Molpunten 2016Bekijk Molpunten 2015Ook in 2016 zijn er weer molpunten te verdelen! Dat gaat als volgt:
Na elke aflevering kies ik dingen die kandidaten deden (acties). Jullie beoordelen die acties als
mols of
onmols. Daarna ga ik kijken welke acties bij welke kandidaten horen. Kandidaten die molse dingen doen, krijgen molpunten. Bij kandidaten die onmolse dingen doen, gaan er punten af. Dus hoe meer molpunten een kandidaat heeft, hoe molser die zich gedraagt. Als de mol molse dingen doet, en daar ga ik van uit, komt die dus gedurende de weken bovendrijven. Dat is de gedachte.
Meedenken over welke acties er elke week komen, wordt zeer gewaardeerd! Post die op de zaterdagavond na de aflevering in de topic. Ik probeer zondag de lijst steeds te maken, maar dat kan ook maandag worden omdat ik zondag vaak weg ben. Gedurende de week is er tijd om te stemmen. Als de aflevering downloadbaar online komt, kan ik terugkijken en de molpunten uitdelen, en komt er een staafdiagram hier in de topic.
De kleuren zijn dit jaar als volgt verdeeld:
AirenAnnemiekeCécileEllieKlaasMarjoleinRemyRopTaekeTimUiteraard zijn alle ideeën, opmerkingen, vragen en andere gedachtes welkom.
De poll die er nu staat is vooral voor de leuk, we gaan van start na aflevering 1