke deelnemer denk ik!

Ha, goed dat je er toch weer bij bent Avogadro! ::joehoe::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de... Mol ?
« Reactie #31 Gepost op: 21-12-2015, 12:03:33 »
Rop past inderdaad heel goed in het rijtje Jon, George, Nico & Kees maar ik houd het voor een schot voor de boeg toch even bij Taeke als gedurfde mol. Lijkt me gewoon een gewaagde productiekeuze.

De poll der pollen.
Maar de vraag der vragen is toch

"Wie is... de mol?"  :P
« Laatst bewerkt op: 21-12-2015, 12:05:06 door Lo »
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [poll] Wie is de... Mol ?
« Reactie #32 Gepost op: 21-12-2015, 13:22:15 »
tja maar de goede zit er niet bij :P
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de... Mol ?
« Reactie #33 Gepost op: 24-12-2015, 22:33:44 »
Schot voor de boeg Tim. Gevolgd door Airen en Annemiek. Maar goed, eerst afl. 1 maar eens gaan zien...

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de... Mol ?
« Reactie #34 Gepost op: 26-12-2015, 15:15:57 »
Op basis van bijna niks behalve promofilmpjes en hoe ik ze ken van andere programma's: Rop of Tim

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [poll] Wie is de... Mol ?
« Reactie #35 Gepost op: 26-12-2015, 15:50:58 »
Airen: Is zich bewust van haar stilletjes lief lach-imago: Prima moltactiek (wel erg Susan-achtig)
Taeke: Gaat streken uithalen, kan a-la Dennis denk ik wel goed een ik-neem-het-spel-niet-te-serieus-maar-ben-wel-fanatiek-Mol worden.
Rop en Marjolein: Zijn gewoon acteurs, altijd opletten.
Tim, Klaas en Remy: gaan het fanatiek aanpakken en zijn niet de Mol.
Annemieke: Zou kunnen, dan is ze de fanatieke Mol
Cécile en Ellie: Geen reden om ze te verdenken

Mijn stem gaat nu naar Airen (maar Taeke zou eigenlijk wel toffer en afwisselender zijn... Hmm...)
...óf niet!

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de... Mol ?
« Reactie #36 Gepost op: 28-12-2015, 20:55:02 »
Ik denk Airen.
Het is een blinde gok, want als Belg kende ik op 1 iemand na niemand van alle deelnemers.
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de... Mol ?
« Reactie #37 Gepost op: 28-12-2015, 22:26:13 »
Taeke, gewoon een pure gok. Maar ik heb wel het gevoel dat de mol dit jaar een man is.

Offline christa_molloot

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • gotta catch a mole !
Re: [poll] Wie is de... Mol ?
« Reactie #38 Gepost op: 29-12-2015, 21:56:42 »
Klaas toch maar gekozen, maar het is een blinde gok :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de... Mol ?
« Reactie #39 Gepost op: 30-12-2015, 19:05:59 »
Naast de vraag Wie is de mol? is er ook altijd de vraag Waar is de Molbeurs? Nou, die is hier: https://molbeurs.com/users.php
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)