Poll

Wie is de ... Mol ?

Annemieke
5 (3.7%)
Klaas
116 (86.6%)
Tim
13 (9.7%)

Totaal aantal stemmen: 134

Auteur Topic: [poll] Wie is de... Mol ?  (gelezen 116088 keer)

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de... Mol ?
« Reactie #40 Gepost op: 30-12-2015, 22:48:26 »
En daar is die dan....................................tadatadatada

Mijn schot voor de boeg gaat dit keer toch naar Klaas
En aangezien ik meestal fout zit in het begin zal hij de mol niet zijn  ::rofl::

Maar met voorstellen had ik zoiets van het is Taeke. Met alles bekijken dacht ik neuh, toch niet. Om een of andere vage reden zegt mijn gevoel dat het een mannelijke mol is dit jaar en mijn twijfel zit wel tussen Tim en Klaas en beetje Rop. Maar toch maar voor Klaas gegaan als schot voor de boeg.

Mocht het toch een dame zijn dan vind ik Annemieke wel een goede mol en Cecile zou ook wel kunnen.

Maar goed, ik ga nog geen tunnel induiken verders  ::rofl:: dus heel benieuwd naar aflevering 1 :D 

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de... Mol ?
« Reactie #41 Gepost op: 30-12-2015, 23:43:06 »
Om een of andere vage reden zegt mijn gevoel dat het een mannelijke mol is dit jaar

Wat dat betreft heb ik een mogelijke hint gespot; in de promo moet Rop op zoek naar 6x10 vingers met rode nagellak (mol 16) en een dame (ben even kwijt wie) naar 5 mannen met baarden (als de mol een man is is het de 5e mannelijke bn-er mol). Zou de mol een man met een baard zijn  ;D

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de... Mol ?
« Reactie #42 Gepost op: 31-12-2015, 10:31:45 »
Wat dat betreft heb ik een mogelijke hint gespot; in de promo moet Rop op zoek naar 6x10 vingers met rode nagellak (mol 16) en een dame (ben even kwijt wie) naar 5 mannen met baarden (als de mol een man is is het de 5e mannelijke bn-er mol). Zou de mol een man met een baard zijn  ;D
Die vind ik al wel heel leuk gevonden :D

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: [poll] Wie is de... Mol ?
« Reactie #43 Gepost op: 31-12-2015, 16:25:49 »
Klaas of Marjolein.
Molloot sinds seizoen 4

Offline Molduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • keep calm and be happy’s
Re: [poll] Wie is de... Mol ?
« Reactie #44 Gepost op: 1-01-2016, 03:23:51 »
Dat denk ik ook @duikertje1990
deelnemer WIDMO 18 :)

Offline Meezter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de... Mol ?
« Reactie #45 Gepost op: 1-01-2016, 12:05:50 »
óf Klaas óf Taeke, maar mijn mollen zijn altijd de eerste afvallers, dus waarschijnlijk zijn ze het niet. ::ohno::
De derde van de WIDM pool '16 en de De Mol pool '17

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: [poll] Wie is de... Mol ?
« Reactie #46 Gepost op: 1-01-2016, 14:07:41 »
Tim is de Mol  ::jaja::

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de... Mol ?
« Reactie #47 Gepost op: 2-01-2016, 00:17:24 »
Ik hou het bij Tim, Klaas of Remy
Så hva gjør vi nå?

Offline DylanS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de... Mol ?
« Reactie #48 Gepost op: 2-01-2016, 00:33:27 »
Ik hou het bij Tim, Klaas of Remy

ik denk nu precies hetzelfde, en anders word het gewoon een echte mannenfinale

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de... Mol ?
« Reactie #49 Gepost op: 2-01-2016, 09:48:39 »
Best lullig als het Rop blijkt te zijn, dan heeft merendeel van dit forum het gewoon goed voordat we uberhaupt nog maar 1 aflevering hebben gezien ;D

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de... Mol ?
« Reactie #50 Gepost op: 2-01-2016, 10:13:00 »
Best lullig als het Rop blijkt te zijn, dan heeft merendeel van dit forum het gewoon goed voordat we uberhaupt nog maar 1 aflevering hebben gezien ;D
Alleen daarom al hoop ik dat hij het niet is  ::rofl::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Wie is de... Mol ?
« Reactie #51 Gepost op: 2-01-2016, 10:15:54 »
Best lullig als het Rop blijkt te zijn, dan heeft merendeel van dit forum het gewoon goed voordat we uberhaupt nog maar 1 aflevering hebben gezien ;D

Dat komt niet vaak voor maar als ik me niet vergis was dat met Inge ook zo. (Maar toen de serie eenmaal bezig was daalde dat weer. Tot de gebarenhint ontdekt begon te worden.)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de... Mol ?
« Reactie #52 Gepost op: 2-01-2016, 12:14:46 »
Ja Rop is wel mijn vreesmol waar ik mijn pool maar op ga inzetten. Cecile is mijn wensmol maar ik vrees het ergste ::rofl:: ::pinokkio:: ::hypocriet::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [poll] Wie is de... Mol ?
« Reactie #53 Gepost op: 2-01-2016, 12:17:16 »
Mijn uiteindelijke stem voor Aflevering 1 gaat naar Taeke ::jaja::
...óf niet!

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de... Mol ?
« Reactie #54 Gepost op: 2-01-2016, 12:21:09 »
Wie is de Mol...? De vraag der vragen! Geen idee, natuurlijk. Voor de lol, om ook maar iets ingevuld te hebben, heeft Klaas mijn stem gekregen.
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline frankhuiskamp

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de... Mol ?
« Reactie #55 Gepost op: 2-01-2016, 13:09:39 »
Het is eigenlijk nergens echt op gebaseerd, maar ik heb een bijzonder sterk voorgevoel dat het Rop is. Omdat ik het helemaal voor me kan zien. Er zijn maar een paar mensen bij die ik me echt als Mol kan voorstellen trouwens dit jaar. Benieuwd waarom anderen hier ook op Rop zitten, geen idee of er al dingen naar hem wijzen?

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de... Mol ?
« Reactie #56 Gepost op: 2-01-2016, 14:07:13 »
Wat dat betreft heb ik een mogelijke hint gespot; in de promo moet Rop op zoek naar 6x10 vingers met rode nagellak (mol 16) en een dame (ben even kwijt wie) naar 5 mannen met baarden (als de mol een man is is het de 5e mannelijke bn-er mol). Zou de mol een man met een baard zijn  ;D

Even een aanvulling: er schoot me nog iets te binnen wat hiermee verband zou kunnen houden. Als de mol een man is komen er 5 vrouwen in aanmerking voor een rood scherm. Maar toen de kandidaten werden voorgesteld op de Dam, heeft er al een 6e vrouw een rood scherm gehad (Toprak). Dat was een beetje vreemd maar als het is om een eventuele hint te versterken natuurlijk helemaal niet vreemd meer  ::)

Offline Incognito

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de... Mol ?
« Reactie #57 Gepost op: 2-01-2016, 14:48:59 »
Ik ga voor Remy!
Incognito is the way to go..

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [poll] Wie is de... Mol ?
« Reactie #58 Gepost op: 2-01-2016, 15:01:09 »
Ik ken dit jaar weer minder kandidaten dan vorig jaar, maar dat maakt het wel leuk. Hieronder voor elke kandidaat kort mijn visie en daaruit volgende mijn schot-voor-de-boeg mol.

Toen ik een week geleden de kandidaten lijst voor het eerst bekeek koos ik Taeke als mol. Op basis van zijn voorstelfilmpje lijkt hij een gezellige lolbroek en fanatiek. Dat is goed als denkmantel te gebruiken. Na gisteren het perspresentatie filmpje bekeken te hebben denk ik echter dat hij de eerste afvaller is. Hij leek daarin een beetje sip. Fanatiek en goed voorbereid op pad, maar gestrand in de loterij van de eerste executie.

Bij Cécile krijg ik de indruk dat ze zich tijdens de aanloop te veel gericht heeft op de uitdagingen van de opdrachten en onvoldoende op het sociale spel. Ze heeft niet de voorkennis over de gang van zaken binnen widm die ik van een mol verwacht. Het is op dit moment allemaal nog heel speculatief, maar ik kan me wel voorstellen dat ze ver komt. Mogelijk een kandidaat die uit naïviteit (richting het spel) weinig opschrijft, gewoon plezier wil hebben en daardoor verdacht is binnen de groep.

Van Rop heb ik weinig widm gerelateerde media kunnen vinden. Hij is daardoor voor mij nog een beetje een enigma, maar niet op een molachtige manier.

Annemieke wil denk ik niet de mol zijn. Er is te veel competitie tussen de 3FM djs om de mol te ontmaskeren. Ik verwacht een fanatieke kandidaat kandidaat. Helaas krijg ik het gevoel dat zijn bij de eerste helft afvaller zit.

Remy noemt zichzelf onhandig. Dit kan prima werken als moltactiek om geld uit de pot te houden, maar ik ben bang dat die tactiek na 15 seizoenen widm te veel op zou vallen bij de kijker (vooral na het zelf benoemd te hebben als tactiek). Om die reden verwacht ik niet dat hij de mol is, maar hij zou best ver kunnen komen.

Bij Klaas krijg ik ook een kandidaat vibe, maar ik weet hem verder nog niet zo goed te plaatsen. Daarom wel iemand om in de gaten te houden.

Ellie zie ik niet als mol. Dat wordt misschien wel te veel door één fragment in het filmpje over de perspresentatie. Het fragment bij de taartjes. Ik vind haar verder ook lastig in te schatten door haar zeer eigen manier van praten (de zinsopbouw). Op zich gevaarlijk door me daardoor te laten leiden, dus toch alert zijn.

De indruk die ik van Tim krijg in het voorstelfilmpje is dat hij heel veel woorden kan gebruiken om niks te zeggen. Dat doet hij goed. Hij kan een mol zijn, maar heeft misschien ook wel een mysterieusheid of verwardheid die hem richting de groep te veel verdacht maakt. Hij is mijn verliezend finalist.

De omschrijving die Airen geeft van haarzelf als mol sluit aan bij de omschrijving die ze van zichzelf geeft als kandidaat. Dat is iets wat ik verwacht bij een mol en wat de mol als tip mee krijgt voor zijn of haar tactiek. Tijdens de interviews heeft ze ook telkens een soort trotse glimlach op haar gezicht. Maar ze legt het er misschien wel iets te dik op door uitspraken als "niets is wat het lijkt," en "elk van ons kan het zijn". Toch kan ik haar trotsheid, haar stralendheid tijdens de interviews niet negeren. Mogelijke mol, maar op dit moment mijn winnaar.

Voor Marjolein geldt hetzelfde als voor Airen. De mol tactiek die zij beschrijft is gelijk aan hoe ze zou zijn als kandidaat. Ze benoemd verder ook alleen de dekmantel en niet hoe ze die zou gebruiken. De hele open, spontane, enthousiste, hardwerkende kandidaat tactiek kan heel goed werken. Het enige probleem is de Inge Ipenburgigheid van deze taktiek. Door haar opmerking "en het is ook nog steeds heel gezellig onderling," tijdens het perspresentatie filmpje verwacht ik op zijn minst dat ze niet heel snel afvalt. Ze heeft tijdens dat interview ook een mysterieze glimlach. Ondanks het recyclen van een oude, maar beproefde tactiek is Marjolein mijn schot-voor-de-boeg.

Ik ben benieuwd.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Wie is de... Mol ?
« Reactie #59 Gepost op: 2-01-2016, 15:05:29 »
Inge Ipenburgigheid ;D

Goed dat je er weer bij bent Rat! ::joehoe::